gewetenloos iemandquote:- verwijderd -
Zo ken ik er nog wel een paar. Iedereen gaat dood. Weet je vantevoren. Dus mag je nooit verdriet hebben want je had er al rekening mee kunnen houden.quote:- verwijderd -
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:52 schreef erodome het volgende:
Het kwam erop neer dat ik tot mijn knieen in de gore blub moest en aangezien het water het dichtste bij was heb ik hem daarheen geholpen, ik door het water heen waden, hij blij zwemmen, stinkend terug naar huis
Goldens, kruisingen tussen honden en varkens zijn het
Olieslachtoffer?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:10 schreef DuchessX het volgende:
[..]![]()
Niet een wolf in schaapskleding maar een varken in hondenkleding
Onze smeerpoets:
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:34 schreef erodome het volgende:
Grijnssssssss, het zou zo 1 van die van mij kunnen zijn, de goorlappen, ze vinden het gewoon leuk om vies te zijn
Als ze kunnen kiezen tussen een gore stinkende moddersloot en lekker helder water dan kiezen ze de gore moddersloot
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:17 schreef Mobious het volgende:
[..]
Olieslachtoffer?
Veel sterkte en wijsheid Doompje, je ziet gelukkig wel in dat lijden ook niets is, ten eerste niet voor Sam en ten tweede niet vanwege eventuele risico's voor je kind.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:30 schreef erodome het volgende:
Het gaat niet goed met sam...
<...>
Nou ja dit is igg weer even een update, geen leuke helaas.
Ik zit igg megadik in de stress, maar daar kom ik wel overheen...
Kreeg echt kippevel na het lezen van het laatste nieuws.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:30 schreef erodome het volgende:
Het gaat niet goed met sam...
* _joepie_ wenst Doompje veel sterkte en duimt voor haar en Sammyquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:21 schreef erodome het volgende:
Zo, net uitgebreid overleg gepleegd met de dierenarts, sammy krijgt er valium bij om het neurotische gedrag te verminderen/te laten verdwijnen, dat zou heel snel moeten werken, anders zijn de mogelijkheden een beetje op...
Met valium, als het werkt, kan hij het nog op een leuke manier een jaartje volhouden...
Pfffffffffffffffff, straks valium halen, vrijdag weer contact met de dierenarts...
*zucht* zoiets is echt vreselijk, de hond zie je nog een beetje genieten en dan samen janken in de wind... sterkte Doompje *knuffel*quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:34 schreef erodome het volgende:
Dat zou heel fijn zijn, slik......
Maar eerst maar eens zien hoe het gaat lopen, 1 ding is zeker, als het niet goed gaat wordt die hond onder de pijnstillers gezet en dan gaan we naar het strand voor nog een laatste keer...
En doe je ook wat ik heb gedaan.....quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:51 schreef erodome het volgende:
als hij dood moet gaan gaat dat toch al een hele crime worden, ik moet mijn ouders bellen want die willen afscheid nemen, mijn broer is ook helemaal gek op die hond(door sam is hij van een kattenmens naar een hondenmens gegaan), mijn schoonouders willen ook afscheid nemen, oftewel moet de hele familie langsbellen en iedereen zal zwaar overstuur zijn...
Sammy heeft nogal een impact gemaakt in de hele familie, iedereen is dol op hem en kent hem ook erg goed(ik had hem al toen ik nog thuis woonde, toen woonde hij half om half zeg maar bij mij en bij wat nu mijn man is, lag eraan waar we sliepen).
De hele familie gaat dus in rouw als die dag aanbreekt
Eigelijk bedoel ik een crematie.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:36 schreef erodome het volgende:
Een overlijdenskaart maken?
Nee, ik ga nog wat foto's bijmaken en dan ga ik een fotocollage maken van hem, ik heb er al 1 van het hele gezin en alle dieren, maar ik ga er ook 1 van hem alleen maken...
Pffff gelukkigquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:47 schreef erodome het volgende:
Nee, hij gaat begraven worden...
Ik weet er ook alles van.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:06 schreef erodome het volgende:
Dan gaan ze naar destructie, nee dank je, heb dat zelf gezien(dieren ervoor weggebracht), dan ligt je beest tussen slachtafval...
Maar als hij ingeslapen wordt dan gebeurt dat thuis, niet bij de dierenarts...
Jij zegt het precies goed !quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:08 schreef MikeyMo het volgende:
Hondjes zijn echt vaak "je kindje" en zie je ze niet als kind dan zijn het wel je beste vrienden, vrienden die trouwheid een nieuwe dimensie geven. Ze liggen voor de douche als je aan het douchen bent, ze zitten voor de wc als je even een boodschap moet doen, ze zitten op je schoot als je tv kijkt en liggen tegen je aan als je slaapt...
Wat een lieve site en wat een mooi idee.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:14 schreef kissa het volgende:
Voor degenen die hun dier verloren hebben of het moeilijk hebben:
www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html
Wat vind ik dit kl*te om te lezen zeg !quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:45 schreef erodome het volgende:
Donderdag ochtend voor het laatst s'ochtens naar de dierenarts, hij heeft een hogere dosering gekregen van dat epeleptiespul om tot dan goed door te komen en na nog een laatste controle komt de dierenarts eind van die middag thuis langs om hem in te slapen...
Alleen een wonder kan hem nog redden, maar daar rekenen we niet op...
K*tzooi......... :'(
Ik vind het linkerkant verhaal van je DA heel vreemd, voor zover ik het weet is dat als er iets met de linkerkant van de hersenen zou zijn...Dit zich kruist in de nek, dus zou de DA zijn re. oog moeten onderzoeken...quote:[b]De dierenarts vind het linkerkant verhaal erg vreemd, hij reageerd bv niet op zijn linkeroog, maar hij is niet blind.
Alles werkt dus wel daar, maar hij doet er niets mee, hij loopt, hij doet, maar reageerd niet op zijn linkerkant.
Hij is heel erg bang dat het echt tussen zijn oren zit, in zijn hersenen.
Zijn nekprobleem is wel over, maar daar hebben we maar erg weinig aan nu.
:') :') :') :') :') :') :') :') :')quote:Op donderdag 2 september 2004 09:34 schreef erodome het volgende:
Goed nieuws!!!!!!!
Sinds gisteravond begon sam wat op te knappen, vanmorgen was mijn hondje terug op aarde, ik heb heerlijk geslapen zonder geblaf, sam is bij de tijd, attent, begint weer wat op links te reageren, loopt stukken uit zichzelf rechtdoor...
Vanmorgen bij de dierenarts geweest voor wat zijn laatste controle zou zijn, de dierenarts is helemaal happy met de verbeteringen, dat had hij niet meer verwacht, maar om een lang verhaal kort te maken, de dierenarts geeft hem een hele goede kans...
Sammy blijft leven!!!!!!!!!!!!!!!
Doompje danst door de kamer van geluk...
quote:Op donderdag 2 september 2004 09:34 schreef erodome het volgende:
Goed nieuws!!!!!!
Proficiat joh!! Lekker van elkaar genieten!quote:Op donderdag 2 september 2004 09:34 schreef erodome het volgende:
Goed nieuws!!!!!!!
Sinds gisteravond begon sam wat op te knappen, vanmorgen was mijn hondje terug op aarde, ik heb heerlijk geslapen zonder geblaf, sam is bij de tijd, attent, begint weer wat op links te reageren, loopt stukken uit zichzelf rechtdoor...
Vanmorgen bij de dierenarts geweest voor wat zijn laatste controle zou zijn, de dierenarts is helemaal happy met de verbeteringen, dat had hij niet meer verwacht, maar om een lang verhaal kort te maken, de dierenarts geeft hem een hele goede kans...
Graag gedaan.quote:Op donderdag 2 september 2004 15:42 schreef kissa het volgende:
Jeetje, wat ben ik blij voor Sammy en jullie![]()
En Anja, bedankt voor dit schitterende gedicht, de tranen zitten weer hoog.
quote:Op donderdag 2 september 2004 09:34 schreef erodome het volgende:
Goed nieuws!!!!!!!
Wow super super super!! Meid ik ben zo blij voor jullie!!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:35 schreef erodome het volgende:
Het gaat steeds beter, hij wordt stout zelfs!!!
Gisteren lekker met een bal gespeeld, vanmorgen zat hij vast in de kelderkast...
Dat hadden we nog nooit meegemaakt hier, maar hij krijgt mega honger van de medicijnen en wilde naar de zak hondenvoer toe, heel sneaky is hij de kast ingegaan, maar eruit lukte niet met dat steile trappetje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |