Je ventileert maar een slag in de ronte hoor. Pas op dat je niet duizelig wordt. Welke teringherrie vindt jij leuk dan?quote:Op zondag 25 juli 2004 09:45 schreef Sonof het volgende:
Ja nou en ik vind het een kutnummer. Dat is mijn smaak. En die frustie wou ik ff ventil
Ik hou van gitaarmuzie ala The Strokes/BRMC/I AM KLOOT/etc.quote:Op zondag 25 juli 2004 10:02 schreef Roscoo het volgende:
[..]
Je ventileert maar een slag in de ronte hoor. Pas op dat je niet duizelig wordt. Welke teringherrie vindt jij leuk dan?
Yezzquote:Op zondag 25 juli 2004 10:02 schreef Miguel het volgende:
Toen ik de cd (Songs About Jane) net had, heb ik hem echt helemaal grijs gedraaid... Toen kwam Maroon 5 hier echter ineens op radio en tv en ondertussen wordt je er helemaal dood mee gegooidFeit blijft toch dat zelfs de beste muziek kan gaan irriteren als het maar vaak genoeg wordt gedraaid....
The Strokes zijn wel goed, weet niet hoe de rest klinktquote:Op zondag 25 juli 2004 10:04 schreef Sonof het volgende:
[..]
Ik hou van gitaarmuzie ala The Strokes/BRMC/I AM KLOOT/etc.
En verder draai ik heel veel experimentele jazz op LP
LP =
WTF zijn "crapeCDs"?quote:Op zondag 25 juli 2004 09:35 schreef Sonof het volgende:
Nee ik was niet thuis, dus dat was de enige vorm van muziek die ik had in het huis van mn zus. Je wilt niet weten wat voor crapeCDs zij heeft
quote:Op zondag 25 juli 2004 10:24 schreef Rekkie het volgende:
Weer zo'n kut-topic van "ik heb een schijt hekel aan die en die band of zanger"
Kunnen we niet gewoon een centraal topic openen en dat daar de gefrustreerde fokkers hun gal gaan spuwen op bands of zanger en zangeressen waar ze weer eens een keer een hekel aan hebben??? Dit wordt behoorlijk afgezaagd
Kom eens uit de prehistorie.quote:Op zondag 25 juli 2004 10:04 schreef Sonof het volgende:
[..]
LP =
Dude ik ga je niet eens uitleggen waarom ik op LP draai. Dat snap je toch nietquote:Op zondag 25 juli 2004 10:29 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
[..]
Kom eens uit de prehistorie.
Gare, vastgeroeste fossiel. Ga eens luisteren naar moderne muziek op cd's... Daarvan is de kwaliteit tenminste goed en niet die "mooie krasjes"
Hij snapt hetquote:Op zondag 25 juli 2004 10:44 schreef Blasphemer het volgende:
SHIT BAND
gewoon bagger muziek
Klaar!!!!!!!!!
Omdat het geluid bagger is? Omdat er krassen opstaan?quote:Op zondag 25 juli 2004 10:41 schreef Sonof het volgende:
[..]
Dude ik ga je niet eens uitleggen waarom ik op LP draai. Dat snap je toch niet![]()
Dude jij bent hier de fagNSBer met die kkicon onder je naam. Dus houd je bek en tyf opquote:Op zondag 25 juli 2004 10:51 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
[..]
Omdat het geluid bagger is? Omdat er krassen opstaan?
Dat zeggen al die lp nichten altijd.
In theorie staat er wel veel meer zuivere geluidsinformatie op een LP. Maar goed, voor je de installatie om daat voordeel van te behalen ben je alweer een kleine auto aan kosten verder.quote:Op zondag 25 juli 2004 10:51 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
[..]
Omdat het geluid bagger is? Omdat er krassen opstaan?
Tuurlijk niet.....je laat je niet opnaaien, daarom zit je zo te vloekenquote:Op zondag 25 juli 2004 10:55 schreef Sonof het volgende:
Hahaha welnee ik ga me niet laten opnaaien door een fag zoals jij![]()
![]()
quote:Op zondag 25 juli 2004 10:55 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
In theorie staat er wel veel meer zuivere geluidsinformatie op een LP. Maar goed, voor je de installatie om daat voordeel van te behalen ben je alweer een kleine auto aan kosten verder.
Ik vloek altijdquote:Op zondag 25 juli 2004 10:57 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.....je laat je niet opnaaien, daarom zit je zo te vloeken![]()
En in de praktijk is een cd gewoon vele malen beterquote:Op zondag 25 juli 2004 10:57 schreef Sonof het volgende:
[..]![]()
![]()
Dank u
Dat hangt er vanaf waar je je eisen neerlegt. Er is altijd een duidelij verschil te horen en ik vind een LP fijner klinken. Wat warmer en veter en ja het ook een stukje nostalgie (ook al ben ik nog maar 20 jr.). Thats allquote:Op zondag 25 juli 2004 11:00 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
[..]
En in de praktijk is een cd gewoon vele malen beter![]()
En bij MP3 op je PC kun je in WinAmp een plugin in laden en je hebt zo het vertrouwde gekras geluidquote:Op zondag 25 juli 2004 11:00 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 juli 2004 11:01 schreef JohnDDD het volgende:
je hebt wel gelijk. het nummer is té goed, egmaar. ze proberen te koel en geweldig te zijn. ik kotste ook meteen op ze.
Warm en vet?quote:Op zondag 25 juli 2004 11:02 schreef Sonof het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf waar je je eisen neerlegt. Er is altijd een duidelij verschil te horen en ik vind een LP fijner klinken. Wat warmer en veter en ja het ook een stukje nostalgie (ook al ben ik nog maar 20 jr.). Thats all
Alleen wat gebruiksgemak betreft dus. De pure geluidskwaliteit én de breedte van het geluidsspectrum liggen beide beduidend hoger. Maar dat terzijde:quote:Op zondag 25 juli 2004 11:00 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
[..]
Cleverquote:Op zondag 25 juli 2004 11:18 schreef _Abu_ het volgende:
En als je Maroon 5 nou eens op LP koopt?
3 singels, Harder To Breathe, This Love en She Will Be Loved en koop Spiderman 2 soundtrack nu dan daar staat Woman op van Maroon5quote:Op zondag 25 juli 2004 06:58 schreef Sonof het volgende:
Tering wat een kutband die Maroon 5! Ik word echt h-e-l-e-m-a-a-l schijtziek van die 2 kutsingels die ze hebben. Verbranden (die CDs ja). Het is echt slaapverwekkende muzieken het zuigt gewoon bigtime
Update:quote:Op zondag 25 juli 2004 11:53 schreef Platina het volgende:
[..]
3 singels, Harder To Breathe, This Love en She Will Be Loved en koop Spiderman 2 soundtrack nu dan daar staat Woman op van Maroon5
I AM KLOOTquote:Op zondag 25 juli 2004 10:04 schreef Sonof het volgende:
[..]
Ik hou van gitaarmuzie ala The Strokes/BRMC/ I AM KLOOT/etc.
LP =
Vanaf nu ben jij mijn FOK!forum palquote:Op zondag 25 juli 2004 12:30 schreef paultje- het volgende:
[..]
I AM KLOOT![]()
experimentele jazz![]()
De makkelijkste manier is vragen. Alleen niet doen als er een DJ staat die vind dat überiri. En je kunt beginnen met Herbie Hankcock. Begin maar het verzamelen van zijn 1e werkenquote:Op zondag 25 juli 2004 12:45 schreef paultje- het volgende:
oew owh joj![]()
waar ik uitga wordt de laatste tijd redelijk veel jazz gedraait....alleen weet ik jammerlijk genoeg vaker niet van wie het is...![]()
dus blijft het die richting redelijk beperkt...
maar wel goed![]()
Preciesquote:Op zondag 25 juli 2004 11:56 schreef texelonia het volgende:
Smaken verschillen. De één wil dit van de buis, de ander wil dat van de buis, etc. Als je iedereens wensen gaat verhoren blijft er niks op de buis meer over
\quote:Op zondag 25 juli 2004 14:56 schreef DABAMaster het volgende:
Kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat de topics en posts die jij plaatst sinds je hier bent erg negatief van aard zijn?
Ken jij conflict? Is het familie?quote:Op zondag 25 juli 2004 14:57 schreef Sonof het volgende:
[..]
\
Nou nee dat valt wel mee tochik lach
zie je?
Hoiquote:Op zondag 25 juli 2004 06:58 schreef Sonof het volgende:
Tering wat een kutband die Maroon 5! Ik word echt h-e-l-e-m-a-a-l schijtziek van die 2 kutsingels die ze hebben. Verbranden (die CDs ja). Het is echt slaapverwekkende muzieken het zuigt gewoon bigtime
Hey fag ik had toen ff nix anders dan MTV omdat ik bij iemand anders was. Maar wat je ook aanzet je hoort die KUTband overal. Dat je zulke toffe gasten vind, boeie, daarom ben je ook een mietjequote:Op zondag 25 juli 2004 15:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi
Kijk dat je een bacoboy bent of zo hoeft nog niet te betekenen dat je zo een domme post moet neerzetten. Iedereen heef wel een hekel aan een band of een artiest. Je moet het zelf weten hoor, maar ik ben zeer fan van maroon5 en ik heb ze meerdere malen mogen zien en ontmoeten zelfs. Het zijn echte hele toffe gasten!! De een vindt het mooi de ander niet. Prima. Maar als jij zo dom bent om je tv de hele tijd om TMF, MTV en BOX open te zetten en SKYRadio aan zet de hele dag door, dan ben je fout bezig. Ik vermijd dat soort zenders om geen hekel te krijgen aan bands of artiesten die goed zijn.
Maar goed, dit is klaagbaak en je bent vrij om te kankeren op de stomste dingen van het leven
Nee ik ken hem niet. Is ie ook zo negaquote:Op zondag 25 juli 2004 14:58 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Ken jij conflict? Is het familie?
Hee!! Hou op met meppen, doet pijn, want ben net nog in mijn reet gepakt volgens jouw woordenquote:Op zondag 25 juli 2004 15:03 schreef Sonof het volgende:
[..]
Hey fag ik had toen ff nix anders dan MTV omdat ik bij iemand anders was. Maar wat je ook aanzet je hoort die KUTband overal. Dat je zulke toffe gasten vind, boeie, daarom ben je ook een mietjeKun je wel een Donny Darcko avatar hebben (film roxx) ik vind je wel een mietje
Nou laat mij in deze topic zeuren over Maroon 5 en dan hebben we het nergens meer overquote:Op zondag 25 juli 2004 15:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hee!! Hou op met meppen, doet pijn, want ben net nog in mijn reet gepakt volgens jouw woorden
Maaruh, waar maak je je nou zo druk om man. Laat het toch rusten. Je vindt ze slecht, prima. Kom je ze tegen op radio of tv, zet een ander zender op. Zo moeilijk is het niet. Ik zit toch ook niet hier allemaal klaag topics neer te zetten over al die rappers en Britney Spears en weet ik veel wie allemaal
P.s Donnie Darko rocks big time!!!
Ik vind het allemaal wel prima joh.quote:Op zondag 25 juli 2004 15:10 schreef Sonof het volgende:
[..]
Nou laat mij in deze topic zeuren over Maroon 5 en dan hebben we het nergens meer over
Jup Donnie Darcko is über![]()
Bij haar heb je er zonder geluid tenminste nog wat aan.quote:Op zondag 25 juli 2004 15:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Britney Spears
ook zo baggerquote:Op zondag 25 juli 2004 15:05 schreef Sonof het volgende:
[..]
Nee ik ken hem niet. Is ie ook zo nega
Oooh Beevquote:Op zondag 25 juli 2004 15:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Bij haar heb je er zonder geluid tenminste nog wat aan.![]()
.
quote:Op zondag 25 juli 2004 15:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Bij haar heb je er zonder geluid tenminste nog wat aan.![]()
.
Psst... het is wel Donnie Darkoquote:Op zondag 25 juli 2004 15:10 schreef Sonof het volgende:
Jup Donnie Darcko is über![]()
Maik...tegen wie heb je het?quote:Op zondag 25 juli 2004 15:21 schreef _bigmac_ het volgende:
Volgens mij sta je alleen in deze stelling
Sonof, wat voor soort muziek hou je eigenlijk van dan?quote:Op zondag 25 juli 2004 15:15 schreef Sonof het volgende:
[..]
Ah okquote:Op zondag 25 juli 2004 15:22 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
TS
Staat in deze topicquote:Op zondag 25 juli 2004 15:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sonof, wat voor soort muziek hou je eigenlijk van dan?
Oh gelukkig, als je trance of rap had staan...quote:Op zondag 25 juli 2004 10:04 schreef Sonof het volgende:
[..]
LP =
Jij hebt echt een probleem met meningen van anderen hè?quote:Op zondag 25 juli 2004 15:03 schreef Sonof het volgende:
[..]
Hey fag ik had toen ff nix anders dan MTV omdat ik bij iemand anders was. Maar wat je ook aanzet je hoort die KUTband overal. Dat je zulke toffe gasten vind, boeie, daarom ben je ook een mietjeKun je wel een Donny Darcko avatar hebben (film roxx) ik vind je wel een mietje
quote:Op zondag 25 juli 2004 16:22 schreef renz0r het volgende:
Maroon 5...tja...mwoah...
LINKIN PARK!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 juli 2004 16:22 schreef renz0r het volgende:
Maroon 5...tja...mwoah...
LINKIN PARK!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben een fan dames en heren!quote:Op zondag 25 juli 2004 19:26 schreef gekke_sandra het volgende:
This love vond ik wel irritant... maar She will be loved vink best mooien de rest van de cd klinkt ook wel relaxed hor
quote:Op zondag 25 juli 2004 19:10 schreef sjun het volgende:
Die 5 morons maken best aardige muzak voor op de achtergrond tijdens het winkelen...
quote:Op zondag 25 juli 2004 20:00 schreef paultje- het volgende:
je kan hier makkelijk fan van zijn/worden....
gewoon je afsluiten van alle muziekzenders op tv en radio,
alleen draaien wanneer je zelf wil, dus ook niet te vaak...
alle muziek kan je de strot uitkomen als het elke dag elk uur wordt gedraait...
Nee hoor ik had alleen zin wat etterenquote:Op zondag 25 juli 2004 16:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij hebt echt een probleem met meningen van anderen hè?
zelfs me eige muziek word ik soms moe als ik dezelfde ceedee te lang in m eradio laat zittenquote:Op zondag 25 juli 2004 20:26 schreef Sonof het volgende:
[..]
Offtopic:
Leuke plaatje van Erwin Olafüberfotograaf uit Gruningen
Offtopic:quote:Op zondag 25 juli 2004 20:57 schreef paultje- het volgende:
[..]
zelfs me eige muziek word ik soms moe als ik dezelfde ceedee te lang in m eradio laat zitten
offtopic....
hoe wie waar wat ? ?
daarom is dit topic ook gestart lijkt mequote:Op zondag 25 juli 2004 20:58 schreef Steve-O het volgende:
die poepmuziek komt me ook me neus uit .
Ja daarom is dit topic ook gestartquote:Op zondag 25 juli 2004 21:04 schreef paultje- het volgende:
[..]
daarom is dit topic ook gestart lijkt me![]()
offtopic...oew ik heers nu![]()
Understatement van het jaarquote:Op zondag 25 juli 2004 16:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij hebt echt een probleem met meningen van anderen hè?
mee eens is!quote:Op zondag 25 juli 2004 20:00 schreef paultje- het volgende:
je kan hier makkelijk fan van zijn/worden....
gewoon je afsluiten van alle muziekzenders op tv en radio,
alleen draaien wanneer je zelf wil, dus ook niet te vaak...
alle muziek kan je de strot uitkomen als het elke dag elk uur wordt gedraait...
Nee dank je ik val op vrouwenquote:Op maandag 26 juli 2004 12:19 schreef N-joy het volgende:
Maar die zanger is godverdomme fuckable
Luister jij fijn naar een cd'tje van Jovink, luister ik wel naar o.a. Maroon 5quote:Op maandag 26 juli 2004 12:18 schreef Tiemie het volgende:
Precies, optiefen met die kutnummers en zet jovink op.
Ik zou spontaan pot wordenquote:Op maandag 26 juli 2004 12:19 schreef N-joy het volgende:
Maar die zanger is godverdomme fuckable
Zeik lekker verder. Dat moet ook, ik open niets voor niets een topicquote:Op maandag 26 juli 2004 13:16 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik zou spontaan pot worden
(Hey, tis toch een zeiktopic?)
Ah ok danquote:Op maandag 26 juli 2004 13:37 schreef Sonof het volgende:
[..]
Zeik lekker verder. Dat moet ook, ik open niets voor niets een topic![]()
Truequote:Op maandag 26 juli 2004 13:49 schreef rena het volgende:
This love vond ik in het begin best leuk klinken, maar nu draai ik er echt van door als ik datnummer hoor
Maar het is geen slechte band vergeleken bij "artiesten
" als D12 enzo
![]()
Ja geen idee waarom ik dat zeiquote:Op maandag 26 juli 2004 16:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Alles![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |