bronquote:Gepubliceerd op dinsdag 27 juli 2004
HILVERSUM (ANP) - Televisiepresentatrice Tooske Breugem stapt over van RTL-4 naar de AVRO. De AVRO maakte dinsdag bekend dat de presentatrice een overeenkomst voor drie jaar met de omroep heeft gesloten.
Breugem presenteerde tot voor kort de populaire talentenjacht Idols. Ook was ze in meerdere musicals te zien. Bij de AVRO gaat de hoogblonde tv-ster theater- en amusementsprogramma's presenteren.
,,De AVRO ontwikkelt speciaal voor Nederland 2 programma's voor een breed publiek over de wereld van het theater'', aldus de programmadirecteur van de AVRO, A.'s Gravesande. ,,Iemand als Tooske Breugem past daar, gezien haar achtergrond, volledig in. Zij heeft bewezen te kunnen presenteren en weet wat theater is. Daarnaast zal Tooske een aantal amusementsproducties presenteren van meer algemene aard. Daar zijn wij bijzonder content mee.''
Nieuwe fase
Ook Breugem toonde zich dinsdag tevreden over de overeenkomst. ,,Ik ben erg blij met de toekomstige samenwerking met de AVRO en verwacht veel van zowel het thema theater als de overstap naar de Publieke Omroep. Ik kijk ernaar uit om samen met de AVRO aan een nieuwe fase te beginnen.''
Tooske is voor het eerst op 1 september bij de AVRO te zien.
Ik hoop iemand die een stuk minder dozerig lacht.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:04 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Dus ook een nieuwe opvolger voor haar bij de derde editie van Idols. Ik ben benieuwd wie dat zal worden.
Mies Bouwmanquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:04 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Dus ook een nieuwe opvolger voor haar bij de derde editie van Idols. Ik ben benieuwd wie dat zal worden.
Birgit Schuurmansquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:04 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Silvie Meijs!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:10 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik hoop iemand die een stuk minder dozerig lacht.
Die is nog ergerquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:27 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Silvie Meijs!
Ze gaat vast AVRO's Servicesalon opnieuw leven inblazenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:14 schreef Copycat het volgende:
Van TMF via HMG naar AVRO. Tooske spant wat mij betreft de kroon der tuttigheid.
ja, des te harder gaat ze op der bekquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Die is nog erger.
En dan wordt Sylvana Simmons de nieuwe Amanda Spoel...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:38 schreef MikeyMo het volgende:
Ze gaat vast AVRO's Servicesalon opnieuw leven inblazen
hetw ordt natuurlijk wel 21e eeuws dus ipv krultangen demonstreren ze vibrators e.d.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan wordt Sylvana Simmons de nieuwe Amanda Spoel...
Wat dacht je van Rebecca Loosquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Die is nog erger.
Carlo en Irenequote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:04 schreef schatje het volgende:
Kim Lian natuurlijkquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:04 schreef schatje het volgende:
Dat lijkt mij dus helemaal niets, die twee bij Idols. Wordt ook dat de grote Carlo en Irene show.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:19 schreef toiletseatgirl het volgende:
Carlo en Irene
Die willen het graag en dan zijn we ook meteen van die vreselijke Reinout af.
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:22 schreef ranja het volgende:
Of misschien Alice?
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:51 schreef dwerg het volgende:
Nou, dit is toch wel de grootste aanwinst voor de Avro sinds de komst van Rolf Wouters.
Om maar eens een andere succesvolle presentator te noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |