Anders zou je het toch niet zeggen ws.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Uiteraardquote:Op zondag 25 juli 2004 00:46 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Anders zou je het toch niet zeggen ws.![]()
De geaardheden lopen hier dooreen.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
John Kreryrsonywolf
Een leven zonder moppie/quote:Op zondag 25 juli 2004 00:48 schreef du_ke het volgende:
Nou dan ga ik ook maar.
Als dora er niet meer is heeft het leven voor mij ook geen zin meer.
Dat wel maar niet vroeg.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:51 schreef Harry_Sack het volgende:
morgen weer op
Dat beweer ik ook nooitquote:Op zondag 25 juli 2004 00:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat wel maar niet vroeg.
O jee, nu ben ik de volgende.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
John Kreryrsonywolf
Nee, zo goed ben je niet.quote:Op zondag 25 juli 2004 01:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
O jee, nu ben ik de volgende.
Gelukkig kun je nog achterhalen wat je allemaal gezegd hebtquote:Op zondag 25 juli 2004 08:30 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Hmm... ik moet voortaan maar afblijven van die wijnflessen.
Wat is je conclusie, Dr. de With?quote:Op zondag 25 juli 2004 11:27 schreef Johan_de_With het volgende:
''Mein Koran''
''Geitenneukende fundamentalisten''
''Achterlijke bergbewoners''
''Vijfde Colonne''
''Aanpassen of leven als buitenstaanders''
"Paard van Troje"quote:Op zondag 25 juli 2004 11:27 schreef Johan_de_With het volgende:
''Mein Koran''
''Geitenneukende fundamentalisten''
''Achterlijke bergbewoners''
''Vijfde Colonne''
''Aanpassen of leven als buitenstaanders''
''Eerder kameel van Troje''.quote:Op zondag 25 juli 2004 11:35 schreef Sidekick het volgende:
[..]
"Paard van Troje"
Dat Dora zijn extreme ouderbinding en levensangst sublimeert in het vervangen van ''s'' door ''z'''. Met deze creatieve arbeid bedwingt hij zijn verlammend bedplascomplex.quote:Op zondag 25 juli 2004 11:29 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wat is je conclusie, Dr. de With?
Raszzziszzzt! Heb je szzzzomszzz wat tegen menszzzen die "szzzzzzz" vervangen door "zzzz"?quote:Op zondag 25 juli 2004 11:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat Dora zijn extreme ouderbinding en levensangst sublimeert in het vervangen van ''s'' door ''z'''.
Homofobie, geen racisme.quote:Op zondag 25 juli 2004 11:52 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Raszzziszzzt! Heb je szzzzomszzz wat tegen menszzzen die "szzzzzzz" vervangen door "zzzz"?
Wel racisme, want Marokkanen doen dat ook. Dus is het racisme!quote:Op zondag 25 juli 2004 11:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Homofobie, geen racisme.
D'RUIT. Eruit met die debiel, en wel nu. Ongelooflijk dat het zulke hersendoden als Meki wordt toegestaan om in NL te blijven.quote:Op zondag 25 juli 2004 11:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wel racisme, want Marokkanen doen dat ook. Dus is het racisme!.
Johan heeft de Verstand van een Baby.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |