Bek dicht houden, NU.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ben je boos ofzo?
Dus toch de M van Martin?quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:52 schreef Xennia het volgende:
dus het gedicht was voor kasta?
Snie lievvv Marit.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:52 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Bek dicht houden, NU.
ahahahahahaquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:46 schreef Honingdropje het volgende:
lach me maar uit enzo
quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:46 schreef Honingdropje het volgende:
stelletje godvergeten eikels... val allemaal maar dood.
Ik toon bij deze medeleven voor je punttietjes.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:53 schreef Honingdropje het volgende:
Wees op zijn minst blij dat ik nog de moeite neem om hier te zeggen dat jullie van me af zijn (aangezien dat is wat jullie willen he...)
Toon dan op zijn minst een beetje medeleven
Dat je uberhaupt nog een discussie aangaat maakt het niet echt geloofwaardig. Ik was allang opgesodemieterd.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:53 schreef Honingdropje het volgende:
Wees op zijn minst blij dat ik nog de moeite neem om hier te zeggen dat jullie van me af zijn (aangezien dat is wat jullie willen he...)
Wie ben jij nou weer, hoe die KUTBEK van je dicht en bemoei je er niet mee!quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:54 schreef SL1200MK2 het volgende:
Wat ben je ook een domme hoer als je ze op internet zet!
quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:55 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Vertel nou waarom je me dit aandoet Martin.
Please.
Niemand een mirror en een beetje uitleg? Ik wil ook wel meelachen maar ik heb geen idee waar dit over gaat. GVD, heb ik weerquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:54 schreef SL1200MK2 het volgende:
Wat ben je ook een domme hoer als je ze op internet zet!
Ach meid, troost je, op de site van Xebro zijn de belangrijkste nog wel te vinden...quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:46 schreef Honingdropje het volgende:
Die foto's waren hier niet voor bedoeld en mijn site is inmiddels alweer weg.
we willen je niet kwijt, we willen gewoon rellen...quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:53 schreef Honingdropje het volgende:
Zeg maar tegen die vriend van je dat ik hem haatquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:54 schreef Vieske het volgende:
[..]
Hey gore grafsnol, niet zulke goorlapperij.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:56 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer, hoe die KUTBEK van je dicht en bemoei je er niet mee!
Elke keer als ik Aaibaar lees zie ik die gekke tietjes voor me...quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:52 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Bek dicht houden, NU.
Dit is niet de eerste keer dat vermeende lovers hun ruzie op FOK! uitvechten hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:58 schreef Posdnous het volgende:
Ja, want als het je zo'n pijn doet ga je natuurlijk en publique op Fok met Kastanova in discussie
Lijkt me duidelijk![]()
ze is nog niet eens wegquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Drama-queen, over 2 dagen ben je weer terug..
In principe ben je hier aan het spammen, je wilt ze gezien krijgen en meer aandacht, positief danwel negatief.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:59 schreef Honingdropje het volgende:
Ik heb het andere topic gelezen en weet dat die foto's nu al verspreid zijn... jullie hoeven dat niet meer te melden.
Kom maar langs, dan kan je het hem persoonlijk vertellen. Misschien heb je dan nog meer foto's die je dan onder het genot van een kopje koffie hier kan laten zien.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:57 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Zeg maar tegen die vriend van je dat ik hem haat
Er zijn foto's verspreid.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:59 schreef Honingdropje het volgende:
Ik heb het andere topic gelezen en weet dat die foto's nu al verspreid zijn... jullie hoeven dat niet meer te melden.
ik wil alleen een verklaring waarom hij me niet mag en vooral hoe hij mijn site wist te hacken,daarna ben ik weg. Ik zit hier liever ook niet meer.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:58 schreef Posdnous het volgende:
Ja, want als het je zo'n pijn doet ga je natuurlijk en publique op Fok met Kastanova in discussie
Lijkt me duidelijk![]()
Oh. Geen geheime affaire dus?quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:02 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
ik wil alleen een verklaring waarom hij me niet mag en vooral hoe hij mijn site wist te hacken,daarna ben ik weg. Ik zit hier liever ook niet meer.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:02 schreef __Saviour__ het volgende:
en wat doet dit bestand op je site?
[afbeelding]
Zo moeilijk was het niet schat...quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:02 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
ik wil alleen een verklaring waarom hij me niet mag en vooral hoe hij mijn site wist te hacken,daarna ben ik weg. Ik zit hier liever ook niet meer.
jajaquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:02 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
quote:Hoeveel pijn je mij ook doet.
Ik kom steeds weer terug.
hacken is iets anders hoor, dit was gewoon een open dirquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:02 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
Da's dan wel extreem triestquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer dat vermeende lovers hun ruzie op FOK! uitvechten hoor.
Jezus!quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:03 schreef SL1200MK2 het volgende:.
Aha, daar is dit inderdaad de beste plek voorquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:02 schreef Honingdropje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, dank je
Zeg Burgerkoning, ga ergens anders ongemeend slijmen. Dit is een reltopic ja.quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:05 schreef BB-King het volgende:
Hehe leuke fotootjes hoor.
Tot straks Marit.quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:05 schreef Honingdropje het volgende:
Ben weg.
Dag.
Waarschijnlijk alleen de pubertjes die nog nooit eerder tieten hebben gezienquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:06 schreef PeeJie_ het volgende:
Heel de Fok!wereld heeft je tietjes op hun pc staan volgens mij.
Het is nog altijd Meneer Burgerkoning voor jou, broekie!quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zeg Burgerkoning, ga ergens anders ongemeend slijmen. Dit is een reltopic ja.
Ze is er nog steeds.quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:08 schreef Insomaniac het volgende:
Is ze er alweer?
Morgen weer hequote:Op donderdag 29 juli 2004 23:08 schreef Insomaniac het volgende:
Is ze er alweer?
Okee, als je 15 wordt. Nu noem ik je nog wel even broodprinsje.quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:09 schreef BB-King het volgende:
[..]
Het is nog altijd Meneer Burgerkoning voor jou, broekie!![]()
Neeeee... kom terug! We willen meer pics!quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:05 schreef Honingdropje het volgende:
Ben weg.
Dag.
Neuh.. als we straks weer zo'n aandachttrekker zien aanmelden enzo met als nickname 'boemerang' weten we wel hoelaat het isquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nu heb je dr weggejaagd.
ik zeg het niet vaak, maar ze heeft veel aan dr zelf te dankenquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:18 schreef Pool het volgende:
Dit begint toch wel lullige vormen aan te nemen
quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:18 schreef Pool het volgende:
Lekker lomp zeg, verwijzen naar de piemels in de open dir van HD!quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:18 schreef Pool het volgende:
Waar de mond hart van vol is ...quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Lekker lomp zeg, verwijzen naar de piemels in de open dir van HD!
Topwijffiequote:Op donderdag 29 juli 2004 23:21 schreef on_air het volgende:
[..]
Waar de mond hart van vol is ...
hey oud-collegaquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:21 schreef on_air het volgende:
[..]
Waar de mond hart van vol is ...
jaja errug toevallig weerquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:23 schreef MUUS het volgende:
HD, kom terug!! Doe het ff overnieuw ofzo!
Ik zat aan de telefoon..
dan ga je toch niet aan de telefoon zitten..quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:23 schreef MUUS het volgende:
HD, kom terug!! Doe het ff overnieuw ofzo!
Ik zat aan de telefoon..
quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:24 schreef heiden6 het volgende:
Inso had gelijk, HD heeft punttietjes. Sterkte meid.
Waarom vind je haar een laffe trut? (Ken haar niet)quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:24 schreef Insomaniac het volgende:
Zie je wel dat het gewoon een laffe trut is.
je zou dr bijna gaan missenquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:25 schreef on_air het volgende:
HD, echt ...
Doe dit niet, kom terug.
Omdat ze jankend wegrent.quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:25 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Waarom vind je haar een laffe trut? (Ken haar niet)
Er is maar zo veel capaciteit wat je uit een hersencel kunt halen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:24 schreef Insomaniac het volgende:
Maar juist omdat ze zo dom is, had ik niet verwacht dat ze zich zo zou laten kennen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:26 schreef on_air het volgende:
[..]
Er is maar zo veel capaciteit wat je uit een hersencel kunt halen.
Volgens mij leest ze gewoon mee, hoor...quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Omdat ze jankend wegrent.
Ik ook niet, maar waarom wil jij dat veranderen dan? Na het zien van die foto's en het lezen van dit topic hoeft dat nou echt niet bepaald wat mij betreft.quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:25 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Waarom vind je haar een laffe trut? (Ken haar niet)
Ach, een complimentje over der kont, der mooie woordenschat en ze is weer terug.quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar juist omdat ze zo dom is, had ik niet verwacht dat ze zich zo zou laten kennen..
Mmm... eigenlijk heb je wel gelijk...quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar waarom wil jij dat veranderen dan? Na het zien van die foto's en het lezen van dit topic hoeft dat nou echt niet bepaald wat mij betreft.
En terecht.quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:29 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
tuurlijk komt die terug, ze is nu alleen naar bed ofzo, aant janken over dr punt tietjes
strak...quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar juist omdat ze zo dom is, had ik niet verwacht dat ze zich zo zou laten kennen..
LIEVE MARIT,quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:28 schreef on_air het volgende:
[..]
Ach, een complimentje over der kont, der mooie woordenschat en ze is weer terug.
je begint dr nu al te missen, of nietquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
LIEVE MARIT,
IK HOOP DAT JE NOG MEELEEST. BIJ DEZE WIL IK MIJN EXCUSES AANBIEDEN. JE HEBT GEEN PLATTE KONT, MAAR EEN MOOI ROND KONTJE. EN JE BENT NIET DOM, WANT JE TAALGEBRUIK IS OKAY.
INSO.
Wat snap je niet?quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:30 schreef JaWi het volgende:
Ik snap het niet.
wat niet?quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:30 schreef JaWi het volgende:
Ik snap het niet.
shit heeft dat telefoontje je donderdag avond reltopic gekostquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:31 schreef MUUS het volgende:
Honingdropje, gun mij nou ook wat. Kom terug. Ik zal nooit meer bellen als jij online bent.
Alsjeblieft? Voor mij?
en we zullen ook nooit meer je sites hackenquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:31 schreef MUUS het volgende:
Honingdropje, gun mij nou ook wat. Kom terug. Ik zal nooit meer bellen als jij online bent.
Alsjeblieft? Voor mij?
Nou, vertel dan maar met wie jij aan de foon zat danquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:31 schreef MUUS het volgende:
Alsjeblieft? Voor mij?
toevoegendquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
LIEVE MARIT,
IK HOOP DAT JE NOG MEELEEST. BIJ DEZE WIL IK MIJN EXCUSES AANBIEDEN. JE HEBT GEEN PLATTE KONT, MAAR EEN MOOI ROND KONTJE. EN JE BENT NIET DOM, WANT JE TAALGEBRUIK IS OKAY.
INSO.
hey da's niet eerlijk, mogen wij ook de foto's van haar 'binnenkant' zien dan?quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:32 schreef Xennia het volgende:
Lieve Marit,
Ik zie wel hoe mooi en lief je bent.
Van binnen én van buiten.
Xennia
Wat zij zegt!quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:32 schreef Xennia het volgende:
Lieve Marit,
Ik zie wel hoe mooi en lief je bent.
Van binnen én van buiten.
Xennia
Het was okay.quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, vertel dan maar met wie jij aan de foon zat dan
Nouja, zij heeft haar tieten al durven plaatsen. Op de jouwe wachten we nog steedsquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:24 schreef Insomaniac het volgende:
Na deze ene keer in dit topic, nooit meer in ieder geval.quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
en we zullen ook nooit meer je sites hacken
en je thuisnummer wat doorgelinkt staat via je 0906 babbelbox zullen we ook niet meer doorspelen
Juist!quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:33 schreef on_air het volgende:
[..]
toevoegend
We hebben een voorbeeld als jij nodig in deze Fok!maatschappij!
dit schreef ze over zichzelf in haar ode-aan-martin gedichtje, het zijn niet mijn woordenquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat zij zegt!
En Xennia kan het weten, want zij is psycholoog!
Dat gaat je niks an.quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, vertel dan maar met wie jij aan de foon zat dan
quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:35 schreef Pool het volgende:
[..]
Nouja, zij heeft haar tieten al durven plaatsen. Op de jouwe wachten we nog steeds![]()
vond ze anders best mooiquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:29 schreef SanCoTec het volgende:
aant janken over dr punt tietjes
quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:35 schreef Pool het volgende:
[..]
Nouja, zij heeft haar tieten al durven plaatsen. Op de jouwe wachten we nog steeds![]()
Evertquote:Op donderdag 29 juli 2004 23:42 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |