Iehl.quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:54 schreef G_E het volgende:
Ik krijg nieuwe buren..
Neej, vast niet, daar is het niet geschikt voor. Maar het huis hiernaast staat leeg.quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Iehl..
Met kinderen?.
Misschien komen er mensen wonen die 's avonds Enorme Herrie maken enzo.quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:57 schreef G_E het volgende:
[..]
Neej, vast niet, daar is het niet geschikt voor. Maar het huis hiernaast staat leeg..
Ik heb die Enge jaren '70 film niet gezien en ik woon niet in een portiekflat maar in een ehm.. tsja.quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:56 schreef Waxxer het volgende:
Oeh, woont G_E in net zo'n portiekflat als in die film?? Komen al die vrouwen kopjes suiker halen en alles en dan moettie zich steeds maar excuseren... Of dan sta je met je mond vol tanden en al die vrouwen krijgen een complex van E. tot L. omdat eehhh... het niet luktmet een vrouw...
Dat moet ik zien te voorkomen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mensen komen er mensen wonen die 's avonds Enorme Herrie maken enzo.. Met Wilde en Spannende Feestjes.
.
En hoe ga je dat aanpakken, G_E?quote:Op donderdag 29 juli 2004 01:00 schreef G_E het volgende:
[..]
Dat moet ik zien te voorkomen..
oehhh wat zeg je dat suggestiefquote:Op donderdag 29 juli 2004 01:04 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Een beetje
Ja ERG suggestiefquote:Op donderdag 29 juli 2004 01:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oehhh wat zeg je dat suggestief
Ik wilde net horizontaal gaan....quote:Op donderdag 29 juli 2004 01:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja ERG suggestief![]()
whahahaquote:Op donderdag 29 juli 2004 01:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wilde net horizontaal gaan....maar jij bent meer op de verticale toer geloof ik!
Graag gedaanquote:Op donderdag 29 juli 2004 01:24 schreef Camoth het volgende:
Bedankt voor het kusje, nu ben ik niet meer zuur
quote:Op donderdag 29 juli 2004 01:55 schreef Tichelaar het volgende:
De buurman draait nu de lambada op zijn tuinfeest, zijn vrouw is op vakantie![]()
Zijn vrouw is weg met een 'vriendin' en nu heeft de buurman allemaal Chippendalesachtige mannen uitgenodigdquote:Op donderdag 29 juli 2004 01:56 schreef Camoth het volgende:
[..]das kut
ooookeeee....quote:Op donderdag 29 juli 2004 02:09 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Zijn vrouw is weg met een 'vriendin' en nu heeft de buurman allemaal Chippendalesachtige mannen uitgenodigd![]()
Nu gooien ze slipjes in de achtertuinquote:Op donderdag 29 juli 2004 02:10 schreef WAik het volgende:
[..]
ooookeeee....
Yekkiequote:Op donderdag 29 juli 2004 02:13 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Nu gooien ze slipjes in de achtertuin
STRAND STRAND STRANDquote:Op donderdag 29 juli 2004 02:16 schreef Camoth het volgende:
Morgen word leuk![]()
* WAik hoofdpijn krijgt....quote:Op donderdag 29 juli 2004 02:18 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
STRAND STRAND STRAND
und warum? fikken?quote:Op donderdag 29 juli 2004 02:16 schreef Camoth het volgende:
Morgen word leuk![]()
Neehee! Komt een pluis persoon hierheen en dan gaan we iets drinkenquote:Op donderdag 29 juli 2004 02:20 schreef WAik het volgende:
[..]
und warum? fikken?
*drinken*quote:Op donderdag 29 juli 2004 02:24 schreef Camoth het volgende:
[..]
Neehee! Komt een pluis persoon hierheen en dan gaan we iets drinken![]()
![]()
Heeeeuw leuk eigenlijk, op zich, best wel, heel ergquote:Op donderdag 29 juli 2004 02:25 schreef WAik het volgende:
[..]
*drinken*
nah ja, ff serieus: leuk dat je iets hebt om naar toe te kijken![]()
serieus iets leuks?
ok, ik zal nu stil zijnquote:Op donderdag 29 juli 2004 02:27 schreef Camoth het volgende:
[..]
Heeeeuw leuk eigenlijk, op zich, best wel, heel erg![]()
Maar ik moet oppassen met wat ik post, hij gluurd in MyAT namelijk
![]()
Ja, ik had dus in het vorige topic gepost dat ik verliefd was....dat had hij dus gezienquote:Op donderdag 29 juli 2004 02:30 schreef WAik het volgende:
[..]
ok, ik zal nu stil zijn
van een jongen die ik leuk vind weet ik ook dat hij fok!t, dus daar zet ik ook maar niks over in![]()
![]()
woei! etc
Ow? is ie ook een "regular" in dit topic??quote:Op donderdag 29 juli 2004 02:30 schreef WAik het volgende:
[..]
ok, ik zal nu stil zijn
van een jongen die ik leuk vind weet ik ook dat hij fok!t, dus daar zet ik ook maar niks over in![]()
![]()
woei! etc
eerlijk gezeg was het me nog niet opgevallen dat je had gezegd dat je fliefd wasquote:Op donderdag 29 juli 2004 02:31 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja, ik had dus in het vorige topic gepost dat ik verliefd was....dat had hij dus gezienToen moest ik wel bekennen
![]()
jij bent aan het vissenquote:Op donderdag 29 juli 2004 02:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow? is ie ook een "regular" in dit topic??
Ja hallo, beetje rustig aan he? Heb hem nog nooit IRL gezien en jij hebt het al overquote:Op donderdag 29 juli 2004 02:34 schreef WAik het volgende:
[..]
eerlijk gezeg was het me nog niet opgevallen dat je had gezegd dat je fliefd was![]()
maar felitis natuurlijk erg romantisch om het via fok! te doen
wanneer zal de eerste aanzoek per fok! worden gedaan?')
Ik vis graagquote:Op donderdag 29 juli 2004 02:35 schreef WAik het volgende:
[..]
jij bent aan het vissennaughty boy
nee het is niet iemand uit dit topic, maar verder doe ik geen uitspraken. ik ken hem iig uit irl
tja, potjes baksels waren toch zo praktisch altijd?quote:Op donderdag 29 juli 2004 02:35 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja hallo, beetje rustig aan he? Heb hem nog nooit IRL gezien en jij hebt het al overIk ben net in de
![]()
fase
tis in een vrij onmogelijk situatie dat ik em zie, geen moment van kans dat ik em alleen spreekquote:Op donderdag 29 juli 2004 02:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik vis graag
Beter dat je hem irl kent, scheelt een hoop gedoe als je hem alleen maar virtueel kent.
[edit]het is idd sowieso beter om iemand irl te leren kennen. 't gaat bij mij vooral om uitstraling, hoe zinloos dat ook weer klinkt in deze context/tekst[/edit]quote:Op donderdag 29 juli 2004 02:37 schreef WAik het volgende:
[..]
tis in een vrij onmogelijk situatie dat ik em zie, geen moment van kans dat ik em alleen spreek
bovendien is het niet eens zeker dat ie van-je-weet-wel-kant is...
Gewoon keertje zeggen: "hey, daar loopt een leuk meisje"quote:Op donderdag 29 juli 2004 02:37 schreef WAik het volgende:
[..]
tis in een vrij onmogelijk situatie dat ik em zie, geen moment van kans dat ik em alleen spreek
Is het iemand van het studentenleventje?quote:Op donderdag 29 juli 2004 02:37 schreef WAik het volgende:
[..]
Hey..da's nou een goede tipquote:Op donderdag 29 juli 2004 02:38 schreef Camoth het volgende:
[..]
Gewoon keertje zeggen: "hey, daar loopt een leuk meisje"
Als hij niet onmiddellijk z'n kop omdraaid en kwijlt, dan weet je genoeg![]()
nee van het *kuch*w*hoest*erk*kuchquote:Op donderdag 29 juli 2004 02:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Is het iemand van het studentenleventje?
Ja.. dat is altijd weer een wilde gok van "Is ie het nou of nie?".
tja, als iemand zegt dat het mooi weer is om op [willekeurig strand] te liggen en naar bikini's te kijken, en je zegt dan 'mwoah' dan is het ook wel weer duidelijkquote:Op donderdag 29 juli 2004 02:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hey..da's nou een goede tip. Daar heb ik niet eens eerder aan gedacht.
van die Chippendales dus. Het was een zuipfestijn, ik gooide per ongeluk een brandende lucifer over de heg heen en daarna vloog de boel in de fikquote:Op donderdag 29 juli 2004 02:17 schreef Camoth het volgende:
[..]
Yekkie![]()
We vieren wel feest als ik uit m'n werk kom oke?quote:Op donderdag 29 juli 2004 07:30 schreef XMN8R het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
[afbeelding]
*topic versier en hoedjes & toetertjes uitdeel* [afbeelding]
Sabbelen leidt tot onvruchtbaarheid!quote:Giftige touwtjes moeten winkel uit
De onder kinderen enorm populaire Scoubidou-touwtjes zouden wel eens uit de speelgoedwinkels kunnen verdwijnen. De vrolijk gekleurde kunststof touwtjes bevatten volgens Duits onderzoek behoorlijk veel giftige stoffen. Het gaat om ftalaten, ook wel weekmakers genoemd. Bij het sabbelen op de touwtjes komen de stoffen via het speeksel in het lichaam.
De SP-fractie wil dat de Scoubidou-touwtjes, waar kinderen nu massaal figuurtjes van knopen, uit de handel genomen worden. Kamerlid Krista van Velzen windt er geen doekjes om. ,,Ik heb hier een vracht kinderen lopen, maar die touwtjes van ze liggen nu allemaal in de prullenbak. Ik heb ze gevraagd hoe dat knopen gaat, je hebt er namelijk twee handen voor nodig. Om het geheel vast te houden wordt de mond gebruikt.''
In Nederland zijn ftalaten verboden in sabbelproducten (zoals een fopspeen) voor kinderen tot drie jaar. Het binnenkrijgen van de stof in grote hoeveelheden kan mogelijk leiden tot nier- en leveraandoeningen, kanker en tot onvruchtbaarheid.
Bron: Trouw
Al 2 1/2 jaar!quote:Op donderdag 29 juli 2004 08:02 schreef Philizz het volgende:
Oh wooooow
Fok heeft ook gewoon een homo topiccewl
![]()
Yaaaaaaaaaaaay!!quote:Op donderdag 29 juli 2004 07:22 schreef Vlarp het volgende:
*grrr*
'morge
Goh, ik ben jarig vandaag..... jippie
Ja weer een jaar ouderquote:Op donderdag 29 juli 2004 07:22 schreef Vlarp het volgende:
*grrr*
'morge
Gefeli nog!quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:50 schreef Weemz het volgende:
Gefelicitieerd Vlarp...
ik was gister ook jarig, maar ik kreeg lang niet zoveel posts als jij....
Maaruh... er is nog wel TAART over
Vlarp!quote:Op donderdag 29 juli 2004 07:22 schreef Vlarp het volgende:
*grrr*
'morge
Ook nog gefeli !! Waar's de taart?quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:50 schreef Weemz het volgende:
quote:Op donderdag 29 juli 2004 07:22 schreef Vlarp het volgende:
*grrr*
'morge
Toch wel ijstaart hoop ik? *wappert met blaadje ter verkoeling*quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:50 schreef Weemz het volgende:
Gefelicitieerd Vlarp...
quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:38 schreef Weemz het volgende:
cocosvlaai...[/sub]
goed, mijn werkdag zit er weer op... zodra jij ook weer thuis bent kan het feest losbarsten!!quote:Op donderdag 29 juli 2004 07:56 schreef Vlarp het volgende:
We vieren wel feest als ik uit m'n werk kom oke?
"Eén op de tien mannen gaf overigens toe de kleur stiekem wel mooi te vinden"quote:Nederlandse man wil geen roze dragen
Nederlandse mannen hebben het niet zo op roze als kleur voor hun kleding. De kleur staat 'officieel' in de top drie van modekleuren deze zomer, maar de mannen willen er vooralsnog niet aan. Dit blijkt uit een onderzoek onder 535 mensen, gehouden in opdracht van wasmiddelmerk Robijn.
"Wat een homokleur", "ik ben toch geen wijf" en "flikker op met je roze" zijn veel gegeven antwoorden op de vraag "Wat vind jij van roze als kleur voor je kleding?" Eén op de tien mannen gaf overigens toe de kleur stiekem wel mooi te vinden, maar bang te zijn voor negatieve reacties van anderen.
Blauw blijft favoriet bij zowel mannen als vrouwen. Deze kleur geeft mensen, net als zwart, een zelfverzekerd gevoel en wordt zowel naar het werk als in de vrije tijd gedragen. Een ander voordeel vindt men dat blauw en zwart gemakkelijk te combineren zijn met andere kleuren.
De mensen denken ook aan de kleur van de kleding van iemand te kunnen zien hoe iemand zich voelt. Ruim zestig procent van de ondervraagden meent bijvoorbeeld dat iemand die felle kleuren draagt extravert is. De helft vindt dat dragers van opvallende kleuren vrolijke en gezellige mensen zijn.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]iK HOU VAN JE!
wANNEER GAAN WE TROUWEN?
(eN WAAROM STAAT MIJN CAPS-LOCK AAN? iK LIJK WLE EEN BrEeZaH-BITCH)
edit: en diemoest dus een
zijn
oeh!quote:Op donderdag 29 juli 2004 08:02 schreef Philizz het volgende:
Oh wooooow
Fok heeft ook gewoon een homo topiccewl
![]()
Jij ook gefeliciteer!quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:50 schreef Weemz het volgende:
Gefelicitieerd Vlarp...
Ik ben thuis jaquote:Op donderdag 29 juli 2004 18:18 schreef beaverhausen het volgende:
*nog steeds op taart wacht*.
Issie er al?.
Het is weer voor terrasquote:Op donderdag 29 juli 2004 19:32 schreef Weemz het volgende:
Tralala... Het is rustig hier.
Veel te rustig...
Das een brandbestand van Nero, dus Nero ff gebruiken om te openenquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
heb ik een spel gedownload, uitgepakt, en nu zit ik met een .nrg bestand
wtf is dat? hoe speel ik dat af?
ik heb geen Nero, en ik heb een virus, maar ik weet niet hoe ik dat eraf haal, en ik kan niet meet in m'n software zooi komenquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:07 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Das een brandbestand van Nero, dus Nero ff gebruiken om te openen
opstarten in veilige modus? en dan de virusscanner laten lopen? eventueel een onlinescanner gebruiken?quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik heb geen Nero, en ik heb een virus, maar ik weet niet hoe ik dat eraf haal, en ik kan niet meet in m'n software zooi komen
Dat zijn er wel heel erg veel....quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:08 schreef Ang3l het volgende:
DVD's in pivottable gepleurd
*knip*
uhuh.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:07 schreef Ang3l het volgende:
Zitten we nou nog steeds op pagina 2?
Traag dagje vandaag
Makro is errug gevaarlijk, ja.quote:Note 2 self: Tripjes naar de Makro, niet meer doen
Ze willen je?quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:50 schreef XMN8R het volgende:
hey!
Mijn verjaardags-topic zou alweer een week of 2 stil moeten zijn, maar er wordt nog steeds in gelurkt!
HIj is al uit de topic-overzichten en AT gezakt, maar tóch wordt ie bekeken... zelfs daarnet nog een keer!
Wat moet ik daar nou weer van denken?!
Stalker. Duidelijk.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:50 schreef XMN8R het volgende:
hey!
Mijn verjaardags-topic zou alweer een week of 2 stil moeten zijn, maar er wordt nog steeds in gelurkt!
HIj is al uit de topic-overzichten en AT gezakt, maar tóch wordt ie bekeken... zelfs daarnet nog een keer!
Wat moet ik daar nou weer van denken?!
OMG!quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:51 schreef Vlarp het volgende:
Ze willen je?
Oh!quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:09 schreef beaverhausen het volgende:
Stalker. Duidelijk..
Beide ja. EN van Dune dan wel de langere tv versie, van David Lynch maar waarvan hij z'n naam heeft geschrapt.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
heb je Dune en Children of Dune Ang3l? (allebei mini-series)
quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:59 schreef Jerruh het volgende:
*terug uit groningen is*
het was zoooooo superrelaxed egzellig!!!!!!
ik ben weer wat bruinerquote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mooi zo! Ook goed weer gehad
Whahah ik in Scheveningen.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:05 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb in Zandvoort legge grillen!
Floepsie!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:12 schreef beaverhausen het volgende:
Waps!!
*peuk tegen buik van Waxje hou*quote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:12 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben zo rood als een kreeft, te weinig zonnebrandcreme gebruikt. Naja, dat trekt wel weg.... maar je kunt een peuk aansteken als je hem tegen m'n buik houdt volgens mijMorgen maar eens inkopen doen
Hopla!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:12 schreef Hillary het volgende:
[..]
Floepsie!
M'n maat was echt jaloers op mij dat ik makkelijk bruiner werd zonder ellende enzo, terwijl hij helemaal rood werd en constant jeuk had.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:12 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben zo rood als een kreeft, te weinig zonnebrandcreme gebruikt. Naja, dat trekt wel weg.... maar je kunt een peuk aansteken als je hem tegen m'n buik houdt volgens mijMorgen maar eens inkopen doen
Ja, veel plezier met nueckenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:37 schreef Camoth het volgende:
Het is officieel! Ik ben weer bezet mensen! Rosnesda is mijn boyfriend sinds 14 minuten geleden![]()
En ik maar denken dat Rosnesda een vrouw isquote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:37 schreef Camoth het volgende:
Het is officieel! Ik ben weer bezet mensen! Rosnesda is mijn boyfriend sinds 14 minuten geleden![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Rosnesda een vrouw is.. veel geluk en succes gewenst
![]()
![]()
Hij ziet er idd te doen uit ja. En hij studeert ook Media & Cultuur. Dat ga ik in september ook doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:47 schreef Camoth het volgende:
[..]Hij's zooooooo supertof, stoer, lief, schattig, warm, pluis, cool, geweldig, perfect, knuffelbaar en....en....en....*zucht* *smelt*
![]()
![]()
![]()
Zelfde school? Coolquote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hij zit er idd te doen uit ja. En hij studeert ook Media & Cultuur. Dat ga ik in september ook doen.
Yup ook aan de UvA .quote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:50 schreef Camoth het volgende:
[..]
Zelfde school? CoolEn nou word het echt eens tijd dat ik een kortingskaart voor de trein koop
![]()
Je blijft wel van hem af hoor!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:51 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup ook aan de UvA .
Whahah je begint als Jerruh te klinken.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:52 schreef Camoth het volgende:
[..]
Je blijft wel van hem af hoor!He's mine!
![]()
Nou en? Misschien weet je met jouw oogverblindende schoonheid en onweerstaanbare charmes hem wel te veroverenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:54 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Whahah je begint als Jerruh te klinken.
Maar hoezo...heb je iets te vrezen dan?
Nah er staat toch in z'n fb dat ie van meisjes houdt..
klinkt als een uitdagingquote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:55 schreef Camoth het volgende:
[..]
Nou en? Misschien weet je met jouw oogverblindende schoonheid en onweerstaanbare charmes hem wel te veroverenEn dat kan ik niet toe laten! Gij zijt gewaarschuwt
![]()
Uitermate verstandig en bevordelijk voor je gezondheidquote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
klinkt als een uitdaging
Ik hou m'n klauwen voorlopig thuis...![]()
![]()
Yeah Rightquote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:59 schreef Camoth het volgende:
[..]
Uitermate verstandig en bevordelijk voor je gezondheid![]()
Als jij nou eens effe ergens wat te neuken gaat zoeken ofzoquote:Op vrijdag 30 juli 2004 02:02 schreef Hillary het volgende:
Guttegut, is de kinderclub weer bijeen?
Yup Kindernachtverblijf is momenteel aan de gang kees...hillaryquote:Op vrijdag 30 juli 2004 02:02 schreef Hillary het volgende:
Guttegut, is de kinderclub weer bijeen?
Veel goede dromen en trustequote:Op vrijdag 30 juli 2004 02:12 schreef Camoth het volgende:
Maar nu ga ik fijn dromen... truste!![]()
Ochhemel, was't weer zo ver? Toch, 't is d'r altijd wel gezellie he?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 02:44 schreef Twaalfje het volgende:
*binnenhuppelt*
Sow! Ff naar de SOA SOHO geweest en het was billedruk en schijtheet dus ik was d'r sow weer uit.
HOI!!!
Niet altijd. Sowieso hou ik nie sow van dat Reguliersdwarspubliek hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 02:46 schreef Hillary het volgende:
[..]
Ochhemel, was't weer zo ver? Toch, 't is d'r altijd wel gezellie he?
gaaf! met wie?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
T-minus 9 uur en 30 minuten
en dan heb ik een date![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 07:56 schreef XMN8R het volgende:
'morge
bijna het is zaterdagmiddag pas weekend
*mep*quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:15 schreef DennisMoore het volgende:
Jeuj.
nu gaat je deet niet door?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
en toen werd het bewolkt!![]()
![]()
![]()
jawel we gaan neuken in de bioscoopquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:27 schreef Hillary het volgende:
[..]
nu gaat je deet niet door?
Retegaaf! Nuecken bij Fahrenheit is fijnquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
jawel we gaan neuken in de bioscoop
Zal je zien...krijg je vast blaren van op je piemol.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:29 schreef Hillary het volgende:
[..]
Retegaaf! Nuecken bij Fahrenheit is fijn
Je moet ervan houden jahquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:29 schreef Hillary het volgende:
[..]
Jij? nee joh.. hooguit als een grietje uit Tirolquote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:55 schreef Waxxer het volgende:
Neemt niet weg dat ik echt megakeiverbrand ben
I'm pink! I'm pink! En ik heb after-sun van mijn huisgenote gebruikt, die was wel met glittertjes. Toch maar gebruikt, maar ik loop er ontkleed bij als een kampwijf![]()
tja ik ben een geboren slet, of een man-hoertjequote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:55 schreef Jerruh het volgende:
je date ookw at af, kugari.
Ben ik ff blij met m'n genen, ik verbrand bijna nooit, en als ik al verbrand ben ik de dag erna alweer fris en fruitig onverbrand. Hoeraa voor witje-de-wit. Ik word eigenlijk ook nooit echt goed bruin...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:55 schreef Waxxer het volgende:
Neemt niet weg dat ik echt megakeiverbrand ben
I'm pink! I'm pink! En ik heb after-sun van mijn huisgenote gebruikt, die was wel met glittertjes. Toch maar gebruikt, maar ik loop er ontkleed bij als een kampwijf![]()
Hill! MEIEIEIEIEIEEIEIEID!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:29 schreef Hillary het volgende:
[..]
Tsja, daar ben je dan mooi (nog niet) klaar meequote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
tja ik ben een geboren slet, of een man-hoertje
Maar "ook wat af" kun je afkorten tot "weer met dezelfde als laatst".
en toch is het geen boyfriend material, ik ben er zeker van dat hij me alleen voor de seks gebruikt, de seks die we nog niet gehad hebben.
Léééé!!!! Meid!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:08 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Hill! MEIEIEIEIEIEEIEIEID!!!
*smak smak smak*
Hoe is-ie dan?
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:11 schreef Hillary het volgende:
[..]
Léééé!!!! Meid!!!![]()
![]()
*smak smak smak*
Goed!!! Jij?
Ik hoop het jaquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:14 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
ja hoor, sow ff zwemmen en vanaaf beetje opruimen, beddegoed verschonen etc. want ik heb morgen een logé hè.. Hopelijk is 't vanaaf een beetje afgekoeld
Bief je mond staat open.....quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:11 schreef beaverhausen het volgende:.
Jij kunt daar over meepraten?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:53 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zal je zien...krijg je vast blaren van op je piemol.![]()
sorry.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:19 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Bief je mond staat open.....
Een vriendin van mij heeft es zo lang liggen sexen met iemand (onder invloed van drugs dan) dat die gozerd echt blaren op z'n piem had!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:21 schreef Hillary het volgende:
[..]
Jij kunt daar over meepraten?
Suf konijn!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
sorry..
Welke plaats dan?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:28 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga morgen uit in een bepaalde plaats en moet verslag doen (kritisch) van hetgeen daar gebeurt en allesDus alleen uitgaan in een wildvreemde stad en dan mensen aanspreken. Heeerrrlijke uitdaging! Naja, ben wel wat gewend. Het enige dat kan gebeuren is dat ik word uitgescholden door bezopen gsten, maar dat zien we dan wel weer. Wel cool!
Ho ho, het moet nog een verrassing zijn in dat plaatselijke mediumquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:30 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Welke plaats dan?
*nadenk*quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ho ho, het moet nog een verrassing zijn in dat plaatselijke mediumhet is ergens bij Arnhem in de buurt iig
Democratische deaus.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:25 schreef Hillary het volgende:
[..]
Suf konijn!
Neuh...gelukkig niet....weet namelijk niet wanneer fahrenheit heet is zeg maar....weet dat enkel bij celcius....quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:21 schreef Hillary het volgende:
[..]
Jij kunt daar over meepraten?
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:35 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
*nadenk*
Hm. Emmerich?
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, je bent wel heeeellll warm, als je het spoor tussen Emmerich en Arnhem volgt, kom je er wel door
en nu![]()
Tis op 8 augustus.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:13 schreef Semisane het volgende:
dacht dat de gay parade morgen al wasalthans...ik hoopte het..een kennis uit de States komt langs en brengt voor mij dan een Ipod mee...moet ik er nog een week op wachten....stom gay volk ook altijd...moeten alles een week later doen.
Jah dat werd me vertelt....ik balen...want ik heb mijn andere mp3-speler al weggegeven....quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:24 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Tis op 8 augustus.
quote:Ik heb een halve afspraak om op de boot van Reality te gaan zitten maar ik weet nog niet of ik vrij ga nemen hoor, waarschijnlijk veels te warm en te druk.
Sjah.........ik vinnut meer een reclame voor de Amsterdamse homo-horeca magoed, met wat vrienden is het altijd leuk hè. En je komt ook iedereen tegen in de stad.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:26 schreef Cybart het volgende:
een Gay Parade is de grootste anti-reclame voor (normale-heterolike) homo's die er is
Kom je ook?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:26 schreef Cybart het volgende:
een Gay Parade is de grootste anti-reclame voor (normale-heterolike) homo's die er is
het is zo vooroordeelbevestigend...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:32 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Sjah.........ik vinnut meer een reclame voor de Amsterdamse homo-horeca magoed, met wat vrienden is het altijd leuk hè. En je komt ook iedereen tegen in de stad.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:30 schreef Semisane het volgende:
[..]
Neem je een duik in de gracht?? Hmmm doe maar niet eigenlijk...liep laatst weer langs een gracht met allemaal dode beestjes...brrrr
Tja...ergens wel...maar aan de andere kant is het gewoon feest....alleen zouden ze het wellicht gewoon "Gewoon-feesje" moeten noemen ipv het "Gay" te benadrukken....quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:26 schreef Cybart het volgende:
sure.....notquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kom je ook?.
Opblaasbadje meenemen op de boot?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:35 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ik zit met dit weer liever bij een echt zwembad of op m'n werk, met de airco aan
Ik zie wel. Als ze gaan zeuren neem ik wel vrij denk ik.
vind het niet gewoon feestquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:35 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja...ergens wel...maar aan de andere kant is het gewoon feest....alleen zouden ze het wellicht gewoon "Gewoon-feesje" moeten noemen ipv het "Gay" te benadrukken....
Maar ja aan de andere kant heeft het ergens nog wel een functie....al is het maar om een volkstam aan duffe hollanders een beetje te shockeren....want er is nog nooit wat bereikt met het "Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg metaliteit"
Mensen met een bekrompen menig over homo's zullen zich NOOIT positiever gaan instellen. En die pride is gewoon een beetje afzetten.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
vind het niet gewoon feest
ik snap de functie niet echt... hetero people doen dit ook niet....waarom moeten homo's dit dan wel zonodig
mensen met een bekrompen mening over homo's zullen deze door zo'n actie echt niet positiever in gaan stellen
Hetero mensen doen dit zat vaak....het is een onzin argument dat hetero's geen feesten//manifistaties organiseren voor zich zelf....wellicht niet om hun "Hetero-zijn" te benadrukken, al zijn er vast wel evenementen te bedenken waar ze dit min of meer wel doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik snap de functie niet echt... hetero people doen dit ook niet....waarom moeten homo's dit dan wel zonodig
mensen met een bekrompen mening over homo's zullen deze door zo'n actie echt niet positiever in gaan stellen
het is wel degelijk gedrag wat mensen stoort...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
En mensen met een bekrompen mening over homo's zullen hun mening echt niet bij stellen al zouden alle homo's zich conformeren aan hetero's. Het is niet het gedrag wat hun stoort, maar het "homo" zelf wat hun stoort...het feit dat er mensen zijn die op het zelfde geslacht vallen enz
die HADDEN de loveparade....quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:50 schreef Waxxer het volgende:
Semisane (Hai!!!)!!
wat actief en scherp op zo'n warme dag..... wat er bij mij nog uitkomt is dan: hetero's hebben de Love Parade en die is minstens net zo erg
dus dat moet je ook liggen.
ooowww (heeeyyy man!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
het is wel degelijk gedrag wat mensen stoort...
hoor het van mn vrienden en mn collega's
ze hebben een hekel aan nichten... maar aan doe maar gewoon homo's niet...
ze hebben wel een hekel aan hoe een homocollega van mij zich gedraagd
maar mij vinden ze dan wel relaxed...
Actueler dan ik kun je niet zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
die HADDEN de loveparade....
de loveparade zal nooit meer terug keren
Tja het idd wel dat je mensen hebt die zich enkel aan het gedrag storen, maar om eerlijk te zijn, "mijn ervaring" en de verhalen die ik zo nu en dan heb op gepikt, dan merk je dat het vaak dieper zit dan enkel het gedrag.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
Hey Waxxer!!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:50 schreef Waxxer het volgende:
Semisane (Hai!!!)!!
wat actief en scherp op zo'n warme dag..... wat er bij mij nog uitkomt is dan: hetero's hebben de Love Parade en die is minstens net zo erg
dus dat moet je ook liggen.
Jah want 'jij doet alsof je een hetero bent'.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
Pessies.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
Maar aan hun gehele instelling merk je gewoon dat ze het hele "homo-ding" maar wat eng vinden. Het is prima, zolang we het er maar niet over hebben. Zo'n instellen dus....tja...dan denk ik..."Zak er toch in." Ofzow iets.
al een tijdje.. sinds vorig jaar september ofzo..quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ooowww (heeeyyy man!!!) op je werk ook al helemaal uit de kast?
Ga je vanavond nog een heeeerrlijk, apart recept maken trouwens? Een chique berbecue a la Cybart?
mjah, als mensen het niet accepteren verder moeten ze inderdaad maar in de stront vallen.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:02 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja het idd wel dat je mensen hebt die zich enkel aan het gedrag storen, maar om eerlijk te zijn, "mijn ervaring" en de verhalen die ik zo nu en dan heb op gepikt, dan merk je dat het vaak dieper zit dan enkel het gedrag.
Dat je vrienden wel tegen jou relaxed doen, dat is dan erg fijn. Maar dat geld echt niet bij iedereen.
Ik heb vrienden die in z'n geheel geen contact meer opnemen sinds zze het weten van me, maar als ik ze aanspreek dan zijn ze weer de vriendelijkheid zelfe.... "Tja maar jij bent dan ook zo "normaal"
Maar aan hun gehele instelling merk je gewoon dat ze het hele "homo-ding" maar wat eng vinden. Het is prima, zolang we het er maar niet over hebben. Zo'n instellen dus....tja...dan denk ik..."Zak er toch in." Ofzow iets.
Hoezo mooie vrienden zijn dat??? kan me geen betere wensen!!!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:09 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Jah want 'jij doet alsof je een hetero bent'.Mooie vrienden zijn dat. En mooie homo als je vind dat andere homo's zich niet zo moeten gedragen, omdat JIJ zelf niet zo bent. Je lijkt idd wel een hetero.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:20 schreef Cazman het volgende:
Alle homodingen zijn evil
Ik ookquote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:31 schreef Jerruh het volgende:
ik ga nie naar de gay p[ride
ik ga naar dance valley!!!!!.
me too, als doris mee wilquote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik ookalleen na afloop denk ik dat ik toch naar a'dam ga, ff kijken daar.
Omdat sommige mensen aandachtsgeile hoeren zijn die niets liever willen dan te shoqueren. Niet met een echte reden, behalve dan dat ze het gewoon doen om het te doen. Net als kleine kinderen die iets willen hebben, niet omdat ze er een behoefte aan hebben, maar gewoon om het te hebben.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
Erg druk. Alleen maar werken de laatste wekenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 17:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
Cas!
hoe ist?
Whiejj!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:05 schreef Gerdo het volgende:
1 hele goede smiddags!.
Alanya was cool, en nu ff lekker verder relaxen in de hollandse zon! Whiejj!. vakantie
.
Ik vind vakantie veel tofferder eigenlijk...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:06 schreef error het volgende:
[..]
Whiejj!. werk
.
Yaerrúúúúúúhhh!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:07 schreef Jerruh het volgende:
gerdoooooooooooooooooooooooooooooow![]()
![]()
ik ben drie dagen naar groningen geweest!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:08 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Yaerrúúúúúúhhh!.
Hoest kerel? Ga jij nog op vakantie? Of al weggeweest?
hmmm.... niet verkeerdquote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:33 schreef Andyvie het volgende:
Ik vind het tijd voor een leuke jongen![]()
Hij is elke dag op TV. 18:00 MTV The Real Worldquote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:36 schreef error het volgende:
[..]
hmmm.... niet verkeerd
nu je het zegt was het daar idd tijd voor![]()
Ga je weg?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:44 schreef blublub het volgende:kiekjesboeh
*koffers pakt *![]()
jep!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:45 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ga je weg?
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:47 schreef blublub het volgende:
[..]
jep!![]()
op vakantie!
weet ik nog niet!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:48 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Waar ga je heen?
Uhm je gaat gewoon rijden je ziet wel waar je strand ofzoquote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:49 schreef blublub het volgende:
[..]
weet ik nog niet!
nee ik ga met iemand op vakantie die de reis voor ons heeft geboekt maar die wil t een verassing houden waar we heen gaanquote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:50 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Uhm je gaat gewoon rijden je ziet wel waar je strand ofzo![]()
Nou dat is spannendquote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:55 schreef blublub het volgende:
[..]
nee ik ga met iemand op vakantie die de reis voor ons heeft geboekt maar die wil t een verassing houden waar we heen gaan
yep! zeker welquote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:57 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Nou dat is spannend![]()
Misschien wel vlissingen of scheveningen!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:01 schreef blublub het volgende:
[..]
yep! zeker wel
*nerveus rondren*
ik denk niet dat ze daar een echt vliegveld hebben waar een KLM vliegtuig kan landenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:04 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Misschien wel vlissingen of scheveningen!![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:07 schreef Jerruh het volgende:
ik heb keelpijn!!!!
n'avond.
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:05 schreef beaverhausen het volgende:
Misschien wel Maastricht!.
ik hoop zelf eerder op Rome ofzoquote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:05 schreef beaverhausen het volgende:
Misschien wel Maastricht!.
Klm exel vliegt naar Maastricht hoor!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:05 schreef blublub het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze daar een echt vliegveld hebben waar een KLM vliegtuig kan landen
maar ik ga niet naar Maastricht hoor! dan mag degene waarmee ik ga in zn eentje gaan tsssquote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:11 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Klm exel vliegt naar Maastricht hoor!![]()
Heb je iets tegen Maastricht ofzo?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:26 schreef blublub het volgende:
[..]
maar ik ga niet naar Maastricht hoor! dan mag degene waarmee ik ga in zn eentje gaan tsss![]()
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:26 schreef blublub het volgende:
[..]
maar ik ga niet naar Maastricht hoor! dan mag degene waarmee ik ga in zn eentje gaan tsss![]()
neej. Maastricht is keileuk maar ik ga toch liever naar Rome. en dan pak ik wel een trein en ga niet helemaal morgenochtend vroeg opstaan om in te checken en al mênquote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je iets tegen Maastricht ofzo?.
uhuh!! heeeel veeelquote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ijs?
Da's niet erg met dit weerquote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
uhuh!! heeeel veeel.
Bief!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:40 schreef beaverhausen het volgende:
Gezellig hier he?.
Ja. Nou. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:45 schreef XMN8R het volgende:
ssssst, straks gaat ie weer snel
... tja je bent ook geen 23 meer, dan moet je het wat rustiger aan gaan doen he...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:08 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben alleen wel erg moe![]()
Zal wel niet laat worden dus.. morgen ook weer naar de Regenboog toe...
zoietsquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:11 schreef XMN8R het volgende:
[..]
... tja je bent ook geen 23 meer, dan moet je het wat rustiger aan gaan doen he...
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:24 schreef beaverhausen het volgende:
*terugzwaai*.
Ach joh.. bij mij vragen ze drie uur voor sluitingstijd of ik nog even naar een ander filiaal wil gaan.. er was iemand ziek geworden... Een paar kilometer verderop dus, en dan is er nog niets te doen daar ook .quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:29 schreef Weemz het volgende:
Tralala wat een zeikerds weer bij mijn werk... vragen ze een kwartier voor sluitingstijd of ik nog even een onsje dit of een paar plakjes van dat kan snijden... NOU NIET DUS![]()
![]()
Sorry maar dat moest er ff uit
Jaquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:47 schreef Twaalfje het volgende:
En dan vraag je mij niet mee ofzoquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:53 schreef Twaalfje het volgende:
* Timmah is om 19:00 nog ff lekker gaan zwemmen
6 Mensen in het zwembad, was echt lekker
Jij wil steeds niet en ik blijf niet vragen hèquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:56 schreef Timmah het volgende:
[..]
En dan vraag je mij niet mee ofzo
sorryquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:01 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Jij wil steeds niet en ik blijf niet vragen hè
Groetjes aan de buurmanquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:08 schreef Twaalfje het volgende:
ik mot gaan. Me buurman zit te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |