Das Albert tochquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:26 schreef Spindizzy het volgende:
Hebben we het nog niet eens over dat paard van ShowNieuws
Albert is van Boulevard. Isabelle Brinkman hinnikte er op los bij Show Nieuws.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:27 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Das Albert tochOf loop ik een jaar achter? Of doe ik het fout en bedoel ik dat mens met die verschrikkelijke mond?
Oh jaquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:29 schreef Spindizzy het volgende:
Albert is van Boulevard.
Oh?quote:Isabelle Brinkman hinnikte er op los bij Show Nieuws.
Ja is een meisjes naam. Mooi he!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:24 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Is dat een meisjesnaam? Nooooit van gehoord.
(..)
Ik ken zelfs een meisje Jesse.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:24 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Is dat een meisjesnaam? Nooooit van gehoord.
finn ik niet!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:46 schreef inkie1010 het volgende:
Voor een jongetje is Finn ook leuk vind ik![]()
Nienke.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:59 schreef ezzi het volgende:
Ik ben nu al heel erg bezig met namen voor een toekomstige zusje voor Ilse. Voor een evt broertje heb ik al een naam, maar ik kan het niet laten nu al na te denken over een meisjesnaam. Ik raak er een beetje door geobsedeerd. Wie weet iets wat bij Ilse past?
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:59 schreef ezzi het volgende:
Ik ben nu al heel erg bezig met namen voor een toekomstige zusje voor Ilse. Voor een evt broertje heb ik al een naam, maar ik kan het niet laten nu al na te denken over een meisjesnaam. Ik raak er een beetje door geobsedeerd. Wie weet iets wat bij Ilse past?
quote:Op zondag 1 augustus 2004 00:01 schreef Principessa het volgende:
Nienke
Brrr, Nienkequote:Op zondag 1 augustus 2004 07:28 schreef Toeps het volgende:
Nienke
Christel, daar zitten alle letters van Ilse weer inquote:Op zondag 1 augustus 2004 09:29 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
nee ff zonder gein:
Ilse en Inge natuurlijk
Ilse & Irenequote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:59 schreef ezzi het volgende:
quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:14 schreef Luchtbel het volgende:
Haha Miss_D ik vind juist alles op een -e er niet bij passen
Ik ook, als je in een engelstalig land woont. Engelse namen voor nederlandse kinderen vind ik echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar Jill vind ik ook erg lief.
Yvonnequote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:59 schreef ezzi het volgende:
Jill vind ik ook heel leuk. Als Melvin een meisje was geworden hadden we haar Jill genoemdquote:Op zondag 1 augustus 2004 11:09 schreef ezzi het volgende:
Jill is leuk!
quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:37 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik ook, als je in een engelstalig land woont. Engelse namen voor nederlandse kinderen vind ik echt verschrikkelijk.
Engelse namen kunnen trouwens wel heel leuk zijnquote:Op zondag 1 augustus 2004 13:18 schreef snoopy het volgende:
Dan vind jij de namen die wij voor ons kind hebben bedacht dus niet leuk
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |