ej, je bent toch nog niet terug hequote:Op maandag 26 juli 2004 13:30 schreef zjroentje het volgende:
Met z'n tweeen in een volgeladen Punto op een Duitse Raststatte slapen is niet OK.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:31 schreef mitt het volgende:
[..]
ej, je bent toch nog niet terug he
We noemen haar dan ook Xientje.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:30 schreef mitt het volgende:
Xena?
wat een naam voor een kat
1. Bel aan bij mensenquote:Op maandag 26 juli 2004 13:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Met z'n tweeen in een volgeladen Punto op een Duitse Raststatte slapen is niet OK.
![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 13:44 schreef ErikT het volgende:
[..]
1. Bel aan bij mensen
2. Vraag of je je tent mag opzetten in de tuin
3. Laat je uitnodigen om te komen eten
4. Laat ze aanbieden om de douche te gebruiken
5. Laat ze je ontbijt maken
Ofwel: ga fietsen man![]()
Venetië amper gezien. De andere helft van de Fellowship was er al geweest en hoefde niet meer, verder hadden we amper tijd want hij moest al snel weg. Ja, er was een beetje te veel hij in mn vakantie. Ik begin het een beetje te verwerken dat ik voor deze vakantie gekozen had ipv voor mn broer opzoeken in Canada...na ja, weet je ook niet van te voren. Waren gelukkig ook genoeg leuke zaken in de vakantie, zoals bovenstaand verhaalquote:Op maandag 26 juli 2004 13:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hoe was Venetie? Zijn niet geweest, iets teveel Kuna's kostte het.
quote:Politie zoekt huppelende schennispleger
DEN HAAG - De politie is op zoek naar een potloodventer die zichzelf vorige week in Den Haag onzedelijk betastte voor een vrouw. De vrouw heeft daarvan aangifte gedaan, meldde de politie maandag. De politie hoopt dat getuigen zich melden, vooral naar aanleiding van één kenmerkend aspect van de schennispleger: hij beweegt zich huppelend voort.
De ongeveer 25-jarige man belaagde de vrouw vorige week zondag aan het einde van de ochtend op een fietspad aan de Dedemsvaartweg. De politie gaat er van uit dat op dat moment meer mensen daar waren en roept die op zich te melden.
Misschien dacht ie wel dat het een mannetje met lange haren was!quote:Op maandag 26 juli 2004 13:55 schreef rubbereend het volgende:
tis dat SCH niet van vrouwen houdt anders had ik hem meteen verdacht
quote:Op maandag 26 juli 2004 13:49 schreef just me het volgende:ik ben er weer!!
gigantisch genoten in Gent, 2 avonden tot in de vroege belgische uurtjes staan dansen met vrijwel alleen maar mannen om me heen
tja.. wat wil je als je vriendje naar een homo-tent wil
je kan beter vragen of haar eigen pees t uitgehouden heeftquote:Op maandag 26 juli 2004 14:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat heb je goed gedaan JustSwing!
Goed gepeesd ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |