abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 juli 2004 @ 19:35:49 #1
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_20850858
Haargroeiers verzamel u hier!!

Deze centrale topic is er voor een ieder die heeft besloten of nog twijfelt om zijn [of haar] haar lang, al dan niet halflang te laten groeien. We zijn alweer aanbeland bij deel XIII [dertien, eikels!] en nog steeds zijn er enkele diehards voor wie het niet lang genoeg kan zijn.

Vorig deeltje [XII]

DJ-Maurits heeft een leuk plaatje voor de OP verzorgd:

Nog niet iedereen staat erin. Niet gevreesd, ook aan U wordt in de toekomst gedacht! Niet teveel zeuren, het is tenslotte vakantie!

Daar ik zelf lui ben en daar het ook vakantie is, heb ik besloten ook enkele links te geven naar wat zaken die van belang kunnen zijn voor de topic onder het mom van ‘zoek het zelf maar lekker uit’.

Haartrends Zomer 2004
Langer Haar Trend voor Mannen
Haarwas Tips
Stylingtips voor Langer Haar

En tot slot ook deze:

Welk [half]lang kapsel zal mij staan?

Belangrijke stylingproducten die gebruikt kunnen worden: Wax, gel, Zwitsal Babyshampoo [jaja!].

[ Bericht 1% gewijzigd door MadGuy op 25-07-2004 21:52:23 ]
pi_20850987
Godzijdank, een vervolgdeel, ik kreeg al ontwenningsverschijnselen na een dag geen topic hierover te kunnen lezen we gaan weer vrolijk verder met groeien, het schiet al lekker op!
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_20851133
quote:
Op zondag 25 juli 2004 19:35 schreef MadGuy het volgende:
Haargroeiers verzamel u hier!!

Deze centrale topic is er voor een ieder die heeft besloten of nog twijfelt om zijn [of haar] haar lang, al dan niet halflang te laten groeien. We zijn alweer aanbeland bij deel XIII [dertien, eikels!] en nog steeds zijn er enkele diehards voor wie het niet lang genoeg kan zijn.

DJ-Maurits heeft een leuk plaatje voor de OP verzorgd:

[afbeelding]

Nog niet iedereen staat erin. Niet gevreesd, ook aan U wordt in de toekomst gedacht! Niet teveel zeuren, het is tenslotte vakantie!

Daar ik zelf lui ben en daar het ook vakantie is, heb ik besloten ook enkele links te geven naar wat zaken die van belang kunnen zijn voor de topic onder het mom van ‘zoek het zelf maar lekker uit’.

Haartrends Zomer 2004
Langer Haar Trend voor Mannen
Haarwas Tips
Stylingtips voor Langer Haar

Belangrijke stylingproducten die gebruikt kunnen worden: Wax, gel, Zwitsal Babyshampoo [jaja!].
Had niet verwacht dat er nog een nieuw topic eraan zou komen vanwege de komkommertijd zal dit topic wel 2 maanden duren!
Hier nog een pic van 2 weken terug voordat m,n webcam stuk ging Ik doe die gozer van rayban na
pi_20851311
ah ik d8 dat ik eroverheen gekeken zou hebbe ..
You never run out of things that can go wrong.....
pi_20851336
gelukkig maar... ik was al bang dat er geen vervolg kwam
"No flying machine will ever fly from New York to Paris." - Orville Wright
"No spacecraft will ever travel faster than the speed of light." - HotFudge
  zondag 25 juli 2004 @ 20:18:22 #6
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_20851839
Darcmarc, jij hebt fokking Mark C. Collier haar. Geweldig man!

Ik moet wel zeggen dat het bij mij ook steeds meer naar mijn zin gaat zitten. Ik hoef er ook steeds minder aan te doen. Of dit komt omdat het beter valt of omdat ik me er gewoon minder aan erger weet ik niet. In beide gevallen ben ik blij.

Ik heb gisteren wederom gewassen met Zwitsal, en nu zit er niets in haar behalve puur natuur, En het zit gewoon goed en nonchalant!
pi_20852059
quote:
Op zondag 25 juli 2004 20:18 schreef MadGuy het volgende:
Darcmarc, jij hebt fokking Mark C. Collier haar. Geweldig man!

Ik moet wel zeggen dat het bij mij ook steeds meer naar mijn zin gaat zitten. Ik hoef er ook steeds minder aan te doen. Of dit komt omdat het beter valt of omdat ik me er gewoon minder aan erger weet ik niet. In beide gevallen ben ik blij.

Ik heb gisteren wederom gewassen met Zwitsal, en nu zit er niets in haar behalve puur natuur, En het zit gewoon goed en nonchalant!
Thanx Ik vind trouwens dat jij het haar van Ruud van Nistelrooy hebt
  zondag 25 juli 2004 @ 20:32:29 #8
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_20852198
Kan een beetje kloppen inderdaad, al lijkt het op mijn (ietwat gedateerde) foto meer slag te hebben dan het eigenlijk heeft. Ik zou de kleur wel op prijs stellen eigenlijk. Donker haar ziet er veel leuker en vooral ook voller uit op een of andere manier...
pi_20852435
quote:
Op zondag 25 juli 2004 20:32 schreef MadGuy het volgende: Ik zou de kleur wel op prijs stellen eigenlijk. Donker haar ziet er veel leuker en vooral ook voller uit op een of andere manier...
1:,Waarom laat je het niet zwart verven
2:,je moet nog even een linkje naar het vorige deel zetten anders krijgen we weer Ontopic die
het vorige deel niet kan vinden
  zondag 25 juli 2004 @ 20:52:35 #10
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_20852641
Goed idee, ik zal het gelijk editten.

En tsja verven. Ik vind dat een beetje... tsja, niet echt iets voor een man zeg maar. En ik vraag me ook af of dat mijn gezicht niet enorm hard maakt...
pi_20852952
quote:
Op zondag 25 juli 2004 20:52 schreef MadGuy het volgende:
En tsja verven. Ik vind dat een beetje... tsja, niet echt iets voor een man zeg maar
Ja dat begrijp ik wel maar je kan het toch een keer proberen voor de gein
pi_20853250
quote:
Op zondag 25 juli 2004 21:04 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik wel maar je kan het toch een keer proberen voor de gein
ik heb ooit wel ns een kleur in mn haar gehad, jaaaren terug vond de kapper dat wel een leuk plan, maar ik was er toch niet echt blij mee, als het echt een heel andere kleur is dan je eigen kleur, dan is het juist wel cool, maar toen was het gewoon ook net een andere tint dan mn eigen haar en dan vragen mensen je constant van, heeej, heb je je haar geverfd? En helaas vinden veel mensen dat dan nog steeds best raar. Daar moet je natuurlijk schijt aan hebben, maar das makkelijker gezegd dan gedaan. Terwijl ik ook wel eens blonde plukjes gehad heb, en dat vinden mensen toch veel normaler dan je hele haar geverfd, eigenlijk best maf
  zondag 25 juli 2004 @ 21:35:57 #13
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_20853753
Ja, als je erover nadenkt is het inderdaad maf. Mijn broertje heeft nu ook blonde plukjes in zijn kapsel, en iedereen vindt het enorm cool staan. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat het inderdaad niet slecht staat. Bij hem dan. Ik weet het niet, bij mij zou men zoiets niet echt verwachten denk ik. Ik ben niet zo'n enorme trendsetter, al vind men meestal wel dat ik een aardige kijk op kleding heb.

Maar dat weet men van mij, dus is dat niet speciaal meer. Vandaar dat ik graag wat donkere haren had gehad. Ik heb best blauwe ogen en dat contrasteert mooi. Bovendien valt het me op dat donker haar gewoon mooi is.
pi_20855151
Om af te trappen eerst maar eens m'n laatste bijdrage aan het deeltje 13

Nu ben ik vrijdag toch maar de kapper binnengestapt omdat ik echt een hekel aan m'n haar begon te krijgen.. en nu konden ze mij vertellen dat het lang genoeg was voor een staartje

Toen ik begon met "het laten groeien" had ik ook in m'n hoofd dat ik door zou gaan tot dat ik een staartje zou kunnen dragen dus dat was wel ff een cool moment om te horen van de kapsters dat het goed kon

en nu ga ik eerst maar eens als Roellie Beckham door het leven
pi_20855630
quote:
Op zondag 25 juli 2004 20:52 schreef MadGuy het volgende:
Goed idee, ik zal het gelijk editten.

En tsja verven. Ik vind dat een beetje... tsja, niet echt iets voor een man zeg maar. En ik vraag me ook af of dat mijn gezicht niet enorm hard maakt...
hmmm... mischien binnenkort mn haar maar weer is zwart verfen
of ik heb nog blauwe verf staan
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
  maandag 26 juli 2004 @ 10:45:36 #16
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_20862184
quote:
Op zondag 25 juli 2004 22:40 schreef Roellie80 het volgende:
Beckham heeft het tegenwoordig weer kort geloof ik!
pi_20862991
ben ik weer..
quote:
Op maandag 26 juli 2004 10:45 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Beckham heeft het tegenwoordig weer kort geloof ik!
jah dat klopt.

Had trouwens vlechtjes in een paar dagen
  maandag 26 juli 2004 @ 14:10:11 #18
61320 TwztId
ja toch..
pi_20866692
quote:
Op zondag 25 juli 2004 22:40 schreef Roellie80 het volgende:
Om af te trappen eerst maar eens m'n laatste bijdrage aan het deeltje 13
[afbeelding]

Nu ben ik vrijdag toch maar de kapper binnengestapt omdat ik echt een hekel aan m'n haar begon te krijgen.. en nu konden ze mij vertellen dat het lang genoeg was voor een staartje

Toen ik begon met "het laten groeien" had ik ook in m'n hoofd dat ik door zou gaan tot dat ik een staartje zou kunnen dragen dus dat was wel ff een cool moment om te horen van de kapsters dat het goed kon

[afbeelding]
Das ongeveer de lengte dat ik wil hebben, nog 6 maandjes denk ik....
  maandag 26 juli 2004 @ 15:17:04 #19
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_20868368
Supergebakje, dat is al dichter bij de dreads die je wilt geloof ik hè? Ik ben er niet echt fan van, maar goed. Smaken verschillen gelukkig maar weer.

Het valt me op dat het gewoon echt steeds meer naar mijn zin gaat zitten. Hopelijk is het weer een stuk gegroeid als ik midden augustus naar Londen ga!
pi_20869614
Voor dreads moeten ze wel een heel stuk langer, want als je ze dread worden ze wel een heel stuk korter.
  maandag 26 juli 2004 @ 16:28:24 #21
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_20870122
Een collega van me heeft het laten doen. Echt zo'n gozertje dat aan elke vinger een meisje kon krijgen. Nu die dreads heeft is zijn haar inderdaad korter, en zijn adressenlijst ook!
  maandag 26 juli 2004 @ 17:24:07 #22
48233 Auticia
warriorette
pi_20871377
Wat is nou de bedoeling van dit topic?
Dat je elke week je haar gaat opmeten en dat hier post?
I bet you are flying inside.
pi_20871591
Het is er af, het was een cm of 20, krullend haar, nu is het slechts enkele cm's, het zag er niet meer uit, nu groeten oude vrouwtjes met ineens weer.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_20871648
quote:
Op maandag 26 juli 2004 17:35 schreef nozem het volgende:
Het is er af, het was een cm of 20, krullend haar, nu is het slechts enkele cm's, het zag er niet meer uit, nu groeten oude vrouwtjes met ineens weer.
pi_20872778
oewoew
eindlijk weer eens n GHD
pi_20873689
quote:
Op maandag 26 juli 2004 17:35 schreef nozem het volgende:
en jonge meiden niet meer?
  maandag 26 juli 2004 @ 20:26:31 #27
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_20875020
quote:
Op maandag 26 juli 2004 17:24 schreef Auticia het volgende:
Wat is nou de bedoeling van dit topic?
Dat je elke week je haar gaat opmeten en dat hier post?
Yep, doe je mee....
  maandag 26 juli 2004 @ 23:50:33 #28
82589 S-Two
barba macacu
pi_20879942
ik ben er een aantal weken niet geweest, maar nu weer terug...
alleen zit nu steeds me af te vragen of ik mn haar wel langer wil.. .:S
het was gelukkig zondag anders was ik gister spontaan naar de kapper gerent, en de 2 kappers in mijn woonplaats zijn door de vakantie ook gesloten, dus ik denk dat ik het nu nog wel ff in kan houden...

het gene waar ik nu steeds over na denk is... zal het me wel staan e.d. ... en als ik geen gel gebruik denk ik dat het heel erg pluizig e.d. is... net zoals toen ik vanmiddag uit het zwembad kwam zat het direct helemaal nix.. (misschien een slecht voorbeeld), en ik wou ook eigenlijk lang(er) haar omdat ik er dan niet zoveel gel in hoef te doen, en het was 'losser' valt, maar nu ik al wat langer haar heb vind ik dat als ik het zonder gel draag, het helemaal nix zit, zonder model en heel erg pluizig... :S

wie helpt mij?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  maandag 26 juli 2004 @ 23:53:55 #29
82589 S-Two
barba macacu
pi_20880014
quote:
Op zondag 25 juli 2004 21:16 schreef Samson het volgende:

[..]

ik heb ooit wel ns een kleur in mn haar gehad, jaaaren terug vond de kapper dat wel een leuk plan, maar ik was er toch niet echt blij mee, als het echt een heel andere kleur is dan je eigen kleur, dan is het juist wel cool, maar toen was het gewoon ook net een andere tint dan mn eigen haar en dan vragen mensen je constant van, heeej, heb je je haar geverfd? En helaas vinden veel mensen dat dan nog steeds best raar. Daar moet je natuurlijk schijt aan hebben, maar das makkelijker gezegd dan gedaan. Terwijl ik ook wel eens blonde plukjes gehad heb, en dat vinden mensen toch veel normaler dan je hele haar geverfd, eigenlijk best maf
ik heb een aantal jaar geleden toen ik kort haar had, mn haar wel eens paars geverft, maar ik vind het bij lang haar niet echt mooi...
pi_20880401
quote:
Op maandag 26 juli 2004 23:50 schreef S-Two het volgende:
het was gelukkig zondag anders was ik gister spontaan naar de kapper gerent, en de 2 kappers in mijn woonplaats zijn door de vakantie ook gesloten, dus ik denk dat ik het nu nog wel ff in kan houden...

het gene waar ik nu steeds over na denk is... zal het me wel staan e.d. ... en als ik geen gel gebruik denk ik dat het heel erg pluizig e.d. is... net zoals toen ik vanmiddag uit het zwembad kwam zat het direct helemaal nix.. (misschien een slecht voorbeeld), en ik wou ook eigenlijk lang(er) haar omdat ik er dan niet zoveel gel in hoef te doen, en het was 'losser' valt, maar nu ik al wat langer haar heb vind ik dat als ik het zonder gel draag, het helemaal nix zit, zonder model en heel erg pluizig... :S

wie helpt mij?
andere shampo kan helpen bij pluizend haar.
of minder wassen
als het haar maar iets vetter blijft
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_20887425
quote:

wie helpt mij?
ik had dat eerst ook , kort haar, zat goe dmet gel drin, zonder zat t voor geen meter....kben t nu ook aant laten groeien en ik moet zeggen, hoe langer het wordt hoe beter t zit...
pi_20887672
ook ik ben er een,..... zie fotoboek
stijl zou ik niet weten,... anders dan "lang".
het hangt nu in gekrulde toestand tot m'n middenrif

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2004 13:39:56 ]
pi_20888319
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 13:38 schreef surrealm het volgende:
ook ik ben er een,..... zie fotoboek
stijl zou ik niet weten,... anders dan "lang".
het hangt nu in gekrulde toestand tot m'n middenrif
das ook een hele coole lengte vind ik
  dinsdag 27 juli 2004 @ 14:11:52 #34
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_20888342
Dat noem ik "lang" hoor, surrealm...

En @ S-Two, ik denk dat je even door een moeilijke tussenperiode heen moet komen. Plus, dat Beestje ergens best gelijk heeft. Zie vooral de links over stylingtips in de OP. Ik merk bij mezelf en ook bij anderen in het topic dat Zwitsal Babyshampoo aardig helpt tegen pluizig haar.
  dinsdag 27 juli 2004 @ 15:33:48 #35
61320 TwztId
ja toch..
pi_20890119
quote:

wie helpt mij?
Wax?

Je haar blijft zacht en soepel plus het geeft een mooie glans en houd het enigzins ook in model...
  dinsdag 27 juli 2004 @ 15:34:35 #36
95608 Speth
Rorschach
pi_20890137
Ben even niet erg aanwezig, over een paar daagjes weer

Het mijne is weer bijna op acceptabele lengte
  dinsdag 27 juli 2004 @ 15:59:38 #37
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_20890694
Prettige vakantie (?), Speth!

Btw, wat is bij jou je acceptabele lengte?
pi_20891375
en voorlopig is het einde nog niet in zicht bij mij.. ik laat het lekker doorgroeien; ik ben wel benieuwd naar wat mijn maximale haarlengte is.en de snelhied waar het mee groeit verbaast me ook telkens.. ik zit zo rond de 2cm per maand. mijn haar is nu het resultaat van 'laten groeien' vanaf jan 2001.
(ik heb het jammergenoeg van juli 99 tot die tijd kortgesnoeid moeten houden, daarvoor was he took net zo lang als nu

het enige onhandige bij mijn haar is dat ik het alleen maar kan kammen als ik onder de douche sta. als ik het 'droog' borstel, dan heb ik binnen no time de grootste rastakop aller tijden ;P

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2004 16:34:16 ]
pi_20893748
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 15:33 schreef TwztId het volgende:

[..]

Wax?

Je haar blijft zacht en soepel plus het geeft een mooie glans en houd het enigzins ook in model...
met wax??

als je haar al iets langer is moet je Palmers gebruiken!
  dinsdag 27 juli 2004 @ 20:49:03 #40
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_20896292
Wat is Palmers nu eigenlijk precies?

Graag een essay in minimaal 150 woorden...
pi_20896505
quote:

wie helpt mij?
Ik ken het probleem, wax wil idd wel helpen, en ik heb zelf ook graag dat het wat losser valt als het langer is, enkel heb ik wel nogal slag in mn haar, dus af en toe "valt" daar weinig aan. Minder wassen is wel een goed plan, en als je je echt niet kunt beheersen, wat ik dus toevallig zelf vandaag heb gedaan, toch even langs de kapper, maar dus heeeeeeel duidelijk zijn dat je t enkel wat bij wil laten werken en zeker niet kort wil. Bij mij heeft t gewerkt, vooral voor wil ik t nog een stuk langer en daar heeft ie bijna niks afgehaald Het hangt ook wel erg van de kapper af natuurlijk, ik heb eindelijk een goed adres via een collega, het zijn toevallig nichten (niet flauw bedoeld verder of zo, no offence verder tegen wie dan ook) en die voelen toch veel beter aan wat je eigenlijk wil dan die miepen in zo'n kapsalon, nu kan ik er lekkler weer maaaaaaanden tegen, lang geleden dat ik tevreden van de kapper vandaan kwam....
  dinsdag 27 juli 2004 @ 20:56:55 #42
82589 S-Two
barba macacu
pi_20896522
het helpt echt dat de kapperszaken hier dicht zitten... ik denk dat ik het nu eerst nog ff zo laat, en dan als ik terug van vakantie kom, zie ik wel weer... heb nu alleen wel hele dikke 'bossen' haar net boven mijn oren

maar iig bedankt voor de tips, ik zal eens ff wax/palmers gaan kopen en die zwitsal babyshampoo lijkt me ook wel goed... gebruik sinds ongeveer een week ook conditioner (van de vriendin van mijn broer) en moet zeggen dat dat ook best redelijk werkt...

dan heb ik nog een laatst vraag: je haar... borstelen of kammen?
pi_20896591
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 20:56 schreef S-Two het volgende:
het helpt echt dat de kapperszaken hier dicht zitten... ik denk dat ik het nu eerst nog ff zo laat, en dan als ik terug van vakantie kom, zie ik wel weer... heb nu alleen wel hele dikke 'bossen' haar net boven mijn oren

maar iig bedankt voor de tips, ik zal eens ff wax/palmers gaan kopen en die zwitsal babyshampoo lijkt me ook wel goed... gebruik sinds ongeveer een week ook conditioner (van de vriendin van mijn broer) en moet zeggen dat dat ook best redelijk werkt...

dan heb ik nog een laatst vraag: je haar... borstelen of kammen?
borstelen als je t juist wat vetter wil hebben ,dus ook een oplossing voor de pluis (bij mij iig wel) en kammen als t gewoon wat in model moet
  dinsdag 27 juli 2004 @ 21:02:04 #44
82589 S-Two
barba macacu
pi_20896686
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 20:59 schreef Samson het volgende:

[..]

borstelen als je t juist wat vetter wil hebben ,dus ook een oplossing voor de pluis (bij mij iig wel) en kammen als t gewoon wat in model moet
, dan zal ik binnenkort eens even de drogisten hier leegplunderen
  dinsdag 27 juli 2004 @ 22:09:03 #45
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_20898260
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 20:56 schreef S-Two het volgende:
heb nu alleen wel hele dikke 'bossen' haar net boven mijn oren
Yep, daar moet je doorheen!

Ik kam of borstel in principe niet. Weet het meestal met mijn twee handjes aardig in model te krijgen eigenlijk...
  woensdag 28 juli 2004 @ 13:45:40 #46
82589 S-Two
barba macacu
pi_20909214
ik heb een afspraak gemaakt voor morgen 10.00 bij de kapper... ik zie daar wel of ik het alleen een beetje laat bijknippen of bijna alles eraf haal....
pi_20919046
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 13:45 schreef S-Two het volgende:
ik heb een afspraak gemaakt voor morgen 10.00 bij de kapper... ik zie daar wel of ik het alleen een beetje laat bijknippen of bijna alles eraf haal....
goed nadenken wat je wil!!! als je zoals mij bent en al eerder hebt geprobeerd je haar te laten groeien, en de dag nadat je het kort had laten knippen toch eigenlijk weer spijt had dus beter niet alles kort laten knippen! Dan kun je beter beetje bij laten knippen. Maar ja, doen wat je zelf wil natuurlijk, succes
pi_20919104
Inderdaad, S-Two. Volgens mij heb je nog geen idee wat je wilt... Ach, haar groeit altijd weer aan. dat is het voordeel...
pi_20928740
jeeeeeej geverft

donderdag 29 juli 2004 @ 12:18:32 #50
82589 S-Two
barba macacu
pi_20929785
tjah, ik kom net terug van de kapper...
en er is een behoorlijk stuk af... (nu nog maar ongeveer 1 a 2 cm denk ik), weet eigenlijk niet of ik er blij mee moet zijn of niet, maar ja... is iig wel ff makkelijker voor in de vakantie, beetje gel erin en klaar... we zullen zien wanneer ik spijt krijg....
pi_20930026
Nog niet eerder in dit topic gepost, maar ook ik ben bezig met wat langer haar...
Tot voor vorige week had ik 't 7 maanden laten groeien, maar ben toen maar eens naar de kapper gegaan om 't een beetje te laten bijknippen.

Mijn problemen zijn ook: wat smeer ik er in ? wax werkt opzich wel goed, alleen het is zo smerig de volgende morgen... heb ook geen zin om elke avond 't er uit te wassen.

Ander probleempje: mijn haren gaan echt heel snel door de war als ik b.v. naar school fiets (stuk bergaf) wat doe ik daar aan ?
pi_20932418
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 12:30 schreef _TK het volgende:
Nog niet eerder in dit topic gepost, maar ook ik ben bezig met wat langer haar...
Tot voor vorige week had ik 't 7 maanden laten groeien, maar ben toen maar eens naar de kapper gegaan om 't een beetje te laten bijknippen.

Mijn problemen zijn ook: wat smeer ik er in ? wax werkt opzich wel goed, alleen het is zo smerig de volgende morgen... heb ook geen zin om elke avond 't er uit te wassen.

Ander probleempje: mijn haren gaan echt heel snel door de war als ik b.v. naar school fiets (stuk bergaf) wat doe ik daar aan ?
doorlaten groeiën totdat je er een staart in kan doen
pi_20933811
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 14:19 schreef -Beestje- het volgende:

[..]

doorlaten groeiën totdat je er een staart in kan doen
... nee dankje...
pi_20935381
Petje of haarband?
  donderdag 29 juli 2004 @ 16:48:42 #55
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_20935486
Oh ja, een haarband die moet ik ook nog kopen voor het voetballen.

Zal waarschijnlijk wel een rode worden zoals Rambo.
pi_20937349
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 11:28 schreef -Beestje- het volgende:
jeeeeeej geverft
[afbeelding]
ziet er goed uit, leuker dan je oudere pic, verf kan dus best een goeie optie zijn
  vrijdag 30 juli 2004 @ 10:41:49 #57
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_20949309
Ja inderdaad wel iets beter...
pi_20951897
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 10:41 schreef MadGuy het volgende:
Ja inderdaad wel iets beter...
Ik denk dat de kapper er op stond dat het eerst gewassen zou worden

of hij heeft het zelf gedaan en de verf 'pakte' niet op vet haar
  vrijdag 30 juli 2004 @ 13:50:03 #59
95608 Speth
Rorschach
pi_20953572

Nieuwe foto, normaal kijk ik niet zo chagrijnig

En ja, dat is veruit m'n favoriete rugbyshirt
pi_20959729
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 16:48 schreef Myster_E het volgende:
Oh ja, een haarband die moet ik ook nog kopen voor het voetballen.

Zal waarschijnlijk wel een rode worden zoals Rambo.
waar zijn die dingen te koop...en watvoor zijn er allemaal?
pi_20960035
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 18:39 schreef paultje- het volgende:

[..]

waar zijn die dingen te koop...en watvoor zijn er allemaal?
kijk hier maar is Haarband voor bij het sporten
pi_20961881
Oh... zitten jullie hier? .
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
  vrijdag 30 juli 2004 @ 20:42:48 #63
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_20962043
*verbergt alle drank, pin up girls en snacks snel*

En ik had je mooie image juist in de OP gezet...

Annie wees, wat ik me dus afvroeg. Waarom de fuck gaat mijn haar voor altijd opkruipen? Ik wil het eigenlijk meer hangend zoals hier:

Of hier:

pi_20962063
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 18:54 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

kijk hier maar is Haarband voor bij het sporten
thnx
pi_20962125
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 20:42 schreef MadGuy het volgende:
*verbergt alle drank, pin up girls en snacks snel*
Dat zag ik nog maar net... ... Maar na wat drank word ik wel wat vergeetachtiger... .
quote:
En ik had je mooie image juist in de OP gezet...
Bedankt hoor.. .
  vrijdag 30 juli 2004 @ 22:22:05 #66
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_20964053
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 20:47 schreef DJ-Maurits het volgende:

[..]

Dat zag ik nog maar net... ... Maar na wat drank word ik wel wat vergeetachtiger... .
*Haalt drank weer tevoorschijn, maar houdt de rest nog even angstvallig verborgen tot DJ-Maurits omvalt*
pi_20964164
dit begint te lijken op een slowchat topic
  vrijdag 30 juli 2004 @ 22:34:22 #68
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_20964309
Dat krijg je zo wel eens na een stuk of 12 delen.

Maar goed, heb jij een oplossing voor mijn 'probleem' dan?
pi_20964430
zuipen tot je er bij neer valt

vooral bier, want daar zit vitamine B in, en daar van zou je haar sneller groeien
pi_20967842
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 20:42 schreef MadGuy het volgende:

Annie wees, wat ik me dus afvroeg. Waarom de fuck gaat mijn haar voor altijd opkruipen? Ik wil het eigenlijk meer hangend zoals hier:

[afbeelding]

Of hier:

[afbeelding]
Bij mij hangt het juist teveel als ik een halve dag rondloop
  zaterdag 31 juli 2004 @ 03:31:36 #71
31322 Ja_Roel
Met de vuist omhoog!
pi_20969525
Op dit moment na ongeveer een jaar :
Crappy webcam, 2 uur na douche, geen gel oid:

Oefenruimte:

3 april dit jaar:

Origineel ongeveer, begin augustus vorig jaar op vakantie:
--> http://www.grindustry.nl <-- mijn bandje :)
pi_20979189
Er is dus hoop, Ja_Roel! Het wordt voller, yay!

Ja ik slik al vitamines, en eet razend gezond tegenwoordig, dus die B-vitamientjes komen heus wel binnen hoor. Bier is ranzig...
  zaterdag 31 juli 2004 @ 19:27:24 #73
31322 Ja_Roel
Met de vuist omhoog!
pi_20979379
Bier is lekker, 't is echt niet vies. Leve de man die het bier uit vond!
pi_20980714
arghh morgen weer sporten....first time met langer haar dan paar cm....kijken hoeveel ik blijf zien
btw madguy..ik ken je signature.....maar waar is t alweer van?
pi_20981782
Laat gewoon los hangen man. Je haar gaat gewoon verragt zitten van sport. Punt. En anders gewoon een haarband gebruiken.

Mijn signature komt uit het liedje 'American Life' van Madonna.
pi_20985450
Niet eens commentaar op die foto van mij
  zondag 1 augustus 2004 @ 04:33:19 #77
31322 Ja_Roel
Met de vuist omhoog!
pi_20985916
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 13:50 schreef Speth het volgende:
[afbeelding]
En ja, dat is veruit m'n favoriete rugbyshirt
Is dat een rugby shirt?
pi_20986706
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 02:27 schreef Speth het volgende:
ok bij deze:

Niet veel anders dan de andere foto's
pi_20986814
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 02:27 schreef Speth het volgende:
Daar heb je wel weer een plofkop

Je haar valt wel erg plat daar... op je avatar pic is het stukken beter eerlijk gezegd.
pi_20987192
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 04:33 schreef Ja_Roel het volgende:

[..]

Is dat een rugby shirt?
Ja

Verder heuh.... Bedankt enzo gasten... *loopt naar spiegel en doet er iets aan*
pi_20989367
ah klaar getraind....heerlijk actief en nu hartstikke kapot...
hare waren in het begin wel n btje irritant...maar na n tijdj ewaren ze zo nat dat ze gewoon bleven plakken zoals ik t wou
pi_21004826
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 13:33 schreef paultje- het volgende:
ah klaar getraind....heerlijk actief en nu hartstikke kapot...
hare waren in het begin wel n btje irritant...maar na n tijdj ewaren ze zo nat dat ze gewoon bleven plakken zoals ik t wou
Ik ga niet aan m,n haar zitten bij het sporten als het naar voren valt pech dan maar heh
pi_21007059
Bij sporten zou mijn haar het laatste zijn waar ik aan denk. je sport, het is geen schoonheidscompetitie...
  maandag 2 augustus 2004 @ 11:14:47 #85
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_21007103
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 11:12 schreef MadGuy het volgende:
Bij sporten zou mijn haar het laatste zijn waar ik aan denk. je sport, het is geen schoonheidscompetitie...
Maar het voetbalt zo onhandig met haar in je ogen.
pi_21015678
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 11:14 schreef Myster_E het volgende:

[..]

Maar het voetbalt zo onhandig met haar in je ogen.
precies...dan heb ik heletijd haar in me ogen hangen en prikt dat...dus ik ga binnekort tog maar opzoek naar zon elastiekding
  maandag 2 augustus 2004 @ 20:33:04 #87
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_21018049
Ik zal morgen Leeuwarden eens bezoeken voor zo'n band.

Post hier het resultaat wel.
pi_21019482
Ik blijf het zeggen, Martin Henderson heeft ook geweldig haar...
pi_21020134
exaxly
pi_21022967
Ik heb vandaag maar eens eigenhandig mijn mat gekortwiekt... het werd een beetje asociaal... .
pi_21025257
En nu hangt 'ie scheef?

M'n moeder zeurt de hele tijd dat ik m'n haar los moet laten hangen, zonder gel of wax erin, volgens mij heeft ze er weinig verstand van...
pi_21028799
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 02:56 schreef Speth het volgende:
En nu hangt 'ie scheef?

M'n moeder zeurt de hele tijd dat ik m'n haar los moet laten hangen, zonder gel of wax erin, volgens mij heeft ze er weinig verstand van...
Scheef? Met mijn timmermansoog? .

Als ik er niks in zou doen was ik een wandelende ramp... ik zou overal tegenaan lopen.. .
pi_21028918
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 00:16 schreef DJ-Maurits het volgende:
Ik heb vandaag maar eens eigenhandig mijn mat gekortwiekt... het werd een beetje asociaal... .
Mijn mat is ook vrij fors nu maar zelf knippen lijkt me niet echt een optie. Hoe heb je dat gedaan bij jezelf? Een klein beetje aan de zijkant wegknippen heb ik weleens gedaan alleen de achterkant nog niet.

Ik wacht nog even een maand voordat ik naar de kapper ga. Dan laat ik er een klein stukje afhalen denk ik.
pi_21029031
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 12:00 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Mijn mat is ook vrij fors nu maar zelf knippen lijkt me niet echt een optie. Hoe heb je dat gedaan bij jezelf? Een klein beetje aan de zijkant wegknippen heb ik weleens gedaan alleen de achterkant nog niet.

Ik wacht nog even een maand voordat ik naar de kapper ga. Dan laat ik er een klein stukje afhalen denk ik.
Ik heb er ook niet meer dan 1,5 cm afgehaald... .

Gewoon goed natmaken en naar beneden kammen, en dan met behulp van twee spiegels de boel te lijf gaan...

Een goede kappersschaar is natuurlijk wel aan te bevelen.. .
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 15:00:19 #95
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_21032242
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 11:28 schreef -Beestje- het volgende:
jeeeeeej geverft
[afbeelding]
Hey, wat voor kleur haar had je eerst dan?? Blond? Je lijkt nu een beetje gothic maar staat wel goed
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_21050066
Hulde aan DJ-Maurits. Ik zou het in ieder geval niet aandurven. Ik heb het nu eindelijk voor elkaar gekregen dat mijn haar wat meer gaat hangen en het zit eigenlijk veel beter nu. Het hangt nu wat sneller voor mijn ogen, maar dat vind ik niet erg.

wanneer krijg ik nu eens een asociale mat?
pi_21061727
Mijn metamorphose van kort naar een stuk langer
ergens in april

half mei

gisteren
en nu de 2e dag krult het weer op
en lijkt het korter in m,n nek

[ Bericht 10% gewijzigd door DarcMarc op 04-08-2004 22:14:53 ]
pi_21062244
Ik zou jouw kapsel eigenlijk ideaal vinden, Marc... Wat doe je de beruchte tweede dag dat het opkrult anders eigenlijk?
pi_21062308
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 22:16 schreef MadGuy het volgende:
Ik zou jouw kapsel eigenlijk ideaal vinden, Marc... Wat doe je de beruchte tweede dag dat het opkrult anders eigenlijk?
Als ik uit bed kom is het al opgekrult
pi_21062387
Ja maar als je het dan wast? Ik neem aan dat het dan weer goed komt te zitten.

Bij mij verschilt het eigenlijk. De ene keer was ik mijn haar en dan zit het echt fantastisch en voelt het goed zacht aan. Dan slaap ik en zit het de volgende dag nog goed. En de andere keer is er gewoon geen koek van te bakken en moet ik aan de slag met gel en wax, wat na een tijdje eigenlijk ook geen oplossing is...

Het staat je overigens écht goed
pi_21062458
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 21:56 schreef DarcMarc het volgende:
Mijn metamorphose van kort naar een stuk langer
[afbeelding] ergens in april
[afbeelding]
half mei
[afbeelding]
gisteren
en nu de 2e dag krult het weer op [afbeelding]
en lijkt het korter in m,n nek
Wat een verbetering! .
pi_21062598
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 22:24 schreef DJ-Maurits het volgende:

[..]

Wat een verbetering! .
Danke
die eerste 2 foto,s zijn verschrikkelijk
pi_21062664
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 22:28 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

Danke
Ach... daardoor springen de laatste 2 foto's er wat extra uit... .
pi_21062809
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 22:21 schreef MadGuy het volgende:
Ja maar als je het dan wast? Ik neem aan dat het dan weer goed komt te zitten.

Bij mij verschilt het eigenlijk. De ene keer was ik mijn haar en dan zit het echt fantastisch en voelt het goed zacht aan. Dan slaap ik en zit het de volgende dag nog goed. En de andere keer is er gewoon geen koek van te bakken en moet ik aan de slag met gel en wax, wat na een tijdje eigenlijk ook geen oplossing is...

Het staat je overigens écht goed
Ik heb inderdaad het zelfde probleem als jou! maar het ligt er ook aan hoe droog je haar is als je het gewassen hebt, als m,n haar erg nat is en ik haal m,n kam er door heen krijg ik het niet meer goed
als het droger is zit het gelijk goed
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 22:31 schreef DJ-Maurits het volgende:

[..]

Ach... daardoor springen de laatste 2 foto's er wat extra uit... .
yep

[ Bericht 16% gewijzigd door DarcMarc op 04-08-2004 22:38:04 (2e quote toegevoegd) ]
pi_21062868
Vanochtend Andrelon Zomerblond gebruikt, kan 't niemand aanraden... Het is nu VEEL te blond, wat niet mooi is en (bij mij althans..) meisjesachtig staat
pi_21062942
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 22:38 schreef Speth het volgende:
Vanochtend Andrelon Zomerblond gebruikt, kan 't niemand aanraden... Het is nu VEEL te blond, wat niet mooi is en (bij mij althans..) meisjesachtig staat
Dat is voor meisjes/ vrouwen speth
  woensdag 4 augustus 2004 @ 22:41:14 #107
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_21062966
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 22:28 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

Danke
Maar heb je nu ook meer sjans bij meiden,.. dan met kort haar??? Ik had dat wel en vaak maakt langer haar je aantrekkelijker bij de meiden en dat is natuurlijk altijd mooi meegenomen. En aan de andere mannen hier ook zelfde vraag. Heb je nu je lang haar hebt meer sjans bij de meiden of heb je niets gemerkt
pi_21063092
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 22:41 schreef Alessandro het volgende:

[..]

Maar heb je nu ook meer sjans bij meiden,.. dan met kort haar???
Ja maar ik word wel vaak voor Boris uitgemaakt vooral m,n vrouwlijke collega,s doen dat erg vaak
  woensdag 4 augustus 2004 @ 22:47:07 #109
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_21063134
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 22:45 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

Ja maar ik word wel vaak voor Boris uitgemaakt vooral m,n vrouwlijke collega,s doen dat erg vaak
Uhmm vele miljoenen meiden vinden Boris lekker dus zit wel goed dan. Beter dan dat ze zeggen dat je op Jamai lijkt
pi_21063186
Yep DarcMarc, dat is het nadeel...

En inderdaad, we hebben hetzelfde probleem. Als ik de tijd heb het goed op te laten drogen zit het veel beter...

LOL @ Alessandro

[ Bericht 5% gewijzigd door MadGuy op 04-08-2004 22:53:50 ]
  woensdag 4 augustus 2004 @ 22:50:36 #111
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_21063244
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 22:40 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

Dat is voor meisjes/ vrouwen speth
Hij dacht aan:;,,,, man met lang haar in commercial Dus dacht dat het ook voor mannen was
pi_21063293
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 22:50 schreef Alessandro het volgende:

[..]

Hij dacht aan:;,,,, man met lang haar in commercial Dus dacht dat het ook voor mannen was
Okee
pi_21064218
quote:

[..]

Maar heb je nu ook meer sjans bij meiden,.. dan met kort haar??? Ik had dat wel en vaak maakt langer haar je aantrekkelijker bij de meiden en dat is natuurlijk altijd mooi meegenomen. En aan de andere mannen hier ook zelfde vraag. Heb je nu je lang haar hebt meer sjans bij de meiden of heb je niets gemerkt
* Speth heeft altijd lang haar gehad, en nooit erg veel sjans:X In kroegen/discotheken heb ik wel eens sjans, maar niet echt vaak. Ik denk dat dat komt doordat ik nogal verwijfd lijk, en een vrij dikke kop heb

Maar goed, ik ben toch al verliefd op mezelf Lang haar heb ik meer omdat ik 't zelf cool vind, en van kinds af aan gewend ben

[ Bericht 8% gewijzigd door Speth op 04-08-2004 23:33:42 ]
pi_21068810
Moet je je haar maar altijd zo hebben als in je avatar
pi_21069407
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 22:45 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

Hahahahaha idem hier... Onwijs irritant vorige keer op een eigen feestje kwam zo een gast naar me toe, he jij lijkt op Boris.
pi_21074300
vorig jaar november geschoten
pi_21075992
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 09:14 schreef HotFudge het volgende:

[..]

Hahahahaha idem hier... Onwijs irritant vorige keer op een eigen feestje kwam zo een gast naar me toe, he jij lijkt op Boris.
Jij gaat naar feestjes van Bartiméus?
pi_21077173
quote:

[..]

Ben ook wel benieuwd wat er hiero gaat gebeuren, als ik het heel kort heb werk dat duidelijk beter dan normaal, nu ga ik het lang laten groeien en en ben dus wel benieuwd.

En mijn haar krult trouwens als een gek als het langer wordt , weten we dat ook weer
  donderdag 5 augustus 2004 @ 15:43:06 #119
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_21078254
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 13:12 schreef surrealm het volgende:
vorig jaar november geschoten
[afbeelding]
Zeg, jij lijkt niet op Boris.
pi_21080076
niet echt dus, kennelijk... maar wie de f... is boris???
pi_21080276
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 16:53 schreef surrealm het volgende:
Dé Idols winnaar van 2004 natuurlijk dommie
pi_21080502
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 16:53 schreef surrealm het volgende:
links voor de duidelijkheid
pi_21080838
zo rond oud en nieuw wist ik 'al' dat jamai, of was het toch jim vorig jaar had gewonnen
het is nu pas augustus, so don't blame me.

ik ben te vaak van huis weg om dit soort dingen te volgen
pi_21080887
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 17:26 schreef surrealm het volgende:
zo rond oud en nieuw wist ik 'al' dat jamai, of was het toch jim vorig jaar had gewonnen
het is nu pas augustus, so don't blame me.

ik ben te vaak van huis weg om dit soort dingen te volgen
ophouden nu over idols
pi_21080960
Wat langer haar geeft garantie op een privé-zwembad in je nek zoiets met dit weer....
pi_21082227
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 17:31 schreef Lucske het volgende:
Wat langer haar geeft garantie op een privé-zwembad in je nek zoiets met dit weer....
vooral als het wat langer is heb je er 3 kwartier plezier van totdat het weer opdroogd
pi_21082239
Trouwens, Lacoste... Ik wist niet dat je aan golf deed. Jammer van die BMW man...

pi_21082330
quote:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat het bij mij wel werkt, beter met langer haar dan met kort haar, dus ik kan positief antwoorden
pi_21082349
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 18:34 schreef MadGuy het volgende:
Trouwens, Lacoste... Ik wist niet dat je aan golf deed. Jammer van die BMW man...

[afbeelding]
had ie maar bij de goeie plek de hole in one moeten slaan
pi_21082364
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 18:34 schreef MadGuy het volgende:

[afbeelding]
Achja die BMW kon zo in de laadklep van m'n Hummer, naja nu passen m'n golfclubs er in ieder geval in. Je kan niet alles hebben hé M'n haar zit daar trouwens wel erg oké.
pi_21083247
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 17:31 schreef Lucske het volgende:
moet ik zeggen dat ik daar helemaal GEEN last van heb, en dan heb ik nog wel donkerbruin haar ook... ik heb juist het idee dat het als een soort zonescherm werkt
pi_21083747
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 02:56 schreef Speth het volgende:
En nu hangt 'ie scheef?

Ze heeft er wel verstand van, want op die foto ziet het er echt niet uit.
Omdat je best wel een dik hoofd hebt (no offence), moet je je haar niet zo plat tegen je hoofd aan plakken met al die troep erin (dan lijkt je hoofd nog dikker en je haar ziet er vies uit). Kortom iets meer volume kan geen kwaad. Uiteraard wel een beetje wax, met de nadruk op beetje, erin doen (brylcreem is nog beter, want daar wordt je haar iets minder plakkerig van en het gaat er minder van hangen, maar juist wel glanzen).

Probeer je haar anders eens te fohnen. Fohnen? Ik ben toch zeker geen homo! Inderdaad fohnen, het klinkt gay (ik vond het eerst ook echt helemaal niks), maar het helpt echt. Zeker als je je haar gewassen hebt kan je het beter droogfohnen dan gewoon op laten drogen (daar wordt het pluizig van). Gebruik Liss control van L'Oreal Professional (niet te koop in de winkel, wel bij de betere kapper, bijv. Kinky) voordat je gaat fohnen om het glad te maken. Maar ik denk dat jij dat beter niet kan doen, want aan de foto's te zien heb je redelijk dun haar dat al snel plat zit. Succes ermee en post nog eens pics als je haar minder plat zit
pi_21084551
Status-update-plaatje-met-haar-half-achter-oren:
pi_21084602
quote:
Ze heeft er wel verstand van, want op die foto ziet het er echt niet uit.
Dat klopt, en dat weet ik ook Die foto was bij een soort kampeergebeuren genomen, en het was idd nogal ranzig, zo plat heb ik het normaal dan ook niet. Echter, als ik er niets van gel of wax in doe is 't onwijs pluizig en heel erg blond, wat gewoon niet mooi is, hoewel m'n moeder dat wel vind...

Brylcreme maakt 't bij mij altijd heel erg draderig, omdat ik van mezelf dun haar heb. Fohnen maakt 't bij mij meestal heel erg pluizig... Vroeger deed ik dat uit gewoonte, maar op een gegeven moment ben ik er mee opgehouden omdat ik vond dat het dan beter stond
quote:
Omdat je best wel een dik hoofd hebt (no offence)
weet ik Zie andere posts van mij in eerdere topics...

Dit is een normale, niet-ranzige foto:

... waar ik wel heel gay kijk, maar dat terzijde

Edit: hm, je post nog eens gelezen, om de een of andere reden dacht ik dat je het over de foto eerder in dit topic had (waar ik nogal chagrijnig kijk), maar nu ik 'm nog eens lees, lijkt 't me waarschijnlijker dat je 't over die avatar foto hebt... En die vinden de meeste mensen wel cool Als ik 't nog volumineuzer maak dan daar gaat m'n kop denk ik juist alleen maar dikker lijken.

[ Bericht 13% gewijzigd door Speth op 05-08-2004 20:45:04 ]
pi_21085313
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 20:34 schreef Lucske het volgende:
[afbeelding]
ha lucske, het gaat er echt steeds beter uitzien! ga zo door!
pi_21085354
Speth hij heeft het over deze foto:

Lucske going strong. Ziet er goed uit man!
pi_21085608
Mja, dat dacht ik eerst al, daar zit 't idd niet echt mooi, was ook meer voor een indicatie van hoe lang 't was

Lucske's haar is cool trouwens, zou wel de mat nog wat langer laten groeien.
pi_21086481
Ik had het inderdaad over die foto die Lacoste net heeft geplaatst.
Op die webcampic, lijk je ook echt een stuk minder dik.
Kan je niet eens een wat grotere normale foto plaatsen (we weten nu toch al hoe je eruit ziet).
Tegen dat pluizen moet je dus dat Liss control erin flikkeren voor het fohnen. En je moet daarna gewoon heel weinig Brylcreem of wax erin doen. Zodat het er niet helemaal droog uitziet. Maak het vooral niet te vet als je dun haar hebt. Je gezicht lijkt echt wel dikker als je haar plat zit.

Lucske is goed bezig. Alleen het haar in je nek kan nog wel wat langer (als je dat mooi vindt). Het is nu beetje bol zegmaar. Maar gaat de goede kant op
pi_21086627
Als iemand al veel foto's gepost heeft dan is 't Speth wel! (op Donkere Marc na )

Over een weekje of 2 (misschien iets eerder) gooi ik er zelf ook wel weer een update op van mezelf.
pi_21086723
fotoboek.fok.nl/speth staan vrijwel alle foto's die ik heb Ik ga de 10e naar Mexico, daar zullen we wel een berg foto's nemen... Moet ik ze wel eerst even ontwikkelen en inscannen enzo, maar dan zal ik er dus wel wat meer hebben

Het vreemde van mijn kop is dat hij de ene dag dikker is/lijkt dan de andere, alsof m'n huid opzet of iets dergelijks... Zie je ook wel in die foto's. Heb geen idee wat 't veroorzaakt
pi_21086925
Hehehe
Moet idd nog wat langer, maar niet té....
Zullen zien .
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 02:22:55 #142
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_21090512
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 22:22 schreef Lucske het volgende:
Hehehe
Moet idd nog wat langer, maar niet té....
Zullen zien .
Je hebt voor al lang genoeg, achter nog een matje en klaar
pi_21093606
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 20:34 schreef Lucske het volgende:
[afbeelding]
Nu nog een hele grote mat zoals mij
pi_21093751
Wie knipt ook wel is z,n scheiding bij en zijn haar aan de zijkant ik wel vooral aan de zijkant
als ik het te vaak kam krijg ik hele grote krullen en dat ziet er niet uit dus knip ik het er af
volgens mij had speth er ook last van nu niet meer in ieder geval )
Het nadeel is wel het warme weer je zweet je kapot! maar ik geef niet op
he dat rijmt
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 22:14 schreef Speth het volgende:
fotoboek.fok.nl/speth staan vrijwel alle foto's die ik heb Ik ga de 10e naar Mexico, daar zullen we wel een berg foto's nemen... Moet ik ze wel eerst even ontwikkelen en inscannen enzo, maar dan zal ik er dus wel wat meer hebben

Het vreemde van mijn kop is dat hij de ene dag dikker is/lijkt dan de andere, alsof m'n huid opzet of iets dergelijks... Zie je ook wel in die foto's. Heb geen idee wat 't veroorzaakt
maar op je avatar heb je geen dikke kop
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 22:11 schreef 205_Lacoste het volgende:
Als iemand al veel foto's gepost heeft dan is 't Speth wel! (op Donkere Marc na )
Voorlopig stop ik er nu even mee, mijn kop is al lang genoeg in dit topic voorbij gekomen

[ Bericht 7% gewijzigd door DarcMarc op 06-08-2004 11:01:08 ]
pi_21095185
Ik wilde me haar dr afknippen, maar nu ik dit weer ff zie in een inetcafe

Laat maar groeien die handel

Greets
pi_21095271
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 12:04 schreef -roGue- het volgende:
Ik wilde me haar dr afknippen, maar nu ik dit weer ff zie in een inetcafe

Laat maar groeien die handel

Greets
Oei, het moment der verleiding... laat staan die handel

Fijne vakantie hé
pi_21097321
Haha, komisch. Ik vroeg met net af hoe het staat met het haar van roGue...
pi_21106470
Mijn computer is stuk, klotezooi..

en ik ga straks weg op vakantie voor een week. Lekker naar Denemarken
anyway ik heb al veel postitieve reacties gehad van het andere geslacht (ook van m' n ex, jeej )
en van het meisje die ik wel zie zitten krijg ik juist te horen dat ik het afmoet (laten) knippen. De tering kan ze krijgen.

ik heb trouwens besloten om mijn haar helemaal op 1 lengte te laten groeien, een stukje boven mn schouder. Dus het moet nog een stukje groeien aan de voorkant

En vanochtend voor het werken kwam ik er achter dat mn Palmers op was. Dus na het werken maar een nieuwe pot gekocht. Dit keer een andere, met Kokosnoot Olie en Vitamine E
^ O^
zolang m' n haar maar goed zit
pi_21108003
Prettige vakantie gebakjesman!
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 23:42:46 #150
95608 Speth
Rorschach
pi_21109680
Beaucoup de plaisir in Denemarken

Edit: Nog even de foto van m'n avatar erbij gezet. Voorlopig wel even genoeg gepost

[ Bericht 53% gewijzigd door Speth op 07-08-2004 02:47:43 ]
pi_21121209
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 13:40 schreef MadGuy het volgende:
Haha, komisch. Ik vroeg met net af hoe het staat met het haar van roGue...
het zit echt te kansloos de afgelopen weken, ik zit echt dagelijks te vechten tegen de verleiding om een kapper te vinden hier

Over 10 dagen komt er een update, dan ben ik weer thuis!
pi_21124223
Balen, man...

Bij mij begint het me ook een beetje de keel uit te hangen (ja, het haar ja!). Toch ga ik het niet kort wieken. Al sal reg kom'...

Maar toch erger ik me aan het feit dat er weinig tot geen model inzit...
pi_21124278
Hier idem.
  zondag 8 augustus 2004 @ 11:44:38 #154
78693 Hanzel_lane
Made by cerror
pi_21128492
der is zo'n dude uit de clip van Joss Stone (super duper ofzo) en hij heeft half-lang blond haar en wel een okay kapsel, iig wel iets wat ik ook wil.. weet iemand wie ik bedoel en is er misschien iemand die er een foto ofzo van heeft? (hij bespeelt niks in de clip ofzo, hij loopt alleen een beetje rond )

iig, bedankt
Op vrijdag 30 juli 2004 13:25 schreef Houzer het volgende:
Hanzel is zo'n knuffelnewbie O+
pi_21129644
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 16:14 schreef -roGue- het volgende:

[..]

het zit echt te kansloos de afgelopen weken, ik zit echt dagelijks te vechten tegen de verleiding om een kapper te vinden hier

Over 10 dagen komt er een update, dan ben ik weer thuis!
Als je dan toch evt gaat laten bijknippen kun je dat beter niet daar laten doen denk ik, straks is het echt helemaal verkloot en schiet je er dus helemaal niks mee op
pi_21129873
Jullie zullen mijn tomeloze enthousiasme en inzet helaas even moeten missen. Want ik ga op vakantie.. .

Maar ik weet zeker dat jullie het met een flink portie doorzettingsvermogen ook wel even zonder mij redden. Ik weet het, het is moeilijk... maar hou de gedachte vast dat ik ook weer terugkom.

Dat de geest die liefde is, ons allen moge leiden en beschermen!

Gegroet!
pi_21130921
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 12:56 schreef DJ-Maurits het volgende:
Jullie zullen mijn tomeloze enthousiasme en inzet helaas even moeten missen. Want ik ga op vakantie.. .

Maar ik weet zeker dat jullie het met een flink portie doorzettingsvermogen ook wel even zonder mij redden. Ik weet het, het is moeilijk... maar hou de gedachte vast dat ik ook weer terugkom.

Dat de geest die liefde is, ons allen moge leiden en beschermen!

Gegroet!
ow, ik hoop dat ik me deze komende tijd hierdoorheen kan slaan, das idd geen makkelijke opgave, godzijdank kom je ook weer terug anders had ik al naar de pillen gegrepen Have fun!
  zondag 8 augustus 2004 @ 14:09:32 #158
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_21131239
Kom kom Samson, we kunnen de vrouwen uit de Samba bar weer laten komen nu DJ 'kat' Maurits van huis is...

Fijne vakantie, Mr. DJ!

@ Hanzel_lane, ik zal eens even naar die clip super en kijken of ik er mooie caps van kan maken. Ik ben benieuwd of het misschien ook iets voor mij is.
  zondag 8 augustus 2004 @ 14:31:29 #159
95608 Speth
Rorschach
pi_21131635
Beaucoup de plaisir!
  zondag 8 augustus 2004 @ 14:56:02 #160
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_21132109
@ Hanzel_lane: Bedoel je deze jongen? Op zich kan ik dat al, als ik mijn haar een beetje platter krijg van voren...

pi_21132926
Goede vakantie DJ .
pi_21136134
das ongeveer mijn kapsel

alleen nog net iets korter gloof ik...
  zondag 8 augustus 2004 @ 19:37:44 #163
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_21137336
Ik vind het wel een leuke beachdude kapsel. Ik ga het eens uitproberen...
pi_21137408
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 19:37 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind het wel een leuke beachdude kapsel. Ik ga het eens uitproberen...
Als ik dat zou doen had ik bij elke inademing een neus vol haar... .

btw iedereen bedankt voor de gelukswensen... nu móet het wel een goede vakantie worden.. .
pi_21137728
tot wederzien
  zondag 8 augustus 2004 @ 19:59:59 #166
95608 Speth
Rorschach
pi_21138033
Ik vertrek morgenavond ook, ik zit 16 dagen in Mexico, Guatemala, Belize en Honduras, en ben morgen de hele dag in touw, dus bij deze ook vaarwel Keep 'em growing
  zondag 8 augustus 2004 @ 20:47:00 #167
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_21139328
Ja hallo, ik wil ook wel naar Mexico, Guatemala, Belize en Honduras!

Ik ga alleen maar naar Londen, de 18e...
pi_21139655
london is ook cool
pi_21140163
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 20:59 schreef paultje- het volgende:
london is ook cool
zeker weten, ik moet nog 3 weekjes doorbijten en dan..... bella italia
pi_21171572
Ik moet gewoon mijn tentamens skippen om naar Thailand te gaan -gemengde gevoelens-
Ga morgen weg. Zal nog rustig worden hier
pi_21172697
Het was leuk jongens, maar m'n haar gaat er woensdag af..
pi_21173373
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 04:59 schreef TwztId het volgende:
Dude Ik zou het nog maar eens in heroverweging nemen, het zat echt cool. Vanwaar deze ommezwaai ineens? Volgens mij ben je gewoon dronken aangezien de post van 05:00 is, je weet niet wat je zegt
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 13:54:22 #173
78693 Hanzel_lane
Made by cerror
pi_21179320
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 14:56 schreef MadGuy het volgende:
@ Hanzel_lane: Bedoel je deze jongen? Op zich kan ik dat al, als ik mijn haar een beetje platter krijg van voren...

[afbeelding]

[afbeelding]
dat is hem.. mijn haar is voor dit kapsel nog te kort... maar goed, nog even geduld...

anyway, bedankt
pi_21179434
Graag gedaan! En @ TwztId... Dude... Of all people stond het bij jou inderdaad goed...
pi_21179668
Waar kan ik het haar van TwztId dan aanschouwen? :S
pi_21181758
In de vorige delen van deze reeks in ieder geval. Ik weet niet of hij ergens anders ook zijn foto's gepost had...
pi_21186605
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 04:59 schreef TwztId het volgende:
ik zou er ook nog maar ns over denken, dat duurt weer een hele tijd voordat je het terug hebt, of gaat er gewoon niet zoveel af dan?
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 19:05:24 #178
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_21188050
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 08:31 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Dude Ik zou het nog maar eens in heroverweging nemen, het zat echt cool. Vanwaar deze ommezwaai ineens? Volgens mij ben je gewoon dronken aangezien de post van 05:00 is, je weet niet wat je zegt
Mischien overal uitgelachen door meiden en nu is hij boos op zijn kapsel omdat hij geen sjans had/
pi_21188111
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 14:06 schreef HotFudge het volgende:
Waar kan ik het haar van TwztId dan aanschouwen? :S

Morgen is het toch echt weg...
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 19:11:29 #180
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_21188206
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 19:07 schreef TwztId het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]

Hey dude, ook een reden waarom je het af wilt?? Zit het lastig of word je uitgelachen?? Wat is de reden. Je moet trouwens voor korter maken en achter een matje. Zoiets als Darc MArc. Jij hebt achter te kort en voor te lang. Slechte verhoudingen. Maar verder staat het wel oke als je die punten even aanhoudt.
pi_21189445
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 19:11 schreef Alessandro het volgende:

[..]

Hey dude, ook een reden waarom je het af wilt?? Zit het lastig of word je uitgelachen?? Wat is de reden. Je moet trouwens voor korter maken en achter een matje. Zoiets als Darc MArc. Jij hebt achter te kort en voor te lang. Slechte verhoudingen. Maar verder staat het wel oke als je die punten even aanhoudt.
Tis langer aan de achterkant, is alleen niet zo goed te zien op die foto's.. En mijn doel was zowiezo 1 lengte dus.

Reden dat ik het erafhaal, Het gaat alleen maar steeds meer in de weg zitten, ik kan het inmiddels wel achter me oren doen maar dat vind ik gewoon niet staan en zo wil ik er niet hele tijd bij lopen,.
En nee de reacties op me haar zijn niet allemaal negatief, enige negatieve zijn die van me vrienden die me voor de gein Boris noemen maar hun zijn gewoon jaloers dat is overduidelijk

Ik haal het er nu af en laat het gewoon weer doorgroeien, zie wel tot waar en als ik het weer zat ben "repeat step 1"
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 20:13:09 #182
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_21189780

Het gaat lekker , nog effe door bijten.. en ik ben.. back on track
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 20:40:24 #183
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_21190404
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 19:57 schreef TwztId het volgende:

[..]

Tis langer aan de achterkant, is alleen niet zo goed te zien op die foto's.. En mijn doel was zowiezo 1 lengte dus.

Reden dat ik het erafhaal, Het gaat alleen maar steeds meer in de weg zitten, ik kan het inmiddels wel achter me oren doen maar dat vind ik gewoon niet staan en zo wil ik er niet hele tijd bij lopen,.
En nee de reacties op me haar zijn niet allemaal negatief, enige negatieve zijn die van me vrienden die me voor de gein Boris noemen maar hun zijn gewoon jaloers dat is overduidelijk

Ik haal het er nu af en laat het gewoon weer doorgroeien, zie wel tot waar en als ik het weer zat ben "repeat step 1"
Probeer dan even die voorste pukjes te halveren en kijk dan hoe het staat Dus voor kort en achter lang als het niet beavlt gewoon alles korter. Maar je kan het altijd proberen. En denk dat het dan beter gaat staan Maar ik kan je niet dwingen Greetz all
pi_21190880
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 19:07 schreef TwztId het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]

ik blijf het zonde vinden, je heb hartstikke geschikt haar om het langer te laten, en wat ik al eerder zei,, je kan het toch ook gewoon wat laten bijknippen, als het je dan toch nog te lang is kan er altijd later nog wat af, vergeet niet dat je het er niet weer opnieuw aan kan laten knippen Maar ja, t is jouw haar, en je moet zelf beslissen, leg anders nog ns een paar foto's naast elkaar van toen je t kort had en van nu, dan zie je vanzelf of het echt wel een goed plan is....
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 21:44:58 #185
78693 Hanzel_lane
Made by cerror
pi_21192104
ik ga morgen naar de kapper, om me dat super duper dude kapsel te laten aan meten.. maar ik ben bang dat het niks wordt, ookal hadden de kappers er wel vertrouwen in.. naja, we'll see
pi_21208357
hey succes, Hanzel_lane en laat ons als het even kan zien wat het geworden is!
pi_21214228
het model zit er nu in... als het nu nog 2cm langer groeit.. is het prima
pi_21214242
whoei
pi_21214470
Cool! Foto's misschien?
pi_21221353
als het 2 cm langer is.. zal ik ff foto's posten
pi_21221373
hoe snel groeit haar gemiddeld eigenlijk?
pi_21226619
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 23:49 schreef Hanzel_lane het volgende:
hoe snel groeit haar gemiddeld eigenlijk?
1cm per maand
pi_21227777
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 07:23 schreef Samson het volgende:

[..]

1cm per maand
2 maand wachten?
pi_21230490
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 09:51 schreef Hanzel_lane het volgende:

[..]

2 maand wachten?
Nee 2 maanden. Je komt zeker uit het Oosten des lands?

Ehm, maar het komt daar wel op neer ja. Tijd gaat vaak harder dan je zou denken hoor en anders volgende keer iets langer laten groeien. Als je nu 3 maanden niet naar de kapper gaat dan kan hij er dan weer 1cm afhalen om op het gewenste resultaat te zitten.
pi_21231632
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 12:09 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Nee 2 maanden. Je komt zeker uit het Oosten des lands?

Ehm, maar het komt daar wel op neer ja. Tijd gaat vaak harder dan je zou denken hoor en anders volgende keer iets langer laten groeien. Als je nu 3 maanden niet naar de kapper gaat dan kan hij er dan weer 1cm afhalen om op het gewenste resultaat te zitten.
kom uit et noorden , anyway, das wel erg lang

maar als ik het langer zou laten groeien, had het er alsnog afgemoeten, omdat het haar in het model moet gaan groeien zeg maar... anders loop je te veel te kutten met gel/wax oid, het moet ook een beetje vanzelf zitten...
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 20:37:37 #196
36102 Dionydos1
Superrrrrr Nijntje =:X
pi_21267286
Updateje van mij...

vorige foto: (3 weken geleden ofzo)

Momentfoto:

Hallo?!, ja? , Doe normoal......
pi_21268350
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 20:37 schreef Dionydos1 het volgende:
Updateje van mij...

vorige foto: (3 weken geleden ofzo)

[afbeelding]

Momentfoto:

[afbeelding]
Potverdorie... dat gaat hard man Hehe, ik vrees dat je nog even door moet bijten, zoiets gaat niet over één nacht ijs.

Gisteren actief geweest in de UB alwaar ik de nodige keren een (postitieve) opmerking heb gehad over m'n flinke mat
pi_21268712
... en dan gaat die hem afknippen...
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 21:19:31 #199
36102 Dionydos1
pi_21268791
Ghehe njah het gaat helemaal niet zo hard als k wil uiteraard, maar daar wist ik wel.
Heb wel heel veel "OK EN NU GAAT HET ER AF"- momenten... mjah.. me meisje steunt me

Weet niet of ik het vol houdt... probeer het in ieder geval.
pi_21269486
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 21:19 schreef Dionydos1 het volgende:
Ghehe njah het gaat helemaal niet zo hard als k wil uiteraard, maar daar wist ik wel.
Heb wel heel veel "OK EN NU GAAT HET ER AF"- momenten... mjah.. me meisje steunt me

Weet niet of ik het vol houdt... probeer het in ieder geval.
gewoon doorzetten, vergeet niet dat kort altijd kan en langer niet, dus je kunt altijd eerst ns proberen hoe t staat, maar doorzetten is af en toe best moeilijk, ik ben ook al een aantal keren afgehaakt, maar momenteel gaat ie lekker
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 21:46:54 #201
36102 Dionydos1
pi_21269950
Ik weet het.... maar is inderdaad af en toe k*t.
Maar heb nu ook zoiets nu ik al "zo ver" ben, wil ik ook zien wat het word, denk dat ik het dus nog wel ff vol kan houden
pi_21286728
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 21:36 schreef Samson het volgende:

[..]

gewoon doorzetten, vergeet niet dat kort altijd kan en langer niet, dus je kunt altijd eerst ns proberen hoe t staat, maar doorzetten is af en toe best moeilijk, ik ben ook al een aantal keren afgehaakt, maar momenteel gaat ie lekker
ik begrijp niet egt waarom iemand zou afhaken,
ik ben voorre eerste keer bezig met lang te laten groeien,
en kheb nog nooit iets gehad van ik wil er van af...
(miss dat dat nog komt maarja... )
pi_21288737
Ik denk dat dat inderdaad nog komt Paultje. Ik ben net over zo'n crisis heen, zeg maar...

In de tussentijd is hier voor jullie een leuke test om te kijken hoeveel jullie nu weten van haarverzorging voor de moderne man. Ik zal de eerste zijn om te zeggen dat de vragen zodanig gesteld zijn dat je eigenlijk niet fout kunt antwoorden, maar goed... Het gaat uiteindelijk om het leerproces, nietwaar?
pi_21290105
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 19:53 schreef MadGuy het volgende:
Ik denk dat dat inderdaad nog komt Paultje. Ik ben net over zo'n crisis heen, zeg maar...

In de tussentijd is hier voor jullie een leuke test om te kijken hoeveel jullie nu weten van haarverzorging voor de moderne man. Ik zal de eerste zijn om te zeggen dat de vragen zodanig gesteld zijn dat je eigenlijk niet fout kunt antwoorden, maar goed... Het gaat uiteindelijk om het leerproces, nietwaar?
je bent een haakje vergeten bij de url, dus we zien de test helaas niet
pi_21290309
Test is goed te zien hoor... Ik had alle vragen goed iig
pi_21290844
Ik ook. En bij mij werkt de URL goed hoor....
pi_21291211
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 21:16 schreef MadGuy het volgende:
Ik ook. En bij mij werkt de URL goed hoor....
vreemd, als ik reply doe zie ik m wel hoor, maar zo gewoon tussen alle messages staat er bij mij gewoon een lege regel, zal wel weer aan mij liggen
pi_21292102
Wat raar inderdaad. Hier geen problemen. Ik hoop dat je nu niet met de handen in het haar zit?
pi_21294627
Ik had er 3 fout
pi_21300697
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 00:05 schreef DarcMarc het volgende:
Ik had er 3 fout
Stenigen!

Jij hebt al perfect haar, dus onbewust weet je al hoe het werkt...
pi_21309466
ik ben er weer, de computer werkt nog steeds niet naar behoren.

Binnenkort moet ik weer langs de kap meneer, even voor de punten. En eerlijk gezegt heb ik geen momenten gehad dat ik mijn haar er af wou hebben.
pi_21309594
Nogal logisch met jouw haar .
pi_21309859
Ook cool haar en ik ga er steeds meer naartoe:

pi_21309995
MadGuy:
wat een ongelofelijk flikker shirt
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 20:23 schreef Lucske het volgende:
Nogal logisch met jouw haar .
mijn haar is verre van perfect.
pi_21310198
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 20:43 schreef super-muffin het volgende:
MadGuy:
wat een ongelofelijk flikker shirt
Alsof het mij om die flikkershirt gaat...
pi_21314208
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 20:43 schreef super-muffin het volgende:
mijn haar is verre van perfect.
Dat zeg ik ook niet; wel dat het je goed staat.
pi_21314992
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 20:36 schreef MadGuy het volgende:
Ook cool haar en ik ga er steeds meer naartoe:

[afbeelding]
precies jouw haar type Madguy
pi_21335597
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 00:22 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

precies jouw haar type Madguy
Dat dacht ik ook. Nu nog de lengte!
pi_21350024
Yoo,

Ik ben weer terug, zit nog steeds te twijfelen of ik het af zal knippen of niet...

Ff update (me haar komt hier net onder een pet vandaan ):

wazig hoofd

zijkant
pi_21352672
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 16:27 schreef -roGue- het volgende:
Yoo,

Ik ben weer terug, zit nog steeds te twijfelen of ik het af zal knippen of niet...

Ff update (me haar komt hier net onder een pet vandaan ):

wazig hoofd
[afbeelding]

zijkant
[afbeelding]
Ik zou t niet doen, t zit best goed zo lijkt me, of erger je je eraan? Tja, je moet het wel zelf mooi vinden natuurlijk, jij moet ermee lopen...
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 21:13:05 #221
87381 r00d
Welke Letter?
pi_21356786
Zow, hier ook maar weer ff een fototje van mij, met wat vergelijk materiaal van een tijdje geleden:

Eigenlijk gewoon nix met me haar gedaan

pi_21358064
@ Samson,

Ik draag het niet zoals het daar zit, komt net onder pet vandaan daar

Ik heb het gevoel dat het altijd suf zit, dat ik er nix mee kan
pi_21364996
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 21:58 schreef -roGue- het volgende:
@ Samson,

Ik draag het niet zoals het daar zit, komt net onder pet vandaan daar

Ik heb het gevoel dat het altijd suf zit, dat ik er nix mee kan
Welcome back!

Voordat je wegging zat je haar toch prima? Post eens een foto van hoe je je haar normaal hebt zitten dan is het beter te zien dan een onder-de-pet-geweest-plaatje.
pi_21370048
ehm bij mij hebben ze hier in het buitenland kleur er doorheen gedaan
voordat ik het wist zat het erin
" it is free, we do free, we do free"
lekker dan...
Het resultaat....

mag er best wel wezen
Fijn om hier te zijn. Hoeveel handtekeningen heb ik dit keer al uitgedeeld? Ik houd het niet meer bij
pi_21379292
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 10:53 schreef -roGue- het volgende:
Hier zoals het nu zit:

[afbeelding]
Moeilijk nog om te zien, maar het lijkt wel dat het misschien tijd is om t enkel wat te laten uitdunnen, dat wil ook vaak best goed helpen om je haar weer een beetje handelbaar te maken, als je dan nog steeds niet tevreden bent kan t er natuurlijk altijd nog af, maar zou toch wel zonde zijn
  donderdag 19 augustus 2004 @ 15:05:30 #227
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_21399922
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 21:13 schreef r00d het volgende:
Zow, hier ook maar weer ff een fototje van mij, met wat vergelijk materiaal van een tijdje geleden:

[afbeelding]

Eigenlijk gewoon nix met me haar gedaan

[afbeelding]
Ik vind je kapsel op boven pic er stoerder uitzien dan onder pic.

[ Bericht 8% gewijzigd door Alessandro op 19-08-2004 15:10:40 ]
  donderdag 19 augustus 2004 @ 15:10:07 #228
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_21400042
quote:
Hier zoals het nu zit:

[afbeelding]
Achter nog iets langer en je hebt je top kapsel. Mocht het niet aanslaan bij de meiden dan kan je het altijd nog kort doen
pi_21449843
Ben weer terug... ik hoop voordat de verleiding van de tondeuse heeft toegeslagen.. .

Vakantie heeft mijn haar goed gedaan... zon, zee en strand, ben zowaar zelfs een beetje blond geworden... .
pi_21453689
Welkom terug allen. Ik ben ook weer terug, heb een hekel aan mijn haar en ga maandag naar de kapper. Nee, ik ga het niet kort laten knippen, maar er moet maar weer eens model in...
pi_21463811
Ik ben ook terug jah. Hopen is voor papen DJ-M!!
pi_21463928
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 13:59 schreef HotFudge het volgende:
Ik ben ook terug jah. Hopen is voor papen DJ-M!!
En standaardzinnetjes opratelen is voor idioten... .
pi_21468321
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 14:04 schreef DJ-Maurits het volgende:

[..]

pi_21470497
Wat voorn styling-producten (wat een mooi woord) zouden jullie gebruikem om lang haar wel in model te houden, maar dat het niet zo gaat slierten. Dus geen gel/wet - look.
pi_21472303
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 14:04 schreef DJ-Maurits het volgende:

[..]

Mr. Dj is back!

@ pimpin, kijk eens in de OP!

Nieuwe lang haar held! Iets te lang naar mijn smaak, maar goed...
pi_21472543
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 19:33 schreef pimpin het volgende:
Wat voorn styling-producten (wat een mooi woord) zouden jullie gebruikem om lang haar wel in model te houden, maar dat het niet zo gaat slierten. Dus geen gel/wet - look.
bekijk de vorige delen!
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 21:50 schreef MadGuy het volgende:
Welkom terug allen. Ik ben ook weer terug, heb een hekel aan mijn haar en ga maandag naar de kapper. Nee, ik ga het niet kort laten knippen, maar er moet maar weer eens model in...
Daar krijg je spijt van
quote:
Hier zoals het nu zit:

[afbeelding]
Nou roGue ik had echt verwacht dat het langer na de vakantie zou zijn ik zie nog steeds geen verschil bij je vorige foto voor de vakantie
pi_21474268
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 20:53 schreef DarcMarc het volgende:

Daar krijg je spijt van
Ik weet het, maar dit is ook geen porum...
pi_21474333
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 22:11 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Ik weet het, maar dit is ook geen porum...
  zondag 22 augustus 2004 @ 22:26:56 #239
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_21474684

Duurt wel lang zeg.. geen foto noodzakelijk, want er is nog niet echt een verschil met de vorige keer dat ik hier poste
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
  maandag 23 augustus 2004 @ 12:41:07 #240
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_21482896
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 22:26 schreef furanku het volgende:

Duurt wel lang zeg.. geen foto noodzakelijk, want er is nog niet echt een verschil met de vorige keer dat ik hier poste
En waar staat die foto dan?
pi_21487999
Ik kreeg deze foto van iemand toegestuurd. Hij was gemaakt toen ik bij een concert van Madonna was en ik sta er dus ook op. Best raar, als je het niet verwacht, maar goed. Mijn haar is nu dus zo lang. Het valt me mee, maar ik vind het nog aardig dun, het mag nog wel wat voller eigenlijk...

pi_21488153
Ziet er goed uit!! Waarom sta je niet dichterbij het podium?
pi_21488374
Ik stond heel dichtbij het podium juist, ze was daar net aan de andere kant bezig, hehe! Het waren overigens ook zitplaatsen.
  maandag 23 augustus 2004 @ 16:57:57 #244
78693 Hanzel_lane
Made by cerror
pi_21488883
vet, een t-shirt met je naam erop!
pi_21489708
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 16:20 schreef MadGuy het volgende:
Ik kreeg deze foto van iemand toegestuurd. Hij was gemaakt toen ik bij een concert van Madonna was en ik sta er dus ook op. Best raar, als je het niet verwacht, maar goed. Mijn haar is nu dus zo lang. Het valt me mee, maar ik vind het nog aardig dun, het mag nog wel wat voller eigenlijk...

[afbeelding]
Doorzetten nu want je haar is nu al erg lang van achter en anders laat je gewoon een stukje van voren er af knippen
pi_21494553
Ik zet ook door. Net bij de kapper geweest en er is maar een heel klein beetje met name aan de zijkanten bijgepunt. Het kriebelde teveel in mijn oren, LOL.

We gaan gestaag verder
pi_21497487
Hoe lang duurt dat nou, je haar laten groeien (tot nek, half-lang/lang oid, of hoe jullie dat ook noemen) vanaf stekels? een maand of.. ?
pi_21497841
*zucht*

Reken maar uit, centimetertje per maand...
pi_21498114
Dat van 205_Lacoste wordt ook steeds langer...

Wacht, ik heb nog wel wat foto'tjes... .
pi_21499589
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 23:23 schreef DJ-Maurits het volgende:
Dat van 205_Lacoste wordt ook steeds langer...

Wacht, ik heb nog wel wat foto'tjes... .
Wat hadden we nou afgesproken
pi_21502342
Hahaha het wordt enorm lang bij Lacoste. Ik ben er niets bij . Maar, het zit nu wél weer een beetje normaal in model en dat is ook wel wat waard. Nu maar weer verder groeien...
pi_21502359
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 09:18 schreef MadGuy het volgende:
Hahaha het wordt enorm lang bij Lacoste. Ik ben er niets bij . Maar, het zit nu wél weer een beetje normaal in model en dat is ook wel wat waard. Nu maar weer verder groeien...
Vanmiddag als ik foto's gepost heb weet je pas hoe lang het bij me is, het valt namelijk wel tegen. 3 mnd geleden had de kapper er toch wel een flink stuk afgehaald. Wel heb ik een mega mat
pi_21502922
Mijn haar is ook weer gegroeit sinds ik de laatste foto heb genomen.

Dus ik zal er misschien ook nog wel eentje maken, ik denk morgen
pi_21510360
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 22:56 schreef vinge het volgende:
Hoe lang duurt dat nou, je haar laten groeien (tot nek, half-lang/lang oid, of hoe jullie dat ook noemen) vanaf stekels? een maand of.. ?
Als je haar snel groeit 7 maanden,als het langzaam groeit een jaar
pi_21514240
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 15:47 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

Als je haar snel groeit 7 maanden,als het langzaam groeit een jaar
Als je niet naar de kapper zou gaan iig... Reken maar ns uit, eigenlijk valt het vies tegen, stel dat je je haar om de drie maanden bij zou laten knippen (als je daarvoor kiest natuurlijk...) en het groeit normaal 1 cm per maand. Geloof me dan maar dat een kapper er echt wel ongeveer een cm afhaalt, ook al vraag je of ie er weinig afhaalt Dan heb je dus in een jaar 12cm lengte gewonnen, maar daar gaat dan alweer 4 x 1 cm = 4cm vanaf, en houd je dus nog maar 8cm winst over.... Als je dan echt van korte stekels afkomt heb je dus normaal gesproken na een jaar echt nog geen halflang haar ben ik bang en al helemaal niet al na 7 maanden, dat duurt dan echt wel wat langer...
pi_21515065
Nou, daar komt m'n gigantisch mat dan

Het is wel flink gaan krullen trouwens, niet helemaal de bedoeling maar er zit verder ook geen gel in. Ochja, je moet wat

pi_21515197
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 18:53 schreef 205_Lacoste het volgende:

Het is wel flink gaan krullen trouwens, niet helemaal de bedoeling maar er zit verder ook geen gel in. Ochja, je moet wat

[afbeelding]
Die schouw had wel wat netter gekund... .

Oh.. en je haar mag er wezen hoor... .
pi_21515442
Mijn haar begint ook wat langer te worden. Het komt nu tot net over mijn oren. Ik denk dan ook dat de tijd van grote potten gel een beetje af begint te lopen en het tijd wordt voor iets anders. Ik heb flink dik haar dat krult. Ik houd niet van die troep die niet uit je haar te wassen is al gebruik je terpetine, niet van dat cement spul. Iemand tips?
PE#1
pi_21515708
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 19:04 schreef convinced het volgende:
Mijn haar begint ook wat langer te worden. Het komt nu tot net over mijn oren. Ik denk dan ook dat de tijd van grote potten gel een beetje af begint te lopen en het tijd wordt voor iets anders. Ik heb flink dik haar dat krult. Ik houd niet van die troep die niet uit je haar te wassen is al gebruik je terpetine, niet van dat cement spul. Iemand tips?
Met een planten spuit je haar nat maken en dan goed kammen
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 18:53 schreef 205_Lacoste het volgende:

[afbeelding]
Wat is voor en wat is achter lacoste ?
pi_21515727
Dat werkt niet, dan zie ik eruit als Jimi Hendrix en dat is niet mijn intentie.
PE#1
pi_21515771
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 19:17 schreef convinced het volgende:
Dat werkt niet, dan zie ik eruit als Jimi Hendrix en dat is niet mijn intentie.
fohnen
pi_21515852
Flauw.
PE#1
pi_21518324
Lacoste, je haar is in ieder geval langer dan het mijne. Ik heb dan weer stijl haar, so EAT THAT.

Ik ben wonder bopven wonder nog steeds tevreden over het kapperswerk, al vond ik wat ze te melden had wat minder. Ik moest mijn haar een beetje in de gaten houden omdat het bovenop wat afgebroken en beschadigd bleek te zijn. Vandaar dat het mij zo dun lijkt en vandaar dat ik dacht dat het bij mij niet zou lukken. De zomer heeft alles weer verpest.

Nou ja, het voelt nu weer gezond aan en we laten het lekker verder groeien. Potentie zit er in ieder geval in volgens de kapper...
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 23:48:59 #264
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_21523451
Ik heb m'n haar nu tot net onder m'n kin en achter onder m'n schouders (het krult alweer een aardig eindje omhoog zegmaar)...... en ik ben het zat, heb het nu wel gezien, wil weer wat anders, dus ik ga jullie vaarwel zeggen! Ik zal jullie missen :p
There is consciousness in all things.
pi_21527228
Ik ben weer terug uit midden Amerika, vandaag of morgen maar eens wat foto's laten ontwikkelen

Erg okee haar trouwens, Lacoste, kreeg ik 't maar zo...
pi_21531272
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 08:33 schreef Speth het volgende:
Ik ben weer terug uit midden Amerika, vandaag of morgen maar eens wat foto's laten ontwikkelen

Erg okee haar trouwens, Lacoste, kreeg ik 't maar zo...
Thnx, maar mij iets teveel krul achterin
pi_21538216
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 20:53 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

bekijk de vorige delen!
[..]
Dat zijn 12 delen
pi_21538525
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 18:03 schreef pimpin het volgende:

[..]

Dat zijn 12 delen
hier een linkje http://www.adversus.nl/beauty/stylinglangehaar.html
pi_21543191
Zal ik nog maar even inspirerende foto's posten dan

pi_21543389
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 21:27 schreef 205_Lacoste het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]
* DJ-Maurits belt kapper af... .
pi_21543578
Godver.

Ik zat in 't vliegtuig terug naar huis een beetje aan de rechter achterkant van m'n haar te trekken (waar ik altijd een soort rare kruin had), en er kwamen een heleboel klitten van los haar uit, maar ook haren die eerst gewoon vast zaten. M'n vader zegt dat hij dat op mijn leeftijd ook had, en dat het een soort 'plaatselijke kaalheid' is, waarvan de oorzaak in de hoofdhuid ligt, dat hij destijds met een speciale shampoo heeft verholpen. Ik ga morgen dus als een haas naar de dokter voor een afspraak met een dermatoloog.
pi_21543955
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 21:44 schreef Speth het volgende:
Godver.

Ik zat in 't vliegtuig terug naar huis een beetje aan de rechter achterkant van m'n haar te trekken (waar ik altijd een soort rare kruin had), en er kwamen een heleboel klitten van los haar uit, maar ook haren die eerst gewoon vast zaten. M'n vader zegt dat hij dat op mijn leeftijd ook had, en dat het een soort 'plaatselijke kaalheid' is, waarvan de oorzaak in de hoofdhuid ligt, dat hij destijds met een speciale shampoo heeft verholpen. Ik ga morgen dus als een haas naar de dokter voor een afspraak met een dermatoloog.
Laat ons even weten hoe dit afloopt, ok? .

Ik maak me zelf ook wel eens zorgen om de hoeveelheid haar die los komt zetten... .
pi_21544270
Mijn vader is inmiddels 68 en heeft al zijn haar nog (zijn haar is iets korter dan het mijne, en nog helemaal zwart), ik heb dus goede hoop dat het tijdelijk is Maar ik moet sowieso naar de dermatoloog, mijn huid is een groter probleem dan m'n haar :/
pi_21544620
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 22:10 schreef Speth het volgende:
Mijn vader is inmiddels 68 en heeft al zijn haar nog (zijn haar is iets korter dan het mijne, en nog helemaal zwart), ik heb dus goede hoop dat het tijdelijk is Maar ik moet sowieso naar de dermatoloog, mijn huid is een groter probleem dan m'n haar :/
Mag ik je bang maken met het feit dat kaalheid overerft via je moeders kant? .
pi_21544660
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]
hier lijkt er veel minder krul in te zitten dan op die andere pic?
pi_21544772
quote:
Mag ik je bang maken met het feit dat kaalheid overerft via je moeders kant?
Nee Nu slaap ik weer niet Ook zo goed voor m'n haar
pi_21545309
ik zal binnekort ook eens mijn eerste foto's met dit haar gaan laten maken....
pi_21545409
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]
Lacoste! volgens mij heb jj je doel bereikt met het Jonathan Jackson haar zit echt goed man
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 21:44 schreef Speth het volgende:
Godver.

Lol mijn broertje is 17 en die heeft kort haar maar heeft last van eczeem op z,n hoofd! dus hij was vervelend en ik gaf hem een klap op z,n hoofd had ik opeens 20 haren in m,n hand hij begint nu al waarschijnlijk kaal te worden door die eczeem en moet dus vrijdag naar de huisarts
pi_21547230
Eczeem heb ik niet, er is verder niets aan te zien, maar er zit wel erg veel los haar tussen de vaste haren in dat gebied... vind ik al verontrustend genoeg
pi_21547559
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 22:22 schreef Samson het volgende:

[..]

hier lijkt er veel minder krul in te zitten dan op die andere pic?
Wat een beetje vocht al niet kan doen hé daarna nog wat gel ingedaan en het bleef redelijk zo zitten. Ik moet dan alleen niet gaan fietsen ofzo want dan schiet het gelijk in de krul. Op die andere pik had ik door de regen gelopen en had ik helemaal niets aan m'n haar gedaan, zelfs geen kam.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 00:26:47 #281
87381 r00d
Welke Letter?
pi_21547700
Kammen is voor vrouwen
pi_21553557
Ja en onnozele opmerkingen blijven maken is irritant....
pi_21553742
ik borstel mn haar elke dag hoor.
Anders zit het helemaal niet
pi_21555059
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 12:00 schreef Lucske het volgende:
Ja en onnozele opmerkingen blijven maken is irritant....
Hij's gewoon jaloers

Ik heb gewoon een borstel indd en haal daar tevens alle loszittende haren mee uit m'n harses. Wanneer ik dit niet zou doen dan zit m'n polo/shirt in no time onder de haren, en dat ziet er ook niet uit.
pi_21556787
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 22:21 schreef DJ-Maurits het volgende:

[..]

Mag ik je bang maken met het feit dat kaalheid overerft via je moeders kant? .
Wow, dan blijf ik goed haar houden tot mijn 80e!

Ziet er goed uit, Lacoste, zeer goed, zeer goed. Inspiratie ten top.

En Speth, ik heb ook dus een raar plekje die ik in e gaten moet houden volgens de kapper. Het leek of het afgebroken was (zie verhaal boven), maar nu voelt alles gelukkig weer gezond aan...
pi_21557896

nog steeds niet de lengte die ik wil
pi_21558058
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:25 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]
nog steeds niet de lengte die ik wil
Begint nu iets te lang te worden zoals ik het mooi zou vinden. Maar supergebakje kan zó in één of andere kakkerfolder, echt prima!
pi_21558104
Ik wil graag hier na toe werken:

als plaatje niet werkt: http://www.ukhairdressers.com/style/hairstyles/5026/2.jpg

Wat heb ik een spijt dat ik me haar heel kort heb laten knippen laatste x.

Nu zit het nog maar tot me wenkbrauwen als ik het aan de voorkant naar beneden trek.

Vraagje:

Hoe doen jullie dat, gaan jullie gewoon NIET meer naar de kapper? Of laat je het af en toe wel bijknippen, uitdunnen oid? Ik heb zelf aardig dik blond haar en vind het er al erg snel onverzorgd uitzien?
pi_21558245
Ik ben in een jaar 3 keer naar de kapper geweest.
eerste keer na 5 maanden, toen 3 maanden daarna, en toen weer 3 maanden daarna, en nu moet ik binnenkort weer
pi_21558330
Ik ga eens in de 3 maanden ofzo maar heb er vaak zat nét de winst weer van af laten knippen waardoor het niet echt opschoot. Nu ben ik 3 maanden niet geweest en ben van plan er nog maar een maandje aan vast te plakken. Daarna nog maar eens 4 maanden overslaan
pi_21558642
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:32 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Begint nu iets te lang te worden zoals ik het mooi zou vinden. Maar supergebakje kan zó in één of andere kakkerfolder, echt prima!
Lol . Vind 't ook net iets te lang, maar evengoed staat 't 'm niet slecht. Imo natuurlijk.
@super: heb je er normaal gel in of zo en meer opzij, of altijd zo in je gezicht hangen?
pi_21559864
ik heb het vaak achter m'n oren zitten.

het zat even zo naar voren zo dat je goed kan zien hoelang het is
pi_21560873
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 15:40 schreef super-muffin het volgende:
Ik ben in een jaar 3 keer naar de kapper geweest.
eerste keer na 5 maanden, toen 3 maanden daarna, en toen weer 3 maanden daarna, en nu moet ik binnenkort weer
Waarom het valt nu op je schouders en het valt ook nog is goed! ik ga pas weer over een half jaar of misschien nog wel langer
pi_21560962
Hoe doen jullie dat, vinden jullie af en toe niet dat je haar er echt totaal NIET uitziet? In sommige periodes?
pi_21561261
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 17:29 schreef pimpin het volgende:
Hoe doen jullie dat, vinden jullie af en toe niet dat je haar er echt totaal NIET uitziet? In sommige periodes?
Ja hoor, vaak zat... maar soms lijkt het geluk je even toe te lachen. Maar hoe langer het wordt hoe vaker het goed gaat zitten.
  donderdag 26 augustus 2004 @ 17:54:25 #296
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_21561493
quote:
Idd, dus schijt aan iedereen.

ik ben in 2 jaar 2 keer bij de kapper geweest, beide keren in het laatste half jaar.
De gedachte dat het toch het snelst gaat zonder kapper heeft me er doorheen geholpen.
pi_21561851
quote:
Hetzelfde wat lacoste zegt hoe langer het word des te makkelijker valt je haar goed! van voren en achteren Ik heb alleen een slechte periode als ik weer naar de kapper zou gaan! danzou ik voorlopig weer een maand last hebben dat het niet wil zitten dat doe ik dus niet meer door die gore klootzak van een baas
  donderdag 26 augustus 2004 @ 18:44:34 #298
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_21562461
tijdje niet in deze topic-reeks geweest wegens vakantie

ik ben eindelijk over mn crisis heen en het begint al ergens op te lijken

foto komt nog wel eens
an urge to help mankind overcomes me
pi_21562773
Niet schrikken...

Ik ben er blij mee
pi_21562913
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 18:12 schreef DarcMarc het volgende:

dat doe ik dus niet meer door die gore klootzak van een baas
Wow, wat een kapsel al niet vermag!

@ roGue: er valt weinig voor me te schrikken, want ik zie niets!

edit: Mijn God, roGue, WAT heb je GEDAAN?! het staat je wel goed
pi_21563707
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 19:00 schreef -roGue- het volgende:
Niet schrikken...

[afbeelding]

Ik ben er blij mee
Goede kop... zou je niet eens aan lang haar denken? .

Idd... dit staat ook niet slecht... maar langer haar stond je toch een stuk beter... .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')