Bedankt kerel, ik hoop alleen dat deze nog werkt want zijn site was gehost bij dat enterprise en die site is zoals gezegt uit de lucht. Maargoed ik probeer het in ieder geval evenquote:Op donderdag 9 september 2004 13:26 schreef robh het volgende:
rglennie@enterprise.net c'est ca
quote:Op donderdag 9 september 2004 13:27 schreef F1908 het volgende:
Calvobbes sluit dat topic maar en haal mn reacties weg, dat vind je toch zo leuk
Geef de link maarquote:Op donderdag 9 september 2004 13:30 schreef robh het volgende:
Kom ik nu in het schouderklopjestopic ?![]()
Als moderator kun je soms beter gebruikers helpen dan op iedere slak zout te leggen en te gaan strooien met regeltjes. Rob geeft mij in dit topic bijvoorbeeld antwoord op een vraag uit een ander topic. Je kunt ook zeggen, ik geef alleen antwoord in dat andere topic want dat wat Rob zojuist deed mag niet. Dan krijg je echt zo'n status van politieagentje cq moraalridder over je. Kijk maar wat je ermee doetquote:Op donderdag 9 september 2004 13:31 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als ik het zo leuk zou vinden om reacties weg te halen, dan had ik jouw gesprekje met robh ook al weggehaald
Stel je niet zo aan man...
Als ik zou gaan strooien met regeltjes, dan had ik robh zijn laatste reacties uit dit topic gewist omdat het offtopic zou zijn. En als ik echt zo graag via de regeltjes wil werken, dan had ik je ook niet de kans gegeven om in GC het topic te heropenen, maar het alleen in die vraag in het darts topic laten stellen. En dan had ik iemand van Games ook wel ingeseind dat jij dat topic had geopend. (waardoor het ook weer nutteloos werd om in GC dat topic te heropenen).quote:Op donderdag 9 september 2004 13:36 schreef F1908 het volgende:
Als moderator kun je soms beter gebruikers helpen dan op iedere slak zout te leggen en te gaan strooien met regeltjes.
bron? link?quote:En een kleine toevoeging: Als user kan het ook wel eens helpen om je niet (zeker niet meteen al) zo arrogant te gedragen als een topic op slot gaat.
quote:Op donderdag 9 september 2004 16:37 schreef F1908 het volgende:
nou moet je met voorbeelden komen ook.
quote:Op maandag 6 september 2004 00:34 schreef F1908 het volgende:
Webdarts R. Glennie
pff derde keer dan: even opnieuw openen alsjeblieft?
dit is webdarts, dus geen echt darts.
als ik in dat centrale topic deze vraag stel bereik ik geen mensen die wel eens online spelen maar niet geinteresseerd zijn in real life darten. dus open nou even dat topic, dankje
quote:Op maandag 6 september 2004 18:38 schreef F1908 het volgende:
Ik heb nu een dag en een nacht gewacht en nog steeds geen reactie, zet hem maar weer open
Of heb je nu ineens weer een ander argument om hem dicht te laten?
quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:04 schreef F1908 het volgende:
Waarom is dit topic gemaakt?
Mods willen toch altijd gelijk hebben cq het laatste woord hebben.!
quote:Op donderdag 9 september 2004 13:06 schreef F1908 het volgende:
Paar dagen zijn verstreken, dus heropenen graag.
quote:Op donderdag 9 september 2004 13:13 schreef F1908 het volgende:
omg sjonge jonge, heb je toch weer wat gevonden om het niet te doen he
mafkees
Geen idee.quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:06 schreef Steve-O het volgende:
Waarom hoor ik al 3 uur lang...
waarom denken sommige mensen heel fok een ONZ forum is ?
doe is waarschuwing geven ofzoquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:08 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Geen idee.
Waarom zeg je dat er dan niet bijquote:Op maandag 13 september 2004 18:13 schreef BaggerUser het volgende:
ja maar calvobbes daar heb ik dus gekeken en ik snap het tabelletje niet daarom vraag ik het juist..
staatsloterij alle cyfers goed niet de letters
...
Dank je welquote:Op dinsdag 14 september 2004 15:49 schreef calvobbes het volgende:
Done
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |