abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20920339
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 22:00 schreef bixister het volgende:
piglet, je kunt het best die laatste weken een zeiltje op je matras leggen. die zit als 't goed is in je kraampakket.
Die zit er inderdaad in en dat was ik zeker van plan. Maar ik maak me sinds gisteren een beetje zorgen om m'n bank
Daar wilde ik een handdoek op neerleggen, maar dat heeft ws niet zo veel zin als ik het zo hoor
pi_20920355
Volgens mij was er ook iets met konijnen en toxoplasmose...

En Luchtbel, je sig is idd
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 28 juli 2004 @ 22:11:23 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_20920522
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 22:04 schreef piglet het volgende:

[..]

Die zit er inderdaad in en dat was ik zeker van plan. Maar ik maak me sinds gisteren een beetje zorgen om m'n bank
Daar wilde ik een handdoek op neerleggen, maar dat heeft ws niet zo veel zin als ik het zo hoor
Daar zou je eventueel een vuilniszak tussen 2 badlakens kunnen leggen. Je hebt dan mss niet alles te pakken, maar wel een behoorlijk deel.
pi_20920659
ja, of ook zo'n cell-stof matje.
  woensdag 28 juli 2004 @ 22:26:08 #30
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_20920890
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 22:05 schreef snoopy het volgende:

En Luchtbel, je sig is idd
was dat niet myxomatose?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_20920903
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 22:05 schreef snoopy het volgende:
ik ben al aan het google-en, maar op de ene site lees je dit:
quote:
Je konijn is alleen gevaarlijk als je hem rauw zou opeten. Je kunt met een gerust hart zijn hok schoonmaken en hem knuffelen.
en op de andere dit:
quote:
Toxoplasmose wordt veroorzaakt door een minuscule parasiet, de toxoplasma gondii. Deze wordt bij een heleboel dieren aangetroffen, zoals katten, honden, duiven, kanaries, varkens en konijnen. Vaak wordt de aandoening ook de "kattenziekte" genoemd.
Nou ja, ik denk dat ik die GGD site maar aanhou, die zullen het wel weten mag ik hopen

Ik ga eens kijken of zo'n test anders een optie is
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_20920985
Tearsong, in het artikel waar ik het net over had blijkt het 'werken met dieren' ook wel degelijk een risico-factor voor toxoplasmose te zijn. terwijl contact met (uitwerpselen van) katten juist weer niet van belang lijkt te zijn volgens dit onderzoek... het eten van rauw (onvoldoende gaar) vlees is de belangrijkste risicofactor voor toxoplasmose, daarnaast contact met aarde (ook als het in niet goed gewassen groente/fruit zit), en reizen buiten Europa/de VS/Canada. verder zou 'cured meat' ook slecht zijn, maar ik weet zo gauw niet wat 'cured' precies betekent in dit geval.

(het artikel is trouwens een beschrijving van een vrij grootschalig onderzoek onder zwangere vrouwen in zes grote Europese steden).

zo'n test lijkt me inderdaad een heel handige eerste stap. grote kans dat je 't allang gehad hebt!
pi_20921620
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 21:56 schreef bixister het volgende:
in het oorspronkelijke artikel hebben ze het over 'soil', dat voor zover ik weet 'aarde' betekent, en niet grondwater. maar ik zal 't nog even wat beter bestuderen.
Ik heb je stukje niet gelezen, maar ik weet wel dat je niet zonder handschoenen in de tuin mag werken, dus nergens in de grond wroeten Heeft volgens mij ook weer met kattendrollen te maken.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_20922297
Iemand ervaring met Gardo?
We hebben daar een hele mooie babykamer op het oog , waar we beiden helemaal weg van zijn...
pi_20922414
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 23:23 schreef Xanthe het volgende:
Iemand ervaring met Gardo?
We hebben daar een hele mooie babykamer op het oog , waar we beiden helemaal weg van zijn...
ja! alleen dan babysuperstore in Rotterdam en Sliedrecht. Is een pot nat. We kwamen er pas later achter dat er dus ook een in Hilversum zat
pi_20922573
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 22:58 schreef beefcake het volgende:

[..]

Ik heb je stukje niet gelezen, maar ik weet wel dat je niet zonder handschoenen in de tuin mag werken, dus nergens in de grond wroeten Heeft volgens mij ook weer met kattendrollen te maken.
dat was nou juist de vraag, omdat het voor Tearsong relevant is of werken met andere dieren ook risico's vormt. en volgens het onderzoek gaat het om meer dan kattendrollen, voor zover ik begrijp. kattendrollen schijnen er volgens dat onderzoek zelfs niet zoveel toe te doen!
pi_20922578
Goede ervaring met ze?
Bedoel dus de service enzo....

Vond de zaak iets wat rommelig overkomen , maar ja dat wil ook wel met zoveel dingen
En las op i-net dat hun aanbiedingen geen aanbiedingen zijn , maar dat de werkelijke prijs de aanbiedings prijs word en de Van(/voor) prijs een uit de duim gezogen prijs die elke keer dat de aanbieding groter word hoger is geworden.....
Als je dan denk dat je een koopje hebt je toch gewoon de normale prijs zou betalen....
pi_20922799
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 22:30 schreef bixister het volgende:
Tearsong, in het artikel waar ik het net over had blijkt het 'werken met dieren' ook wel degelijk een risico-factor voor toxoplasmose te zijn.
Jammer dat ze daar niet verder op in gaan. Wat ze er precies onder verstaan. Als je stallen oid uitmest, is het wat anders dan wanneer je ze alleen borstelt lijkt me.
pi_20922838
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 23:34 schreef Xanthe het volgende:
Goede ervaring met ze?
Bedoel dus de service enzo....

Vond de zaak iets wat rommelig overkomen , maar ja dat wil ook wel met zoveel dingen
En las op i-net dat hun aanbiedingen geen aanbiedingen zijn , maar dat de werkelijke prijs de aanbiedings prijs word en de Van(/voor) prijs een uit de duim gezogen prijs die elke keer dat de aanbieding groter word hoger is geworden.....
Als je dan denk dat je een koopje hebt je toch gewoon de normale prijs zou betalen....
Ja hoor, we hebben niets te klagen gehad! En met die prijzen, tsja de 'aanbieding' die wij hadden is er nu nog steeds Maar dat maakt me niet zo veel uit, het was toch niet duur.
pi_20923106
Kamertje dat wij op het oog hebben is bijna 900 euro.
Ik was dus echt niet van plan om "zoveel" uit te gaan geven voor een babykamertje en was ook al rustig op zoek naar een complete 2e handse...
Maar ja we zijn toch wel helemaal weg van deze kamer....
(Die helaas niet online en niet in hun folder staat)
pi_20926728
Goeiemorgen allemaal
Nog geen baby hier. Jammer, want mijn beste vriendin dacht dat ik vandaag wel zou bevallen.
Zij was namelijk vandaag uitgerekend dus dat was een mooie ruil geweest
Ik weet, in theorie kan het nog maar ik reken er niet op eigenlijk.
pi_20926755
Ooh wat moet het spannend voor je zijn Snoopy! Hopelijk hoef je niet zo lang meer te wachten

ik voel me trouwens niet echt opperbest vandaag...niet echt misselijk, maar lekker is anders en gisteren knallende koppijn gekregen..
Vanmorgen was het nog steeds niet weg, heb dus maar een para genomen...Wou het eigenlijk niet doen, maar als ik zo moet werken wordt het een ramp...

Nog even een kleine mededeling van mijn kant.. Ik heb na vandaag erg moeilijk toegang tot internet, aangezien ik die thuis niet heb en ik na vandaag niet meer op kantoor werk ( hij is failliet ) Dus ik zal niet meer zo vaak hier te vinden zijn. Duik af en toe de bieb in en dan zal ik ff me gezicht laten zien hier

Dus ik wens ook alle dames die niet zo lang meer hoeven, ontzettend veel succes!!! En dat alles goed mag verlopen...en sterkte met het warme weer hihi
pi_20926778
Da's gelijk jammer Luisa Meld je je net aan, kan je niet meer internetten
Jammer ook dat je je niet lekker voelt. Maar ja, misselijkheid is wel een goed teken geloof ik. Veel sterkte vandaag met alles
  donderdag 29 juli 2004 @ 08:52:39 #44
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_20926815
He Tally, dat is interessante info over aspirine!!!! Ik ga dit meteen mijn verloskundige bellen om haar dit te vertellen!!!

Wij hebben ook weer wat leuks: een 'wespensupermarkt' in de tuin. We hebben een hele grote dennenboom staan en die zit helemaal vol met wespen. Ik was er van overtuigd dat er een nest zat. Net de ongedierteopruimingsdienst gebeld en die zeggen dat wespen nooit een nest maken in dennenbomen, maar dat ze hun voedsel uit de boom halen. Wel moet er een nest in de buurt zitten. Ik heb in en rond ons huis niets kunnen vinden, dus zodirect maar eens een rondje buren maken. Ons huis en tuin grenst aan het gebied van 7 andere huizen, dus ik kan m'n lol nog op. En dan nog maar hopen dat we iets vinden én dat ze het nest weg willen halen. Voor ons is het nu in ieder geval onmogelijk om in de achtertuin te zitten. Gelukkig hebben we voor ook nog plaats, maar daar ga ik echt geen badje voor Indy neerzetten. We wonen 15 meter van de buurtsupermarkt en ik heb echt geen zin om mijn dochter daar te kijk te zetten. !
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 29 juli 2004 @ 09:22:17 #45
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20927039
Luisa wat jammer zeg dat je nu niet meer zoveel kunt internetten paracetamol ken je rustig pakken heb ik gelezen na al die verhalen van gisteren

ok nieuwe sensatie : Ik heb me bril op en nee ik kan geen foto maken, vriendief heeft de digitale mee voor zn werk moet gelijk wennen aan dat ding, kijk onder de randjes door en zo irritant
pi_20927654
tinkepink, aan beide kanten een supermarkt nu dus! maar gats wat ellendig, wespen zijn echt vervelend en zo onberekenbaar. kan die dennenboom niet gewoon om?

martineke, goed dat je je bril op hebt. en paracetamol moet je ook niet al te gretig nemen hoor, zo af en toe en in kleine hoeveelheden kan 't geen kwaad.

snoopy, stom is dat he als de uitgerekende datum voorbij is zit je in zo'n 'niemandsland'. geduld maar weer.
  donderdag 29 juli 2004 @ 10:17:55 #47
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_20927657
Oepsa! Ik mot me melden!

Ik ben behoorlijk moe. Was om half acht (zoals altijd) wakker, even achter pc gezeten, maar toen toch maar weer gaan pitten. Nu weer wakker, maar lijkt alsof ik nog duffer ben geworden. Even koud douchen maar, denk ik!

Luisa, hopelijk toch tot wat vaker! Moet je nu een nieuwe baan zoeken, of wil je stoppen met werken?

Martineke, hoop dat je bril helpt!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 29 juli 2004 @ 10:19:56 #48
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_20927683
Och ja, Snoop, ik hoop voor je dat je kleintje zich ineens aandient! En dat ie er ook makkelijk uitkomt!
Ik vind namelijk dat we wel genoeg zware bevallingen hebben gehad de laatste tijd. Komende halfjaar alleen maar vlotte, pijnloze bevallingen, oké? En jij eerst!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 29 juli 2004 @ 10:47:20 #49
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_20928069
Waarom heeft niemand mij vertelt dat een baby in je buik ook al prima als wekker fungeert? Ben vanochtend wakker geschopt Was ondertussen ook nog aan het dromen dat de baby schopte, en toen ik dus wakker werd merkte ik dat ie echt aan het schoppen was
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_20928144
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 10:19 schreef Sugar het volgende:
Och ja, Snoop, ik hoop voor je dat je kleintje zich ineens aandient! En dat ie er ook makkelijk uitkomt!
Ik vind namelijk dat we wel genoeg zware bevallingen hebben gehad de laatste tijd. Komende halfjaar alleen maar vlotte, pijnloze bevallingen, oké? En jij eerst!
Daar gaan we voor Sugar Ik hoor via via wel verhalen over bevallingen van 4 uurtjes zonder problemen maar persoonlijk ben ik die mensen nog nooit tegengekomen Jij wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')