Het leek me ook al sterk.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:43 schreef methodmich het volgende:
Sérgio Conceição naar Standard was een fout gerucht, meldden woordvoerders van die club. Hij was er wel, maar bezocht zijn vriend D'Onofrio.
Is het dom om dan te concluderen dat Hoogendorp dan niet weggaat?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:21 schreef Eilanden het volgende:
.: Iwan Redan bijna op weg naar Tilburg
Iwan Redan staat heel dicht voor een overgang naar Willem II. De spits schijnt zelf al rond te zijn en de de clubs onderhandelen over de laatste details omtrent de afkoopsom van de donkere aanvaller.
Bron: Eredivisievoetbal.com
Oost, Putter en Janssen. Neem aan dat ze dan niet voor niks al een jaar lopen te leuren met die twee.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:59 schreef Eilanden het volgende:
Niet van het niveau Hoogendorp/Redan
't Enige wat Redan doet is scoren en interactief bezig met het publiek. Voor de rest heb ik weinig van hem gezien vorig seizoen bij Roda. Desondanks had ik hem toch graag zien blijven!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:59 schreef Eilanden het volgende:
Niet van het niveau Hoogendorp/Redan
Nou dan doet ie iig wel zn taak als spitsquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
't Enige wat Redan doet is scoren
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:13 schreef DIGGER het volgende:
- Anelka van Man City naar Monaco (Saviola van Barca is 2e optie van Deschamps)
- Adrian Mutu van Chelsea naar Juve (1 jaar leen deal met optie tot koop)
- Gabor Kiraly naar Man City als 2e goalie ivm de blessure van de Vlieger
Ik had eigenlijk begrepen dat het andersom was. Maar mogelijk weten ze dat Saviola minder goed mogelijk is of zoquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:39 schreef JeroenV het volgende:
Saviola of Anelka, ik zou het wel weten denk ik.
Zozo, en ze hebben Chevanton en Kallon al voorin..quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:13 schreef DIGGER het volgende:
- Anelka van Man City naar Monaco
wat dacht je nog van Nonda? geloof er ook niks van dat monaco nog een spits gaat halen...hebben nu al genoeg goede aanvallers.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:54 schreef Afunados het volgende:
[..]
Zozo, en ze hebben Chevanton en Kallon al voorin..
Maar ik meen me nog financiëele problemen bij Monaco te herinneren..quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:54 schreef methodmich het volgende:
Je bent een belastingparadijs of niet. En je hebt een paar gezellige prinsen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |