Het makkelijkst zijn natuurlijk overheidsbanen. Er zijn de laatste 2 jaar veel gedwongen ontslagen gevallen...met die 100 miljoen had dat niet gehoeven... en dat zijn gelijk een heleboel banen omdat elk ontslag maar weinig oplevert.. daarnaast had het geld gebruikt kunnen worden om de lastendruk op personeel te verlichten.. scheelt ook al snel weer een paar baantjesquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:11 schreef Lucille het volgende:
Welke banen hadden er gered kunnen worden?
Gaan we de etnische zuiveringen sponsoren, leukquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
Maar het is zo zieleugh![]()
![]()
Benieuwd hoeveel van dat geld echt bij de bevolking terecht komt.
Ooit een Soedanees iets nuttigs zien doen met 100 miljoen euro?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:10 schreef cyberterrorist het volgende:
(maar dan moeten ze erook voor zorgen dat er wat nuttigs met het geld wordt gedaan en niet wapens gekocht worden ofzo)
euh....neequote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:15 schreef Eurobilltracker het volgende:
[..]
Ooit een Soedanees iets nuttigs zien doen met 100 miljoen euro?
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:15 schreef Eurobilltracker het volgende:
[..]
Ooit een Soedanees iets nuttigs zien doen met 100 miljoen euro?
yep... en dan nog eens 40 miljoen...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:21 schreef Tyrhraustur het volgende:
Dus ze pakken 60 miljoen van het Noorden en sturen dit vervolgens naar verwegiekanmenietintresseriestan.
Bron?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:08 schreef Eurobilltracker het volgende:
De Nederlandse regering (wij dus met z'n allen) heeft vandaag besloten om 100 miljoen euro over de balk te smijten naar Soedan. Daar hadden in Nederland ook duizenden banen mee gered kunnen worden. Daarmee zouden veel bezuinigingsmaatregelen in de gezondheidszorg niet nodig geweest zijn. Als ik geld naar Afrika wil sturen (en dat wil ik helemaal niet), dan doe ik dat zelf wel, daar heb ik onze regering niet voor nodig.
Bij de volgende verkiezingen kan je er wat aan doen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:22 schreef Eurobilltracker het volgende:
Het komt er dus feitelijk op neer dat er een collectant voor Soedan aan je deur komt die zegt dat per huishouden 20 euro VERPLICHT moet worden afgedragen.. da's dus 44 piek... Ik ben benieuwd hoe mensen zouden reageren als ze het zo zouden aanpakken...
RTL Nieuwsquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:23 schreef Mikkel het volgende:
Bron?
Leuk zo'n Nederlandse regering met een aantal xenofielen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:23 schreef Eurobilltracker het volgende:
[..]
yep... en dan nog eens 40 miljoen...
Of dan wordt het nog erger... een coalitie PvdA, GroenLinks en SP bijvoorbeeld... dan maken we ons hele budget in één keer over naar 'de zwakkeren' en zetten vervolgens de grenzen wagenwijd over om de restjes te laten plunderen...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Bij de volgende verkiezingen kan je er wat aan doen.
Lul niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:25 schreef Eurobilltracker het volgende:
[..]
Of dan wordt het nog erger... een coalitie PvdA, GroenLinks en SP bijvoorbeeld... dan maken we ons hele budget in één keer over naar 'de zwakkeren' en zetten vervolgens de grenzen wagenwijd over om de restjes te laten plunderen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |