Had niet verwacht dat er nog een nieuw topic eraan zou komenquote:Op zondag 25 juli 2004 19:35 schreef MadGuy het volgende:
Haargroeiers verzamel u hier!!
Deze centrale topic is er voor een ieder die heeft besloten of nog twijfelt om zijn [of haar] haar lang, al dan niet halflang te laten groeien. We zijn alweer aanbeland bij deel XIII [dertien, eikels!] en nog steeds zijn er enkele diehards voor wie het niet lang genoeg kan zijn.
DJ-Maurits heeft een leuk plaatje voor de OP verzorgd:
[afbeelding]
Nog niet iedereen staat erin. Niet gevreesd, ook aan U wordt in de toekomst gedacht! Niet teveel zeuren, het is tenslotte vakantie!
Daar ik zelf lui ben en daar het ook vakantie is, heb ik besloten ook enkele links te geven naar wat zaken die van belang kunnen zijn voor de topic onder het mom van ‘zoek het zelf maar lekker uit’.![]()
Haartrends Zomer 2004
Langer Haar Trend voor Mannen
Haarwas Tips
Stylingtips voor Langer Haar
Belangrijke stylingproducten die gebruikt kunnen worden: Wax, gel, Zwitsal Babyshampoo [jaja!].
Thanxquote:Op zondag 25 juli 2004 20:18 schreef MadGuy het volgende:
Darcmarc, jij hebt fokking Mark C. Collier haar. Geweldig man!
Ik moet wel zeggen dat het bij mij ook steeds meer naar mijn zin gaat zitten. Ik hoef er ook steeds minder aan te doen. Of dit komt omdat het beter valt of omdat ik me er gewoon minder aan erger weet ik niet. In beide gevallen ben ik blij.
Ik heb gisteren wederom gewassen met Zwitsal, en nu zit er niets in haar behalve puur natuur, En het zit gewoon goed en nonchalant!
1:,Waarom laat je het niet zwart vervenquote:Op zondag 25 juli 2004 20:32 schreef MadGuy het volgende: Ik zou de kleur wel op prijs stellen eigenlijk. Donker haar ziet er veel leuker en vooral ook voller uit op een of andere manier...
Ja dat begrijp ik wel maar je kan het toch een keer proberen voor de geinquote:Op zondag 25 juli 2004 20:52 schreef MadGuy het volgende:
En tsja verven. Ik vind dat een beetje... tsja, niet echt iets voor een man zeg maar
ik heb ooit wel ns een kleur in mn haar gehad, jaaaren terug vond de kapper dat wel een leuk plan, maar ik was er toch niet echt blij mee, als het echt een heel andere kleur is dan je eigen kleur, dan is het juist wel cool, maar toen was het gewoon ook net een andere tint dan mn eigen haar en dan vragen mensen je constant van, heeej, heb je je haar geverfd? En helaas vinden veel mensen dat dan nog steeds best raar. Daar moet je natuurlijk schijt aan hebben, maar das makkelijker gezegd dan gedaan. Terwijl ik ook wel eens blonde plukjes gehad heb, en dat vinden mensen toch veel normaler dan je hele haar geverfd, eigenlijk best mafquote:Op zondag 25 juli 2004 21:04 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik wel maar je kan het toch een keer proberen voor de gein![]()
hmmm... mischien binnenkort mn haar maar weer is zwart verfenquote:Op zondag 25 juli 2004 20:52 schreef MadGuy het volgende:
Goed idee, ik zal het gelijk editten.
En tsja verven. Ik vind dat een beetje... tsja, niet echt iets voor een man zeg maar. En ik vraag me ook af of dat mijn gezicht niet enorm hard maakt...
Beckham heeft het tegenwoordig weer kort geloof ik!quote:Op zondag 25 juli 2004 22:40 schreef Roellie80 het volgende:
en nu ga ik eerst maar eens als Roellie Beckham door het leven![]()
Das ongeveer de lengte dat ik wil hebben, nog 6 maandjes denk ik....quote:Op zondag 25 juli 2004 22:40 schreef Roellie80 het volgende:
Om af te trappen eerst maar eens m'n laatste bijdrage aan het deeltje 13
[afbeelding]
Nu ben ik vrijdag toch maar de kapper binnengestapt omdat ik echt een hekel aan m'n haar begon te krijgen.. en nu konden ze mij vertellen dat het lang genoeg was voor een staartje
Toen ik begon met "het laten groeien" had ik ook in m'n hoofd dat ik door zou gaan tot dat ik een staartje zou kunnen dragendus dat was wel ff een cool moment om te horen van de kapsters dat het goed kon
en nu ga ik eerst maar eens als Roellie Beckham door het leven![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 juli 2004 17:35 schreef nozem het volgende:
Het is er af, het was een cm of 20, krullend haar, nu is het slechts enkele cm's, het zag er niet meer uit, nu groeten oude vrouwtjes met ineens weer.
en jonge meiden niet meer?quote:Op maandag 26 juli 2004 17:35 schreef nozem het volgende:
Het is er af, het was een cm of 20, krullend haar, nu is het slechts enkele cm's, het zag er niet meer uit, nu groeten oude vrouwtjes met ineens weer.
Yep, doe je mee....quote:Op maandag 26 juli 2004 17:24 schreef Auticia het volgende:
Wat is nou de bedoeling van dit topic?
Dat je elke week je haar gaat opmeten en dat hier post?
ik heb een aantal jaar geleden toen ik kort haar had, mn haar wel eens paars geverft, maar ik vind het bij lang haar niet echt mooi...quote:Op zondag 25 juli 2004 21:16 schreef Samson het volgende:
[..]
ik heb ooit wel ns een kleur in mn haar gehad, jaaaren terug vond de kapper dat wel een leuk plan, maar ik was er toch niet echt blij mee, als het echt een heel andere kleur is dan je eigen kleur, dan is het juist wel cool, maar toen was het gewoon ook net een andere tint dan mn eigen haar en dan vragen mensen je constant van, heeej, heb je je haar geverfd? En helaas vinden veel mensen dat dan nog steeds best raar. Daar moet je natuurlijk schijt aan hebben, maar das makkelijker gezegd dan gedaan. Terwijl ik ook wel eens blonde plukjes gehad heb, en dat vinden mensen toch veel normaler dan je hele haar geverfd, eigenlijk best maf![]()
andere shampo kan helpen bij pluizend haar.quote:Op maandag 26 juli 2004 23:50 schreef S-Two het volgende:
ik ben er een aantal weken niet geweest, maar nu weer terug...
alleen zit nu steeds me af te vragen of ik mn haar wel langer wil.. .:S
het was gelukkig zondag anders was ik gister spontaan naar de kapper gerent, en de 2 kappers in mijn woonplaats zijn door de vakantie ook gesloten, dus ik denk dat ik het nu nog wel ff in kan houden...
het gene waar ik nu steeds over na denk is... zal het me wel staan e.d. ... en als ik geen gel gebruik denk ik dat het heel erg pluizig e.d. is... net zoals toen ik vanmiddag uit het zwembad kwam zat het direct helemaal nix.. (misschien een slecht voorbeeld), en ik wou ook eigenlijk lang(er) haar omdat ik er dan niet zoveel gel in hoef te doen, en het was 'losser' valt, maar nu ik al wat langer haar heb vind ik dat als ik het zonder gel draag, het helemaal nix zit, zonder model en heel erg pluizig... :S
wie helpt mij?
ik had dat eerst ook , kort haar, zat goe dmet gel drin, zonder zat t voor geen meter....kben t nu ook aant laten groeien en ik moet zeggen, hoe langer het wordt hoe beter t zit...quote:Op maandag 26 juli 2004 23:50 schreef S-Two het volgende:
het was gelukkig zondag anders was ik gister spontaan naar de kapper gerent, en de 2 kappers in mijn woonplaats zijn door de vakantie ook gesloten, dus ik denk dat ik het nu nog wel ff in kan houden...
het gene waar ik nu steeds over na denk is... zal het me wel staan e.d. ... en als ik geen gel gebruik denk ik dat het heel erg pluizig e.d. is... net zoals toen ik vanmiddag uit het zwembad kwam zat het direct helemaal nix.. (misschien een slecht voorbeeld), en ik wou ook eigenlijk lang(er) haar omdat ik er dan niet zoveel gel in hoef te doen, en het was 'losser' valt, maar nu ik al wat langer haar heb vind ik dat als ik het zonder gel draag, het helemaal nix zit, zonder model en heel erg pluizig... :S
wie helpt mij?
Wax?quote:Op maandag 26 juli 2004 23:50 schreef S-Two het volgende:
wie helpt mij?
Ik ken het probleem, wax wil idd wel helpen, en ik heb zelf ook graag dat het wat losser valt als het langer is, enkel heb ik wel nogal slag in mn haar, dus af en toe "valt" daar weinig aan. Minder wassen is wel een goed plan, en als je je echt niet kunt beheersen, wat ik dus toevallig zelf vandaag heb gedaan, toch even langs de kapper, maar dus heeeeeeel duidelijk zijn dat je t enkel wat bij wil laten werken en zeker niet kort wil. Bij mij heeft t gewerkt, vooral voor wil ik t nog een stuk langer en daar heeft ie bijna niks afgehaaldquote:Op maandag 26 juli 2004 23:50 schreef S-Two het volgende:
wie helpt mij?
borstelen als je t juist wat vetter wil hebben ,dus ook een oplossing voor de pluis (bij mij iig wel) en kammen als t gewoon wat in model moetquote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:56 schreef S-Two het volgende:
het helpt echt dat de kapperszaken hier dicht zitten... ik denk dat ik het nu eerst nog ff zo laat, en dan als ik terug van vakantie kom, zie ik wel weer... heb nu alleen wel hele dikke 'bossen' haar net boven mijn oren
maar iig bedankt voor de tips, ik zal eens ff wax/palmers gaan kopen en die zwitsal babyshampoo lijkt me ook wel goed... gebruik sinds ongeveer een week ook conditioner (van de vriendin van mijn broer) en moet zeggen dat dat ook best redelijk werkt...
dan heb ik nog een laatst vraag: je haar... borstelen of kammen?
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:59 schreef Samson het volgende:
[..]
borstelen als je t juist wat vetter wil hebben ,dus ook een oplossing voor de pluis (bij mij iig wel) en kammen als t gewoon wat in model moet
Yep, daar moet je doorheen!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:56 schreef S-Two het volgende:
heb nu alleen wel hele dikke 'bossen' haar net boven mijn oren
goed nadenken wat je wil!!! als je zoals mij bent en al eerder hebt geprobeerd je haar te laten groeien, en de dag nadat je het kort had laten knippen toch eigenlijk weer spijt had dus beter niet alles kort laten knippen! Dan kun je beter beetje bij laten knippen. Maar ja, doen wat je zelf wil natuurlijk, succesquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:45 schreef S-Two het volgende:
ik heb een afspraak gemaakt voor morgen 10.00 bij de kapper... ik zie daar wel of ik het alleen een beetje laat bijknippen of bijna alles eraf haal....
doorlaten groeiën totdat je er een staart in kan doenquote:Op donderdag 29 juli 2004 12:30 schreef _TK het volgende:
Nog niet eerder in dit topic gepost, maar ook ik ben bezig met wat langer haar...
Tot voor vorige week had ik 't 7 maanden laten groeien, maar ben toen maar eens naar de kapper gegaan om 't een beetje te laten bijknippen.
Mijn problemen zijn ook: wat smeer ik er in ? wax werkt opzich wel goed, alleen het is zo smerig de volgende morgen... heb ook geen zin om elke avond 't er uit te wassen.
Ander probleempje: mijn haren gaan echt heel snel door de war als ik b.v. naar school fiets (stuk bergaf) wat doe ik daar aan ?
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:19 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
doorlaten groeiën totdat je er een staart in kan doen
ziet er goed uit, leuker dan je oudere pic, verf kan dus best een goeie optie zijnquote:
Ik denk dat de kapper er op stond dat het eerst gewassen zou wordenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:41 schreef MadGuy het volgende:
Ja inderdaad wel iets beter...
waar zijn die dingen te koop...en watvoor zijn er allemaal?quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:48 schreef Myster_E het volgende:
Oh ja, een haarband die moet ik ook nog kopen voor het voetballen.
Zal waarschijnlijk wel een rode worden zoals Rambo.
kijk hier maar is Haarband voor bij het sportenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:39 schreef paultje- het volgende:
[..]
waar zijn die dingen te koop...en watvoor zijn er allemaal?
thnxquote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:54 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
kijk hier maar is Haarband voor bij het sporten
Dat zag ik nog maar net...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:42 schreef MadGuy het volgende:
*verbergt alle drank, pin up girls en snacks snel*
Bedankt hoor..quote:En ik had je mooie image juist in de OP gezet...
*Haalt drank weer tevoorschijn, maar houdt de rest nog even angstvallig verborgen tot DJ-Maurits omvalt*quote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:47 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Dat zag ik nog maar net...... Maar na wat drank word ik wel wat vergeetachtiger...
.
Bij mij hangt het juist teveel als ik een halve dag rondloopquote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:42 schreef MadGuy het volgende:
Annie wees, wat ik me dus afvroeg. Waarom de fuck gaat mijn haar voor altijd opkruipen? Ik wil het eigenlijk meer hangend zoals hier:
[afbeelding]
Of hier:
[afbeelding]
Is dat een rugby shirt?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:50 schreef Speth het volgende:
[afbeelding]
En ja, dat is veruit m'n favoriete rugbyshirt
Daar heb je wel weer een plofkopquote:Op zondag 1 augustus 2004 02:27 schreef Speth het volgende:
Niet eens commentaar op die foto van mij
Jaquote:Op zondag 1 augustus 2004 04:33 schreef Ja_Roel het volgende:
[..]
Is dat een rugby shirt?![]()
Ik ga niet aan m,n haar zitten bij het sporten als het naar voren valt pech dan maar hehquote:Op zondag 1 augustus 2004 13:33 schreef paultje- het volgende:
ah klaar getraind....heerlijk actief en nu hartstikke kapot...![]()
hare waren in het begin wel n btje irritant...maar na n tijdj ewaren ze zo nat dat ze gewoon bleven plakken zoals ik t wou![]()
Maar het voetbalt zo onhandig met haar in je ogen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:12 schreef MadGuy het volgende:
Bij sporten zou mijn haar het laatste zijn waar ik aan denk. je sport, het is geen schoonheidscompetitie...
precies...dan heb ik heletijd haar in me ogen hangen en prikt dat...dus ik ga binnekort tog maar opzoek naar zon elastiekdingquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:14 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Maar het voetbalt zo onhandig met haar in je ogen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:56 schreef Speth het volgende:
En nu hangt 'ie scheef?
M'n moeder zeurt de hele tijd dat ik m'n haar los moet laten hangen, zonder gel of wax erin, volgens mij heeft ze er weinig verstand van...
Mijn mat is ook vrij fors nu maar zelf knippen lijkt me niet echt een optie. Hoe heb je dat gedaan bij jezelf? Een klein beetje aan de zijkant wegknippen heb ik weleens gedaan alleen de achterkant nog niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:16 schreef DJ-Maurits het volgende:
Ik heb vandaag maar eens eigenhandig mijn mat gekortwiekt... het werd een beetje asociaal....
Ik heb er ook niet meer dan 1,5 cm afgehaald...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:00 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Mijn mat is ook vrij fors nu maar zelf knippen lijkt me niet echt een optie. Hoe heb je dat gedaan bij jezelf? Een klein beetje aan de zijkant wegknippen heb ik weleens gedaan alleen de achterkant nog niet.
Ik wacht nog even een maand voordat ik naar de kapper ga. Dan laat ik er een klein stukje afhalen denk ik.
Hey, wat voor kleur haar had je eerst dan?? Blond? Je lijkt nu een beetje gothic maar staat wel goedquote:
Als ik uit bed kom is het al opgekrultquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:16 schreef MadGuy het volgende:
Ik zou jouw kapsel eigenlijk ideaal vinden, Marc... Wat doe je de beruchte tweede dag dat het opkrult anders eigenlijk?
Wat een verbetering!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:56 schreef DarcMarc het volgende:
Mijn metamorphose van kort naar een stuk langer
[afbeelding] ergens in april
[afbeelding]
half mei
[afbeelding]
gisteren
en nu de 2e dag krult het weer op [afbeelding]
en lijkt het korter in m,n nek
Dankequote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:24 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Wat een verbetering!.
Ach... daardoor springen de laatste 2 foto's er wat extra uit...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:28 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Danke
die eerste 2 foto,s zijn verschrikkelijk![]()
Ik heb inderdaad het zelfde probleem als jou! maar het ligt er ook aan hoe droog je haar is als je het gewassen hebt, als m,n haar erg nat is en ik haal m,n kam er door heen krijg ik het niet meer goedquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:21 schreef MadGuy het volgende:
Ja maar als je het dan wast? Ik neem aan dat het dan weer goed komt te zitten.
Bij mij verschilt het eigenlijk. De ene keer was ik mijn haar en dan zit het echt fantastisch en voelt het goed zacht aan. Dan slaap ik en zit het de volgende dag nog goed. En de andere keer is er gewoon geen koek van te bakken en moet ik aan de slag met gel en wax, wat na een tijdje eigenlijk ook geen oplossing is...
Het staat je overigens écht goed
yepquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:31 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ach... daardoor springen de laatste 2 foto's er wat extra uit....
Dat is voor meisjes/ vrouwen spethquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:38 schreef Speth het volgende:
Vanochtend Andrelon Zomerblond gebruikt, kan 't niemand aanraden... Het is nu VEEL te blond, wat niet mooi is en (bij mij althans..) meisjesachtig staat
Maar heb je nu ook meer sjans bij meiden,.. dan met kort haar??? Ik had dat wel en vaak maakt langer haar je aantrekkelijker bij de meiden en dat is natuurlijk altijd mooi meegenomen. En aan de andere mannen hier ook zelfde vraag. Heb je nu je lang haar hebt meer sjans bij de meiden of heb je niets gemerktquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:28 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Danke
die eerste 2 foto,s zijn verschrikkelijk![]()
Jaquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:41 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Maar heb je nu ook meer sjans bij meiden,.. dan met kort haar???
Uhmm vele miljoenen meiden vinden Boris lekker dus zit wel goed dan. Beter dan dat ze zeggen dat je op Jamai lijktquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:45 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Jamaar ik word wel vaak voor Boris uitgemaakt
vooral m,n vrouwlijke collega,s doen dat erg vaak
Hij dacht aan:;,,,, man met lang haar in commercialquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:40 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Dat is voor meisjes/ vrouwen speth
Okeequote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:50 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Hij dacht aan:;,,,, man met lang haar in commercialDus dacht dat het ook voor mannen was
* Speth heeft altijd lang haar gehad, en nooit erg veel sjans:X In kroegen/discotheken heb ik wel eens sjans, maar niet echt vaak. Ik denk dat dat komt doordat ik nogal verwijfd lijk, en een vrij dikke kop hebquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:41 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Maar heb je nu ook meer sjans bij meiden,.. dan met kort haar??? Ik had dat wel en vaak maakt langer haar je aantrekkelijker bij de meiden en dat is natuurlijk altijd mooi meegenomen. En aan de andere mannen hier ook zelfde vraag. Heb je nu je lang haar hebt meer sjans bij de meiden of heb je niets gemerkt![]()
Hahahahaha idem hier... Onwijs irritant vorige keer op een eigen feestje kwam zo een gast naar me toe, he jij lijkt op Boris.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:45 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Jamaar ik word wel vaak voor Boris uitgemaakt
vooral m,n vrouwlijke collega,s doen dat erg vaak
Jij gaat naar feestjes van Bartiméus?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:14 schreef HotFudge het volgende:
[..]
Hahahahaha idem hier... Onwijs irritant vorige keer op een eigen feestje kwam zo een gast naar me toe, he jij lijkt op Boris.![]()
![]()
Ben ook wel benieuwd wat er hiero gaat gebeuren, als ik het heel kort heb werk dat duidelijk beter dan normaal, nu ga ik het lang laten groeien en en ben dus wel benieuwd.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:41 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Maar heb je nu ook meer sjans bij meiden,.. dan met kort haar??? Ik had dat wel en vaak maakt langer haar je aantrekkelijker bij de meiden en dat is natuurlijk altijd mooi meegenomen. En aan de andere mannen hier ook zelfde vraag. Heb je nu je lang haar hebt meer sjans bij de meiden of heb je niets gemerkt![]()
Zeg, jij lijkt niet op Boris.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:12 schreef surrealm het volgende:vorig jaar november geschoten
[afbeelding]
Dé Idols winnaar van 2004 natuurlijk dommiequote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:53 schreef surrealm het volgende:
niet echt dus, kennelijk... maar wie de f... is boris???
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:53 schreef surrealm het volgende:
niet echt dus, kennelijk... maar wie de f... is boris???
ophouden nu over idolsquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:26 schreef surrealm het volgende:
zo rond oud en nieuw wist ik 'al' dat jamai, of was het toch jim vorig jaar had gewonnen
het is nu pas augustus, so don't blame me.
ik ben te vaak van huis weg om dit soort dingen te volgen
vooral als het wat langer is heb je er 3 kwartier plezier vanquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:31 schreef Lucske het volgende:
Wat langer haar geeft garantie op een privé-zwembad in je nek zoiets met dit weer....
Ik moet eerlijk zeggen dat het bij mij wel werkt, beter met langer haar dan met kort haar, dus ik kan positief antwoordenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:41 schreef Alessandro het volgende:
[..]
had ie maar bij de goeie plek de hole in one moeten slaanquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:34 schreef MadGuy het volgende:
Trouwens, Lacoste... Ik wist niet dat je aan golf deed. Jammer van die BMW man...
[afbeelding]
Achja die BMW kon zo in de laadklep van m'n Hummer, naja nu passen m'n golfclubs er in ieder geval in. Je kan niet alles hebben héquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:34 schreef MadGuy het volgende:
Trouwens, Lacoste... Ik wist niet dat je aan golf deed. Jammer van die BMW man...
[afbeelding]
moet ik zeggen dat ik daar helemaal GEEN last van heb, en dan heb ik nog wel donkerbruin haar ook... ik heb juist het idee dat het als een soort zonescherm werktquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:31 schreef Lucske het volgende:
Wat langer haar geeft garantie op een privé-zwembad in je nek zoiets met dit weer....
Ze heeft er wel verstand van, want op die foto ziet het er echt niet uit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:56 schreef Speth het volgende:
En nu hangt 'ie scheef?
M'n moeder zeurt de hele tijd dat ik m'n haar los moet laten hangen, zonder gel of wax erin, volgens mij heeft ze er weinig verstand van...
Dat klopt, en dat weet ik ookquote:Ze heeft er wel verstand van, want op die foto ziet het er echt niet uit.
quote:Omdat je best wel een dik hoofd hebt (no offence)
ha lucske, het gaat er echt steeds beter uitzien! ga zo door!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:34 schreef Lucske het volgende:
Status-update-plaatje-met-haar-half-achter-oren:
[afbeelding]
Je hebt voor al lang genoeg, achter nog een matje en klaarquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:22 schreef Lucske het volgende:
Hehehe
Moet idd nog wat langer, maar niet té....
Zullen zien.
Nu nog een hele grote mat zoals mijquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:34 schreef Lucske het volgende:
Status-update-plaatje-met-haar-half-achter-oren:
[afbeelding]
maar op je avatar heb je geen dikke kopquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:14 schreef Speth het volgende:
fotoboek.fok.nl/speth staan vrijwel alle foto's die ik hebIk ga de 10e naar Mexico, daar zullen we wel een berg foto's nemen... Moet ik ze wel eerst even ontwikkelen en inscannen enzo, maar dan zal ik er dus wel wat meer hebben
Het vreemde van mijn kop is dat hij de ene dag dikker is/lijkt dan de andere, alsof m'n huid opzet of iets dergelijks... Zie je ook wel in die foto's. Heb geen idee wat 't veroorzaakt
Voorlopig stop ik er nu even mee, mijn kop is al lang genoeg in dit topic voorbij gekomenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:11 schreef 205_Lacoste het volgende:
Als iemand al veel foto's gepost heeft dan is 't Speth wel! (op Donkere Marc na)
Oei, het moment der verleiding... laat staan die handelquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:04 schreef -roGue- het volgende:
Ik wilde me haar dr afknippen, maar nu ik dit weer ff zie in een inetcafe
Laat maar groeien die handel
Greets
het zit echt te kansloos de afgelopen weken, ik zit echt dagelijks te vechten tegen de verleiding om een kapper te vinden hierquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:40 schreef MadGuy het volgende:
Haha, komisch. Ik vroeg met net af hoe het staat met het haar van roGue...
Als je dan toch evt gaat laten bijknippen kun je dat beter niet daar laten doen denk ik, straks is het echt helemaal verkloot en schiet je er dus helemaal niks mee opquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:14 schreef -roGue- het volgende:
[..]
het zit echt te kansloos de afgelopen weken, ik zit echt dagelijks te vechten tegen de verleiding om een kapper te vinden hier
Over 10 dagen komt er een update, dan ben ik weer thuis!
ow, ik hoop dat ik me deze komende tijd hierdoorheen kan slaan, das idd geen makkelijke opgave, godzijdank kom je ook weer terug anders had ik al naar de pillen gegrepenquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:56 schreef DJ-Maurits het volgende:
Jullie zullen mijn tomeloze enthousiasme en inzet helaas even moeten missen. Want ik ga op vakantie...
Maar ik weet zeker dat jullie het met een flink portie doorzettingsvermogen ook wel even zonder mij redden. Ik weet het, het is moeilijk... maar hou de gedachte vast dat ik ook weer terugkom.
Dat de geest die liefde is, ons allen moge leiden en beschermen!
Gegroet!
Als ik dat zou doen had ik bij elke inademing een neus vol haar...quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:37 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind het wel een leuke beachdude kapsel. Ik ga het eens uitproberen...
zeker weten, ik moet nog 3 weekjes doorbijten en dan..... bella italiaquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:59 schreef paultje- het volgende:
london is ook cool
Dudequote:Op dinsdag 10 augustus 2004 04:59 schreef TwztId het volgende:
Het was leuk jongens, maar m'n haar gaat er woensdag af..
quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:56 schreef MadGuy het volgende:
@ Hanzel_lane: Bedoel je deze jongen? Op zich kan ik dat al, als ik mijn haar een beetje platter krijg van voren...
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zou er ook nog maar ns over denken, dat duurt weer een hele tijd voordat je het terug hebt, of gaat er gewoon niet zoveel af dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 04:59 schreef TwztId het volgende:
Het was leuk jongens, maar m'n haar gaat er woensdag af..
Mischien overal uitgelachen door meiden en nu is hij boos op zijn kapsel omdat hij geen sjans had/quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:31 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
DudeIk zou het nog maar eens in heroverweging nemen, het zat echt cool. Vanwaar deze ommezwaai ineens? Volgens mij ben je gewoon dronken aangezien de post van 05:00 is, je weet niet wat je zegt
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:06 schreef HotFudge het volgende:
Waar kan ik het haar van TwztId dan aanschouwen? :S
Hey dude, ook een reden waarom je het af wilt?? Zit het lastig of word je uitgelachen?? Wat is de reden. Je moet trouwens voor korter maken en achter een matje. Zoiets als Darc MArc. Jij hebt achter te kort en voor te lang. Slechte verhoudingen. Maar verder staat het wel oke als je die punten even aanhoudt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:07 schreef TwztId het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Morgen is het toch echt weg...
Tis langer aan de achterkant, is alleen niet zo goed te zien op die foto's.. En mijn doel was zowiezo 1 lengte dus.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:11 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Hey dude, ook een reden waarom je het af wilt?? Zit het lastig of word je uitgelachen?? Wat is de reden. Je moet trouwens voor korter maken en achter een matje. Zoiets als Darc MArc. Jij hebt achter te kort en voor te lang. Slechte verhoudingen. Maar verder staat het wel oke als je die punten even aanhoudt.
Probeer dan even die voorste pukjes te halveren en kijk dan hoe het staatquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:57 schreef TwztId het volgende:
[..]
Tis langer aan de achterkant, is alleen niet zo goed te zien op die foto's.. En mijn doel was zowiezo 1 lengte dus.
Reden dat ik het erafhaal, Het gaat alleen maar steeds meer in de weg zitten, ik kan het inmiddels wel achter me oren doen maar dat vind ik gewoon niet staan en zo wil ik er niet hele tijd bij lopen,.
En nee de reacties op me haar zijn niet allemaal negatief, enige negatieve zijn die van me vrienden die me voor de gein Boris noemen maar hun zijn gewoon jaloers dat is overduidelijk![]()
Ik haal het er nu af en laat het gewoon weer doorgroeien, zie wel tot waar en als ik het weer zat ben "repeat step 1"
ik blijf het zonde vinden, je heb hartstikke geschikt haar om het langer te laten, en wat ik al eerder zei,, je kan het toch ook gewoon wat laten bijknippen, als het je dan toch nog te lang is kan er altijd later nog wat af, vergeet niet dat je het er niet weer opnieuw aan kan laten knippenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 19:07 schreef TwztId het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Morgen is het toch echt weg...
1cm per maandquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:49 schreef Hanzel_lane het volgende:
hoe snel groeit haar gemiddeld eigenlijk?
2 maand wachten?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 07:23 schreef Samson het volgende:
[..]
1cm per maand
Nee 2 maanden. Je komt zeker uit het Oosten des lands?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:51 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
2 maand wachten?![]()
kom uit et noordenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:09 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Nee 2 maanden. Je komt zeker uit het Oosten des lands?
Ehm, maar het komt daar wel op neer ja. Tijd gaat vaak harder dan je zou denken hoor en anders volgende keer iets langer laten groeien. Als je nu 3 maanden niet naar de kapper gaat dan kan hij er dan weer 1cm afhalen om op het gewenste resultaat te zitten.
Potverdorie... dat gaat hard manquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:37 schreef Dionydos1 het volgende:
Updateje van mij...
vorige foto: (3 weken geleden ofzo)
[afbeelding]
Momentfoto:
[afbeelding]
gewoon doorzetten, vergeet niet dat kort altijd kan en langer niet, dus je kunt altijd eerst ns proberen hoe t staat, maar doorzetten is af en toe best moeilijk, ik ben ook al een aantal keren afgehaakt, maar momenteel gaat ie lekkerquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:19 schreef Dionydos1 het volgende:
Ghehe njah het gaat helemaal niet zo hard als k wil uiteraard, maar daar wist ik wel.
Heb wel heel veel "OK EN NU GAAT HET ER AF"- momenten... mjah.. me meisje steunt me
Weet niet of ik het vol houdt... probeer het in ieder geval.
ik begrijp niet egt waarom iemand zou afhaken,quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:36 schreef Samson het volgende:
[..]
gewoon doorzetten, vergeet niet dat kort altijd kan en langer niet, dus je kunt altijd eerst ns proberen hoe t staat, maar doorzetten is af en toe best moeilijk, ik ben ook al een aantal keren afgehaakt, maar momenteel gaat ie lekker![]()
je bent een haakje vergeten bij de url, dus we zien de test helaas nietquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:53 schreef MadGuy het volgende:
Ik denk dat dat inderdaad nog komt Paultje. Ik ben net over zo'n crisis heen, zeg maar...
In de tussentijd is hier voor jullie een leuke test om te kijken hoeveel jullie nu weten van haarverzorging voor de moderne man. Ik zal de eerste zijn om te zeggen dat de vragen zodanig gesteld zijn dat je eigenlijk niet fout kunt antwoorden, maar goed... Het gaat uiteindelijk om het leerproces, nietwaar?
vreemd, als ik reply doe zie ik m wel hoor, maar zo gewoon tussen alle messages staat er bij mij gewoon een lege regel, zal wel weer aan mij liggenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:16 schreef MadGuy het volgende:
Ik ook. En bij mij werkt de URL goed hoor....
quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:05 schreef DarcMarc het volgende:
Ik had er 3 fout![]()
Alsof het mij om die flikkershirt gaat...quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:43 schreef super-muffin het volgende:
MadGuy:
wat een ongelofelijk flikker shirt
Dat zeg ik ook niet; wel dat het je goed staat.quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:43 schreef super-muffin het volgende:
mijn haar is verre van perfect.
precies jouw haar type Madguyquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:36 schreef MadGuy het volgende:
Ook cool haar en ik ga er steeds meer naartoe:
[afbeelding]
Dat dacht ik ook. Nu nog de lengte!quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:22 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
precies jouw haar type Madguy
Ik zou t niet doen, t zit best goed zo lijkt me, of erger je je eraan? Tja, je moet het wel zelf mooi vinden natuurlijk, jij moet ermee lopen...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:27 schreef -roGue- het volgende:
Yoo,
Ik ben weer terug, zit nog steeds te twijfelen of ik het af zal knippen of niet...
Ff update (me haar komt hier net onder een pet vandaan):
wazig hoofd
[afbeelding]
zijkant
[afbeelding]
Welcome back!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:58 schreef -roGue- het volgende:
@ Samson,
Ik draag het niet zoals het daar zit, komt net onder pet vandaan daar
Ik heb het gevoel dat het altijd suf zit, dat ik er nix mee kan
Moeilijk nog om te zien, maar het lijkt wel dat het misschien tijd is om t enkel wat te laten uitdunnen, dat wil ook vaak best goed helpen om je haar weer een beetje handelbaar te maken, als je dan nog steeds niet tevreden bent kan t er natuurlijk altijd nog af, maar zou toch wel zonde zijnquote:
Ik vind je kapsel op boven pic er stoerder uitzien dan onder pic.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 21:13 schreef r00d het volgende:
Zow, hier ook maar weer ff een fototje van mij, met wat vergelijk materiaal van een tijdje geleden:
[afbeelding]
Eigenlijk gewoon nix met me haar gedaan
[afbeelding]
Achter nog iets langer en je hebt je top kapsel. Mocht het niet aanslaan bij de meiden dan kan je het altijd nog kort doenquote:
En standaardzinnetjes opratelen is voor idioten...quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:59 schreef HotFudge het volgende:
Ik ben ook terug jah. Hopen is voor papen DJ-M!!
quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:04 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
En standaardzinnetjes opratelen is voor idioten....
Mr. Dj is back!quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:04 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
En standaardzinnetjes opratelen is voor idioten....
bekijk de vorige delen!quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:33 schreef pimpin het volgende:
Wat voorn styling-producten (wat een mooi woord) zouden jullie gebruikem om lang haar wel in model te houden, maar dat het niet zo gaat slierten. Dus geen gel/wet - look.
Daar krijg je spijt vanquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 21:50 schreef MadGuy het volgende:
Welkom terug allen. Ik ben ook weer terug, heb een hekel aan mijn haar en ga maandag naar de kapper. Nee, ik ga het niet kort laten knippen, maar er moet maar weer eens model in...
Nou roGue ik had echt verwacht dat het langer na de vakantie zou zijnquote:
Ik weet het, maar dit is ook geen porum...quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:53 schreef DarcMarc het volgende:
Daar krijg je spijt van![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:11 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik weet het, maar dit is ook geen porum...![]()
En waar staat die foto dan?quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:26 schreef furanku het volgende:
![]()
Duurt wel lang zeg.. geen foto noodzakelijk, want er is nog niet echt een verschil met de vorige keer dat ik hier poste
Doorzetten nuquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:20 schreef MadGuy het volgende:
Ik kreeg deze foto van iemand toegestuurd. Hij was gemaakt toen ik bij een concert van Madonna was en ik sta er dus ook op. Best raar, als je het niet verwacht, maar goed. Mijn haar is nu dus zo lang. Het valt me mee, maar ik vind het nog aardig dun, het mag nog wel wat voller eigenlijk...
[afbeelding]
Wat hadden we nou afgesprokenquote:Op maandag 23 augustus 2004 23:23 schreef DJ-Maurits het volgende:
Dat van 205_Lacoste wordt ook steeds langer...
Wacht, ik heb nog wel wat foto'tjes....
Vanmiddag als ik foto's gepost heb weet je pas hoe lang het bij me is, het valt namelijk wel tegen. 3 mnd geleden had de kapper er toch wel een flink stuk afgehaald. Wel heb ik een mega matquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:18 schreef MadGuy het volgende:
Hahaha het wordt enorm lang bij Lacoste. Ik ben er niets bij. Maar, het zit nu wél weer een beetje normaal in model en dat is ook wel wat waard. Nu maar weer verder groeien...
Als je haar snel groeit 7 maanden,als het langzaam groeit een jaarquote:Op maandag 23 augustus 2004 22:56 schreef vinge het volgende:
Hoe lang duurt dat nou, je haar laten groeien (tot nek, half-lang/lang oid, of hoe jullie dat ook noemen) vanaf stekels? een maand of.. ?
Als je niet naar de kapper zou gaan iig... Reken maar ns uit, eigenlijk valt het vies tegen, stel dat je je haar om de drie maanden bij zou laten knippen (als je daarvoor kiest natuurlijk...) en het groeit normaal 1 cm per maand. Geloof me dan maar dat een kapper er echt wel ongeveer een cm afhaalt, ook al vraag je of ie er weinig afhaaltquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:47 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Als je haar snel groeit 7 maanden,als het langzaam groeit een jaar![]()
Die schouw had wel wat netter gekund...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:53 schreef 205_Lacoste het volgende:
Nou, daar komt m'n gigantisch mat dan
Het is wel flink gaan krullen trouwens, niet helemaal de bedoeling maar er zit verder ook geen gel in. Ochja, je moet wat
[afbeelding]
Met een planten spuit je haar nat maken en dan goed kammenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:04 schreef convinced het volgende:
Mijn haar begint ook wat langer te worden. Het komt nu tot net over mijn oren. Ik denk dan ook dat de tijd van grote potten gel een beetje af begint te lopen en het tijd wordt voor iets anders. Ik heb flink dik haar dat krult. Ik houd niet van die troep die niet uit je haar te wassen is al gebruik je terpetine, niet van dat cement spul. Iemand tips?
Wat is voor en wat is achter lacoste ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:53 schreef 205_Lacoste het volgende:
Nou, daar komt m'n gigantisch mat dan
Het is wel flink gaan krullen trouwens, niet helemaal de bedoeling maar er zit verder ook geen gel in. Ochja, je moet wat
[afbeelding]
fohnenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:17 schreef convinced het volgende:
Dat werkt niet, dan zie ik eruit als Jimi Hendrix en dat is niet mijn intentie.
Thnx, maar mij iets teveel krul achterinquote:Op woensdag 25 augustus 2004 08:33 schreef Speth het volgende:
Ik ben weer terug uit midden Amerika, vandaag of morgen maar eens wat foto's laten ontwikkelen
Erg okee haar trouwens, Lacoste, kreeg ik 't maar zo...
Dat zijn 12 delenquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:53 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
bekijk de vorige delen!
[..]
hier een linkje http://www.adversus.nl/beauty/stylinglangehaar.htmlquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:03 schreef pimpin het volgende:
[..]
Dat zijn 12 delen
* DJ-Maurits belt kapper af...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:27 schreef 205_Lacoste het volgende:
Zal ik nog maar even inspirerende foto's posten dan
[afbeelding]
[afbeelding]
Laat ons even weten hoe dit afloopt, ok?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:44 schreef Speth het volgende:
Godver.
Ik zat in 't vliegtuig terug naar huis een beetje aan de rechter achterkant van m'n haar te trekken (waar ik altijd een soort rare kruin had), en er kwamen een heleboel klitten van los haar uit, maar ook haren die eerst gewoon vast zaten. M'n vader zegt dat hij dat op mijn leeftijd ook had, en dat het een soort 'plaatselijke kaalheid' is, waarvan de oorzaak in de hoofdhuid ligt, dat hij destijds met een speciale shampoo heeft verholpen. Ik ga morgen dus als een haas naar de dokter voor een afspraak met een dermatoloog.
Mag ik je bang maken met het feit dat kaalheid overerft via je moeders kant?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:10 schreef Speth het volgende:
Mijn vader is inmiddels 68 en heeft al zijn haar nog (zijn haar is iets korter dan het mijne, en nog helemaal zwart), ik heb dus goede hoop dat het tijdelijk isMaar ik moet sowieso naar de dermatoloog, mijn huid is een groter probleem dan m'n haar :/
hier lijkt er veel minder krul in te zitten dan op die andere pic?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:27 schreef 205_Lacoste het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Neequote:Mag ik je bang maken met het feit dat kaalheid overerft via je moeders kant?
Lacoste! volgens mij heb jj je doel bereikt met het Jonathan Jackson haar zit echt goed manquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:27 schreef 205_Lacoste het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lol mijn broertje is 17 en die heeft kort haar maar heeft last van eczeem op z,n hoofd! dus hij was vervelend en ik gaf hem een klap op z,n hoofd had ik opeens 20 haren in m,n handquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:44 schreef Speth het volgende:
Godver.
Ik zat in 't vliegtuig terug naar huis een beetje aan de rechter achterkant van m'n haar te trekken (waar ik altijd een soort rare kruin had), en er kwamen een heleboel klitten van los haar uit, maar ook haren die eerst gewoon vast zaten. M'n vader zegt dat hij dat op mijn leeftijd ook had, en dat het een soort 'plaatselijke kaalheid' is, waarvan de oorzaak in de hoofdhuid ligt, dat hij destijds met een speciale shampoo heeft verholpen. Ik ga morgen dus als een haas naar de dokter voor een afspraak met een dermatoloog.
Wat een beetje vocht al niet kan doen héquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:22 schreef Samson het volgende:
[..]
hier lijkt er veel minder krul in te zitten dan op die andere pic?
Hij's gewoon jaloersquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:00 schreef Lucske het volgende:
Ja en onnozele opmerkingen blijven maken is irritant....
Wow, dan blijf ik goed haar houden tot mijn 80e!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:21 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Mag ik je bang maken met het feit dat kaalheid overerft via je moeders kant?.
Begint nu iets te lang te worden zoals ik het mooi zou vinden. Maar supergebakje kan zó in één of andere kakkerfolder, echt prima!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:25 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]
nog steeds niet de lengte die ik wil
Lolquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:32 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Begint nu iets te lang te worden zoals ik het mooi zou vinden. Maar supergebakje kan zó in één of andere kakkerfolder, echt prima!
Waaromquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:40 schreef super-muffin het volgende:
Ik ben in een jaar 3 keer naar de kapper geweest.
eerste keer na 5 maanden, toen 3 maanden daarna, en toen weer 3 maanden daarna, en nu moet ik binnenkort weer
Ja hoor, vaak zat... maar soms lijkt het geluk je even toe te lachen. Maar hoe langer het wordt hoe vaker het goed gaat zitten.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:29 schreef pimpin het volgende:
Hoe doen jullie dat, vinden jullie af en toe niet dat je haar er echt totaal NIET uitziet? In sommige periodes?
Idd, dus schijt aan iedereen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:29 schreef pimpin het volgende:
Hoe doen jullie dat, vinden jullie af en toe niet dat je haar er echt totaal NIET uitziet? In sommige periodes?
Hetzelfde wat lacoste zegt hoe langer het word des te makkelijker valt je haar goed! van voren en achteren Ik heb alleen een slechte periode als ik weer naar de kapper zou gaan! danzou ik voorlopig weer een maand last hebben dat het niet wil zittenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:29 schreef pimpin het volgende:
Wow, wat een kapsel al niet vermag!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:12 schreef DarcMarc het volgende:
dat doe ik dus niet meer door die gore klootzak van een baas![]()
Goede kop... zou je niet eens aan lang haar denken?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:00 schreef -roGue- het volgende:
Niet schrikken...
[afbeelding]
Ik ben er blij mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |