abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22085702
Ik weet niet of ik het hier mag neerzetten? Maar goed ik merk het vanzelf

Zaterdag 2 Okober

MidNite Metal Madness

Pure Metal Party met DJ Galaxy

van 22.00 tot 04.00

AOR de Bunker J.F. Kennedylaan 3 Eindhoven
Voor vragen kun je terecht in het gastenboek van Dynamo Road Show

Gratis entree, Bier ¤1

...en iedereen is uitgenodigd!

hopelijk tot dan

[ Bericht 0% gewijzigd door Perfect_Survivor op 20-09-2004 17:48:34 ]
I've decided to keep this taperecorder with me at all times, maybe 1 day I can explain all the strange things happening to me, the lack of sleep, the loss of time, but most of all the sensational never being lonely, always being watched...
pi_22085786
Misschien handig als je er een plaatsnaam bij vermeldt.
pi_22085916
Eindhoven?
pi_22085941
quote:
Op maandag 20 september 2004 17:46 schreef Seborik het volgende:
Eindhoven?
inderdaad, naast het TU terrein is dat, eigenlijk hoort dat gewoon bij de tu
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_22086007
idd Eindhoven... Ik heb zitten posten op "eindhovense" sites, dus vanwege zodoende dat ik het hier vergeten ben!
Ik hoop dat ook Fok!kers zin hebben om te komen???
I've decided to keep this taperecorder with me at all times, maybe 1 day I can explain all the strange things happening to me, the lack of sleep, the loss of time, but most of all the sensational never being lonely, always being watched...
pi_22086061
hm...klinkt aantrekkelijk
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_22086606
klinkt wel okay,. weinig metal hier in den haag, dus naar eindhoven dan maar
  maandag 20 september 2004 @ 18:35:39 #8
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_22087085
quote:
Op maandag 20 september 2004 17:37 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Ik weet niet of ik het hier mag neerzetten? Maar goed ik merk het vanzelf

Zaterdag 2 Okober

MidNite Metal Madness

Pure Metal Party met DJ Galaxy

van 22.00 tot 04.00

AOR de Bunker J.F. Kennedylaan 3 Eindhoven
Voor vragen kun je terecht in het gastenboek van Dynamo Road Show

Gratis entree, Bier ¤1

...en iedereen is uitgenodigd!

hopelijk tot dan
klinkt aardig voor als ik in de buurt ben, maar is de Bunker niet een beetje *klein* ? is het gewoon disco alleen dan met echte muziek?
en zit t vol met TU/e nerds? of ook leuk Fontys hbo-v spul?
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_22087538
Hahaha... TU nerds..
nee volgens mij zijn er die dan bar weinig. Maatje van me is er vrijwillige DJ en is nu afgestudeert. Hij kan daardoor de zaal (boven) krijgen voor een feest! In de grote zaal boven kunnen toch minstens 300 man! Door zoveel mogelijk metalheads te laten komen vervallen de kosten voor de zaal en personeel, oftewel zo veel mogelijk drinken!

Er zullen veel mensen zijn van het voormalig Dynamo Café bijvoorbeeld. En idd een Disco met voornamelijk 80's metal, maar ook wat nieuwer spul als Kamelot, Symphony X, Evergrey, Nevermore.
Uiteraard ook de nodige Doom, Death, Black en Power metal!

hopelijk tot dan!
  Moderator / Redactie FP maandag 20 september 2004 @ 19:08:08 #10
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_22087893
Metal met een eh... DJ? ik wil live bands!!!

MARDUK!!!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_22088271
quote:
Op maandag 20 september 2004 19:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Metal met een eh... DJ? ik wil live bands!!!

MARDUK!!!
Heavy Metal: THE PARTY

anders hadden we het wel Heavy Metal: IN CONCERT genoemd
pi_22092307
Hrm de naam van de DJ voorspelt niet veel goeds... als het nou DJ Darkthrone of zo was

Ik woon niet meer in Eindhoven, maar als dat nog wel zo was dan zou ik er zijn
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_22093525
quote:
Op maandag 20 september 2004 21:57 schreef StefanP het volgende:
Hrm de naam van de DJ voorspelt niet veel goeds... als het nou DJ Darkthrone of zo was

Ik woon niet meer in Eindhoven, maar als dat nog wel zo was dan zou ik er zijn
Mja ok de naam is dan wel niet helemaal thuis, maar hij draait natuurlijk ook op "gewone feestjes". Maar ik kan je garanderen dat hij vette schijfjes draait en ach koud bier!

(Als we bv naar een metalmarket gaan heeft hij een lijstje met 50 bands waarvan ik er 4 van naam ken. En ik vond mezelf al flink qua kennis! Dus keus genoeg in metal!)
  maandag 20 september 2004 @ 23:55:54 #14
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_22095835
quote:
Op maandag 20 september 2004 22:40 schreef Perfect_Survivor het volgende:

[..]

Mja ok de naam is dan wel niet helemaal thuis, maar hij draait natuurlijk ook op "gewone feestjes". Maar ik kan je garanderen dat hij vette schijfjes draait en ach koud bier!
wat voor bier ?
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_22116322
Dommelsch volgens mij...
Maar ze hebben ook Desperado en spatjes
pi_22117980
TS wat ik jouw aandeel hierin?
Maak je reclame omdat je die gasten kent...omdat jij misschien die DJ bent...of omdat je ons wilt laten weten dat er zoiets aankomt?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 21 september 2004 @ 23:33:50 #17
Rawr
pi_22118496
voor elke bezoeker mag hij een keer aan de piemel van de DJ trekken
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_22160532
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
voor elke bezoeker mag hij een keer aan de piemel van de DJ trekken
Zeik niet soepkip...

Luister 't is gewoon een feestje en iedereen is welkom. Je bent er of niet, zal me een zorg zijn, ga lekker ergens anders posten als het je niet interesseert.

PS. ook jij bent nog steeds welkom, als die quote in ieder geval even door de microfoon zegt
  Moderator / Redactie FP donderdag 23 september 2004 @ 21:29:11 #19
Rawr
pi_22160648
quote:
Op donderdag 23 september 2004 21:24 schreef Perfect_Survivor het volgende:

[..]PS. ook jij bent nog steeds welkom, als die quote in ieder geval even door de microfoon zegt
en wie is er dan de lul?

leuk, in de context
pi_22226826
Maar goed, zijn er nog Fok!kers die naar het feessie komen zaterdag a.s?
pi_22227882
Nope, 2 oktober is er ook kermis in Leiden. Iets duurder bier, maar wel super gezellig natuurlijk. En in mijn stamkroeg een hoop goeie bands, oa de feestrock band Staal.
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_22228582
quote:
Op zondag 26 september 2004 23:35 schreef Perfect_Survivor het volgende:

geef ook even antwoord op m'n vraag paar reacties hier boven aub
pi_22231408
quote:
Op zondag 26 september 2004 23:35 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Ja, mijn wederhelft als echt die-hard Dynamo Cafe Ganger en ik komen ook.

Geef je ook een rondje?
pi_22270240
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 23:13 schreef Onderbroek het volgende:
TS wat ik jouw aandeel hierin?
Maak je reclame omdat je die gasten kent...omdat jij misschien die DJ bent...of omdat je ons wilt laten weten dat er zoiets aankomt?
-Geen aandeel....
-Gasten... het is er maar een da's ook meteen de DJ... (Ik maak "reclame" omdat het m'n beste maatje is)
-Nee dus
-Ja
...Hoe meer ziel hoe meer vreugd...

Kijk metal word overal verbannen ja, in Eindhoven bestaat de Big Ben niet meer, ook Dynamo Club is er niet meer... dus moeten we het zelf maar weer oplossen!

Hopelijk kom je ook!
pi_22270493
Laat ze maar lullen, PS.
pi_22350382
Thanx Seb.

Nou voor iedereen die nog komt, tot vanavond!
Ik zal morgen eens posten hoe het was. Rush was gisteren iig vet, dus één topavond is alvast binnen!!!
pi_22352407
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 21:29 schreef Perfect_Survivor het volgende:

[..]

<knip>

Hopelijk kom je ook!
pi_22377075
Wat een feest zeg, volle bak!!!
Wegens het daverende succes word er een 2e MidNite Metal Madness georganiseerd en wel Zaterdag 13 November, same time, same place

Tot dan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')