Ik heb te koop: Een standalone CD-duplicator
??? Wat is dat? - Dit apparaat heb ik gekocht toen cd-branders nog nieuw waren. Je kunt er een cd mee inlezen op een hardeschijf en vervolgens kun je hem branden. Hij kostte destijds 2000,- gulden. Het is van het merk/bedrijf Corporate Systems Center Website =>
Hier.
Dit is het apparaat:
![]()
Het apparaat wordt bediend via het menu dat duidelijk leesbaar is op het lcd scherm:
![]()
Het apparaat kan eventueel aangesloten worden op de pc/mac met een scsi aansluiting, zit nu een stekker op waardoor ie standalone kan werken:
![]()
De binnenkant bestaat uit: een harde schijf (mb onbekend), een brander, de voeding en aansturing van het lcd en het apparaat.
![]()
Op dit moment werkt het apparaat niet goed meer, het lezen en schrijven gaat niet goed.
Wat heb ik er dan aan?Ik denk dat het apparaat gerepareerd kan worden of zelfs omgebouwd met een andere brander en HD tot bijvoorbeeld een dvdbrander. Of de kast met voeding en lcd zou als basis kunnen gelden voor een mp3/divx platform. Het apparaat biedt mogelijkheden en een uitdaging voor de tweaker.
Waarom doe jij het niet zelf dan? Ik ben niet zo'n ver gevorderde tweaker em heb geen tijd hiervoor.
Wat vraag je ervoor?Startprijs = ¤ 50,- (ex verzenden)
Is ruilen mogelijk ?Je kunt het altijd proberen, ik heb niets specifieks nodig maar nintendo stuff is altijd interessant of een mobieltje etc.
Tot wanneer kan ik bieden?T/M vrijdag 30 juli tot 23:59
Waar is dit apparaat eventueel af te halen?Hellevoetsluis = 30km onder Rotterdam