inderdaad, naast het TU terrein is dat, eigenlijk hoort dat gewoon bij de tuquote:Op maandag 20 september 2004 17:46 schreef Seborik het volgende:
Eindhoven?
klinkt aardig voor als ik in de buurt ben, maar is de Bunker niet een beetje *klein* ? is het gewoon disco alleen dan met echte muziek?quote:Op maandag 20 september 2004 17:37 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Ik weet niet of ik het hier mag neerzetten? Maar goed ik merk het vanzelf
Zaterdag 2 Okober
MidNite Metal Madness
Pure Metal Party met DJ Galaxy
van 22.00 tot 04.00
AOR de Bunker J.F. Kennedylaan 3 Eindhoven
Voor vragen kun je terecht in het gastenboek van Dynamo Road Show
Gratis entree, Bier ¤1
...en iedereen is uitgenodigd!
hopelijk tot dan![]()
Heavy Metal: THE PARTYquote:Op maandag 20 september 2004 19:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Metal met een eh... DJ? ik wil live bands!!!
MARDUK!!!
Mja ok de naam is dan wel niet helemaal thuis, maar hij draait natuurlijk ook op "gewone feestjes". Maar ik kan je garanderen dat hij vette schijfjes draait en ach koud bier!quote:Op maandag 20 september 2004 21:57 schreef StefanP het volgende:
Hrm de naam van de DJ voorspelt niet veel goeds... als het nou DJ Darkthrone of zo was
Ik woon niet meer in Eindhoven, maar als dat nog wel zo was dan zou ik er zijn
wat voor bier ?quote:Op maandag 20 september 2004 22:40 schreef Perfect_Survivor het volgende:
[..]
Mja ok de naam is dan wel niet helemaal thuis, maar hij draait natuurlijk ook op "gewone feestjes". Maar ik kan je garanderen dat hij vette schijfjes draait en ach koud bier!
Zeik niet soepkip...quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
voor elke bezoeker mag hij een keer aan de piemel van de DJ trekken
en wie is er dan de lul?quote:Op donderdag 23 september 2004 21:24 schreef Perfect_Survivor het volgende:
[..]PS. ook jij bent nog steeds welkom, als die quote in ieder geval even door de microfoon zegt![]()
quote:Op zondag 26 september 2004 23:35 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Maar goed, zijn er nog Fok!kers die naar het feessie komen zaterdag a.s?
Ja, mijn wederhelft als echt die-hard Dynamo Cafe Ganger en ik komen ook.quote:Op zondag 26 september 2004 23:35 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Maar goed, zijn er nog Fok!kers die naar het feessie komen zaterdag a.s?
-Geen aandeel....quote:Op dinsdag 21 september 2004 23:13 schreef Onderbroek het volgende:
TS wat ik jouw aandeel hierin?
Maak je reclame omdat je die gasten kent...omdat jij misschien die DJ bent...of omdat je ons wilt laten weten dat er zoiets aankomt?
quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:29 schreef Perfect_Survivor het volgende:
[..]
<knip>
Hopelijk kom je ook!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |