Hij staat nu ook op de FP, dus er zullen wel meer lijstjes langskomen van users waar we nog nooit van gehoord hebbenquote:Op donderdag 29 juli 2004 01:19 schreef kamagurka het volgende:
Wat een response krijgt dit topic toch altijd gorro
Ik heb bijna nog geen enkele vaste FTR-poster gezien![]()
Deze kunnen alleen ex aequo staan wanneer er onderaan films afvallen. In totaal moeten het 50 films zijn en de LOTR-trilogie telt voor 3 films en de Kill Bill's ook als aparte films. Je kunt je lijst nog aanpassen, anders schuift alles wat naar beneden en vallen Die Hard, Jurassic Park en ET uit je lijst.quote:
Deze kan ik niet als één film laten tellen. Zou je dat willen veranderen?quote:Op donderdag 29 juli 2004 01:20 schreef Bekkers het volgende:
5. Kill Bill vol.1 + 2
T was ook enigzins ironisch bedoeltquote:Op donderdag 29 juli 2004 01:26 schreef Gorro het volgende:
[..]
Hij staat nu ook op de FP, dus er zullen wel meer lijstjes langskomen van users waar we nog nooit van gehoord hebben
En waar blijft jouw lijstje?quote:Op donderdag 29 juli 2004 01:33 schreef kamagurka het volgende:
[..]
T was ook enigzins ironisch bedoelt
Wat jij wil, maar een volgorde is natuurlijk veel leukerquote:Op donderdag 29 juli 2004 02:16 schreef Sai het volgende:
/truch
Mag je ook honderd films noemen die dan allemaal 50 (of 40, als je dat liever hebt) punten krijgen?
Ook hier geldt dat ik dit niet mogelijk is. De LOTR-films zijn losse films.quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:22 schreef E-ric het volgende:
9. Lord of the rings Trilogy
die eerste negen bevallen me welquote:Op donderdag 29 juli 2004 10:15 schreef Daniel-O het volgende:
1: Goodfellas![]()
2: The Godfather, Part II
3: Gotti
4: The Godfather, Part I
5: The Godfather, Part III
6: Jackie Brown
7: Donnie Brasco
8: Ocean's Eleven
9: Kill Bill Vol. 2
10: Spygame
Deze heeft nooit in de bioscoop gedraaid en kan ik dus niet toestaan (zie openingspost).quote:Op donderdag 29 juli 2004 11:07 schreef Toad het volgende:
6. The Shining ( miniserie, 1997 )
Dat betekent wel dat Léon weg valt, omdat de film wel 2 plaatsen in neemt.quote:Op donderdag 29 juli 2004 11:45 schreef B het volgende:
9 Kill Bill: (1&2 als 1 film)
Ik ook. Gelukkig hebben we nog een maand.quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:18 schreef Dr_Crouton het volgende:
Poe. Ben nog wel even bezig met het lijstje...
Zonder die van jou eerst te zien staat hij ook in de mijne.quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:20 schreef Vuurdanser het volgende:
1 - Seven Samourai (http://www.imdb.com/title/tt0047478/)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |