Die zit er inderdaad in en dat was ik zeker van plan. Maar ik maak me sinds gisteren een beetje zorgen om m'n bankquote:Op woensdag 28 juli 2004 22:00 schreef bixister het volgende:
piglet, je kunt het best die laatste weken een zeiltje op je matras leggen. die zit als 't goed is in je kraampakket.
Daar zou je eventueel een vuilniszak tussen 2 badlakens kunnen leggen. Je hebt dan mss niet alles te pakken, maar wel een behoorlijk deel.quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:04 schreef piglet het volgende:
[..]
Die zit er inderdaad in en dat was ik zeker van plan. Maar ik maak me sinds gisteren een beetje zorgen om m'n bank
Daar wilde ik een handdoek op neerleggen, maar dat heeft ws niet zo veel zin als ik het zo hoor
was dat niet myxomatose?quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:05 schreef snoopy het volgende:
Volgens mij was er ook iets met konijnen en toxoplasmose...
En Luchtbel, je sig is idd![]()
ik ben al aan het google-en, maar op de ene site lees je dit:quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:05 schreef snoopy het volgende:
Volgens mij was er ook iets met konijnen en toxoplasmose...
en op de andere dit:quote:Je konijn is alleen gevaarlijk als je hem rauw zou opeten. Je kunt met een gerust hart zijn hok schoonmaken en hem knuffelen.
Nou ja, ik denk dat ik die GGD site maar aanhou, die zullen het wel weten mag ik hopenquote:Toxoplasmose wordt veroorzaakt door een minuscule parasiet, de toxoplasma gondii. Deze wordt bij een heleboel dieren aangetroffen, zoals katten, honden, duiven, kanaries, varkens en konijnen. Vaak wordt de aandoening ook de "kattenziekte" genoemd.
Ik heb je stukje niet gelezen, maar ik weet wel dat je niet zonder handschoenen in de tuin mag werken, dus nergens in de grond wroetenquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:56 schreef bixister het volgende:
in het oorspronkelijke artikel hebben ze het over 'soil', dat voor zover ik weet 'aarde' betekent, en niet grondwater. maar ik zal 't nog even wat beter bestuderen.
ja! alleen dan babysuperstore in Rotterdam en Sliedrecht. Is een pot nat. We kwamen er pas later achter dat er dus ook een in Hilversum zatquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:23 schreef Xanthe het volgende:
Iemand ervaring met Gardo?
We hebben daar een hele mooie babykamer op het oog , waar we beiden helemaal weg van zijn...
dat was nou juist de vraag, omdat het voor Tearsong relevant is of werken met andere dieren ook risico's vormt. en volgens het onderzoek gaat het om meer dan kattendrollen, voor zover ik begrijp. kattendrollen schijnen er volgens dat onderzoek zelfs niet zoveel toe te doen!quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:58 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik heb je stukje niet gelezen, maar ik weet wel dat je niet zonder handschoenen in de tuin mag werken, dus nergens in de grond wroetenHeeft volgens mij ook weer met kattendrollen te maken.
Jammer dat ze daar niet verder op in gaan. Wat ze er precies onder verstaan. Als je stallen oid uitmest, is het wat anders dan wanneer je ze alleen borstelt lijkt me.quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:30 schreef bixister het volgende:
Tearsong, in het artikel waar ik het net over had blijkt het 'werken met dieren' ook wel degelijk een risico-factor voor toxoplasmose te zijn.
Ja hoor, we hebben niets te klagen gehad! En met die prijzen, tsja de 'aanbieding' die wij hadden is er nu nog steedsquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:34 schreef Xanthe het volgende:
Goede ervaring met ze?
Bedoel dus de service enzo....
Vond de zaak iets wat rommelig overkomen , maar ja dat wil ook wel met zoveel dingen
En las op i-net dat hun aanbiedingen geen aanbiedingen zijn , maar dat de werkelijke prijs de aanbiedings prijs word en de Van(/voor) prijs een uit de duim gezogen prijs die elke keer dat de aanbieding groter word hoger is geworden.....
Als je dan denk dat je een koopje hebt je toch gewoon de normale prijs zou betalen....
Daar gaan we voor Sugarquote:Op donderdag 29 juli 2004 10:19 schreef Sugar het volgende:
Och ja, Snoop, ik hoop voor je dat je kleintje zich ineens aandient! En dat ie er ook makkelijk uitkomt!
Ik vind namelijk dat we wel genoeg zware bevallingen hebben gehad de laatste tijd. Komende halfjaar alleen maar vlotte, pijnloze bevallingen, oké? En jij eerst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |