Oops, sorryquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Je gooit Duitser doodgeschoten op schoolplein dicht en verwijst naar het topic in NWS. Wat vol is. Reageert moeilijk daar, dus...
heee.. is dit een bug? in mijn originele post blijft de oude titel gehandhaafd... FF in RFD posten...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:32 schreef Shark.Bait het volgende:
Damn...
General Slow Chat, deel XC
moet eigenlijk heten: General Slow Chat, deel XC
Niks meer. Die is op slot gegooid wegens verregaande op het bagger afstevende slowchatquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:55 schreef paultjuhhh het volgende:
wat doe je met ons supertopic over zwemmen
mooi gezegd, ookal vond ik het best wel een serieus topicquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:58 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Niks meer. Die is op slot gegooid wegens verregaande op het bagger afstevende slowchat
Wat snap je niet aan "er zijn al genoeg LL topics in Muziek"quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 10:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
Calhomo, verplaats m dan, ipv een slotje
Als er topics in GC worden geopend die in Onzin horen, maar dan dubbel blijken te zijn dan ruim ik die rotzooi van jullie wel even opquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
en sinds wanneer ben jij mod van ONZ?
lange posts kunnen nog steeds niet geedit worden !quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:58 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als er topics in GC worden geopend die in Onzin horen, maar dan dubbel blijken te zijn dan ruim ik die rotzooi van jullie wel even op
Dus als je me even duidelijk zegt waarom die ene fout is en die ander goed, dan heropen ik die ene wel. Ik zie namelijk geen verschil wat jij en anderen niet kunnen hersteleln
Mja daar kan ik ook weinig aan doen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:43 schreef Bosbeetle het volgende:
lange posts kunnen nog steeds niet geedit worden !
Maakt niet uit, kan gebeuren. Ik maak er niet zo'n punt van hoorquote:en ik was me niet bewust dat hij in GC stond ... mijn excuses
we hadden het eerst even netjes in ONZ FB gezetquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:16 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Mja daar kan ik ook weinig aan doen.
Maar ik wist niet dat dat het probleem was en jullie daarom een nieuw topic hadden geopend
quote:Maakt niet uit, kan gebeuren. Ik maak er niet zo'n punt van hoor
Ja dat ga ik niet lezen als ik een topic in GC zie wat in Onzin hoortquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:17 schreef Bosbeetle het volgende:
we hadden het eerst even netjes in ONZ FB gezet
Leg maar eens uit waarom je die verf nodig hebt dan.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:04 schreef Omkron het volgende:
Uiterst moeilijk en kostbaar verwijderbaare verf..
je vergist je..
Maar waarom moet het dan duur zijn om te verwijderen?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:09 schreef Omkron het volgende:
Omdat ik een muurschildering wil gaan maken.. op mijn eigen muur..
Ja tuurlijkquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:12 schreef Omkron het volgende:
Neuh.. dat was een typefout.. ik bedoelde dat de verf niet kostbaar moest zijn..
Mijn part-time spiegelbeeldquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:25 schreef shmoopy het volgende:
Deze collega denkt ook dat hij stoute plannen heeft, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |