nee dat zeker niet. Ik heb wel begrepen dat het laatste half uur enorm moraliserend is...quote:Op maandag 26 juli 2004 08:16 schreef Qarinx het volgende:
Volgens mij is het ook een chick flickt, maar wel een leuke.. en btw voor de mannen is die Lindsay Lohan toch echt niet erg om anderhalf uur naar te kijken!
Ik kijk eerlijk gezegd nog liever anderhalf uur naar een willekeurig programma van de TROS.quote:Op maandag 26 juli 2004 08:16 schreef Qarinx het volgende:
.. en btw voor de mannen is die Lindsay Lohan toch echt niet erg om anderhalf uur naar te kijken!
yepquote:Op maandag 26 juli 2004 08:16 schreef Qarinx het volgende:
Volgens mij is het ook een chick flick, maar wel een leuke..
Daar dacht m'n moeder anders over.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:16 schreef SlimShady het volgende:
Ik denk trouwens dat volwassenen deze film inhoudelijk niet boeiend zullen vinden.
Echt een tiener-film.
ik nog net iets slechter.quote:Op maandag 26 juli 2004 09:40 schreef cruesli het volgende:
Ik vind hem behoorlijk slecht...
Maar dat kan je wel verwachten. Amerikanen vinden dat geweldig, vandaar ook dat ze het keer op keer in een film verwerken.quote:Op woensdag 8 september 2004 20:50 schreef MikeyMo het volgende:
Het is geen vreselijke film om te kijken, maar voor een comediek zijn de grappen gewoon te zwak en is het geheel te amerikaans moralistisch....
een 6
Inderdaad, de inhoud doet er dan niet toe.quote:Op zondag 1 augustus 2004 09:35 schreef Newien het volgende:
Lindsay Lohan + film =![]()
ja, maar om nou de laatste 20-25 minuten daarvoor te gebruikenquote:Op woensdag 8 september 2004 21:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Maar dat kan je wel verwachten. Amerikanen vinden dat geweldig, vandaar ook dat ze het keer op keer in een film verwerken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |