abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20864852
Op de site van de efteling en BBA kan ik hier geen info over vinden. Welke bus moet ik nemen vanaf station Tilburg naar de Efteling ?
“When will I learn? The answer to life's problems aren't at the bottom of a bottle, they're on TV!”
-H.J. Simpson-
pi_20864900
137
pi_20865056
het staat toch echt op de site.... onder Praktische Info en dan Routeplanner:

Met de bus naar de Efteling

De Efteling-pendel vanuit ´s-Hertogenbosch lijn 168 en vanuit Tilburg lijn 169, of de reguliere lijndienst 136/137 Tilburg en 's-Hertogenbosch. Bij de BBA-vervoerswinkels op de stations in ´s-Hertogenbosch en Tilburg kun je alvast een entreebewijs kopen.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_20865063
Ik heb ook begrepen dat ze ook pendelbussen e.d. hebben ?
“When will I learn? The answer to life's problems aren't at the bottom of a bottle, they're on TV!”
-H.J. Simpson-
pi_20865198
Op het station zelf staat het ook hartstikke duidelijk aangegeven... en ze rijden vrij frequent.
  ESF Reporter maandag 26 juli 2004 @ 13:09:58 #6
87554 Cee
Welluk?
pi_20865267
Ik zie ook regelmatig pendels vanaf 't station naar de Efteling rijden. Geen idee hoe laat ze gaan. Maar op 't station staat ook een oude SRV-wagen waar je kaartjes voor de Efteling alvast kunt kopen en ze weten daar vast wel hoe laat de pendelbussen vertrekken. De 136/137 gaat volgens mij rond 10 over heel/half.
pi_20865273
en het is maar een euro of 4
pi_20865313
Efteling...mmmm. Ik kan je de komende zomeravonden aanraden!
[url="http://www.fritz-events.nl/[/url]
pi_20865333
quote:
Op maandag 26 juli 2004 13:00 schreef bas-beest het volgende:
het staat toch echt op de site.... onder Praktische Info en dan Routeplanner:

Met de bus naar de Efteling

De Efteling-pendel vanuit ´s-Hertogenbosch lijn 168 en vanuit Tilburg lijn 169, of de reguliere lijndienst 136/137 Tilburg en 's-Hertogenbosch. Bij de BBA-vervoerswinkels op de stations in ´s-Hertogenbosch en Tilburg kun je alvast een entreebewijs kopen.
Ik heb er over heen gekeken
-H.J. Simpson-
pi_20865343
quote:
Op maandag 26 juli 2004 13:13 schreef MrCrowley het volgende:

[..]

Ik heb er over heen gekeken
np
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_20865398
en anders had www.ovr.nl je deze info denk ik ook kunnen geven.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_20865699
quote:
Op maandag 26 juli 2004 13:16 schreef Lucille het volgende:
en anders had www.ovr.nl je deze info denk ik ook kunnen geven.
die werkt niet meer... is nu http://www.9292ov.nl
pi_20866029
quote:
Op maandag 26 juli 2004 13:29 schreef bas-beest het volgende:

[..]

die werkt niet meer... is nu http://www.9292ov.nl
Weer wat geleerd
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: