en als ze het er niet mee eens is...krijgt ze klappenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:58 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Mijn vrouw is thuis , ze werkt niet , ze zorgt voor het eten en ze doet het huis schoonmaken.
Ik wil niet dat ze werkt , ik ben tenslotte de kostwinner en daarom heb ik meer te vertellen thuis.
En zo hoort het ook.
Dat zijn allemaal van die stedelingen! Wat ik je brom!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:16 schreef jogy het volgende:
Iedereen die drugs (heeft) gebruikt is een smerige junk en moet opgesloten worden.
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:05 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Met de massa meelopen is niets mis.
Immers , als zoveel mensen iets doen dan zullen ze toch wel gelijk hebben?
Ik heb LPF gestemd.
die heeft het moeilijk thuisquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:22 schreef ArmaniMania het volgende:
wat een kut-topic
das verlicht, niet bekrompenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:23 schreef P8 het volgende:
ach, het is toch allemaal in scene gezet door de amerikaanse overheid
Inderdaad, en van je botten kraken krijg je reuma.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:26 schreef The_Langolier het volgende:
Piercings moet je niet doen. Ze zorgen voor kanker, net zoals je van rukken doof wordt.
Bekrompen blijven.....quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:31 schreef p-etr-a het volgende:
Ik weet zeker dat door de euro alles tien keer zo duur is geworden.
van rukken krijg je ook haar op je handpalmen. netzo als dat aziatische vrouwen hun vagina horizontaal hebben zittenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:26 schreef The_Langolier het volgende:
Piercings moet je niet doen. Ze zorgen voor kanker, net zoals je van rukken doof wordt.
Da's niet bekrompen hoor, da's juist erg ruimdenkend.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat leuk dat mijn man het zo druk heeft op zijn werk net nu er een nieuwe stageloopsters is komen werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |