Maar die releasen haast niks voor de cube(ook nooit gedaan)quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:51 schreef Tain het volgende:
[..]
En Lucasarts, Blizzard, Capcom, Konami, etc maken dus slechte games?
Jaquote:Op zondag 8 augustus 2004 14:16 schreef febster het volgende:
[..]
Je vergeet de nieuwe Zelda schat(ookal is dat pas Kerst 2005 dat er is
)
en btw echt goede games van EA voor de Cube?quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:57 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Maar die releasen haast niks voor de cube(ook nooit gedaan)
BehalveCapcom
Natuurlijk
en Bounty Hunterquote:Op zondag 8 augustus 2004 22:23 schreef Lexie het volgende:
Lucasarts bracht RS2 uit, ook echt geen slechte game.
Dan heb ik ze liever op de GBA.quote:Op maandag 9 augustus 2004 08:42 schreef BMH het volgende:
Als lucasarts classic SCUMM games op de cube uitbrengt voor 30 euro per stuk ben ik weer tevreden over lucasarts.
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
DS. Met de stylus is het echt een point & click adventurequote:Op maandag 9 augustus 2004 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan heb ik ze liever op de GBA.![]()
Monkey Island
quote:Op maandag 9 augustus 2004 09:14 schreef BMH het volgende:
DS. Met de stylus is het echt een point & click adventure![]()
je bedoelt dus eigenlijk dat je liever geen zelda meer op de cube hebt, maar dat je nog langer wil wachten en een zelda voor de revolution wil?quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:14 schreef gamecube_master het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat er een nieuwe Zelda voor de cube is aangekondigd, omdat er toch niet veel winst uit te halen is omdat het spel eigenlijk vlak bij de release van de Nintendo revolution uitkomt als we Nintendo moeten geloven. Dat betekent weer lang wachten tot een nieuw Zelda avontuur, heel erg lang wachten. Ik hoop dat ze al bezig zijn om een engine te maken voor een Zelda op de Nintendo Revolution want anders kan het nog wel is lang duren.
nou, zoveel langer zou het dan niet zijn, bij de release van de Nintendo revolution die toch niet zo lang meer duurt. Nu moeten we wachten op een cube Zelda en dan nog veel later vanwege de nieuwe engine een zelda op de revolution, ik denk dat je 3 jaar iig moet wachten vanaf dat de revolution is gereleased totdat er een Zelda erop uitkomtquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:04 schreef _Supreme het volgende:
[..]
je bedoelt dus eigenlijk dat je liever geen zelda meer op de cube hebt, maar dat je nog langer wil wachten en een zelda voor de revolution wil?
daar heb je wel gelijk in..quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:51 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
nou, zoveel langer zou het dan niet zijn, bij de release van de Nintendo revolution die toch niet zo lang meer duurt. Nu moeten we wachten op een cube Zelda en dan nog veel later vanwege de nieuwe engine een zelda op de revolution, ik denk dat je 3 jaar iig moet wachten vanaf dat de revolution is gereleased totdat er een Zelda erop uitkomt
Dat werkt nietquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:22 schreef Thomper het volgende:
Ach ja... er zijn haast nooit Zelda games voor een launch (don't kick me if I'm wrong!), die plek is meestal voor een Mario (behalve op de GC). Nog beter: breng een totaal originele game uit zonder ook maar een enkel bekend figuur met daarnaast een Mario Partytje voor toch wat bekendheid ofzo.
In deel 2 kun je je poison pikmin laten opeten waardoor de beesten doodgaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:58 schreef _Supreme het volgende:
ik ook, pikmin 1 heb ik ook, maar die was stom omdat die beesten al mijn pikmin opatenen ik had geen tijd om nieuwe te maken
Ik ga toch niet mijn zorgvuldig gekweekte poison pikmin zomaar op laten eten? Ze gaan maar lekker vechten!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:34 schreef BMH het volgende:
[..]
In deel 2 kun je je poison pikmin laten opeten waardoor de beesten doodgaan![]()
Bron: Nintendo.nlquote:Het schitterende Tales of Symphonia verschijnt later dit jaar in Europa exclusief voor je kubusvormige console, dus het wordt tijd om eens te kijken wat Namco ons in het vooruitzicht stelt.
Ik ga ze kweken om te laten opetenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:13 schreef koei het volgende:
[..]
Ik ga toch niet mijn zorgvuldig gekweekte poison pikmin zomaar op laten eten? Ze gaan maar lekker vechten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |