Ik voel het overigens alleen als ik sta of loop, niet als ik zit.quote:Hee, die messteken heb ik sinds vandaag ook! Kan het kloppen dat het net lijkt of het schaambeen pijn doet en is het bij mij niet te vroeg (ben nu 29 weken en 3 dagen)?
Heb ik ook na die steken dan zeg maar, dan lijkt het even of er druk op mijn schaambeen staat. En of dat te vroeg is, ik weet het eik niet, zou het gewoon even aan je vk vragen.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:58 schreef m@x het volgende:
Nog even mijn vraagje uit het vorige topic:
[..]
Ik voel het overigens alleen als ik sta of loop, niet als ik zit.
Ja, doe eens vertellen!quote:Op maandag 26 juli 2004 20:29 schreef livelink het volgende:
Snoopy, hoe voelt het nu zo bovenaan het lijstje?
m@x, ik heb wel eens dat als ik opsta of een rare beweging maak, m'n schaambot pijn doet (net of het gaat splijten of zoquote:Op maandag 26 juli 2004 19:58 schreef m@x het volgende:
Nog even mijn vraagje uit het vorige topic:
[..]
Ik voel het overigens alleen als ik sta of loop, niet als ik zit.
Ik wil nu ookquote:Op maandag 26 juli 2004 20:29 schreef livelink het volgende:
Snoopy, hoe voelt het nu zo bovenaan het lijstje?
quote:Op maandag 26 juli 2004 22:25 schreef phluphy het volgende:
Snoopy gefeliciteerd met je vriendin![]()
En je hoeft toch geen sorry te zeggen omdat je moest huilen, gekkie![]()
Het zijn me ook de dagen wel zo, je verjaardag, je uitgerekende datum morgen, je vriendin, de spanning om Luchtbel. Dat gaat niet in je koude kleren zitten!
Dat bedrijf kan vast dat plaatje wel inscannen en dan printen als sticker. Als je zelf gaat inscannen is de resolutie waarschijnlijk veel te laag om de afbeelding zo groot op te blazen. Dus gewoon bij dat bedrijf vragen of ze dat ook kunnen doen. Overigens vermoed ik dat het niet goedkoop zal zijn...quote:Op maandag 26 juli 2004 22:24 schreef Martineke het volgende:
ok ik heb vraagje, misschien dat iemand het weet (sugar misschien)
ik heb hier een sticker van lion king figuur, die is ong 20 bij 15 of zo. deze wil ik echter eigenlijk uit vergroot hebben tot 1 mtr bij 75 of zo (in ieder geval in formaat voor op een deur) alleen nu de vraag hoe pak ik dat aan? vriendlief zit in reclamebusiness maar is beetje nors en hij zegt dat hij niemand kent die dat kan, en hij zegt dat het niet mag ivm copyrightof dat zo is laat ik in het midden. het moet in elk geval digitaal aangeleverd worden volgens hem, uhmm ok hoe doe ik dat? ik ben niet zon wonder in die dingen, als het aangeleverd word weet vriendlief wel bedrijf die het kan uitprinten als sticker. iemand suggestie hoe ik dit digitaal ga doen? of zo?
thanks
En misschien is het verstandig als jij dit topic even leest: 'MISKRAAM' en andere zieke opmerkingen in OUD = permbanquote:Op maandag 26 juli 2004 23:12 schreef DrWolffenstein het volgende:
rare opmerking
quote:Op maandag 26 juli 2004 23:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En misschien is het verstandig als jij dit topic even leest: 'MISKRAAM' en andere zieke opmerkingen in OUD = permban
[Eva-mode]
Optoutuh!
[/Eva-mode]
Dit is heel wat anders en moet gewoon kunnen . . .quote:Op maandag 26 juli 2004 23:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En misschien is het verstandig als jij dit topic even leest: 'MISKRAAM' en andere zieke opmerkingen in OUD = permban
[Eva-mode]
Optoutuh!
[/Eva-mode]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |