quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:52 schreef piglet het volgende:
Dames, ik zeg toch als jullie willen WINNEN (en ik dus moet verliezen).
en die dingen zijn net zo broeierig en vies met dit weerquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:58 schreef Jdee het volgende:
ik zat eerst nog aan tena lady of die luiers te denken die incontinente ouderen weleens aanhebben
quote:Knor, ik heb de navelstreng bij Tom doorgeknipt. Door alle consternatie zijn we vergeten daar foto`s van te maken Maar ik heb wel degelijk die stugge telefoondraad zelf doorgeknipt en het was geen probleem
nee dus.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:04 schreef coolbabe het volgende:
Knorretje, ik weet niet of je het gelezen had wat ik scheef?
[..]
tnx. Klinkt ondanks dat je het niet goed kon zien wel als een prettige herinnering/ervaring. Ga het volgende week eens aankaarten bij de gyn (wil dan sowieso het geboorteplan afhebben en doorlaten lezen)quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:10 schreef coolbabe het volgende:
Ik ben thuis bevallen en het doorknippen deed ik liggend. Ik heb een knipbeweging gemaakt boven mijn buik terwijl de vk de navelstreng er tussen hield, ik kon echt niet goed zien wat ik deed (jammergenoeg) Meer afstand houden was onmogelijk omdat de navelstreng vrij kort was.
Ik had het er wel bij voorbaat al over gehad met m`n ventje maar we hebben het pas kenbaar gemaakt na de bevalling.
Ja, maar dan kan er ook weer mee te maken hebben met katten die in jouw tuin k*kkenquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:43 schreef Martineke het volgende:
volgens mij alleen bij katten, dat toxoplasmose, maar ze raden zoiezo aan om handschoenen te dragen als je bak verschoont of in tuin werkt
Luchtbel je sigquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:40 schreef Luchtbel het volgende:
Gelukkig Piglet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |