Ik heb een fotografisch geheugen, dus pas maar op!quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]niet iedereen leest een andermans sig
Maar dat jij je dat nog kan herrinnenrenenrennen!
Ik vraag Arty wel om je geheugen te deletenquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb een fotografisch geheugen, dus pas maar op!![]()
Bonbons uit een winkeltje in Baarle-Nasau/Baarle-Hertog of de bonbons van Olivier in Maastricht zijn inderdaad lekkerder, maar die hou je in een snik-hete auto niet een dag lang goedquote:Op donderdag 29 juli 2004 13:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar Leonidas pralines zijn zelfs helemaal niet lekker(vind ik dan weer.... ofwel komt het omdat ze me er vroeger zo mee hebben gepest
)
Ik bén morgen bij CS....quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
Er is nog veel te veel dat ik niet weet. Toch binnenkort maar eens die lunch plannen Dude!
Of komt dit ook gewoon in 'Het Grote BBQ Boek'?
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:03 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Bonbons uit een winkeltje in Baarle-Nasau/Baarle-Hertog of de bonbons van Olivier in Maastricht zijn inderdaad lekkerder, maar die hou je in een snik-hete auto niet een dag lang goed
anders mss evt. maandagavond voor dat Sharky arriveert? Btw, ze zijn nog driftig aan het zoeken naar andere oppas...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik bén morgen bij CS....
Maar dat is al om 10 uur... niet echt lunchtijd...![]()
Ik praat je graag eens bij hoor, maar inderdaad zal je veel duidelijk worden uit het Grote BBQ-Boek.
Best een leuke titel trouwens.... andere ideeën zijn ook van harte welkom!
Nee, daarvoor heeft ze je niet uitgenodigd... Maar je MagLite heeft wel indruk gemaakt... En je lacht zo lief...quote:Op donderdag 29 juli 2004 @ 13:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Heeft Lula mij dan uitgenodigd om te neucken?? Maar ik wilde alleen maar haar kip proberen
Een man kan mij veel ontnemen: mijn deugdelijkheid, mijn reserves, mijn gêne, mijn beschaafdheid, mijn maagdelijkheid... maar nimmer mijn geheugenquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik vraag Arty wel om je geheugen te deleten
YO ARTY!!! VOLGENDE NEUK DATE ZOEK EN GEBRUK JE DE D-SPOT!!!!!
Goed hequote:Op donderdag 29 juli 2004 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Moet altijd zo lachen om de stoicijnsheid van Patrick om gewoone en serieus gesprek te gaan zitten houden dwars tussen alle onzin heen!
Ja, ik las in Sharky's fotoboek dat dat een plaat voor je kop heet... Ter grote van de Chinese Muur...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Moet altijd zo lachen om de stoicijnsheid van Patrick om gewoone en serieus gesprek te gaan zitten houden dwars tussen alle onzin heen!
Voldoende gewicht om standvastig te zijn in ieder geval...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed heOnze rots in de branding
Als het lukt met die oppas: wees dan een beetje op tijd hier, kunnen we inderdaad even bijpratenquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
anders mss evt. maandagavond voor dat Sharky arriveert? Btw, ze zijn nog driftig aan het zoeken naar andere oppas...
Oh... Is Lula dan alweer terugquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:10 schreef PPL het volgende:
Ik zie dat ik net op tijd ben voor het sex-praatje van vandaag
Bofkont!quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:10 schreef PPL het volgende:
WAAROM FLUISTEREN JULLIE NU ZOquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als het lukt met die oppas: wees dan een beetje op tijd hier, kunnen we inderdaad even bijpraten
De rest: Bla *neuken* *chickies* *bossen hout* Misbruik *psychische analyse hier en daarquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed heOnze rots in de branding
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:10 schreef PPL het volgende:
Hoe op tijd is op tijd? Hoe laat zou Shark bij jou zijn?quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als het lukt met die oppas: wees dan een beetje op tijd hier, kunnen we inderdaad even bijpraten
Arty Alzheimerquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Een man kan mij veel ontnemen: mijn deugdelijkheid, mijn reserves, mijn gêne, mijn beschaafdheid, mijn maagdelijkheid... maar nimmer mijn geheugen![]()
Niet dan ?quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
*bulderlach*quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
analyse door Be
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
De rest: Bla *neuken* *chickies* *bossen hout* Misbruik *psychische analyse hier en daarblablabla
Patrick: Ja, nee, natuurlijk, met de hand gekleide bonbons zijn heel lekker, maar persoonlijk heb ik toch meer met de koetjesreep
De rest: De rest: Bla *neuken* *chickies* *bossen hout*Misbruik *psychische analyse hier en daar blablabla
Patrick: Nee echt! Ik meen het, de verfijnde smaak. Het geeft mij hetzelfde gelukzalige gevoel als met de avondzon op een balkonnetje te zitten.
De rest: De rest: Bla *neuken* *chickies* *bossen hout* Misbruik *psychische analyse hier en daar blablabla
Nou, dat avondzonnetje bij Lu op het balkon is wel erg aangenaam moet ik zeggen... Jammer dat het geen middagzon was, want dan had ik naast Lu kunnen liggen zonnen, maar toch...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De rest: De rest: Bla *neuken* *chickies* *bossen hout*Misbruik *psychische analyse hier en daar blablabla
Patrick: Nee echt! Ik meen het, de verfijnde smaak. Het geeft mij hetzelfde gelukzalige gevoel als met de avondzon op een balkonnetje te zitten.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De rest: Bla *neuken* *chickies* *bossen hout* Misbruik *psychische analyse hier en daarblablabla
Patrick: Ja, nee, natuurlijk, met de hand gekleide bonbons zijn heel lekker, maar persoonlijk heb ik toch meer met de koetjesreep
De rest: De rest: Bla *neuken* *chickies* *bossen hout* Misbruik *psychische analyse hier en daar blablabla
Heel zachtjes, zodat Patrick ons niet hoort: weet ik nog niet, maar half acht dáár, dus best op tijd vertrekken hierquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoe op tijd is op tijd? Hoe laat zou Shark bij jou zijn?
Zouden we nooit doenquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:17 schreef -PatrickO- het volgende:zitten me hier een beetje belachelijk te maken...
En hij gáát maar doorquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:15 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Nou, dat avondzonnetje bij Lu op het balkon is wel erg aangenaam moet ik zeggen... Jammer dat het geen middagzon was, want dan had ik naast Lu kunnen liggen zonnen, maar toch...
En tja, Chocola is mijn lust en mijn leven he... De bestandsdelen er in zorgen ook bij mij voor dat gelukzallige gevoel in mijn nederige leventje... Tja...
Kijk, als ik het van iemand verwacht had...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:19 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zouden we nooit doen
Ja, maar dat was ook lachen, gieren, brullen... En gewoon leuk natuurlijk...quote:Ach gisteren waren Bright'Hunnenbedden'eyes en Shark"gemarkeerde sokken en spijkerbroeken'Bait het haasje
18:30 vertrekken, dus uiterlijk om 18:00 bij Dude... Als je nog iets eerder komt, kun je nog gezellig een Chickie meeprikken...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heel zachtjes, zodat Patrick ons niet hoort: weet ik nog niet, maar half acht dáár, dus best op tijd vertrekken hier
Maar... maar.... Dude begon! Zij begon met psychoanalyses...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:20 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Kijk, als ik het van iemand verwacht had...Maar dus niet van Be
[..]
Ja, maar dat was ook lachen, gieren, brullen... En gewoon leuk natuurlijk...![]()
Is goed en anders bellen we maandag evenquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:20 schreef Brighteyes het volgende:
Nou ja goed, in principe laten ze me hier om 17.00 los, maar sommige doelen heiligen alle middelen, dus kan evt ook wat eerder enzo... En de rest doen we dan wel via mail, als ik vervanging kan vinden...
En ik heb zelfs (nog) niets gedaanquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:20 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Kijk, als ik het van iemand verwacht had...Maar dus niet van Be
Ja heb ik het weer gedaan... story of my Fok!king life...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar... maar.... Dude begon! Zij begon met psychoanalyses...
Ehm... Dude houdt van mijquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En hij gáát maar door
O Pat, ergens hou ik gewoon een beetje van je![]()
![]()
Sure... Blame it on the little girl...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, en jij was juist de persoon van wie ik het het meest verwacht zou hebben... Dus Maerycke omdat je zo lief bent...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:23 schreef Maerycke het volgende:
[..]
En ik heb zelfs (nog) niets gedaan
Tieft op ja met je kusjesquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:28 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Nee, en jij was juist de persoon van wie ik het het meest verwacht zou hebben... Dus Maerycke omdat je zo lief bent...
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:28 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Tieft op ja met je kusjes
Ik zal er mee moeten leven dan.... :'(quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:26 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ehm... Dude houdt van mij![]()
* -PatrickO- neemt de telefoon aan... Hoi lieverd... Wat? Of ik iets met Dude heb? Nee natuurlijk niet lieverd! Je weet toch hoe ik over Dude denk? Ik zou nooit iets met Dude kunnen beginnen? Nee... Echt niet! Eerlijk waar lieverd! Erewoord! Ja! Nee! Tuurlijk hou ik alleen van jou... Dat weet je toch... Voor welke andere vrouw haal ik speciaal op Schiphol Leonidas bonbons? Nou? Voor wie heb ik een parkeerbedrag over dat duurder is dan die Leonidas bonbons? Nou? Juist schatje... Alleen voor jou...
*sorry* Dude... D'r schijnt iemand wat jaloers te zijn... Ze zou niet op de eerste plaats staan en zo...Dus ik denk dat wij wat meer afstand moeten nemen... Nog meer? Ja, nog meer!
Calimero-syndroomquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:26 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Sure... Blame it on the little girl...
Indirect... JA!!!! Direct... Nu ook...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Had ik hier al gemeld dat ik verliefd ben op die stijfkop?
Dat wel, maar ik begin rustig...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:29 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]you can do better than that girl...
Jij bent niet zwart, jij hebt niet een kop als een kanariepiet, jij hebt geen eierschaal op je hoofd, en je bent niet alleen... Dus wat ZEUR JE NOU?!?quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Calimero-syndroom![]()
Misschien kan ze meedoen met dat nieuwe subforumquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:33 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Jij bent niet zwart, jij hebt niet een kop als een kanariepiet, jij hebt geen eierschaal op je hoofd, en je bent niet alleen... Dus wat ZEUR JE NOU?!?
Het moest maar eens gezegd zijn hè? Zuchtquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:32 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Indirect... JA!!!! Direct... Nu ook...![]()
![]()
Ooeeehhh... Kom hier, dan krijg je nog een flinke...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:32 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik begin rustig...
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja heb ik het weer gedaan... story of my Fok!king life...![]()
Dat had niet de juiste titel...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:34 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Misschien kan ze meedoen met dat nieuwe subforum
Er waren wel wat tekenen hier en daar, maarreh... LEUK!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:30 schreef Duderinnetje het volgende:Had ik hier al gemeld dat ik verliefd ben op die stijfkop?
*Een topic opent in het nieuwe subforum*quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:33 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Jij bent niet zwart, jij hebt niet een kop als een kanariepiet, jij hebt geen eierschaal op je hoofd, en je bent niet alleen... Dus wat ZEUR JE NOU?!?
*klimt op dak*quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zal er mee moeten leven dan....![]()
Hou ik (het) maar (bij) van ArtyHad ik hier al gemeld dat ik verliefd ben op die stijfkop?
Mooi!quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:34 schreef ArtyShock het volgende:
Het liep als een geoliede
trein en voelde uniek.
Gespreken vloeiden solide,
Wetenschap, politiek.
Twijfels bleken valide,
God, wat is ze babbelziek.
Na aandringen steeds meer timide
Niets geen erotiek.
Àlles en plein public,
voel ik me stupide.
Wat wil de tragiek;
ze blijkt nu frigide.
De bedoeling is zeker dat ik je armen met een bot scheermesje amputeer en deze voeder aan de leeuwen in de dierentuin zeker?quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:34 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Ooeeehhh... Kom hier, dan krijg je nog een flinke...![]()
![]()
* -PatrickO- rukt zich los van diverse behulpzame mannen
Nee, ik vroeg eromquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:21 schreef Brighteyes het volgende:
Hahahaha!quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
*Een topic opent in het nieuwe subforum*
Ik voel me opeens zó verbonden met Leonieke hè... allé menneke, als dat Uw goesting is! Hedde ik al gezegd dat ik U graag zie?
Dus als ie slap is vind je em niets waard?quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Hou ik (het) maar (bij) van ArtyHad ik hier al gemeld dat ik verliefd ben op die stijfkop?
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg eromklinkt wel erg fout dat...
Ik mis hier toch een bepaalde toonzetting zeg maar...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
*Een topic opent in het nieuwe subforum*
Ik voel me opeens zó verbonden met Leonieke hè... allé menneke, als dat Uw goesting is! Hedde ik al gezegd dat ik U graag zie?
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:34 schreef ArtyShock het volgende:
Het liep als een geoliede
trein en voelde uniek.
Gespreken vloeiden solide,
Wetenschap, politiek.
Twijfels bleken valide,
God, wat is ze babbelziek.
Na aandringen steeds meer timide
Niets geen erotiek.
Àlles en plein public,
voel ik me stupide.
Wat wil de tragiek;
ze blijkt nu frigide.
Dieren zijn allemaal dol op me... Dus die leeuwen zul vast en zeker smullen...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:38 schreef Maerycke het volgende:
[..]
De bedoeling is zeker dat ik je armen met een bot scheermesje amputeer en deze voeder aan de leeuwen in de dierentuin zeker?
~ O >quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[insert zweepsmiley]
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:39 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik mis hier toch een bepaalde toonzetting zeg maar...
Ik zal vanavond flink knoflook eten en vanavond en morgenochtend mijn tanden niet poetsen en je dan morgenochtend eenquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:40 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Dieren zijn allemaal dol op me... Dus die leeuwen zul vast en zeker smullen...
Maar ehmm.... Enterug is zeker te veel gevraagd...
tja, plaat voor z'n kop he...
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[insert zweepsmiley]
Thanks! en dat voor een 'lid' van het keldertje!quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:40 schreef Maerycke het volgende:
[..]
~ O >
Maar dan aan elkaar
Psst:quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zelfs als je bot bent, vind ik je leuk.
Ik heb net gezegd hier dat ik verliefd op je ben, heb je het gelezen? Erg hè? Daar gaat mijn reputatie van keihard ijskonijn. Ik laat de vriezer trouwens altijd even ontdooien in jouw geval. Of was dat je nog niet opgevallen... al dat ontdooide vocht...![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
*klimt op dak*
*schreeuwt*
"Ben flieft !"
Zo, dat praten we niet meer recht.
Ja maar ik ben in bezit van een chronisch Gronings tentje.quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:39 schreef Shark.Bait het volgende:
Dus als ie slap is vind je em niets waard?
And it's a wrap!quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
*klimt op dak*
*schreeuwt*
"Ben flieft !"
Zo, dat praten we niet meer recht.
Heerlijk lieverd... Waarschuw van te voren even, dan zal ik wat spoelen met Listerine... Dan frist jouw mond ook in 1 keer op...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:41 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik zal vanavond flink knoflook eten en vanavond en morgenochtend mijn tanden niet poetsen en je dan morgenochtend eengeven, ok?
yskonijn is wel een lekker dingquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb net gezegd hier dat ik verliefd op je ben, heb je het gelezen? Erg hè? Daar gaat mijn reputatie van keihard ijskonijn. Ik laat de vriezer trouwens altijd even ontdooien in jouw geval. Of was dat je nog niet opgevallen... al dat ontdooide vocht...![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:39 schreef Brighteyes het volgende:
IJskonijn was toch dat beestje dat maar niet op de BBQ wilde gaan zitten...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
yskonijn is wel een lekker ding
Je vroeg er toch om?quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]en wat moet ik mij voorstellen bij dat zweepje?
Ik heb een probleem, ik voel me verbonden met ene L. Ik zit er zó mee en menne vrindje is wel lief maar die weet er ook geen goesting Leffe-bier mee! Nu ben ik wel bijna met verlof, maar toch... heeft één van U goesting mij te helpen? Ik ben de raad ten einde nabij!quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:39 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik mis hier toch een bepaalde toonzetting zeg maar...
Bij deze dan de waarschuwing... Ik vraag me - geheel wetenschappelijk gezien uiteraard - of die Listerine van jou voldoende gaat helpenquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:44 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Heerlijk lieverd... Waarschuw van te voren even, dan zal ik wat spoelen met Listerine... Dan frist jouw mond ook in 1 keer op...
Ik voel iets moois opbloeien...![]()
* -PatrickO- hoort in de verte zijn telefoon weer afgaan
Ik vroeg nergens om een pak slaag, dank u. Ik deel ze alleen uitquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:46 schreef Brighteyes het volgende:
Je vroeg er toch om?
Precies goed!quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb een probleem, ik voel me verbonden met ene L. Ik zit er zó mee en menne vrindje is wel lief maar die weet er ook geen goesting Leffe-bier mee! Nu ben ik wel bijna met verlof, maar toch... heeft één van U goesting mij te helpen? Ik ben de raad ten einde nabij!
Zoiets?
Nee, ik bedoelde haar:quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:45 schreef -PatrickO- het volgende:
IJskonijn was toch dat beestje dat maar niet op de BBQ wilde gaan zitten...
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:45 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
IJskonijn was toch dat beestje dat maar niet op de BBQ wilde gaan zitten...
Ah, sorry, foutje in de beeldvorming.quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik vroeg nergens om een pak slaag, dank u. Ik deel ze alleen uit
Dat de wereld het weet, jequote:Op donderdag 29 juli 2004 14:43 schreef Duderinnetje het volgende:
And it's a wrap!
Nee, dat kletsen we inderdaad niet meer recht. Maar dat kan me ook geen zak meer schelen
ja wel, dan heb ik politieke discussies met hemquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dus als ie slap is vind je em niets waard?
kep nen problem, kik voel meh verbonde' meej jeene L. Kik zitter zó meej en menne vrindje iest wel hjel lief mor die wet er ook geen goesting Leffe-bier mee! Nu bennekik wel benna meej verlof, maar toh... het jéén van U goesting men te helpen? Kik ben de raod ten einde nabij!quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb een probleem, ik voel me verbonden met ene L. Ik zit er zó mee en menne vrindje is wel lief maar die weet er ook geen goesting Leffe-bier mee! Nu ben ik wel bijna met verlof, maar toch... heeft één van U goesting mij te helpen? Ik ben de raad ten einde nabij!
Zoiets?
Christus erbij halen, vind ik wat overdrevenquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat de wereld het weet, je
mag het ieder vertellen.
Je bent m'n scheetje.
Laat het nieuws vooruitsnellen.
Christus, wat een kleffe bende. Yuk! Snel aan het werk maar weer...
Ik durf het wel aan schoonheid...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:48 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Bij deze dan de waarschuwing... Ik vraag me - geheel wetenschappelijk gezien uiteraard - of die Listerine van jou voldoende gaat helpen
Kan iemand alvast 112 voor -PO- waarschuwen?
U verzaakte nog te vermelden dat uwe vrindje ernstige zonneslag had hè? En godverpiellekes wat daarmee aan?quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
kep nen problem, kik voel meh verbonde' meej jeene L. Kik zitter zó meej en menne vrindje iest wel hjel lief mor die wet er ook geen goesting Leffe-bier mee! Nu bennekik wel benna meej verlof, maar toh... het jéén van U goesting men te helpen? Kik ben de raod ten einde nabij!
of is het te zeeuws?
A;quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:50 schreef Duderinnetje het volgende:
ja wel, dan heb ik politieke discussies met hem![]()
*proest*quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
A;
D: HmmmDoe eens voor hoe Lubbers te werk zou zijn gegaan. Doe ik daarna een Clinton- Lewensky. Als ie dan weer leeft gaan we het op z'n SGP's doen
Miljarren-Dju! Hedde gai da nu nie-en doowr??quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:55 schreef Duderinnetje het volgende:
U verzaakte nog te vermelden dat uwe vrindje ernstige zonneslag had hè? En godverpiellekes wat daarmee aan?
Ik mag ook nergens aankomen vandaag ook he?!? Niet aan Maerycke, niet aan IJskonijn, niet aan Lula... Damn... Is echt mijn dag vandaag...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Kom niet aan mijn kinderen hè?
Nix bijzonders... Maar hoezo?!?quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde haar:
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=53673
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Christus erbij halen, vind ik wat overdreven
Maar ergens hebben wij, toch wel God's zegen
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
A;
D: HmmmDoe eens voor hoe Lubbers te werk zou zijn gegaan. Doe ik daarna een Clinton- Lewensky. Als ie dan weer leeft gaan we het op z'n SGP's doen
Mar allez-Gertttje, 't mot natuurrrrlik wel 'n klein bitje duidelijk wezen hèquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Miljarren-Dju! Hedde gai da nu nie-en doowr??
Wanneer Arty een slappe heeft,quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:53 schreef Duderinnetje het volgende:
Christus erbij halen, vind ik wat overdreven
Maar ergens hebben wij, toch wel God's zegen
Tegeltje!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wanneer Arty een slappe heeft,
Noemt Dude zijn snikkel de heere
Wachtend op zijn herrijzenis, keer op keere
Nix bijzonders??quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:57 schreef -PatrickO- het volgende:
Nix bijzonders... Maar hoezo?!?
Dat wordt geen Chickie eten bij Lula dan...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nix bijzonders??
Och.. jij bent geen concurrent, toch een goede vent.
Ik vind haar wel een lekker ding...denk ik
Je wilt dit op een tegeltje?quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:58 schreef Brighteyes het volgende:
Tegeltje!!!!!!!!!!!!!!
Als kado'tje bij de bruiloftquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je wilt dit op een tegeltje?
Mogelijk dat die "ge" eigenlijk een "i" moet zijn...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je wilt dit op een tegeltje?
Ook een optie, ook een optie....quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:01 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Mogelijk dat die "ge" eigenlijk een "i" moet zijn...
Is wel een leuk idee... mochten ze ooit zolang bij elkaar ..bla bla.. etc...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
Als kado'tje bij de bruiloft
Opties, aandelen en obligaties... Roept u maar... Get them while there hot... Opties, aandelen en obligaties...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ook een optie, ook een optie....
Weten de respectievelijke schoonfamilies ook meteen wat voor vlees ze in wat voor kuip hebben.quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Is wel een leuk idee... mochten ze ooit zolang bij elkaar ..bla bla.. etc...
Benne gij nu een waar poëet? Traankes wenen gaat... en weer een topic openzet in het nieuwe forum. Daarna kofferkes pakken gaat voor de trouw in Polen. Eindelijk een slowquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:57 schreef ArtyShock het volgende:
[..]Pas na tien keer lezen had ik pas door dat het een vrij dicht was
En nu ben ik echt (even) weg.
Feestje maar? Dat ik een hopeloos geval was heb ik een paar weken geleden al onderkendquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:04 schreef Maerycke het volgende:
Vier alsnog een feestje Be
Of moet ik je eigenlijk condoleren?
bummer, BEquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
Potverdorie, ik zie nu net dat mijn 10.000-ste post gewoon ongemerkt voorbij gegaan is
Mijn 5000e is ook ongemerkt voorbij gegaan...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Potverdorie, ik zie nu net dat mijn 10.000-ste post gewoon ongemerkt voorbij gegaan is
JA!!!! Maar niet door jou...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zo... wie wil er geneuckt worden?
I justquote:Op donderdag 29 juli 2004 14:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wanneer Arty een slappe heeft,
Noemt Dude zijn snikkel de Heere
Wachtend op zijn herrijzenis, keer op keere
quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Feestje maar? Dat ik een hopeloos geval was heb ik een paar weken geleden al onderkend
Ik zit op m'n werk, sorry...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zo... wie wil er geneuckt worden?
Nee...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:08 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik mag zeker geen rosé roepen nu hè?
Ik pleng traantjes nu... zó mooi, zó waar, zó helemaal... Arty en ik....quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:59 schreef Maerycke het volgende:
Dude en Arty gingen eens barbeknoeien
En na veel en intensief nachtelijk stoeien
schreeuwen zij nu van alle daken
dat ze maar niet van los elkander kunnen raken
*doet het gewoon toch*quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:08 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Nee...
quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:06 schreef -PatrickO- het volgende:
JA!!!! Maar niet door jou...
You dare devil you!!! Huldequote:Op donderdag 29 juli 2004 15:12 schreef Maerycke het volgende:
[..]
*doet het gewoon toch*
Roséééééééééééééééé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
1238 posts sinds 19 Juliquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Feestje maar? Dat ik een hopeloos geval was heb ik een paar weken geleden al onderkend
Dat is toch niet om te huilen Sharky...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat is geen excuus.. seks op de WC, bezemkast, dat lege kantoor, in de lift die per ongeluk vast is komen te zittenquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:08 schreef Maerycke het volgende:
Ik zit op m'n werk, sorry...
Ik dacht je je in het algemeen sprak...niet per se op jou doelend dus: van.. de vrouwen zullen neucken, maar niet met jouquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:14 schreef -PatrickO- het volgende:
Dat is toch niet om te huilen Sharky...Dat is toch juist iets om heel blij van te worden... Of moet ik tijdens een volgende BBQ-meet de Shin technieken gaan toepassen
T3r1ng zeg... Wat ben jij BRUUT man...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:12 schreef Maerycke het volgende:
[..]
*doet het gewoon toch*
Roséééééééééééééééé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ik ga niet voor de rest van de vrouwen spreken... Als ik dat wel had gedaan was er eerder een volmondig JAAaaaaahhhhhh... Dieper, dieper, dieper, harder, sneller, sneller, Jaaaaaaaaaahhhhhh....uitgekomen...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik dacht je je in het algemeen sprak...niet per se op jou doelend dus: van.. de vrouwen zullen neucken, maar niet met jou
quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga even een avond-zonneslag bekomen... later allen!
quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:17 schreef -PatrickO- het volgende:
Ik ga niet voor de rest van de vrouwen spreken... Als ik dat wel had gedaan was er eerder een volmondig JAAaaaaahhhhhh... Dieper, dieper, dieper, harder, sneller, sneller, Jaaaaaaaaaahhhhhh....uitgekomen...![]()
![]()
Moet je toch eens met Sandertje gaan praten. Die schijnt het wel voor elkaar te krijgen!quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nog nooit een vrouw tegengekomen die mij besprong en meteen "Hide-the-sausage" wilde spelen...
Beter zoeken...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nog nooit een vrouw tegengekomen die mij besprong en meteen "Hide-the-sausage" wilde spelen...
In zijn dromen...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Moet je toch eens met Sandertje gaan praten. Die schijnt het wel voor elkaar te krijgen!
quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:25 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
In zijn dromen...Of hide-the-sausage bij hemzelf... IJskonijnenkoud water er overheen en het ding kruipt volledig terug in z'n schulp...
Ook ik was even werken.. collega's die lastig waren enzo...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:45 schreef -PatrickO- het volgende:
Dude is zonnebade, Sharky heeft verbitterd de hand aan zichzelf geslagen, Maerycke weet niet meer hoe bot ze moet reageren om mij weg te jagen, en Be is waarschijnlijk te uitgeblust en wil nu eindelijk wel eens die CC-light-break... Kortom iedereen is pleitos...
Neequote:Op donderdag 29 juli 2004 15:48 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, to be honest, de t-shirts zijn vandaag uit gegaan, maarreh....
Doe maar niet, zeg maar...
Nee, ben zowaar eens aan het werken geslagen
En toen heb jij heel bruut gegild: "NUUU EVEN NIET! KUNNEN JULLIE DAN GVD HELEMAAL NIETS ALLEEN..." Waarna je op een tafel je verontschuldigingen hebt aangeboden en iedereen mocht zegegn dat je een enorme kut was...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:49 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ook ik was even werken.. collega's die lastig waren enzo...![]()
Met de voorbereidingen op de conferentie gaat het prima. Daar heb ik niets over te klagen, maar mbt tot onze board...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:50 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
NeeMeid! Ben je ziek...
Je ziet wel wat
... Hoe gaat het met de voorbereidingen op de conferentie
Djeez... Moeten we nog 3 weken wachten totdat je vertrokken bent...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Schiet nu wel op, 18 Augustus vertrek ik al
quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:55 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Djeez... Moeten we nog 3 weken wachten totdat je vertrokken bent...
Zolang je niet gaat roepen om rose...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En ik zal er voor zorgen dat die 3 weken minstens 3 jaar gaan lijken!
Yep... Mooi genoeg om zo dadelijk mijn aircootje weer flink te laten blazen...quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:00 schreef TheDeadGuy het volgende:
middag allen
mooi weer hey
Gooi die roep om Rose er maar uit lieverd... Ik ga nu toch mijn auto opzoeken...quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:04 schreef Brighteyes het volgende:
Weet je? Ehm.... Neh... laat ook maar....
Roep om Rose?quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:05 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Gooi die roep om Rose er maar uit lieverd... Ik ga nu toch mijn auto opzoeken...
Later allemaal
The reports of my death have been greatly exaggeratedquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:45 schreef -PatrickO- het volgende:
Dude is zonnebade, Sharky heeft verbitterd de hand aan zichzelf geslagen, Maerycke weet niet meer hoe bot ze moet reageren om mij weg te jagen, en Be is waarschijnlijk te uitgeblust en wil nu eindelijk wel eens die CC-light-break... Kortom iedereen is pleitos...
Pat zei toch niks over de grootte? :')quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
greatly exaggerated
Weer een aanslag mislukt...quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
The reports of my death have been greatly exaggerated
Dus toch...quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:15 schreef Shark.Bait het volgende:
The size of my penis has been greatly exaggerated
Uhuh... ik vond hem eig. ook wel een soort van flauw, maar te mooi om te laten liggen. Gelukkig was ik niet de enige, thanks!quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dus toch...
Edit: Gamma. Bright was me 'ietsje' voor. Ook iets teveel een inkoppertje eig...
Shark Twain I presume?quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
The reports of my death have been greatly exaggerated
quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:58 schreef heijx het volgende:
[..]
Shark Twain I presume?![]()
Je bedoelt dat het vermoeiend begon te worden ?quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:56 schreef heijx het volgende:
Ook hoi.
Toch mooi om te constateren dat het hoge woord er bij diversen uit is.![]()
wellus(t)!quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hi dearquote:Op donderdag 29 juli 2004 17:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het vermoeiend begon te worden ?
*Staat op en aplaudisseert tot haar handen rood zien*quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:11 schreef ArtyShock het volgende:
Nog even voortbordurend op Sharks stelling:
Het succes van een relatie
is te meten met als indicatie
de geslaagdheid van integratie
samen met zijn staande ovatie.
Moge god ons behoedenquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En ik zal er voor zorgen dat die 3 weken minstens 3 jaar gaan lijken!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Nee hoor, maar wel dat gedraaikont de hele tijd...quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het vermoeiend begon te worden ?
Wrijf het er maar in.quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:13 schreef Duderinnetje het volgende:
Hi dear![]()
God ik heb net goddelijk in bikini ter tuin gelegen!! Mensen wat een superweertje!!!!
Niet helemaal de reactie waar ik op gehoopt had, maar leuk dat je 't mooi vond...quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:13 schreef Duderinnetje het volgende:
*Staat op en aplaudisseert tot haar handen rood zien*
Ja het moet een groot raadsel voor jullie zijn geweest hè...quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:18 schreef heijx het volgende:
[..]
Nee hoor, maar wel dat gedraaikont de hele tijd...Al die onduidelijke dubbelzinnigheden...
Ach ja, de hete brij moest een beetje op eettemperatuur komen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:18 schreef heijx het volgende:
Nee hoor, maar wel dat gedraaikont de hele tijd...Al die onduidelijke dubbelzinnigheden...
*Wrijf wrijf*quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in.Hier is in ieder geval een fantastische airco aanwezig. Da's iets...
[..]
Niet helemaal de reactie waar ik op gehoopt had, maar leuk dat je 't mooi vond...
Niet huillie doen...quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:25 schreef D.Rose het volgende:
tvp
Het hangt in de lucht !quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb twee neukende vliegen op tafel!!!! Echt!!!!! Najaaa, wat een raar gezicht...!
okquote:Op donderdag 29 juli 2004 17:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niet huillie doen...
Ze hadden zeker gedurende een halve minuut coïtus... nog best lang als je maar een dag leeft!! Wow!quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:28 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het hangt in de lucht !
Oh nee, het ligt op tafel...
Klagen ? Welnee... alleen jij een staande ovatie zou betekenen dat je net als ik... Oh ja. Even vergeten dat we het hier wel met een dude van doen hebbenquote:Op donderdag 29 juli 2004 17:23 schreef Duderinnetje het volgende:
*Wrijf wrijf*
Op welke reactie had je dan gehoopt? Gaan we nu al klagen?![]()
Niet tvpquote:Op donderdag 29 juli 2004 17:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok
tvp
Heu... ik gaf een staande ovulatie voor jouw ovatie! Zo beter?quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Klagen ? Welnee... alleen jij een staande ovatie zou betekenen dat je net als ik... Oh ja. Even vergeten dat we het hier wel met een dude van doen hebbenHet zal het weer wel zijn waar ik nauwelijks van heb kunnen genieten...
Dat wrijven is eigenlijk best wel fijn. Oh. Ja. Iets hoger nog...
Niet vragen wat je wel mag....quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
is er ook nog iets wat ik wel mag?
Zo. Een man kan het niet snel goed bij jou doen hè ?quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Niet tvpdoen...
ik had mijn smiley veranderd, maar je was te snelquote:Op donderdag 29 juli 2004 17:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niet vragen wat je wel mag....
Ik ben in een hele strenge bui...quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zo. Een man kan het niet snel goed bij jou doen hè ?Ik bedoel, bijna iedereen is dankzij de suikerzoete kleffigheid de tent al ontvlucht en nou moeten de tvp'ers het ook al ontgelden...
Veel beter. Veel vrouwelijker ookquote:Op donderdag 29 juli 2004 17:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Heu... ik gaf een staande ovulatie voor jouw ovatie! Zo beter?![]()
Iets hoger? Hè, dat was niet wat ik in gedachten had.![]()
Ik merk het. Slag van de zon gehad ?quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben in een hele strenge bui...
Jij hebt ook geen ruggegraat hè? O toch... daar beneden voel ik ietsquote:Op donderdag 29 juli 2004 17:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Veel beter. Veel vrouwelijker ook![]()
Nou ja. Ehm. Ik houd je niet tegen.
Je gaat toch richting H.? Of eerst nog langs huis? In elk geval: maak er een goede avond van en sterkte morgenquote:Op donderdag 29 juli 2004 17:43 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik merk het. Slag van de zon gehad ?
Ik brei er hier een eind aan. Misschien nog even tot straks.
Tja ik ben de Armstrong van de Tour de Fok! (maar met mooiere benen)quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik had mijn smiley veranderd, maar je was te snel
Ik ook.quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben in een heel(bijwoord) strenge bui...
quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:23 schreef Brighteyes het volgende:
Pat zei toch niks over de grootte?
Aanslag van mezelf op mezelfquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:25 schreef Maerycke het volgende:
Weer een aanslag mislukt...![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:46 schreef ArtyShock het volgende:
Dus toch...
Edit: Gamma. Bright was me 'ietsje' voor. Ook iets teveel een inkoppertje eig...
quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:58 schreef heijx het volgende:
Shark Twain I presume?![]()
Ik had dus toch moeten melden dat je MagLite 4 batterijen bevattequote:Op donderdag 29 juli 2004 18:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Rauwe andijviestampot is lekkerquote:Op donderdag 29 juli 2004 18:56 schreef Maerycke het volgende:
Zojuist gekocht: andijviestamppot(ja ik weet het.. de mussen vallen van het dak, maar ik had er trek in) en The Shield seizoen 2 op dvd
Dit wordt ff genieten... tot later![]()
Nou, mooi... Laatste dagje werken en dan twee weken vakantie... Lekker genieten, rust, even tot elkaar komen...quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:28 schreef leonieke het volgende:alle zaakjes opgelost, morgen hopelijk een rustig dagje op het werk en dan vakantie
enkel nog een aantal adresjes zoeken voor de kaartjes en dan kunnen we vertrekken
eindelijk, de eerste vakantie in *ff denken* 5 jaar... en onze eerste vakantie samen, toch iets speciaals dat we ons altijd goed gaan herinneren. Ik heb er écht zin in
Tjeez, daar doe je lang meequote:Op donderdag 29 juli 2004 20:52 schreef leonieke het volgende:
Hoi hoi heijx
*lik aan cornetto*
Of dat, of het gaat hier om Vlaams slang waarvan ik de betekenis nog niet kende.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Tjeez, daar doe je lang mee![]()
Niks, ik heb gisteren al gezegd dat ik een georganiseerd persoon benquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:53 schreef leonieke het volgende:
ow! Zeg eens het eerste wat je te binnenschiet als je denkt aan dingen die je ooit al vergeten bent op reis?
Wel dan?quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Niks, ik heb gisteren al gezegd dat ik een georganiseerd persoon ben![]()
Enige wat ik zou kunnen verzinnen is 18+![]()
Wat wel dan?quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wel dan?![]()
Nee, ik heb kleren en medicijnen mee.. zal wel voldoende zijn zeker?
Mja ik heb gewoon het gevoel dat ik van die onbenulligheden vergeten ben dat je thuis niet echt nodig hebt. Van kleren en medicijnen heb ik idd geen problemen neequote:Op donderdag 29 juli 2004 21:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat wel dan?
Jij weet zelf het best wat je nodig kunt hebben, nietwaar?!
Nopez sorry.. zo'n dingen vraag ik ook altijd aan mijn vriend. Die weet meestal WEL hoe het moetquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
modem-vraag
Ja precies...quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Ha BE, ik denk dat je even moet wachten tot iemand de van Pat-Shark-Ron-helpdesk aanwezig is...
quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:37 schreef Maerycke het volgende:
Leuke serie is dat toch
*In slaap gevallen op de bank dus...
Welke serie?quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:37 schreef Maerycke het volgende:
Leuke serie is dat toch
*In slaap gevallen op de bank dus...
Heb The Shield (zeer brute Amerikaanse politieserie) seizoen 2 op dvd gekocht, maar kon er niet lang van genieten zeg maarquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welke serie?
Had de schone slaapster 3 zoenen nodig?quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]schone slaapster?
![]()
![]()
![]()
Ooo, op DVD. Kun je dus nog een keer een nieuwe poging wagenquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:40 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Heb The Shield (zeer brute Amerikaanse politieserie) seizoen 2 op dvd gekocht, maar kon er niet lang van genieten zeg maar
Het is hier redelijk benauwd, dus ik verwacht vanacht onweer...quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:45 schreef leonieke het volgende:
Hoi hoi![]()
Ja echt ik zie het helemaal zitten: nu nog eventjes in bad proberen te springen vanavond want het was toch een heet dagje vandaag![]()
Hoe gaat het ginder eigenlijk? Niet te warm?
Love Potion #4?
Oops zei me niets. Ik kies altijd voor een classicquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:43 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Het is hier redelijk benauwd, dus ik verwacht vanacht onweer...
Love Potion #4 is een tijdelijk ijsje van COrnetto...
3 zoenen EN een lebber zo te zienquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:41 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Had de schone slaapster 3 zoenen nodig?
quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:47 schreef es70 het volgende:
[..]
3 zoenen EN een lebber zo te zien![]()
Ik vermoed dat SB wat rondsurft naar info.. -PO- een gigantische analyse aan het maken is en deze momenteel verwerkt in een essay van 3 pagina's en RV ergens door afgeleid isquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:47 schreef Duderinnetje het volgende:
De helpdesk is wat traag vandaag....
Als vuistregel hou ik aan dat Trust goedkope spullen maakt waar je geen topprestaties van moet verwachten. Als je van plan bent intensief te gaan gamen moet je geen Trust Joystick kopen, want die valt na een paar weken uit elkaar. Maar als je maar 1x/week dat ding een uurtje nodig hebt is het best een goeie investering. Jij wilt alleen je ADSL aansluiten, en gaat (schat ik zo in) geen netwerken bouwen, veel PCs wisselen, etc. Dan is een Trust (voor het weinige geld dat t kost) een redelijke investering.quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
Patrick? Shark? Jullie nog iets te zeggen over mijn vraag een stukje hierboven.
Ronald, ik heb altijd alleen maar te horen gekregen, wat je ook doet, neem geen Trust... Dus daar hou ik me dan maar aan vast als gouden regel...
Nee hoor, ik zat een essay te tikkenquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:47 schreef Duderinnetje het volgende:
De helpdesk is wat traag vandaag....
quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:50 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat SB wat rondsurft naar info.. -PO- een gigantische analyse aan het maken is en deze momenteel verwerkt in een essay van 3 pagina's en RV ergens door afgeleid is
Wat is er eigenlijk mis met Trust? Ik hoor dat wel vaker, maar over mijn fototoestel ben ik best tevreden...quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ronald, ik heb altijd alleen maar te horen gekregen, wat je ook doet, neem geen Trust... Dus daar hou ik me dan maar aan vast als gouden regel...
quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:50 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat SB wat rondsurft naar info.. -PO- een gigantische analyse aan het maken is en deze momenteel verwerkt in een essay van 3 pagina's en RV ergens door afgeleid is
Ah ok, nou ja, ik ben heel docielquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als vuistregel hou ik aan dat Trust goedkope spullen maakt waar je geen topprestaties van moet verwachten. Als je van plan bent intensief te gaan gamen moet je geen Trust Joystick kopen, want die valt na een paar weken uit elkaar. Maar als je maar 1x/week dat ding een uurtje nodig hebt is het best een goeie investering. Jij wilt alleen je ADSL aansluiten, en gaat (schat ik zo in) geen netwerken bouwen, veel PCs wisselen, etc. Dan is een Trust (voor het weinige geld dat t kost) een redelijke investering.
Ik heb jarenlang op netwerkkaartjes en kabels van Trust gewerkt, zonder ooit een storing te krijgen. Dat ik tegenwoordig geen trust meer gebruik komt doordat ik tegenwoordig hogere eisen heb, en bovendien makkelijker aan duurzamere spullen kan komen. Maar voor een gewone consument zou ik zonder problemen nog steeds Trust spullen kopen. Sterker nog: mijn ouders, met zeer beperkt budget, draaien er al jaren op: Netwerkkaarten, hubje, en vroeger een 56K inbelmodem.
Trust verkoopt goedkope HongKong en Taiwan zooi onder eigen naam. Ik zal je geen moeilijke technische kreten om de oren slingeren, maar degenen die Trust afkraken zijn professionele netwerk/systeembouwers waar Trust niet voor bedoeld is, en hardcore gamers, bij wie alles enorm robuust en slijtvast moet zijn (en dat is Trust niet).quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk mis met Trust? Ik hoor dat wel vaker, maar over mijn fototoestel ben ik best tevreden...
Nee hoor.. telefoon van een vriend van me die straks hier een timedemo komt draaien van een bepaald spelquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:50 schreef Maerycke het volgende:
Ik zeg altijd maar: Don't trust Trustquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:58 schreef RonaldV het volgende:
Trust verkoopt goedkope HongKong en Taiwan zooi onder eigen naam. Ik zal je geen moeilijke technische kreten om de oren slingeren, maar degenen die Trust afkraken zijn professionele netwerk/systeembouwers waar Trust niet voor bedoeld is, en hardcore gamers, bij wie alles enorm robuust en slijtvast moet zijn (en dat is Trust niet).
Trust is gemaakt voor consumenten die geen hoge eisen hebben. Het werkt, en dat is dat. Het gaat wel eens stuk, maar dan heb je meestal garantie, en kun je het omwisselen. Maar voor professionals mag het niet stuk gaan, en moet het 100% effectief werken.
Ik heb er wel eens een rekensommetje op los gelaten, en Trust kwam er ondanks een (fictief en belachelijk hoog) storingspercentage van 10% nog steeds goedkoper uit dan vergelijkbare merkartikelen. De slechte naam van Trust is gebaseerd p een hogere uitval dan die van "merk"-artikelen. Maar de prijs is er dan ook naar.
Maar jij bent dan ook een systeembouwer/-beheerderquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar: Don't trust Trust
Sweek is dezelfde Taiwanese fabrikant, met een ander doosje eromquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:08 schreef Shark.Bait het volgende:
ik heb een sweek ADSL modem.. geen probleem.. instellingen van mijn ISP op sweex.nl gevonden en na 15 minuutjes karren maar!
Een week of 2 later kreeg ik bericht van XS4all dat ik ADSL had
Dat zegt 'onze Jos' ook alquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar: Don't trust Trust
En het grappige is dat ik het spul nooit in mijn handen gehad hebquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:08 schreef RonaldV het volgende:
Maar jij bent dan ook een systeembouwer/-beheerder
Vandaar dat het zo goedkoop eruit zietquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:09 schreef RonaldV het volgende:
Sweek is dezelfde Taiwanese fabrikant, met een ander doosje erom
Onze Jos? Verklaar je nader?quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat zegt 'onze Jos' ook al
Ik ken een Italiaans bedrijf dat met uitzondering van de PC's alles van Trust heeft: netwerk, monitoren, keyboards (die laatste heb ik zelf ook trouwens). Ze zijn er erg gelukkig mee. Dus niet alleen d'n 'Ollanders zitten voor weinig op de eerste rijquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En het grappige is dat ik het spul nooit in mijn handen gehad heb
Maar ja.. dubbeltje... eerste rang... 'Ollanders
Trust was de sponsor van Jos Verstappen. Hij had een exclusieve sponsor deal. Nadruk op "had", want de baas van Trust ging buiten hem om met Eddie Jordan babbelen. Nu zijn ze gebrouilleerd.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Onze Jos? Verklaar je nader?
Je bent duidelijk geen F1 liefhebberquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Onze Jos? Verklaar je nader?
Dat ook niet nee, maar het zijn de eerste 3 letters van mijn voornaam en aangezien ik dat ook al had gezegd over Trust vroeg ik me af hoe jij mijn echte naam wistquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je bent duidelijk geen F1 liefhebber
joskaquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat ook niet nee, maar het zijn de eerste 3 letters van mijn voornaam en aangezien ik dat ook al had gezegd over Trust vroeg ik me af hoe jij mijn echte naam wist
Nope! Er komen nog 3 letters achter! En je raad het nooit! Echt niet!quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
joska
Denk het ook niet idd!quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nope! Er komen nog 3 letters achter! En je raad het nooit! Echt niet!
daar durf ik ook heel wat om te verwedden jaquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
hebben je ouders het zelf verzonnen dan?quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nopequote:Op donderdag 29 juli 2004 22:24 schreef RonaldV het volgende:
Josine.
Heb ik nu iets gewonnen?
Nee, dat zou te makkelijk zijn, dat is niet zo'n vreemde naam.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:24 schreef RonaldV het volgende:
Josine.
Heb ik nu iets gewonnen?
Ik zeg niks...quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Jostie
O sorry BE, kon het niet laten..
quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Jostie
O sorry BE, kon het niet laten..
De helldesk was even in gesprek voor een reisje Barcelona... Maar goed, modem voor een laptopje... Keuze uit PCMCIA of extern... Extern is stukken goedkoper, maar minder handig mee te nemen... Trust kan best, zoals ROnald zegt... Je moet er alleen geen digitale camera's van kopen...quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
Patrick? Shark? Jullie nog iets te zeggen over mijn vraag een stukje hierboven.
En daarna wordt het alleen maar erger.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:32 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
De helldesk was even in gesprek voor een reisje Barcelona... Maar goed, modem voor een laptopje... Keuze uit PCMCIA of extern... Extern is stukken goedkoper, maar minder handig mee te nemen... Trust kan best, zoals ROnald zegt... Je moet er alleen geen digitale camera's van kopen...
Andere prijsefficiente merken:
Conceptronic, Creative, Dynalink, E-tech, Sitecom, Sweex... Hiervan is Dynalink het bekendste merk... Sitecom en Sweex kun je zien als iets betere merken dan Trust... Conceptronic ken ik niet goedgenoeg, E-tech en Creative werken prima, evenzo Dynalink...
Wil je goede kwaliteit, dan kom je uit bij US Robotics of Zyxel, maar die zijn direct 2 keer zo duur...
Ga je gezellig met ze mee?quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:32 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
De helldesk was even in gesprek voor een reisje Barcelona...
Dat was een bekend persoon?quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, dat zou te makkelijk zijn, dat is niet zo'n vreemde naam.
Voor zover ik weet is er maar een ander persoon (geweest) met mijn naam. En daar ben ik ook een soort van naar vernoemd.
Althans, haar naam stond in de krant en toen zei mijn vader, zo gaat ze heten als het een meisje wordt. Puur omdat hij het een mooie naam vond.
Lokale bekendheid, hoewel ze onder 'kenners' wel bekend schijnt te zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat was een bekend persoon?
In de krant dus, 30 jaar geleden, die liggen net allemaal bij het oud papier :')
Maar als je toch direct de draad erin kunt stoppen, waarom doe je dat NU dan ook nietquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
Er zit een gewoon modempje in dus meeslepen hoeft niet. Als ik in het buitenland ben, dan steek ik de hoteldraad er gewoon in.
Thanks allen voor de raad. Ga morgen eens op onderzoek uit!
ik bedoel natuurlijk 'haar' gevondenquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:40 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb m gevonden
Jos...
Het draad is er wel alleen nog geen hotelquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:38 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Maar als je toch direct de draad erin kunt stoppen, waarom doe je dat NU dan ook niet
Dat zou alleen kloppen als ze in het hotel een netwerkkabel gebruikt en geen telefoonlijn...quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:41 schreef Tazman01 het volgende:
[..]
Het draad is er wel alleen nog geen hotel![]()
En dan nu het zelfde verhaal voor een ADSL modem?quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:32 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
heel verhaal
welterustenquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:41 schreef -PatrickO- het volgende:
Maar ik ben slapen...Zal morgen anders nog wel even proberen meer info voor je modem te vinden...
dan is ie waarschijnlijk niet goedquote:Op donderdag 29 juli 2004 22:47 schreef Tazman01 het volgende:
Zou iemand mij kunnen helpen met me webicon??
Hij slaat het op de een of andere manier niet op
Post dan ook es door!quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:50 schreef D.Rose het volgende:
rijtje
allemaal jullie schuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |