Van God Los!quote:Op maandag 26 juli 2004 12:29 schreef jogy het volgende:
Hier moeten we wat aan doen! Ik ga een organisatie opstarten die zich inzet voor de atheïstische zaak!
Neen.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:36 schreef Djaser het volgende:
Dus er komt binnenkort een mod plaats op onzin vrij Jogy?
Mijn oprechte deelname
Heb je wat tegen tattoo's ofzo? Zal ik eens een busje vol bommen in je anus parkeren.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:29 schreef jogy het volgende:
Zie ze maar een beetje als de hooligan-vereniging van een voetbalclub, je hoort er pas bij met je voetbalclub als er een zooi mensen met meestal een twijfelachtig IQ een tatoo van hun favoriete
Je bent geen echte extremist als je niet sterft voor je idealenquote:Op maandag 26 juli 2004 12:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Neen.
Ik wordt de Osama van de vereniging, alleen verberg ik me in een weiland in plaats van die smerige grotten.
Open veld en clusterbommenquote:Op maandag 26 juli 2004 12:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Neen.
Ik wordt de Osama van de vereniging, alleen verberg ik me in een weiland in plaats van die smerige grotten.
Overal aanplakbiljetten van Multatuli achterlaten!quote:Op maandag 26 juli 2004 12:37 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik wil ook! Maar ik ga geen zelfmoordaanslagen plegen daar ik niet in de goddelijke beloningen voor het martelaarschap geloof. Jottem, (lelijke) kerken opblazen.
Ja!quote:Op maandag 26 juli 2004 12:37 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik wil ook! Maar ik ga geen zelfmoordaanslagen plegen daar ik niet in de goddelijke beloningen voor het martelaarschap geloof. Jottem, (lelijke) kerken opblazen.
Daisy cutters!!quote:Op maandag 26 juli 2004 12:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Open veld en clusterbommen
ik heb nog wat tattoo's in de aanbod, van die plakdingen! Zal ik ze in V&A zetten?quote:Op maandag 26 juli 2004 12:38 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Heb je wat tegen tattoo's ofzo? Zal ik eens een busje vol bommen in je anus parkeren.
Jawel hoor, alleen een slimme extremist. sterven is nergens voor nodig, als je leeft kun je veel meer kerken opblazen.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:38 schreef Djaser het volgende:
[..]
Je bent geen echte extremist als je niet sterft voor je idealen
quote:Op maandag 26 juli 2004 12:39 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Overal aanplakbiljetten van Multatuli achterlaten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |