quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:03 schreef tong80 het volgende:
Nu on topic weer anders haal ik just muts erbij.
Dat interesseert Overmars geen bal. Die gaat in antieke auto's handelen en met opendak door de betuwe rijden.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:51 schreef Roosje11 het volgende:
Overmars is fantastisch!! Echt heel jammer dat ie er mee ophoudt. Maar in het Nederlands elftal is er gelukkig al een goede vervanging gevonden in de persoon van Robben.
Hoop wel dat Marc niet helemaal ophoudt in de voetballerij, hij kan de jeugd nog veel leren, ik stem voor jeugdtrainer!
Nederlander, is hij. Opgegroeid bij Ajax? Nope. Bij Go Ahead Eagles, daar.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je bent Hollander en opgegroeid bij Ajax. Hup snelllllllll terug.
Nee hoor, SV Epe.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nederlander, is hij. Opgegroeid bij Ajax? Nope. Bij Go Ahead Eagles, daar.
Grmbl.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor, SV Epe.
Dat was Willem II als ik me niet vergis. Ik heb daar nog een mooi paniniplaatje van.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Grmbl.
Ajax was iig niet z'n eerste betaald-voetbalclub.
Hij ging van Epe naar Deventer toen naar Tilburg vervolgens naar A'dam en later werd het London om in Barcelona te stranden.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:38 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dat was Willem II als ik me niet vergis. Ik heb daar nog een mooi paniniplaatje van.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:46 schreef methodmich het volgende:
Afgelast, het was te warm.
* Sloggi ziet de manier van schrijven en krijgt flashbacks naar Nú op de TROS: volksartiesten in Disneyland Parijs. :(quote:Op maandag 2 augustus 2004 02:35 schreef tong80 het volgende:
Jeetje als ik persiflages maak post ik zoals jij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |