Gezien de reakties in dit draadje, is het toch blijkbaar een controversiele uitzending geweest. Blijkbaar voelen veel gebruikers zich geroepen om Heleen van Royen te moeten verdedigen.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:40 schreef ELPablo het volgende:
[..]
Precies! 'Vooral blijven kijken mensen! Straks komt Oudkerk waar u allemaal naar uitkijkt!'
Ik heb al gezegd, ik begrijp best dat mensen het niets vinden. Moet kunnen. Maar blijf zaken even in het juiste perspectief zien zeg. En daarnaast is het nieuw voor mij dat schrijvers altijd op hetzelfde niveau zitten.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:46 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Zomergasten is een programma waarbij de gast in het zonnetje gezet wordt, daarbij kun je dus vanalles over jezelf kwijt, bijvoorbeeld over je carriere, je gezin, je teleurstellingen, de zin en onzin van het leven, ouder worden, waar je warme gevoelens voor koestert, op een afstandelijke manier, noem het maar op.
[knip-blaat]
Zelfs een gast als Paul de Leeuw kon het nog leuk hebben over een natuurserie over een school vissen, adoptiekinderen, ouder worden enzovoorts en dat is ook niet bepaald een diepgaand karakter.
Van Dis was zeker geen man van de wereld, hij was wereldvreemd en dat leverde andere gesprekken op, zeker niet beter.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:44 schreef bolivian het volgende:
Hij voelt zich kennelijk meer een 'man van de wereld' dan van Dis volgens hem was.
Wat een gebrek aan zelfkennis,.
Misschien toch! In ieder geval volgensquote:Op maandag 26 juli 2004 00:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zou onze Joost dan toch een gewone jongen zijn?!
Nee, de column in het parool.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:47 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Je bedoelt de rekening .. ?
Dan ga ik wel naar hem toe!quote:Op maandag 26 juli 2004 00:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Adriaan woont tegenwoordig op een zolderkamertje in Parijs, zonder tv en pc, hem bevalt het goed daar, mij ook.
Voorwenden? Officiele diagnose en bijbehorende behandeling hoor.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:49 schreef RoK het volgende:
Een psychose voorwenden, is dat de 2004-versie van jezelf een 'lekker gek wijf' noemen?
Mij best, ik neem het niet mee naar bedquote:Op maandag 26 juli 2004 00:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd, ik begrijp best dat mensen het niets vinden. Moet kunnen. Maar blijf zaken even in het juiste perspectief zien zeg. En daarnaast is het nieuw voor mij dat schrijvers altijd op hetzelfde niveau zitten.
Je punt is duidelijk, je moet haar niet.. En jouw beleving van de avond was compleet anders dan mijn beleving van de avond, zullen we het daar maar gewoon bij laten?
Yep. Vond ik altijd al. Geweldige uitstraling. Met name die sensuele oogopslag en zelfverzekerde blik.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:44 schreef shmoopy het volgende:
Arcee, ze was betoverend.
Ik hoop dat ELPablo en de man met het dode kind in zijn armen net zoals ik hier hartelijk om kunnen lachen.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:49 schreef Insomaniac het volgende:
Maar blijf zaken even in het juiste perspectief zien zeg.
En mét vele goddelijke minnaars.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Yep. Vond ik altijd al. Geweldige uitstraling. Met name die sensuele oogopslag en zelfverzekerde blik.
Trouwens, een real-life soap met de Van Royens... iets zegt me dat dat best iets is om naar uit te kijken.
Vooral zonder Ton.
quote:Op maandag 26 juli 2004 00:49 schreef RoK het volgende:
Een psychose voorwenden, is dat de 2004-versie van jezelf een 'lekker gek wijf' noemen?
Haar domheid schuilt in de inconsequentie. Eerst vertellen hoe tragisch en meeslepend een bekneld stervend kind in de modderstroom wel niet is, en vervolgens het gehele Israel-Palestina conflict terzijde schuiven met het argument 'ja, daar is teveel media-aandacht voor, dat wil ik niet meer zien.'quote:Op maandag 26 juli 2004 00:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ze doet ongenuanceerde uitspraken, maar is zeker niet dom. Dus laat die neerbuigende toon maar achterwege..
Je snapt me niet. Zal wel aan mijn gebrekkige communicatie liggen. Geeft niks hoor.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:51 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik hoop dat ELPablo en de man met het dode kind in zijn armen, net zoals ik, hier hartelijk om kunnen lachen.
haha!.
ik ook niet moest aan sherry kaagman denken,verlopen kop debiele stem ik zie het ook nietquote:Op maandag 26 juli 2004 00:51 schreef SunChaser het volgende:
Wat is er zo geil aan Van Rooyen dan? Ik zie het echt niet.
Iets met smaak en twisten.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:51 schreef SunChaser het volgende:
Die sensuele oogopslag en zelfverzekerde blik in d'r ogen.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:51 schreef SunChaser het volgende:
ik ook niet.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:51 schreef SunChaser het volgende:
terwijl ze volgens eigen zeggen heel rustig is op dat vlak momenteelquote:Op maandag 26 juli 2004 00:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die sensuele oogopslag en zelfverzekerde blik in d'r ogen.
Er staat nog net geen "SEX" op d'r voorhoofd.
quote:Op maandag 26 juli 2004 00:51 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik hoop dat ELPablo en de man met het dode kind in zijn armen net zoals ik hier hartelijk om kunnen lachen.
haha!.
Ze laat zich neuken door iedereen en iedereen weet dat, dus er hoeft geen sex op haar voorhoofd te staan.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:54 schreef Arcee het volgende:
Er staat nog net geen "SEX" op d'r voorhoofd.
quote:Op maandag 26 juli 2004 00:54 schreef milagro het volgende:
misschien omdat ze zo koketteert met haar sexleven
Met nadruk op jezelf hequote:Op maandag 26 juli 2004 00:49 schreef RoK het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |