Ja! Mooie plaat, vele malen beter dan Devandra in ieder geval... komende vrijdag ook op Crossing Border!quote:Op woensdag 10 november 2004 19:07 schreef methodmich het volgende:
Iemand Joanna Newsom al eens gehoord? Topplaatje, gaat zo mijn top 3 over 2004 in denk ik!
Ikara Colt is afgelast in Vera dus ik weet niet hoe het met de rest van de concerten staat?!quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:17 schreef Z het volgende:
Volgens mij hebben ze die ook gespeeld. Wordt een leuke avond als ze voor Interpol spelen, Interpol + Bloc Party, net zo leuk als Ikara Colt + Kaito. Fijn toch die herfst/winter, bakken met nieuwe uitgaves en leuke concerten
Je hebt gelijk. Ik lees het net op de Ekko site. Jammer ...quote:Op zaterdag 13 november 2004 18:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Ikara Colt is afgelast in Vera dus ik weet niet hoe het met de rest van de concerten staat?!
Bedankt voor de tip! Klinkt zeer okequote:Op zondag 7 november 2004 11:54 schreef methodmich het volgende:
www.eastonmusic.tk doet het weer. Dikke aanrader.
klopt, ik heb ze vanmiddag opgehaaldquote:Op maandag 15 november 2004 11:41 schreef DaisyDuke het volgende:
Volgens de site is het nog niet uitverkocht in ieder geval......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |