quote:Marc Overmars stopt per direct met voetballen
Marc Overmars zet met onmiddellijke ingang een punt achter zijn voetbalcarrière. De 31-jarige roadrunner, die op het voorbije EK nog af en toe mocht invallen, stopt vanwege de problemen die hij ondervindt met zijn rechterknie. Daarin zit bijna geen kraakbeen meer.
Later meer
rechtermuisknop --> afbeelding weergevenquote:Op maandag 26 juli 2004 11:49 schreef _bigmac_ het volgende:
hmmn plaatje werkt niet meer vreemd . ik zou het even fixen
Ik neem aan dat ze niet liegen bij de nosquote:Op maandag 26 juli 2004 11:56 schreef Nyluzzz het volgende:
Serieus???![]()
Nee, maar bij zulk nieuws hoop je toch altijd dat het een foutje of een boze droom is. Jammer voor hem dat hij door een blessure heeft moeten stoppen. Dapper dat hij de beslissing heeft genomen.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:57 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze niet liegen bij de nos
Een reactie zoals die te verwachten was van iemand met zo'n avatar.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:03 schreef FrankyMcG het volgende:
In 1998 speelde hij super.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:28 schreef Spideyman het volgende:
Het niveau wat hij bij ajax haalde heeft hij mi nooit meer geevenaard.
Was dat z'n eerste jaar bij Arsenal?quote:Op maandag 26 juli 2004 12:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
In 1998 speelde hij super.
WK'98 inderdaad.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
In 1998 speelde hij super.
Ja. Speelde ook op het WK heel sterk, maar raakte daar geblesseerd aan z'n hamstring.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Was dat z'n eerste jaar bij Arsenal?
Ga janken man!quote:Op maandag 26 juli 2004 12:19 schreef Rocky_almere het volgende:
Een reactie zoals die te verwachten was van iemand met zo'n avatar.![]()
Goh een beetje het Brian Laudrup verhaal. Alleen was Brian in tegenstelling tot Overmars in z'n laatste seizoenen nog wel top. Jammer Overmars, ik vond je vooral in je Ajax tijd een schitterende voetballer om naar te kijken. Bedankt!quote:Op maandag 26 juli 2004 11:44 schreef _bigmac_ het volgende:
Marc Overmars heeft een punt gezet achter zijn voetbal loopbaan als prof.
Zijn knie Blessure waar hij al jaren mee kampt is weer terug.
en hij zou nooit meer kunnen spelen zonder pijn.
[afbeelding]
Gaat snel he Bondscoach worden tegenwordigquote:Op maandag 26 juli 2004 12:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ie snel leert kan ie meteen door als bondscoach
dat had hij zeker nooit moeten doenquote:Op maandag 26 juli 2004 12:21 schreef DutchGooner het volgende:
Jammer maar helaas,hij had Highbury nooit moeten verlaten
maar misschien bij een middenmoter welquote:Op maandag 26 juli 2004 14:02 schreef Yeahinho het volgende:
Jammer.
Was te verwachten, hij kon 90 minuten topvoetbal simpelweg niet meer aan.
Denk je dat iemand met zoveel miljoenen op de bankrekening zijn carrière noodgedwongen gaat 'afbouwen' bij een subtopper?! Ik denk dat ie liever zijn knie spaart (zodat ie over 20 jaar nog steeds gewoon kan lopen) en gaat 'afbouwen' aan de Spaanse costa's!quote:Op maandag 26 juli 2004 14:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
maar misschien bij een middenmoter wel![]()
een geluk bij een ongelukquote:Op maandag 26 juli 2004 12:28 schreef Spideyman het volgende:
M'n vriendin naast me op de bank: "Hmm, lekker kontje".
Tja, zoals al op NOS teletekst stond: "afbouwen op een lager niveau wasvoor hem geen optie".quote:Op maandag 26 juli 2004 16:02 schreef Ajaxno1 het volgende:
Jammer, had hem graag nog een paar wedstrijden voor Ajax zien spelen. Nu kan ie gaan genieten
Beweging?quote:Op maandag 26 juli 2004 17:21 schreef methodmich het volgende:
Jammer voor die jongen. Is wel binnen.
En het is knap dat je met slechts één beweging 14 jaar profvoetbal kunt spelen bij grote teams!
quote:Overmars hoopt op terugkeer op Highbury
Terwijl Go Ahead Eagles graag Marc Overmars aan haar technische staf wil toevoegen, wil de oud-speler op zijn beurt weer graag terugkeren bij Arsenal. Gisteren maakte Overmars bekend dat hij vanwege een knieblessure zijn voetbalcarrière heeft moeten beëindigen.
Toch hoopt Overmars actief te blijven in de voetbalwereld. En dan het liefst op Highbury bij Arsenal, waar hij een aantal seizoenen voor speelde. "Toen ik vertrok bij Arsenal, hebben ze me gezegd dat ik altijd terug kon keren als scout. Als die aanbieding nog altijd geldt, dan zou ik de kans niet willen laten schieten", sprak Overmars tegenover The Sun.
Je bent Hollander en opgegroeid bij Ajax. Hup snelllllllll terugquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:10 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Geslacht: Vrouwquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:23 schreef digispeed het volgende:
Jammer hoor,
was echt een lekker ding.
gelukkig kan ik hem straks weer bewonderen als hij in apeldoorn terug is
Opgegroeid bij Ajax? Speelde slechts bij Ajax.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je bent Hollander en opgegroeid bij Ajax. Hup snelllllllll terug.
Ja, de voorbereiding van die 2-2, de pinantie die V Vossen er koeltjes inschoot. Des Walker, die bekend stond als een soort Van Gobbel, nl als een pijlsnelle verdediger, maar Overmars liep hem er vierkant uit.quote:Op maandag 26 juli 2004 18:46 schreef tong80 het volgende:
Ik weet nog dat Ajax hem kocht en ik me afvroeg wie dat nou weer was. Dacht in het begin dat wordt niks, klein dravertje. Hij heeft echter een carrière gehad die gezien zijn capaciteiten niet voor mogelijk werd gehouden. Niet de meest briljante technicus maar op z'n hoogtepunt door niemand af te stoppen. Ik zie hem Des Walker op Wembley nog het snot voor z'n ogen lopen.
Sommige spelers blijven in een soortgelijke situatie gewoon lekker zitten cashen. Erg netjes toch dat Marc daar voor past?quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:03 schreef SCH het volgende:
Ach kom op gras, maak nou geen martelaar van een miljonair
Het wangedrag van sommigen maakt degenen die iets heel normaals doen nog niet tot bijzondere mensen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:07 schreef gras het volgende:
[..]
Sommige spelers blijven in een soortgelijke situatie gewoon lekker zitten cashen. Erg netjes toch dat Marc daar voor past?
Voetbalwereld is totaal niet te vergelijken met de 'andere' wereld. Maar maakt hem wel tot een bijzonder mens in de voetbalwereld dan.quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Het wangedrag van sommigen maakt degenen die iets heel normaals doen nog niet tot bijzondere mensen.
Ach, is het een kunst om een paar miljoen te weigeren als je al ettelijke veelvouden op de bank hebt staan? Over een luxe-probleem gesprokenquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:10 schreef gras het volgende:
[..]
Voetbalwereld is totaal niet te vergelijken met de 'andere' wereld. Maar maakt hem wel tot een bijzonder mens in de voetbalwereld dan.
Veel voetballers kunnen niet genoeg hebben. Vind het erg netjes van Marc. Hij kon nog jaren zakkenvullen tot in Qatar aan toe. Mooi om te zien dat hij daar wel voor past.quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, is het een kunst om een paar miljoen te weigeren als je al ettelijke veelvouden op de bank hebt staan? Over een luxe-probleem gesproken
Die knieen zouden in Qatar ook wel opvallen hoor. Maar hij heeft zijn zakken blijkbaar al genoeg gevuldquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:17 schreef gras het volgende:
[..]
Veel voetballers kunnen niet genoeg hebben. Vind het erg netjes van Marc. Hij kon nog jaren zakkenvullen tot in Qatar aan toe. Mooi om te zien dat hij daar wel voor past.
44 Miljoen euro op zn rekening. Dan heb je het inderdaad goed gedaanquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Die knieen zouden in Qatar ook wel opvallen hoor. Maar hij heeft zijn zakken blijkbaar al genoeg gevuld
quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:58 schreef What het volgende:
[..]
Pardon?
Het was al duidelijk. Maar vanwaar diequote:Op woensdag 28 juli 2004 17:45 schreef StarGazer het volgende:
Nu duidelijk?
Een bepaalde keuze uit 1986.quote:Op woensdag 28 juli 2004 17:50 schreef What het volgende:
[..]
Het was al duidelijk. Maar vanwaar die?
En is diebedoeld voor de voetballer Vanenburg of is die
bedoeld voor de persoon Vanenburg?
Of is diegewoon bedoeld voor beiden?
Of geef je met dieaan dat je niet zo heel veel verstand van voetbal hebt?
Ik vond hem goed tijdens EK1988quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Een bepaalde keuze uit 1986.
Daarom.
Goede voetballer was het zeker, vooral in z'n Ajax tijd.
Is dat alles?quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:04 schreef StarGazer het volgende:
Een bepaalde keuze uit 1986.
[offtopic] Prima, ik zie hem niet als Ajacied. Om zonder reden overstappen naar je naarste concurrent verdien je het om uitgekotst te worden. [/offtopic]quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:08 schreef What het volgende:
[..]
Is dat alles?
Ondanks dat 'contract voor het leven' zie ik Vaantje nog steeds als Ajacied.
Vanenburg is toch wel 1 van mijn vroegere helden.
Ik had zelfs een t-shirt met daarop de tekst 'ik dol je op de vierkante meter' met zijn handtekening eronder.
![]()
Zwaktebod.quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:23 schreef StarGazer het volgende:
uitgekotst
Een topic over het stoppen van Overmars waarin niet gespeculeerd wordt over zijn geaardheid, zou toch raar zijn? Hij is bekender van Gordon dan van zijn acties op het veld tenslotte.quote:Op woensdag 28 juli 2004 18:16 schreef just me het volgende:
Zo jongens en meisjes alle berichten over of Marc nu wel of geen homo is heb ik verwijderd, nu weer verder met de topictitel Marc Overmars stopt met prof voetbal.
Mochten jullie een topic willen openen over homo-sexuele voetballers ga vooral je gang zolang het netjes blijft
Om te beginnen is het je naaste concurrent want Feyenoord is de naarste. Ten tweede is dat niet zomaar gegaan.quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:23 schreef StarGazer het volgende:
Om zonder reden overstappen naar je naarste concurrent verdien je het om uitgekotst te worden.
Waarom aanvallen?quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:31 schreef StarGazer het volgende:
ik zal je heldje niet meer aanvallen.
Dat het zo erg was met Cruijff wist ik ook nie...quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:36 schreef What het volgende:
[..]
Om te beginnen is het je naaste concurrent want Feyenoord is de naarste. Ten tweede is dat niet zomaar gegaan.
Ik ben een Cruijff adept maar Cruijff heeft deze uitstekende voetballer enorm beschadigd.
Dat is jammer en ik denk dat Cruijff het ook niet zo bedoeld heeft.
Het leed is helaas geschiedt, en het is dan ook logisch dat Vanenburg het hem voorgehouden contact met PSV tekende. Hij had nul komma nul toekomst bij Ajax.
Wat had hij dan moeten doen, stoppen met voetballen ofzo?
Er was helemaal geen conflict.quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:42 schreef StarGazer het volgende:
conflict met Cruijff
Zoals je dondersgoed weet ging het niet alleen over Marc Overmars SCH; er werden steeds meer andere voetballers bijgehaald.quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:36 schreef SCH het volgende:
Een topic over het stoppen van Overmars waarin niet gespeculeerd wordt over zijn geaardheid, zou toch raar zijn? Hij is bekender van Gordon dan van zijn acties op het veld tenslotte.
Homofoob modje![]()
Jah en verder?quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:52 schreef What het volgende:
[..]
Er was helemaal geen conflict.
Cruijff zei in een interview dat Vanenburg een vervelend piepstemmetje had. Daar is het mee begonnen.
Je hebt alweer gelijkquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
Zoals je dondersgoed weet ging het niet alleen over Marc Overmars SCH; er werden steeds meer andere voetballers bijgehaald.
Hij heeft toen dus bij PSV getekend.quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:53 schreef StarGazer het volgende:
Jah en verder?
Nee Cruijff tot Duitser bombarderen getuigt van respect.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:05 schreef SCH het volgende:
Liever een piepstem dan de geestelijke verwarring van Der Johan.
Rot op. Lees je in.quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:53 schreef StarGazer het volgende:
Jah en verder?
quote:Op woensdag 28 juli 2004 19:55 schreef What het volgende:
[..]
Hij heeft toen dus bij PSV getekend.
Bij Ajax was (en is) er namelijk geen weerwoord op Cruijff.
Capiche?
quote:Rot op. Lees je in![]()
Zijn wij tenminste van hem af en kunnen we weer gaan voetballen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee Cruijff tot Duitser bombarderen getuigt van respect.
Niet helemaal handig: ik reageerde op iets wat al veel eerder geplaatst was, sorry daarvoor.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:10 schreef StarGazer het volgende:![]()
![]()
Mmmkayquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:16 schreef What het volgende:
[..]
Niet helemaal handig: ik reageerde op iets wat al veel eerder geplaatst was, sorry daarvoor.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:03 schreef tong80 het volgende:
Nu on topic weer anders haal ik just muts erbij.
Dat interesseert Overmars geen bal. Die gaat in antieke auto's handelen en met opendak door de betuwe rijden.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:51 schreef Roosje11 het volgende:
Overmars is fantastisch!! Echt heel jammer dat ie er mee ophoudt. Maar in het Nederlands elftal is er gelukkig al een goede vervanging gevonden in de persoon van Robben.
Hoop wel dat Marc niet helemaal ophoudt in de voetballerij, hij kan de jeugd nog veel leren, ik stem voor jeugdtrainer!
Nederlander, is hij. Opgegroeid bij Ajax? Nope. Bij Go Ahead Eagles, daar.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je bent Hollander en opgegroeid bij Ajax. Hup snelllllllll terug.
Nee hoor, SV Epe.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nederlander, is hij. Opgegroeid bij Ajax? Nope. Bij Go Ahead Eagles, daar.
Grmbl.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor, SV Epe.
Dat was Willem II als ik me niet vergis. Ik heb daar nog een mooi paniniplaatje van.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Grmbl.
Ajax was iig niet z'n eerste betaald-voetbalclub.
Hij ging van Epe naar Deventer toen naar Tilburg vervolgens naar A'dam en later werd het London om in Barcelona te stranden.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 16:38 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dat was Willem II als ik me niet vergis. Ik heb daar nog een mooi paniniplaatje van.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:46 schreef methodmich het volgende:
Afgelast, het was te warm.
* Sloggi ziet de manier van schrijven en krijgt flashbacks naar Nú op de TROS: volksartiesten in Disneyland Parijs. :(quote:Op maandag 2 augustus 2004 02:35 schreef tong80 het volgende:
Jeetje als ik persiflages maak post ik zoals jij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |