Ik zie anders geen serieuse reacties staan eigenlijk.quote:Op maandag 20 september 2004 21:35 schreef BlueEyed het volgende:
Waarom hier een slotje; Stop jij voor lifters?
De kick was echt niet zo vaag, het bagger gehalte van de reactie's viel reuze mee (en anders zijn ze altijd nog te MODereren) en de vraagstelling op zich is imo best interessant.
Ik begrijp dat topic dondersgoed. En dat heeft niks met de situatie in Irak te maken en of en hoe we daar millitairen heen moeten sturen. Een kleine offtopic discussie kan best wel, maar als het uitgebreid gaat worden én er ook nog eens kinderachtig geflamed word en daarmee de originele discussie word verpest, dan heb ik daar wat meer moeite mee.quote:Op woensdag 22 september 2004 22:46 schreef Snakey het volgende:
Nou, zo dan maar. Jij hebt nog nooit een topic begrepen dus begrijp ik helemaal niet waarom iemand het in zijn botte hoofd gekregen heeft jou mod te maken.
De vraag is alleen maar of je wat minder naar jezelf kan luisteren en wat meer naar die van anderenquote:Op woensdag 22 september 2004 22:49 schreef calvobbes het volgende:
uit Wat is het ergste dat je ooit hebt gezien op Internet?
[..]
Ik begrijp dat topic dondersgoed. En dat heeft niks met de situatie in Irak te maken en of en hoe we daar millitairen heen moeten sturen. Een kleine offtopic discussie kan best wel, maar als het uitgebreid gaat worden én er ook nog eens kinderachtig geflamed word en daarmee de originele discussie word verpest, dan heb ik daar wat meer moeite mee.
Ik luister ook naar anderen. Naar een FA bijvoorbeeld die vind dat ik terecht en goed heb "ingegrepen".quote:Op woensdag 22 september 2004 22:56 schreef Snakey het volgende:
De vraag is alleen maar of je wat minder naar jezelf kan luisteren en wat meer naar die van anderen :')
Je snapt het echt niet he?quote:Op woensdag 22 september 2004 22:58 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik luister ook naar anderen. Naar een FA bijvoorbeeld die vind dat ik terecht en goed heb "ingegrepen".
Misschien moet jij eens naar anderen luisteren
Niet echt, ik zie niet in wat er zo erg aan is om de ene discussie leuk te houden, door te verzoeken een andere discussie ergens anders te laten plaatsvinden.quote:Op woensdag 22 september 2004 23:00 schreef Snakey het volgende:
Je snapt het echt niet he?
Ik denk dat we elkaar helemaal niet begrijpenquote:Op woensdag 22 september 2004 23:02 schreef calvobbes het volgende:
Snap jij mij wel?
Goed gedaan jochiequote:Op woensdag 22 september 2004 22:58 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik luister ook naar anderen. Naar een FA bijvoorbeeld die vind dat ik terecht en goed heb "ingegrepen".
Onzin is geen dump forum.quote:Op zaterdag 25 september 2004 15:36 schreef Arcee het volgende:
Hazes niet populair bij zwart
Verhuis 'm dan naar Onzin.
Als jij normaal post blijft ik van jou posts af.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:47 schreef Markster het volgende:
Calvobbes, blijf met je tengels van mijn posts af
Ik bagger niet, die gozer wil geluiden van Hitler. Nou die zie je (hoor je ) toch cker op discovery channel !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:48 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als jij normaal post blijft ik van jou posts af.
Maar als jij gaat baggeren in GC, en zeker als dat topic word verplaatst naar een ander forum, dan ruim ik dat gebagger op.
Als jij er nog bij had gezet wanneer er een Hitler docu op discovery channel zou komen had het nog enig nut geweest, maar nu was het een behoorlijk nutteloze post.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:49 schreef Markster het volgende:
Ik bagger niet, die gozer wil geluiden van Hitler. Nou die zie je (hoor je ) toch cker op discovery channel!
Volgens mijn gids niet dudequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 00:56 schreef Markster het volgende:
Dude op discovery is er elke dag Hitler op tv !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |