Juistem, Zo makkelijk kom je er niet van af Godquote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:22 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Gewoon een party tent regelen, de BBQ houd ons wel warm, de tent houd ons wel droog
Heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:29 schreef QuietGuy het volgende:
Doe ook allemaal es posten in System Administrator Appreciation Day! Today!
gefeliciflapstaart!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:31 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaanFeliciteer me is PVD!
wwwwwwwoooooooooeiiii Jij ookquote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:33 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
gefeliciflapstaart!
En met al deze nerds moet er zeker ook minimaal 100Mbit lan komen??quote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:22 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Gewoon een party tent regelen, de BBQ houd ons wel warm, de tent houd ons wel droog
Biefstuk Stake en dat soort voldoet ook wel hoorquote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En met al deze nerds moet er zeker ook minimaal 100Mbit lan komen??![]()
hèhè, goed gevondenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:02 schreef devzero het volgende:
Heb je ook altijd al eens aan de andere kant van het hek willen kijken? Schroom niet en klik op http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/939773Jump, eindelijk hoef je niet meer te klagen over allerlei topics maar kun je ze direct dichtgooien [afbeelding]
marty26, eindelijk de waardering die je in werk miste [afbeelding]
Lucille, eindelijk geen pukkelige 16 jarigen meer die denken dat je een 18 jarige jongen bent, maar 18 jarigen jongetjes die denken ":w00t een vrouw" [afbeelding]
godlike2, eindelijk mensen die systeembeheerders wel serieus nemen [afbeelding]
Slarious, de nieuwe moto-moi [afbeelding]
devzero, mjah ik kom niet door de voorrondes
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:14 schreef Marty26 het volgende:
We hebben een import modje er bijinsomniac
woooooooei
aloha mevr.
Wat wil je horen?quote:Op donderdag 29 juli 2004 18:13 schreef Jump het volgende:
[..]
hoe is het in zuid frankrijk ?
komt dat niet altijd samen ?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:46 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
...
Dat ik op een leuke camping sta?
Dat hier veel Nederlanders zijn.....
...
Was ik van de week op het strand....het leek verdomme scheveningen welquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:49 schreef Jump het volgende:
[..]
komt dat niet altijd samen ?
het strand is in ieder geval beter dan leren voor herexamenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:53 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Was ik van de week op het strand....het leek verdomme scheveningen welover al en iedereen was Nederlander
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:54 schreef Jump het volgende:
[..]
het strand is in ieder geval beter dan leren voor herexamen
Alle leuke meiden van FOK zijn uigenodigd!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:29 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Juistem, Zo makkelijk kom je er niet van af Godgewoon bbq als jij je huis hebt
Dus wanneer is de data?
Altijd toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:08 schreef Jump het volgende:
het wordt is tof op #dig![]()
![]()
flaptop uitgezet, wist dat ik iets vergeten wasquote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Altijd toch?
Hoest met je zus?
Zit je zus daat in?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:11 schreef Jump het volgende:
[..]
flaptop uitgezet, wist dat ik iets vergeten was![]()
neequote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zit je zus daat in?![]()
Dat is niet lief
Oh das niet liefquote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:14 schreef Jump het volgende:
[..]
nee
ff foto iets verkleinen, meer schrik effect dan
linkje heb jequote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh das niet lief
(ze is vast knap)
Je hebt mijn commentaar ook gehoord (nee voor de andere was niet negatief)quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:21 schreef Jump het volgende:
[..]
linkje heb je
er zijn interbetcafe's, maar dan ben je erg als je die bezoektquote:Op zondag 1 augustus 2004 13:09 schreef Renesite het volgende:
Terug van 3 week geen computer
wat kunnen mensen zichzelf aan doen op vakantie
quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:17 schreef Jump het volgende:
[..]
er zijn interbetcafe's, maar dan ben je erg als je die bezoekt
* Jump kwam niet meer bij van het lachenquote:Hallo Breuls,
Een maand of wat geleden had ik je gevraagd om mod van dig te worden. Je had beloofd dat er een melding in MED gedaan zou worden, maar dat is tot nu toe nog steeds niet gedaan. Kun je mij binnenkort tot moderator maken dan?
Ik zou het overigens niet erg vinden als een andere moderator dan weggeschopt wordt. Die zijn toch niet zo actief als ik, dus het is tijd voor verbetering.
Groet,
1337Wolf
quote:Hallo Danny,
Een maand of wat geleden had ik je gevraagd om FA van Fok! te worden. Je had beloofd dat er een melding in MED gedaan zou worden, maar dat is tot nu toe nog steeds niet gedaan. Kun je mij binnenkort tot administrator maken dan?
Ik zou het overigens niet erg vinden als een andere administrator dan weggeschopt wordt. Die zijn toch niet zo actief als ik, dus het is tijd voor verbetering.
Groet,
devzero
Ze doen het beidenquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:53 schreef sop het volgende:
Q: doet je server het niet?
wat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:59 schreef sop het volgende:
Maar zeg Q, het valt me wel een beetje tegen van je hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |