quote:"Reign in Blood: Still Reigning" DVD, set to be released Sept. 28."
Waarom kunnen wij geen MTV2 ontvangen, verdomme. (niet hier in West-Brabant met Essent)quote:Mastodon will host MTV2 headbangers ball sat. aug. 28 to premier the "Blood and Thunder" video! Be sure to tune in!!!
Omdat ik je post niet begrijp zeg ik maar wat in me opkomt,quote:Nieuwe Slayer boeid me niet zoveel (verkapte tvp)
"Tegen Vette Penzen" = tofuquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:27 schreef Yokozuna het volgende:
Wat de fak is "tvp"?
Zenden ze eig meer van dat soort spul uit op MTV2?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:27 schreef Yokozuna het volgende:
Waarom kunnen wij geen MTV2 ontvangen, verdomme. (niet hier in West-Brabant met Essent)
Ja man, ****4 EvA****!!!11!!!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 01:18 schreef Dissection het volgende:
Maaruhm, METAL FOREVER!!!!!
MTV2 is volgens mij zowat 100% rock/punk/hardcore/metal, dus denk het wel! Had gehoord dat je het met sommige digitale televisie (UPC ofzo) abonnementen wel kon ontvangen, maar dat hebben ze hier niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:45 schreef OProg het volgende:
Zenden ze eig meer van dat soort spul uit op MTV2?
Ja, en alweer Finntroll. Hak vorig jaar al gezien bij metalfest 013, waarom niet gewoon 100% nieuwe line-up, dit is stom. Ik heb wel Vader elke keer gemist, die wil ik live wel zienquote:alweer Panzy division barkruk, bwlegh...
TV Home = digitale televisie van Essent, kost eenmalig 99 euro voor een set-topbox en 8.50 per maand boven je normale abonnement geloof ik. Met digiatle tv van UPC etc. zal het dus ook wel kunnen.quote:- veel muziekzenders (Alle MTV's, VH-1, TMF, The box)
Een terugvindpost maar omdat dat niet meer mag moet ik maar een achterlijke opmerking over een band verzinnenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:27 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Omdat ik je post niet begrijp zeg ik maar wat in me opkomt,
Hoe kun je dat nu al weten?@#$
Wat de fak is "tvp"?
Heb je de nieuwe Finntroll al?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:35 schreef Witchfynder het volgende:
Zeg, komt er nog interessante Folk Metal uit binnenkort?
Naarmate CoF nieuwe albums uitbrengt zit er steeds minder tragie/oprechtheid in, en steeds meer van die "blije stukjes", dat bevalt me niet echt. Ook in dit nieuwe nummer klinkt het constant zo "blij", dat vind ik niet echt tof.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:05 schreef Dissection het volgende:
Die nieuwe CoF plaat is inderdaad niet slecht.
Ik heb hem al gehoord
Ik zei toch "a la"?quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:35 schreef Seborik het volgende:
Elvenking heeft ook dit jaar al een album uitgebracht. Die komen voorlopig niet met iets nieuws.
Ja, Glinterfind. Dit is een project van een jongen van 17(!). Er staat folk-geinspireerde heavy metal op en het gaat over de noorse geschiedenis. Er moeten zelfs punk invloeden zijn, hoewel ik die niet hoor. Oh, en het wordt in het noors gezongen. Echt een cd voor jou!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:35 schreef Witchfynder het volgende:
Zeg, komt er nog interessante Folk Metal uit binnenkort?
Komt er ooit nog iets van een activiteit van Mercyful Fate?quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:06 schreef pro_jeex het volgende:
Ik lees net op Blabbermouth dat King Diamond niet in 2004 gaat touren (en dat er tot op heden alleen een Amerikaanse Puppetmaster tour is geweest) .
Wel komt er een dubbel cd uit, een live cd.
Gezien de producten die ze hebben gemaakt de afgelopen albums kan dat eig ook alleen maar tegenvallen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:54 schreef Tokus het volgende:
Queensrÿche komt met Operation Mindcrime II.....
hopelijk beter dan hun laatste 3 studio albums.
of, ten opzichte van die cds, juist meevallenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Gezien de producten die ze hebben gemaakt de afgelopen albums kan dat eig ook alleen maar tegenvallen.
idd ... ik luister 'm nu voor het eerst, klinkt goed!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:21 schreef Tokus het volgende:
die mastodon cd is goed.
Het valt mij op dat Vintersorg vaak erg "vriendelijk" klinkt, of misschien is "luchtig" een wat betere beschrijving. Dat bevalt me wel tussen de rest van het geweld wat ik normaal nog steeds luister. Zou je dit trouwens ook een avant garde band noemen? Ik hoor er nog steeds typische blackmetal invloeden in terug, maar zeker niet grotendeels...quote:Op maandag 9 augustus 2004 02:09 schreef Summoner het volgende:
Beste Vintersorg tot nu toe, ik was zelfs een beetje teleurgesteld in de nieuwe Borknagar vanwege dat album. "Epic" heeft niet echt aan de schaduw van "The Focusing Blur" weten te ontsnappen. Lekkere progressieve compositites met veel textuur, interessante lyrische concepten die zich goed naar de muziek vertalen. Uitstekend vakwerk natuurlijk ook met mensen als Nedland, DiGiorgio en Mickelson erbij. Best wel een beetje 'supergroep'.
Duisternis is natuurlijk niet echt meer onderdeel van de teksten, althans niet op de manier waarop dat bij de meeste metalbands is. Toch zitten er nog wel aardig agressieve black metal uitbarstingen in de muziek. Echt avantgarde zou ik de band niet noemen, al kan ik me voorstellen dat metalliefhebbers wat Vintersorg doet al aardig 'weird' vinden. Toch is de muziek niet zo 'far out' als avantgarde metal bands als Ephel Duath en Dodheimsgard, de muziek is redelijk duidelijk onder te verdelen in post-black metal en proginvloeden.quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:14 schreef Yokozuna het volgende:
Het valt mij op dat Vintersorg vaak erg "vriendelijk" klinkt, of misschien is "luchtig" een wat betere beschrijving. Dat bevalt me wel tussen de rest van het geweld wat ik normaal nog steeds luister. Zou je dit trouwens ook een avant garde band noemen? Ik hoor er nog steeds typische blackmetal invloeden in terug, maar zeker niet grotendeels...
Een beetje satanist weet toch dat Satan geen wezen is maar symbool staat voor alles dat wordt onderdrukt in andere religiën. Ga je theorie leren jij fluffy!quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:20 schreef Summoner het volgende:
Hallo metalheads. Ik heb eindelijk m'n jeugddroom waargemaakt en een black metal band opgericht, samen met mijn broeder in de duisternis, Ducksverd. De naam van de band is "Stormfrontgeschut" en we spelen gitzwarte black metal in de stijl van Darkthrone, Judas Iscariot en Mösselgorath. Ons eerste album, genaamd "Zeven Christenoffers voor de Gehoornde Meester", zal de komende dagen opgenomen worden en hopelijk in december door No Colours uitgebracht worden.
[afbeelding]
Ik ben die extreem rechtse.
Ja, dat was mooi. Ik stond bijna vooraan in het midden.quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:32 schreef Kipman het volgende:
Kai Hansen samen met Helloween op Wacken Open Air.
[afbeelding]
Ja, er komt een nieuw album genaamd Rogues & Vogues en vorig jaar is 20 years in History uitgebracht. Ook komt er een tribute album uit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 09:32 schreef Witchfynder het volgende:
Ze zijn beide erg aan het rommelen de laatste jaren, maar Helloween schijnt er idd iets beter uit te komen.
Heeft iemand nog iets van Running Wild vernomen sinds hun DVD eigenlijk?
Vroeg ik me ook af. En die persoon naast hem die staat te lachen om het feit wat summoner net vermelddequote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:22 schreef Djaser het volgende:
Whehe en die foto is nu ook nog copyright van Ross Halfin ook
Maar wat doet Steve Harris daar?
Tsk, wat een service hier tegenwoordig....quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:17 schreef Seborik het volgende:
Waarom kijk je dan niet even op de site?
Weet je ik vraag me nog steeds af of dat Kirk of een vrouw is. In Kirks geval weet ik dat nooit zo goedquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:33 schreef dunc het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af. En die persoon naast hem die staat te lachen om het feit wat summoner net vermeldde
Nou, misschien zijn ze mekaar wel backstage tegengekomen??? Dat zou gelijk de backstage passen verklaren.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:22 schreef Djaser het volgende:
Whehe en die foto is nu ook nog copyright van Ross Halfin ook
Maar wat doet Steve Harris daar?
Gemistquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:40 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Nu Live vanuit Gothenburg: Evergrey
www.sr.se/p3
klik op "just nu"
Hij heeft een beetje Rolling Stones wangetjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:20 schreef OProg het volgende:
Damn, wat is dit voor een gedrocht ?
Ik had ooit een fotoshoot van Immortal waarbij ze allerlei debiele poses hadden. Ik geloof tenminste dat het immortal was.quote:Op zondag 15 augustus 2004 16:39 schreef Summoner het volgende:
Die Immortal foto's vind ik niet echt grappig, want ze hebben bewust van die over-the-top wapens gekozen voor de "Sons of Northern Darkness" fotoshoot. Immortal werd op een gegeven moment wat tongue-in-cheek, net als Carpathian Forest. Het is veel grappiger als de bands er echt serieus over zijn.
Het was vast een andere band, want als Immortal zo'n shoot had gedaan waren die foto's wel bekender en gemakkelijk te vinden. Ik zou ze wel graag zien overigens. Black metal met zelfspot is geweldig.quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:50 schreef dunc het volgende:
Ik had ooit een fotoshoot van Immortal waarbij ze allerlei debiele poses hadden. Ik geloof tenminste dat het immortal was.
Maar de shoot zaten fotos van dat ze het gras maaien, staan te koken, boeken lezen, dat soort onzin.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:18 schreef Summoner het volgende:
[afbeelding]
Ik zal eens gaan zoeken... moet ze zelf ook wel terug eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:07 schreef Summoner het volgende:
[..]
Het was vast een andere band, want als Immortal zo'n shoot had gedaan waren die foto's wel bekender en gemakkelijk te vinden. Ik zou ze wel graag zien overigens. Black metal met zelfspot is geweldig.
Een dwaas.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:53 schreef pro_jeex het volgende:![]()
![]()
Is dat een man of een vrouw
Hehe, gaaf idd. Tis niet Immortal, maar wel cool.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:18 schreef dunc het volgende:
Ah, dit is er eentje:
[afbeelding]
Het was een hele serie .. ik hoop ze ooit nog tegen te komen
Het is allemaal precies hetzelfde, maar een nummertje zo nu en dan kan geen kwaad.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 18:09 schreef Seborik het volgende:
Wat een saaie band is Hatebreed eigenlijk. Misschien wel leuk om een keertje te zien wanneer je verpletterd wil worden door tientallen mensen die met geheven vuist op elkaar aan het inrammen zijn, maar zo op cd is het niks.
*kuch* dat was wel het laatste wat ik verwacht had.quote:Rob Halford: "A lot of newer metal bands tend to jump into each other's territory, and things become blurred. So you have to strive to be different, and they go to extremes. PRIEST stands out from that because we've got songs that have stood the test of time. If you can whistle the song in a shower, you're in great shape. We came out of a generation in England that was absolutely immersed in melody. Occasionally you get remarkable things that come along like LINKIN PARK. When I first heard them, I thought, `Oh, God, finally someone is putting some melodies back into heavy music.'."
Zo vind ik de quote beter bij Halford passen.quote:Rob Halford: "A lot of newer metal bands tend to jump into each other's territory, and things become blurred. So you have to strive to be different, and they go to extremes. PRIEST stands out from that because we've got songs that have stood the test of time. If you can whistle the song in a shower, you're in great shape. We came out of a generation in England that was absolutely immersed in melody. Occasionally you get horrible things that come along like LINKIN PARK. When I first heard them, I thought, `Oh, God, another McBand putting raps and lame riffs in heavy music.'."
leuk wandtegeltjequote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:53 schreef Seborik het volgende:
Ik mis nog een stukje dat zegt: "God they're so gay, but then again, so am I."
[afbeelding]
McDonaugh heeft toch op een aantal platen meegespeeld en is toch een behoorlijk en zelfs het enige bandlid die samen met Tim en Jon op TGB heeft gespeeld, vandaar dat hij er ook op hoort. En ik zou dat van Steve maar niet tegen Jon zeggen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:08 schreef Tokus het volgende:
McDonaugh is dan ook echt de eerste waar je bij Iced Earth aan denkt.
Ik vermoed dat je zelfs nog eerder aan Steve Digiorgio denkt, als je het over iemand hebt die basgitaar speelt op een Iced Earth plaat
Misschien Live after death in plaats van Donninghton?quote:IRON MAIDEN: Plans For 'Early Years' DVD Confirmed - Aug. 25, 2004
IRON MAIDEN fan site MaidenFans.com is reporting that MAIDEN Fan Club manager Laz Novak has confirmed plans for the release of a much-talked about DVD about MAIDEN's early years, although according to him, it won't include any Donnington 1988 footage as rumors indicated. A lot of information about the upcoming MAIDEN releases will be in the Fan Club Magazine #71, which has already gone to print. MAIDEN Fan Club subscription can be made at the MAIDEN official store: Eddie's Megastore.
In other news, Avopolis Music Network is reporting that MAIDEN drummer Nicko McBrain will play with his Italian tribute band, ANTHENORA, at the Gagarin 205 in Athens, Greece on Friday, November 19. ANTHENORA had previously toured with McBrain in November 2002, April 2003 and June 2004.
quote:OZZY OSBOURNE Replaced By ROB HALFORD At BLACK SABBATH's Camden Gig - Aug. 26, 2004
Ozzy Osbourne was forced to sit out BLACK SABBATH's performance at Thursday night's (Aug. 26) Ozzfest in Camden, NJ due to an attack of bronchitis. He was replaced at the concert by none other than JUDAS PRIEST frontman Rob Halford. Commented Rob at the show: "Yesterday [Aug. 25] was my [53rd] birthday and I feel as if today is too! I'm getting to sing for one of my favorite bands in the world."
Halford had previously joined SABBATH for two gigs to support Ozzy on his last shows for the "No More Tours" tour in November 1992 in Costa Mesa, CA after SABBATH's singer at the time, Ronnie James Dio, refused to take the stage.
En dat topic fijn vullen met gezeur wat nu wel en niet doommetal isquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:38 schreef Captorr het volgende:
heeft het zin een doommetaltopic te openen?
In de stoner reeks wordt ook old school doom besproken, maar voor doom/death is daar eigenlijk geen plaats. Hetzelfde geldt voor funeral doom, drone etc.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:38 schreef Captorr het volgende:
heeft het zin een doommetaltopic te openen?
nog niet, maar daar ga jij vast verandering in brengenquote:Op zondag 29 augustus 2004 15:57 schreef Seborik het volgende:
Kent iemand Sear Bliss?
quote:Op zondag 29 augustus 2004 21:06 schreef Summoner het volgende:
Een hele brass-section met oa trompet en trombone geloof ik.
Op bandje, Q-ball? How delightfully retro of you.
En dan zeggen dat ik niet oplet als er iets gepost is.quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:57 schreef Seborik het volgende:
Kent iemand Sear Bliss?
Wanneer heb je er iets over gepost? 2 jaar terug in een onbegrijpelijke post?quote:Op woensdag 1 september 2004 10:25 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik niet oplet als er iets gepost is.
Volgens mij nog net voor ik in augustus dit jaar op vakantie ging naar Hongarije.quote:Op woensdag 1 september 2004 21:26 schreef Seborik het volgende:
[..]
Wanneer heb je er iets over gepost? 2 jaar terug in een onbegrijpelijke post?
En Emperor he.quote:Op donderdag 2 september 2004 15:41 schreef Seborik het volgende:
Tjonge, als Summoner iets voor je ript, zit je ook meteen goed, want dan wil je het ook direct hebben. Het gaat nu om Limbonic Art, maar hij had het ook al geflikt met Abigor.
Wat vet.
Coooooooooool!quote:Op donderdag 2 september 2004 16:02 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Heb even de nieuwe schijf van James Rivera gescoord! A Distand Thunder heet het project. Vet de naam alleen zegt genoeg... Helstar achtig geluid en uiteraard vette vocals van die kleine Mexicaan! aanradertje!!!!
zonder vette pens ben je geen echte metalheadquote:Op zondag 5 september 2004 02:08 schreef Seborik het volgende:
Hallo, van bier krijg je een vette pens, maar het scheelt wanneer je het snel drinkt.
Ja, jezus christus, heremetiet, wat ben ik dan wel!quote:Op zondag 5 september 2004 02:08 schreef Tokus het volgende:
[..]
zonder vette pens ben je geen echte metalhead
Welkom. Die Dani Filth liefde is slechts een bevlieging ende fase, maar over Dimmu Borgir heb ik altijd wel wat te zeggen.quote:Op zondag 5 september 2004 01:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik wil me even voorstellen als het nieuwe metalheads-lid
Ik ben o.a. fan van de ouwe meuk (Iron Maiden, Led Zeppelin) en black metal, zoals Dimmu en Cradle. Ok, ik weet dat iedereen Dani Filth een beetje gay vindt, maar de muziek = heersch
Meer heb ik niet te melden want ik ga bier halen
jij bent nog aan het kweken, toch?quote:Op zondag 5 september 2004 02:10 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ja, jezus christus, heremetiet, wat ben ik dan wel!
Goed begin, haal ook wat voor je nieuwe vrienden hier.quote:Op zondag 5 september 2004 01:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meer heb ik niet te melden want ik ga bier halen
Nieuwe Saxon? Het is wel echt jouw thema!quote:Op maandag 6 september 2004 08:52 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, die ken ik. Ik vond hem toen niet zó interessant dat ik hem wilde kopen. Nee, deze maand ga ik mijn geld maar aan één CD uitgeven.
Of de nieuwe Megadethquote:Op maandag 6 september 2004 10:50 schreef Seborik het volgende:
[..]
Nieuwe Saxon? Het is wel echt jouw thema!
Of de nieuwe Rhapsody?
ohjaquote:Op maandag 6 september 2004 10:50 schreef Seborik het volgende:
[..]
Of de nieuwe Rhapsody?
die komt pas eind v/d maand uit.quote:Op maandag 6 september 2004 11:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
hmm *gaat naar de nieuwe Rhapsody zoeken*
Nope en nope.quote:Op maandag 6 september 2004 10:50 schreef Seborik het volgende:
[..]
Of de nieuwe Rhapsody?
Hij heeft anders nog lange haren zat.quote:Op donderdag 9 september 2004 01:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
tja, Bruce had zn haar best lang mogen laten
Je vind dat haar niet in de weg zitten?quote:Op donderdag 9 september 2004 11:11 schreef Seborik het volgende:
[afbeelding]
En met haar al helemaal niet.
Ik wachtte op die opmerking.quote:Op donderdag 9 september 2004 15:54 schreef Djaser het volgende:
[..]
Je vind dat haar niet in de weg zitten?
No shit sherlock.quote:Op zaterdag 11 september 2004 23:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
alle drie zijn CD´s
Open er een topic over in KLBquote:Op zaterdag 11 september 2004 23:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
No shit sherlock.
Of een boek, stempel, schoenveter... je weet het niet...quote:Op zondag 12 september 2004 00:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
hej er had ook een shirt tussen kunnen zitten
Dit is toch die 2CD best of compilatie?quote:Op zaterdag 11 september 2004 23:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Marduk - Infernal Eternal
En hierom ben ik zo blij dat er geen The Osbournes meer gemaakt wordenquote:TONY IOMMI Hopes To Begin Work On New BLACK SABBATH Album Next Year - Sep. 11, 2004
BLACK SABBATH guitarist Tony Iommi has told GibsonCustom.com that the possibility of a new SABBATH album has not been ruled out. Asked point-blank if there will be a new CD of original material from the heavy metal pioneers, Iommi responded, "We would hope so. I'm hoping we will do another one. One of the major problems, of course, is Ozzy's been doing a lot of other stuff with his MTV stuff. Hopefully within the next year we'll be able to do something. I'm wrapped up at the minute doing my solo stuff and still writing, but I've got some stuff in hand if we do do another SABBATH album."
Dit vind ik wel weer grappig. Precies de nummers waarvan ik verwachte dat dat de left overs van VXI waren simpelweg omdat ze het slechtst zijn. Het zou me niets verbazen dat de mindere numers van Dance of death weer left overs van BNW zijn.quote:IRON MAIDEN Guitarist Admits Band Used Leftover Ideas - Sep. 13, 2004
According to a posting on the IRON MAIDEN fan site MaidenFans.com, MAIDEN guitarist Adrian Smith has ended years of fan speculation by revealing that the 2000 album "Brave New World" featured leftovers from the 1998 CD "Virtual XI". Asked in a 2003 interview to identify the four songs that were written during the sessions for "Virtual XI" that ended up on its follow-up, Smith said "'Nomad' is one of them. The others are 'Dream of Mirrors', 'Mercenary', I can't remember the fourth one."
The interviewer, Kevin Lomax, had the following to say about the issue: "I did the interview in the Sanctuary Music London after a brief preview of the 'Dance of Death' album. The interview was with Adrian Smith. I had fears before asking that question, because maybe Steve Harris might have said 'Don't tell.' Anyway, I asked and he said that 'Nomad' (which I'm surprised), 'Dream of Mirrors' (not surprised in any way!) and 'Mercenary' (the worst song of 'BNW' from 'Virtual XI', that's obvious!) were from 'Virtual XI'. He couldnt remember the fourth one. And I asked if 'Blood Brothers' could be one of them, because it has similar melodies [to] 'Educated Fool'. He said no, it was not. He thought for a while but he couldnt remember the fourth. (Maybe didnt want to answer)
"I had a quick chat with [former IRON MAIDEN singer] Blaze [Bayley] in Istanbul, before his performance in Rock The Nations Istanbul. (Where he did a duet with Paul Di'Anno) And in that chat he said that he had written some of the lyrics of 'Dream of Mirrors' but Steve didn't give him a credit for that in 'BNW'. When he saw that he [was a bit frustrated]."
Van die drie vind ik eigenlijk alleen Dream of Mirros minder, maar die andere twee redelijk goed, hoewel vooral Nomad beter had gekund.quote:Op dinsdag 14 september 2004 09:11 schreef Djaser het volgende:
[..]
Dit vind ik wel weer grappig. Precies de nummers waarvan ik verwachte dat dat de left overs van VXI waren simpelweg omdat ze het slechtst zijn. Het zou me niets verbazen dat de mindere numers van Dance of death weer left overs van BNW zijn.
Maar goed, welke band doet dit nou niet.
Vind nomad toch altijd een heerlijk nummer.. wat ik van het meeste XI werk niet kan zeggenquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:33 schreef Wodan het volgende:
[..]
Van die drie vind ik eigenlijk alleen Dream of Mirros minder, maar die andere twee redelijk goed, hoewel vooral Nomad beter had gekund.
over 2 weken komt het hele album uit. Toch iets leuker dan de single, al ben ik erg uitgekeken op Rhapsody.quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jeuj, ik ben nu de trotse bezitter van Rhapsody - The Dark Secret
jij hebt ze altijd al onder de middelmaat gevonden omdat het leftovers zijn, ook al wist je dat niet tot vandaag? Dat is best knap.quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:34 schreef Djaser het volgende:
The Nomad is wel weer okee andere twee nummers heb ik altijd onde de middelmaat gevonden. Dat ligt trouwens niet aan VXI die ook erg goed is maar simpelgewoon aan het feit dat het left overs zijn.
Ik volg je hier niet helemaal had mijn post verwijderd moeten worden omdat er al een Maiden topic is? 90% van alle bands die hier besproken worden hebben al een eigen topic maar het is niet nodig voor elk wissewasje die omhoog te schoppen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:57 schreef DaveM het volgende:
Potverdorie, kom ik een keer in het Metalheads-topic blijkt hier een Maiden-nieuwtje te staan alsof er geen IM topic is!
Ach ja de modjes worden ook een dagje ouder...
Nee dat hoeft natuurlijk niet, maar ik vond het voor die ene reply die ik verwachtte te krijgen niet nodig.quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:38 schreef DaveM het volgende:
Verwijderen is overdreven natuurlijk.
Maar een flinke waarschuwing was wel op z'n plaats geweest.![]()
bij de weg....een topic omhoog schoppen voor een wissewasje is toch geen ramp?
Ja, en die is heel erg goed! Net zo goed als Killing Ground. Review volgt zeer spoedig.quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:44 schreef Djaser het volgende:
[..]
Maar goed ontopic: Iemand de nieuwe Saxon al gehoord?
STIK! Vergeten, maandag langs de platenhandel.quote:Op zaterdag 18 september 2004 17:44 schreef Djaser het volgende:
[..]
Nee dat hoeft natuurlijk niet, maar ik vond het voor die ene reply die ik verwachtte te krijgen niet nodig.
Maar goed ontopic: Iemand de nieuwe Saxon al gehoord?
* Drizzt dunc een trap na geeft *quote:Op zaterdag 18 september 2004 21:32 schreef dunc het volgende:
[..]
STIK! Vergeten, maandag langs de platenhandel.
dunc schopt zichzelf hard
Heb je hem dan al gekocht?quote:Op zaterdag 18 september 2004 22:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
* Drizzt dunc een trap na geeft *
nee, maar een fan zou em al lang hebbenquote:Op zaterdag 18 september 2004 22:27 schreef Wodan het volgende:
[..]
Heb je hem dan al gekocht?
Heb je je mail daarover nog gelezen?quote:Op donderdag 23 september 2004 15:49 schreef Kipman het volgende:
Gaat iemand nog Saxon zien deze zaterdag in Druten (dicht bij Arnhem)?
Ik had in mijn agenda staan dat ze in de maas-en-waal hallen speelden deze zaterdag (of is dat t zelfde?). Helaas is het zaterdag dus me OV geldt niet, en dan is het me helaas net iets te duur (arme student ikquote:Op donderdag 23 september 2004 15:49 schreef Kipman het volgende:
Gaat iemand nog Saxon zien deze zaterdag in Druten (dicht bij Arnhem)?
Ja. Gelukkig dat ik niet op die lijst sta, want ik had mijn kaartje al.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:56 schreef Tokus het volgende:
[..]
Heb je je mail daarover nog gelezen?
Ik vind niet dat je bij Amon Amarth van cliché kunt spreken aangezien de hele band en z'n concept in essentie een cliché is. Een hele toffe cliché. Wat betreft de productie heb je vast naar slechte mp3tjes geluisterd, want als ik de cd in m'n speler flikker komt er een heerlijk vet geluid uit m'n speakers. De plaat heeft praktisch dezelfde productie als "Versus the World", getuige dezelfde studio en producer.quote:Op woensdag 29 september 2004 09:51 schreef Yokozuna het volgende:
nieuwe Amon Amarth valt wat tegen (heel erg Amon cliché nummers, balle productie, nauwelijks toffe gitaarsolo's die juist op Versus veel toevoegden)
Check.quote:Nieuwe Nehemah - Requiem Tenebrae is supergaaf, must voor blackmetalfans!
Goede zaak Saxon nieuwe materiaal is te goed om een nostalgische act te zijn.quote:Op woensdag 29 september 2004 13:52 schreef Kipman het volgende:
Het concert van Saxon was weer gaaf. Grootste verassing was wel dat ze bijna alles van de nieuwe cd gespeeld hebben! Dat doet Saxon anders nooit. Dream Evil was ook stoer.
quote:Op woensdag 29 september 2004 16:48 schreef Seborik het volgende:
Saxon's oude materiaal is te goed om niet gespeeld te worden.
bestel voor mij ook zo'n poster, dan maak ik daarna wel geld overquote:Op donderdag 30 september 2004 18:40 schreef Witchfynder het volgende:
Shit joh. Wat is ook alweer die site die niet Large, maar je wel CD's en shirts enzo kunt kopen? Voornamelijk blackmetal....
En ik ben op zoek naar een poster van Panzer Division Marduk....voor in het lokaal.
waar is Carcass in de death/grind sectie?quote:Op donderdag 30 september 2004 01:11 schreef metalbazzz het volgende:
Ik heb de geschiedenis van heavymetal nu online staan op www.heavymetal.nl. Op- en aanmerkingen zijn altijd welkom om de site nog beter te maken.
Ik... denk ikquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:37 schreef GeFrenzy2 het volgende:
En wie gaat er hier nog meer naar het X-Mass Metalfest in Tilburg 18 December?
Ja, die heb ik nu wel zo'n beetje plat gedraaid...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 00:24 schreef Mr. Orange het volgende:
Saxon - Lionheart![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |