Mis je dus ook Bloc Party.quote:Op woensdag 29 september 2004 10:45 schreef Grobbel het volgende:
En ik las net dat het Interpol-concert van 22 november in Paradiso (dus al 2 maanden van te voren!) al is uitverkocht. Wat gaat dat bezopen snel, zeg...
Volgens de site van Interpol is het in ieder geval uitverkocht... Maar ik ga op hoop van zegen straks nog effe langs het plaatselijke VVV-kantoor. Ik vrees alleen het ergste.quote:Op woensdag 29 september 2004 10:48 schreef Z het volgende:
Dat meen je niet, ik ging vandaag kaarten halenIk heb ze al twee keer gezien (kleine zaal paradiso en op LL) maar wilde ze graag nog een keer zien...
A Story In White, het debuut, is erg goed. Sleep And Release en Seclusion kunnen me niet boeien.quote:Op woensdag 29 september 2004 11:01 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oh, en Aereogramme vind ik eigenlijk niet zo'n hele interessante band... Te wisselvallig naar mijn smaak.
Zie ook Pixies fans opgelet: McLusky!quote:Op woensdag 29 september 2004 23:17 schreef thaleia het volgende:
McLusky zei u? Zal eens ergens luisteren.
Hmm - op de site van The Clientele zelf kon ik zo gauw niks vinden, maar volgens ThinkSmall staan er mp3s op de labelsites van de band. Maar die links zijn dus ook dood...quote:Op donderdag 30 september 2004 12:49 schreef Z het volgende:
The Clientele is idd erg leuk. Thinksmall had ze een tijdje geleden als band van de maand, en op SomaFM komen ze ook regelmatig voorbij. Heb je die EP al gehoord bukgeit? Op de site is volgens mij best veel van ze te beluisteren.
Nee, maar ik heb 'm besteld. Voor mij DE band van het nog prille decennium.quote:Op donderdag 30 september 2004 12:49 schreef Z het volgende:
The Clientele is idd erg leuk. Thinksmall had ze een tijdje geleden als band van de maand, en op SomaFM komen ze ook regelmatig voorbij. Heb je die EP al gehoord bukgeit? Op de site is volgens mij best veel van ze te beluisteren.
Slut!quote:Op donderdag 30 september 2004 14:35 schreef bukgeit het volgende:
Geinspireerd door jouw signature heb ik mij er ook een aangemeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |