Een gulde middenweg misschien???quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:50 schreef speknek het volgende:
Ja we kunnen onzelf ook gewoon Bob noemen. Maar we moeten ons toch onderscheiden van die domme gelovigen.
GAL(WLS)quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:53 schreef jogy het volgende:
Global Atheist League
GAL
B.O.T. = Bewust Ongelovige Terroristen, misschien een idee?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:50 schreef speknek het volgende:
Ja we kunnen onzelf ook gewoon Bob noemen. Maar we moeten ons toch onderscheiden van die domme gelovigen.
Hier kan ik me wel in vinden vooral het beginquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:54 schreef speknek het volgende:
Slangengebroed Alleen Dan Niet Echt Want Het Hele Idee Dat Mensen Vanuit Slangen Kunnen Ontstaan Anders Dan De Edele Evolutietheorie Is Wel Zo'n Voorbeeld Van Een Achterhaald Magisch-Realistisch Wereldbeeld.
Ik ben hier niet zo goed in vrees ik.
SADNEWHHIDMVSKOADDEIWZVEAMRW .... zo kunnen we het wel afkortenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:54 schreef speknek het volgende:
Slangengebroed Alleen Dan Niet Echt Want Het Hele Idee Dat Mensen Vanuit Slangen Kunnen Ontstaan Anders Dan De Edele Evolutietheorie Is Wel Zo'n Voorbeeld Van Een Achterhaald Magisch-Realistisch Wereldbeeld.
Ik ben hier niet zo goed in vrees ik.
past mooi op pamfletten!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:00 schreef GWD het volgende:
[..]
SADNEWHHIDMVSKOADDEIWZVEAMRW .... zo kunnen we het wel afkorten![]()
Uiteraard gaan we dat ook doen .. en waar nodig met geweldquote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:11 schreef Speaker_Freak het volgende:
gaan jullie dan ook bij mensen langs de deuren? het ongeloof prediken...
niet: wij komen jezus brengen (antw: zet maar in de schuur, anders wordt hij nat)
wel: met een vuilniswagen en oranje pakjes komen en, wij komen jezus ophalen
niet: wij bieden u dit pamflet aan
wel: wij komen u verlossen van alle analoge religieuze spam
Ja!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:11 schreef Speaker_Freak het volgende:
gaan jullie dan ook bij mensen langs de deuren? het ongeloof prediken...
Dat doen we alleen bij dames en slangen uiteraard.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:16 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja!
En dan zie je een suf geneukt persoon en daarna een flits en daarna niks meer!![]()
Waarom alleen dames? We discrimidingussen toch niet tussen de sexen hoop ik?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:18 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Dat doen we alleen bij dames en slangen uiteraard.
Yuck!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:25 schreef sjun het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Onze geliefde leider
[afbeelding]
We beginnen vanuit Oss aan de uitbouw van de heilige staat.
!
[afbeelding]
Jan Marijnissen
[afbeelding] [afbeelding]
Mari-Anne Marijnissen & Lilian Marijnissen garanderen een geregelde opvolging naar nepotistische traditie.
[afbeelding]
Het volk stroomt toe ter ere van onze geliefde leider, onze verlosser van de Mammon
[afbeelding][afbeelding]
Hallo Nederland!
Dit kabinet neemt asociale maatregelen!
Dit kabinet holt de solidariteit uit!
Dit kabinet is een schoothondje van de VS!
Allemaal kreten die ik zó voor m’n rekening neem.
Geen enkel probleem.
Toch: ik voel met beste thuis bij de kreet
"Stop de uitverkoop van de beschaving!"
Ik zal u uitleggen waarom:
1. het behelst alle genoemde slogans,
2. maar het voegt ook iets toe en het zegt iets over wat wij waardevol vinden
Wat is verklaring voor luiheid, of is het onwetendheid?
Het is nu zaak dat we de dingen bij de naam noemen.
Het is nu zaak dat we onze aarzelingen overwinnen en tot actie overgaan.
Het is nu zaak dat we zeggen: Genoeg is genoeg!
Het is nu zaak dat we onze aarzelingen overwinnen en tot actie overgaan.
Het is nu zaak dat de volheid bereikt wordt.
Onze eerste broeder Jan gaat ons voor opdat wij in zijn spoor kunnen volgen.
Geloof in Jan,
[afbeelding]
Ieder zijn eigen god.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:28 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor bagger bijdrage![]()
Gij kleingelovige, uw herder heeft niet eens de lokale TV gehaald.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:29 schreef Muerte het volgende:
[..]
Yuck!
Onze leider is de alom aanwezige Jogyen zijn secondant Dagonet!
En niet anders, jij soort van gelovige
Niks kleingelovige!!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:39 schreef sjun het volgende:
[..]
Gij kleingelovige, uw herder heeft niet eens de lokale TV gehaald.![]()
Tot welke wonderdaden of machtige retoriek is uw lokale godheid in staat? Is hij in staat feilloos de uitverkoop van de beschaving te duiden en ons van een remedie te voorzien in zijn nimmer aflatende uitgedragen boodschappen?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:44 schreef Muerte het volgende:
[..]
Niks kleingelovige!!
En onze leider heeft wel degelijk het lokale nieuws gehaald, ze zenden namelijk niet meer uit!
Ze hadden overigens wel een "klapper"van een laatste uitzending!
Alles wat gij moet weten is al beschreven in: Ik voel me buitengesloten!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:48 schreef sjun het volgende:
[..]
Tot welke wonderdaden of machtige retoriek is uw lokale godheid in staat? Is hij in staat feilloos de uitverkoop van de beschaving te duiden en ons van een remedie te voorzien in zijn nimmer aflatende uitgedragen boodschappen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |