als het je nou echt niet bevalt zonder hem, kan je misschien een goed gesprek met hem aangaan en gewoon weer verder doormodderen (althans zo leert mijn ervaring me)quote:Op zondag 25 juli 2004 17:57 schreef Yviee het volgende:
Ik had best lang met hem (14 maanden) en het kwam voor hem best als schok geloof ik.. Bedankt voor de posts hier! Ik hoop maar dat het een goede keuze was.. Heeft iemand wel eens anders meegemaakt?
Jaquote:Op zondag 25 juli 2004 17:34 schreef Yviee het volgende:
Heb het net 2 uurtjes geleden uitgemaakt met mijn vriend.. Hij vond het heel erg en ik voel me nu ook behoolrijk kut, maar het kon niet anders. Ik wil zo graag iets voor hem doen, maar ja dat kan nu niet echt.. Heeft iemand hier ervaring mee ofzo?
of neuk ze !quote:Op zondag 25 juli 2004 18:09 schreef KieWie het volgende:
Jezus, bezuip je of zo. Of ga je echte vrienden hiermee lastig vallen, daar zijn ze voor.
Beter nog, bezuip je met je echte vrienden...
Kalverliefdequote:Op zondag 25 juli 2004 17:59 schreef Roellio het volgende:
Geboortedatum: 1988-03-20
Je bent 16!
More will come.
quote:Op zondag 25 juli 2004 17:57 schreef GizartFRL het volgende:
Waarom heb je het uitgemaakt?
Nee, niemand is ooit gedumpt denk ik.quote:Op zondag 25 juli 2004 17:34 schreef Yviee het volgende:
Heb het net 2 uurtjes geleden uitgemaakt met mijn vriend.. Hij vond het heel erg en ik voel me nu ook behoolrijk kut, maar het kon niet anders. Ik wil zo graag iets voor hem doen, maar ja dat kan nu niet echt.. Heeft iemand hier ervaring mee ofzo?
open een topicquote:Op zondag 25 juli 2004 17:34 schreef Yviee het volgende:
idd, wat een kutweerquote:Op zondag 25 juli 2004 18:15 schreef Panzertje het volgende:
Het is echt weer zondag he...![]()
Mn ex-scharrels zitten niet op FOK! helaas. Maar ik ben nog nooit gedumpt.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:42 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nee, niemand is ooit gedumpt denk ik.
Ik ook niet, ik ben immers goddelijk lekker en vrouwen kijken altijd tegen me op.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mn ex-scharrels zitten niet op FOK! helaas. Maar ik ben nog nooit gedumpt.
Moeten die van jou ook altijd eerst knielen als ze iets willen zeggen?quote:Op zondag 25 juli 2004 20:14 schreef Xebrozius het volgende:
vrouwen kijken altijd tegen me op.
Als ze knielen hoeven ze wat mij betreft ook niet meer op te staan.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Moeten die van jou ook altijd eerst knielen als ze iets willen zeggen?.
wie host? hij of ik >?quote:Op zondag 25 juli 2004 20:26 schreef LiQu1D het volgende:
whaha idd tonkskzag t oowk best sneu als die dat host
sozz =)
Neuh !..... zij komt uit Beesterzwaag d8 ik... mrr komt ie dr weg ofnie?quote:Op zondag 25 juli 2004 20:49 schreef tonks het volgende:
Drachten?
Er was eens een meisje uit drachten...
hij dohquote:Op zondag 25 juli 2004 20:28 schreef tonks het volgende:
[..]
wie host? hij of ik >?
Vertel hem dat het maar een grapje was.quote:Op zondag 25 juli 2004 17:34 schreef Yviee het volgende:
Ik wil zo graag iets voor hem doen, maar ja dat kan nu niet echt..
of pijp hem !quote:Op zondag 25 juli 2004 23:22 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Vertel hem dat het maar een grapje was.![]()
Wat heeft Tweakers hier nu weer mee te makenquote:Op maandag 26 juli 2004 00:42 schreef Underdoggy het volgende:
kleuters... GOTVERDOMME ook nooit een keer normaal doen he
het is allemaal 1 grote samenzweringquote:Op maandag 26 juli 2004 00:49 schreef Swolly het volgende:
[..]
Wat heeft Tweakers hier nu weer mee te maken
nou die zou ik ook gedumpt hebben hoor. Yviee, goede beslissingquote:Op maandag 26 juli 2004 01:09 schreef Underdoggy het volgende:
milagro nee helaas geen internetrelatie... niets vuile was buitenhangen... schrijf ik ook maar IETS verkeerds over haar over zij over mij? NEE dus BEK HOUDEN en OPTIEFEN MET JE KUTSMILEYS
Gezelligquote:Op maandag 26 juli 2004 01:09 schreef Underdoggy het volgende:
NEE dus BEK HOUDEN en OPTIEFEN MET JE KUTSMILEYS
Tja...dan moet je je kop maar niet op internet zetten. Dan is die foto niet zo prive meer.quote:Op maandag 26 juli 2004 01:01 schreef Underdoggy het volgende:
Doe nou eens normaal zeg mensen. Ik ben dus die "gedumpte" jongen en prive foto's hier kan ik niet waarderen en ja ik kom uit drachten leuk man een whoisje doen mandit hele forum kan wel gesloten worden doordat er altijd van die tonksjes rondlopen om de boel te verneuken. Vette pre puberale hufter man. (#@$#@$#@$#@ doodverwensing) jij bent echt heel zielig. Jij weet blijkbaar niet wat zoiets met mensen doet... Ik heb geen zin om mijn hele verhaal hier op tafel te gooien maar ik zeg je dat jij met je postings echt _NIEMAND_ helpt. Gewoon blijven kutten maar he.
quote:Op maandag 26 juli 2004 01:11 schreef Xennia het volgende:
[..]
nou die zou ik ook gedumpt hebben hoor. Yviee, goede beslissing![]()
dan zet je computer uit, eet een bak ijs leeg en huil jezelf in slaapquote:Op maandag 26 juli 2004 01:16 schreef Underdoggy het volgende:
ach ik zit er gewoon ff helemaal doorheen dan kan ik van zulke baggerusers er niet bij hebben...
ach wat zieligquote:Op maandag 26 juli 2004 01:16 schreef Underdoggy het volgende:
ach ik zit er gewoon ff helemaal doorheen dan kan ik van zulke baggerusers er niet bij hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |