ah kijk, die plaatjes heb ik dus niet kunnen vinden.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:37 schreef rubbereend het volgende:
mateja bij chelsea:
[afbeelding]
[afbeelding]
toevallig dat ik vaak bij de bbc op de site kom en daar had k ze bij wedstrijdverslagen zien staan.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:44 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ah kijk, die plaatjes heb ik dus niet kunnen vinden.
Ik neem dat als een compliment!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:38 schreef Zapper het volgende:
Wat een mooie paint-creatie Spideyman![]()
![]()
Wat voor tattoo heeft Kezza op zijn arm?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:37 schreef rubbereend het volgende:
je breezermodus staat nog aanquote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:17 schreef Spideyman het volgende:
Hem Kennende Zal Het Wel Iets Met Jezus Grrrrrrrristus Te Maken Hebben. Of Z'n Heilige Moeder Maria.
Hij maakt tenminste nog gebruik van hoofdletters en een punt ter afsluiting van de zin.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:21 schreef Zapper het volgende:
[..]
je breezermodus staat nog aan![]()
Dat is waar, in de HCE wel..............quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:54 schreef methodmich het volgende:
Bouma kan zich in de HCE wel handhaven als centrumverdediger hoor.
Op het EK deed hij het ook goed hoor. Jammer genoeg praten teveel mensen johan derksen na.quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:25 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat is waar, in de HCE wel..............
Tsja, iemand is het niet met Spideyman eens, en praat dan meteen Johan Derksen na...........quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Op het EK deed hij het ook goed hoor. Jammer genoeg praten teveel mensen johan derksen na.
Bouma zelf vind dat hij een goed toernooi heeft gespeeld, Advocaat vind dat Bouma een goed toernooi heeft gespeeld, de media waren positrief over hem en ik zie niet in wie hem van een basisplek als centrale verdediger in Oranje zou moeten verdrijven.quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:29 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Tsja, iemand is het niet met Spideyman eens, en praat dan meteen Johan Derksen na...........
Misschien had derksen het eens bij het goede eind?
Bouma, Advocaat en de media: daar noem je net drie bronnen die je op zn zachtst gezegd niet echt serieus zou moeten nemen.........quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:39 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Bouma zelf vind dat hij een goed toernooi heeft gespeeld, Advocaat vind dat Bouma een goed toernooi heeft gespeeld, de media waren positrief over hem en ik zie niet in wie hem van een basisplek als centrale verdediger in Oranje zou moeten verdrijven.
De enige die voor, tijdens en na het EK kritiek had op Bouma was Derksen. Voor mij volstrekt onduidelijk waarom.
Precies. HCE is het hoogst haalbare voor hem. Zal nooit terechtkomen bij Europese topclub. Zou er goed aan doen om bij PSV te blijven tot in de eeuwigheid.quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:25 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat is waar, in de HCE wel..............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |