phew.....quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:00 schreef Offy het volgende:
Hij is al gemaild als het goed is..haha
Je hebt alleen een andere gemaild, klopt dat?quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:00 schreef Offy het volgende:
quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:00 schreef Offy het volgende:
Allemachtig....Wat een gestress...Ben je er eindelijk uit, vinden ze die andere foto ineens mooier![]()
....Ik kon gewoon écht niet kiezen tussen die 2 bloemen, dus heb ik ze allebei niet gekozen
Heb net in 2 minuten een nieuwe foto gemaakt van het eendje, en gewoon opgestuurd zonder goed te kijken
iets zegt me dat dat niet slim was
Volgende maand begin ik *vroeg*
Er zijn er vandaag ook nog een heleboel bijgekomen en ook nog een aantal gewisseld.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:32 schreef m-niki het volgende:
(er missen trouwens nog wel heel veel foto's op je overzichtspagina...)
maar die van dinsdag staan er ook nog niet op, vandaar...maar ik weet dat het veel werk is dus...het was meer een soort van..ehm...ik ben gewoon veel te bemoeierig...quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er zijn er vandaag ook nog een heleboel bijgekomen en ook nog een aantal gewisseld.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:34 schreef m-niki het volgende:
[..]
maar die van dinsdag staan er ook nog niet op, vandaar...maar ik weet dat het veel werk is dus...het was meer een soort van..ehm...ik ben gewoon veel te bemoeierig...sorry!!
we hebben er hier in huis 2quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:32 schreef m-niki het volgende:-edit- Xilantof: heb jij zo'n ding!! Die vind ik superleuk [/offtopic]
Nee hoor ik ben het wel een beetje met je eens. Als we gebruik maken van een overzichtsite dan moeten in ieder geval alle foto's vóór het stemmen er op staan. Mijn foto en die van een paar anderen staan er nu niet op en dat is toch niet helemaal eerlijk.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:34 schreef m-niki het volgende:
[..]
maar die van dinsdag staan er ook nog niet op, vandaar...maar ik weet dat het veel werk is dus...het was meer een soort van..ehm...ik ben gewoon veel te bemoeierig...sorry!!
Jaaaahquote:Op vrijdag 30 juli 2004 07:24 schreef Xilantof het volgende:
en arme Offy
had ik je aan het twijfelen gemaakt?
Ik zal erbij zetten dat het nog niet bijgewerkt is (tot iemand me een seintje geeft dat het helemaal klaar is). Okee?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:09 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben het wel een beetje met je eens. Als we gebruik maken van een overzichtsite dan moeten in ieder geval alle foto's vóór het stemmen er op staan. Mijn foto en die van een paar anderen staan er nu niet op en dat is toch niet helemaal eerlijk.![]()
*nog meer stookt*quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:12 schreef Offy het volgende:
[..]
Jaaaah(en het was al zo warm
)
Maar mijn eerste puntje heb ik binnen, dus...![]()
Dat was express gedaan, om te laten zien dat ik niet gefotoshopped hadquote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:10 schreef Bowiefan het volgende:
4: Shark.Bait (2 punten) jammer van dat blauwe randje om dat schoteltje.
Vanwege het feit dat ie kleurloos was, idd--tegenwoordig hebben de kranten heel veel kleur.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:02 schreef fr.oosje het volgende:
4 punten voor Shark.Bait. Mooie strakke plaat. Ik snapte alleen de tekst van de krant niet, of was deze alleen maar gekozen vanwege het feiot dat er op deze pagina geen kleur zat?
Je gaat als een speer! Sharkyquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:38 schreef Shark.Bait het volgende:
Even een reactie op sommige stemmers :
[..]
Dat was express gedaan, om te laten zien dat ik niet gefotoshopped had
[..]
Vanwege het feit dat ie kleurloos was, idd--tegenwoordig hebben de kranten heel veel kleur.
nou ja..gepikt klinkt wel heel erg naar!! Zo bedoelde ik het niet hoor!!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:10 schreef phileine het volgende:
heb ik die van jou gepikt m-niki? Ik zag ergens op dpc rietjes voorbij komen en herinnerde me opeens mijn eigen mooie gekleurde rietjes. dus dat werd mijn last-minute wissel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |