Iehl.quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:54 schreef G_E het volgende:
Ik krijg nieuwe buren..
Neej, vast niet, daar is het niet geschikt voor. Maar het huis hiernaast staat leeg.quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Iehl..
Met kinderen?.
Misschien komen er mensen wonen die 's avonds Enorme Herrie maken enzo.quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:57 schreef G_E het volgende:
[..]
Neej, vast niet, daar is het niet geschikt voor. Maar het huis hiernaast staat leeg..
Ik heb die Enge jaren '70 film niet gezien en ik woon niet in een portiekflat maar in een ehm.. tsja.quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:56 schreef Waxxer het volgende:
Oeh, woont G_E in net zo'n portiekflat als in die film?? Komen al die vrouwen kopjes suiker halen en alles en dan moettie zich steeds maar excuseren... Of dan sta je met je mond vol tanden en al die vrouwen krijgen een complex van E. tot L. omdat eehhh... het niet luktmet een vrouw...
Dat moet ik zien te voorkomen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mensen komen er mensen wonen die 's avonds Enorme Herrie maken enzo.. Met Wilde en Spannende Feestjes.
.
En hoe ga je dat aanpakken, G_E?quote:Op donderdag 29 juli 2004 01:00 schreef G_E het volgende:
[..]
Dat moet ik zien te voorkomen..
oehhh wat zeg je dat suggestiefquote:Op donderdag 29 juli 2004 01:04 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Een beetje
Ja ERG suggestiefquote:Op donderdag 29 juli 2004 01:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oehhh wat zeg je dat suggestief
Ik wilde net horizontaal gaan....quote:Op donderdag 29 juli 2004 01:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja ERG suggestief![]()
whahahaquote:Op donderdag 29 juli 2004 01:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik wilde net horizontaal gaan....maar jij bent meer op de verticale toer geloof ik!
Graag gedaanquote:Op donderdag 29 juli 2004 01:24 schreef Camoth het volgende:
Bedankt voor het kusje, nu ben ik niet meer zuur
quote:Op donderdag 29 juli 2004 01:55 schreef Tichelaar het volgende:
De buurman draait nu de lambada op zijn tuinfeest, zijn vrouw is op vakantie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |