Zou ik doen als het grappig was, maar er is niets lolligs aan het verkopen van je nieren!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:36 schreef Dagonet het volgende:
B_Y, post het nou eens gewoon in Gelukkig hebben we de foto's nog?
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:37 schreef Loedertje het volgende:
Ze heeft duidelijk aangegeven waarom die thread dichtging * dat ze het niet begreep nietwaar?
Dat topic/forum is toch dood en begraven?quote:En misschien moet je eens overwegen om iets in het FOTOforum te gaan doen.
Precies, dus je opmerking over het verkopen van de overgebleven nier sloeg helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:38 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Zou ik doen als het grappig was, maar er is niets lolligs aan het verkopen van je nieren!
Doe niet zo dommig a.u.b.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:40 schreef Bard_Yttap het volgende:
Dat topic/forum is toch dood en begraven?
Je weet toch wel hoe je een topic opent in NWS? Nou dan.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:34 schreef Bard_Yttap het volgende:
Waarom is mijn serieuze topic Pakistani verkopen hun nier voor $1700 op slot.
Weird News Centralquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:46 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe je een topic opent in NWS? Nou dan.
Plaats normale berichten en reageer eens met iets anders dan alleen een foto of een stukje opgemaakt copy/paste.
Nee hoor, ik weet wel dat het echt is. Maar Brard weet wel dat dit geen fatsoenlijke openingspost is, zet er een onzinnige "bron" bij en als ik vraag om een bron (en daar bedoel ik niet mee waar die foto wegkomt, maar een artikel met iets meer tekst dan twee regels) krijg ik die niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:45 schreef Tarak het volgende:
NorthernStar dat artikel over Pakistani die hun nieren verkopen, is geen grap. Ik heb de indruk dat je het zo zie namelijkt. Het stond in diverse media.
Zie ook: www.clubmetro.nl (vrijdag 13 augustus, pagina 7)
Okay..quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:51 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet wel dat het echt is. Maar Brard weet wel dat dit geen fatsoenlijke openingspost is, zet er een onzinnige "bron" bij en als ik vraag om een bron (en daar bedoel ik niet mee waar die foto wegkomt, maar een artikel met iets meer tekst dan twee regels) krijg ik die niet.
Da's bedoeld voor als iemand eens een gek, grappig, bizar etc. berichtje tegenkomt, kan het daarin. Van die FP berichtjes waarvoor je niet 1,2,3 een topic opent maar wel aardig zijn om te lezen, meer niet.quote:
Dit is Bard_Yttap ff onder één van mijn klonen, gewoon ter verduidelijking voor de modjes, die allemaal schatjes zijn, zolang ze niet weten dat ze met een kloon van de Bard-man van doen hebben!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 02:51 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet wel dat het echt is. Maar Brard weet wel dat dit geen fatsoenlijke openingspost is, zet er een onzinnige "bron" bij en als ik vraag om een bron (en daar bedoel ik niet mee waar die foto wegkomt, maar een artikel met iets meer tekst dan twee regels) krijg ik die niet.
Je postte in dat topic foto's met twee regels tekst. En meerdere. En ging nadat ik daarop had gewezen gewoon door. Waar je overigens ook al eerder voor bent gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 03:12 schreef tenenlikker het volgende:
Je hebt die post zelf uit je eigen weird news central topic verwijderd en als je dat niet gedaan had dan had ik er ook nooit zelf een topic over hoeven te openen. Het is mij echter niet duidelijk waarom jij de dood van een zwarte vrouw die al 6 jaar op een bank lag wel weird news vindt en protesterende ontnierde Pakistaanse hindoes geen weird news vindt? Ik denk dat er in Nederland ook wel mensen al 6 jaar of langer op een bank liggen, maar daar schamen wij ons blijkbaar voor en jij schaamt je blijkbaar voor "moslims" die voor $1700 één van hun nieren afstaan.
Alsof de kleur van iemand er iets toe doet of racisme of whatever uberhaupt maar meespeelt in dit hele verhaal.quote:Ik denk toch dat er een probleem bij jouw zit want alles wat ik post komt regelrecht (copy/paste) uit een Nederlandse krant. Mijn gevatte mening onder het stuk schijnt te moeten vanwege één of andere FAQ, waar niemand zich aan houdt en zeker de modjes niet. Die FAQ wordt alleen gebruikt om ongewenste posts te kunnen verwijderen. Als je dat wilt doen, begin dan bij je zelf en plaats a.u.b. geen negatieve verhalen meer over zwarte mensen. Er zijn namelijk meer mensen op Fok! zoals ik, die een hekel hebben aan racisten.
Ik raad je aan om de dingen wat minder persoonlijk op te vatten en van je high-horse af te komen alsof wij het speciaal op jou voorzien hebben. Kom op zeg.quote:Dit is Bard_Yttap ff onder één van mijn klonen, gewoon ter verduidelijking voor de modjes, die allemaal schatjes zijn, zolang ze niet weten dat ze met een kloon van de Bard-man van doen hebben!
Is dat weer zo'n troll opmerking van je ? Ik hou niet zo van trollende moderators.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 08:04 schreef SideIick het volgende:
Waarom reageer je eigenlijk nog op die tenenlikkende idioot van een Bard_Yttap? Het is gewoon een zogenaamd grappige wolf in schaapskleren. Hij is zelf duidelijk een racist die bij stormfront thuishoort, maar op Fok! is om ons tegen moslims op te zetten. Laten we hem voortaan dus maar goed in de gaten houden.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 @ 21:29 schreeft Sidekick het volgende
Verder is de Islam de religie van de vrede natuurlijk. Osama bin Laden handelt uit zelfverdediging vanwege de illegale bemoeienis van het Westen dat gebaseerd is op de verderfelijke Christelijke/Joodse cultuur.
Dat wilde ik wel even gezegd hebben!!!
Here to help trollquote:Here to help
Je moet het zelf weten Akkersloot, maar je begint behoorlijk te vervelen met je islamfetish. Dus bij deze nog één keer de vraag om ermee te stoppen. Hier en ook in de andere topics waarin het werkelijk niks te zoeken heeft. Dus zelf weten, maar dan achteraf ook niet gaan zeuren.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:51 schreef Akkersloot het volgende:
Wat is er trouwens tegen het opzetten van mensen die het gedachtengoed van een fascist als Mohammed bin Abdullah propageren (als moslim of als islamofiel) ?
Hij zal hier altijd mee doorgaan als hij de kans krijgt, hoe vaak is hij niet gebanned ? Ik denk dat hij het record aan bans op zijn naam heeft staan. In elk topic begint hij over hetzelfde. Zelfs als het topic niet gaat over de islam geeft hij er een laxerende draai aanquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 10:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten Akkersloot, maar je begint behoorlijk te vervelen met je islamfetish. Dus bij deze nog één keer de vraag om ermee te stoppen. Hier en ook in de andere topics waarin het werkelijk niks te zoeken heeft. Dus zelf weten, maar dan achteraf ook niet gaan zeuren.
Vooral natuurlijk omdat Bart_Yttap 3 weken geband is zo zie ik. Waarschijnlijk twee extra weken vanwege mail wisseling of zo ? Of het proberen terug te komen met een kloon?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 08:04 schreef SideIick het volgende:
Waarom reageer je eigenlijk nog op die tenenlikkende idioot van een Bard_Yttap? Het is gewoon een zogenaamd grappige wolf in schaapskleren. Hij is zelf duidelijk een racist die bij stormfront thuishoort, maar op Fok! is om ons tegen moslims op te zetten. Laten we hem voortaan dus maar goed in de gaten houden.
En bedankt, woeeiiii en Dagonetquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:03 schreef Dagonet het volgende:
Dat kan je het beste aangeven in [FP] Centraal topic (spel-, type-, en taal)fouten
Ik heb het al doorgegeven, het wordt aangepast
Ah dat topic zocht ik dus, heb m gebookmarked dankuquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:03 schreef Dagonet het volgende:
Dat kan je het beste aangeven in [FP] Centraal topic (spel-, type-, en taal)fouten
Ik heb het al doorgegeven, het wordt aangepast
Kan iemand kijken naar deze user? Ik word hier nazi genoemd, een rechts-extremist, enz.quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:46 schreef Monidique het volgende:
--weg--
Natuurlijk wel, ik wou enkel Bush, die uiteraard niets goeds kan doen, voor zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:55 schreef Dagonet het volgende:
Je had het gewoon niet door he
Die bestaan niet. Elk volwassen persoon weet datquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:08 schreef Dagonet het volgende:
Ach man, ga elfen dorpjes vinden
Als je nu eerst op dat blauwe knopje (naast het aanwezigheidsknopje drukt) en dan de adresbalk in je feedback post plaats weten we in één keer waar we moeten zijn. Ik kan het in elk geval niet meer volgen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
Kijk dit vind ik nu echt jammer:
Regering Bush achter staatsgreep Venezuela?
Deze discussie kan makkelijk een nieuwe impuls krijgen mocht president Bush besluiten het nog een staatgreep te ondersteunen.
Is ook niet zo heel belangrijk, ik snapte het wel.quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:19 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Als je nu eerst op dat blauwe knopje (naast het aanwezigheidsknopje drukt) en dan de adresbalk in je feedback post plaats weten we in één keer waar we moeten zijn. Ik kan het in elk geval niet meer volgen.
Nee, iemand anders deed een beetje dom, door het topic te kicken. Ik, met mijn goddelijke vertoning, had natuurlijk door, mede omdat G.W. Bush er wel degelijk in staat is nog zo'n staatgreep te ondersteunen. Ik wou enkel het topic, danwel die discussie, een nieuwe impuls geven.quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:21 schreef Dagonet het volgende:
Maar Dr.Wolffenstein deed dus een beetje dom
Beste Akkersloot,quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:19 schreef Akkersloot het volgende:
Als je nu eerst op dat blauwe knopje (naast het aanwezigheidsknopje drukt) en dan de adresbalk in je feedback post plaats weten we in één keer waar we moeten zijn. Ik kan het in elk geval niet meer volgen.
Post van Posdnous in Veel Hollanders sluiten zich aan bij Moslim-groeperingenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:24 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Behalve mensen zoals jij die er zelf in gaan geloven en hopen die kutmoslims voor eens en altijd om onzinnige redenen een lesje te leren![]()
Neehoor dat zet mij niet aan tot haat tegen moslims, ik zal eerder die kaaskoppen haten die een anti-trend willen zetten door moslim te worden, zoals die greta duisenberg types. Ze kennen de naam allah, misschien nog mohammed en meer weten ze over het algemeen niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Post van Posdnous in Veel Hollanders sluiten zich aan bij Moslim-groeperingen
Ik vind dit persoonlijk niet kunnen, het zet aan tot haat van alle Moslims op Fok en daarbuiten en tevens draagt het op geen enkele manier bij om er een nuttige aangelegenheid van te maken
Ja, jij misschien niet, maar ik en vele anderen welquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Neehoor dat zet mij niet aan tot haat tegen moslims,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |