Zwagerman kan nog steeds geen klok kijken. Zegt ie: "Dames en heren het is hier op deze klok half vier", terwijl het half vijf is op die klok.quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:18 schreef tong80 het volgende:
De klok.
Alleen jammer dat Zwagerman het er een beetje moeilijk mee heeft.quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:35 schreef rubbereend het volgende:
wel een geweldige opzet heeft theo gekozen, gewoon een gesprek met de fragmenten die daarbij figureren ipv de fragmenten en daaromheen lullen.
klopt maar t valt me nix tegen want k had gedacht dat t ramp zou worden. maar k vind dat t programma ten goede komt, ben benieuwd of ze nu wel alle fragmenten in het programma krijgen omdat deze manier uitnodigd tot uitgebreid pratenquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Zwagerman het er een beetje moeilijk mee heeft.
heb dat hele programma gezien, echt briljantquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:56 schreef golfer het volgende:
Mooi, die masterclass met die dirigent.![]()
Heb die masterclass ooit gezien, was idd indrukwekkend.quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:56 schreef golfer het volgende:
Mooi, die masterclass met die dirigent.![]()
Liever de persoon aan het woord horen dan fragmentjes zien en niet weten waarom ze vertoond wordenquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klopt maar t valt me nix tegen want k had gedacht dat t ramp zou worden. maar k vind dat t programma ten goede komt, ben benieuwd of ze nu wel alle fragmenten in het programma krijgen omdat deze manier uitnodigd tot uitgebreid praten
mee eenschquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Liever de persoon aan het woord horen dan fragmentjes zien en niet weten waarom ze vertoond worden
Zeker weten.quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:01 schreef ChOas het volgende:
Er komt ook een stukje Bill Hicks geloof ik
In mijn herinnering had ie toen al een blauw oog. Was dus een dag later pas te zien.quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:19 schreef Dagonet het volgende:
Dat heb ik toen gemist, vreemde gewaarwording
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |