Best. moet je wel ff je interesses aanpassenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:14 schreef timbob het volgende:
Zal ik eens gezellig meeposten hier?
uw dubbelzinnigheden zijn opwindendquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:14 schreef DennisMoore het volgende:
*aan ijskoud pijpje bier zuig*.
Och, z'n broeken zijn al meer gay dan jij bent.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:15 schreef error het volgende:
Best. moet je wel ff je interesses aanpassen
Ja hoor. als je maar niet te snel misselijk wordt. persoonlijk heb ik vrij veel last van bewegingsziektequote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:17 schreef timbob het volgende:
... tollerabel
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:19 schreef error het volgende:
[..]
Ja hoor. als je maar niet te snel misselijk wordt. persoonlijk heb ik vrij veel last van bewegingsziekte
Kunt u deze stelling ook onderbouwen met bewijzen/ fotows?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Och, z'n broeken zijn al meer gay dan jij bent..
Heb je wat tegen potjes ofzo? Op zich dan.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:21 schreef Camoth het volgende:
EN IK BEN GEEN POT GVD!!!![]()
![]()
![]()
Ow gelukkig maar, want een misselijke moeder is geen pretje!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:20 schreef timbob het volgende:
[..]
fouten maken is menselijk..
tevens, mijn moeder wordt altijd misselijk als ik rondjes ga draaien, maar ze is er niet bij nu, dus dat komt wel goed zo.
Hmmm, gezien deze woordkeuze denk ik dat je je eigen stelling flink onderuithaaltquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:21 schreef Camoth het volgende:
EN IK BEN GEEN POT GVD!!!![]()
![]()
![]()
het word zo vermoeiend als je het 300 keer moet herhalen alleenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:24 schreef error het volgende:
[..]
Hmmm, gezien deze woordkeuze denk ik dat je je eigen stelling flink onderuithaalt
Ik denk dat je gelijk hebt. We zullen haar 'bakje' noemen voor de duidelijkheid. en omdat ze als een pot gaat schreeuwen als je haar een potje noemtquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:27 schreef timbob het volgende:
[..]
ze is een soort bakje (een pot, zegmaar) gevuld met de substantie GVD
bakje is mijn vrouw :')quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:30 schreef error het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. We zullen haar 'bakje' noemen voor de duidelijkheid. en omdat ze als een pot gaat schreeuwen als je haar een potje noemt
Inmiddels wel?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:21 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb een roze broek en een wikkelrok.
alleen ff geen foto's bij de hand hier..
is dat ook bakje in je avatar?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:30 schreef timbob het volgende:
[..]
bakje is mijn vrouw
zo gaat de legende..
verder ken ik haar nog niet echt.
nee, want:quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:32 schreef error het volgende:
[..]
is dat ook bakje in je avatar?
Hubbiequote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:30 schreef timbob het volgende:
[..]
bakje is mijn vrouw
zo gaat de legende..
verder ken ik haar nog niet echt.
Neuh op zich niet. Alleen tegen diegenen die ik tegenkom.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heb je wat tegen potjes ofzo? Op zich dan..
Ja ik breng altijd het beste in mensen naar buitenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:37 schreef beaverhausen het volgende:
Zuigen, potten, bakjes, wikkelrokken...
Hier ga ik eens goed voor zitten...
hippe garderobe, timbobquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:39 schreef timbob het volgende:
zie hier:
[afbeelding]
van boven naar onder:
een te strak roze / fuchsia shirtje met AMERICANA in glitterletters
een roze (ja, hij is roze) broek
en een bloemetjes wikkelrok
Dat is dan wel weer leuk van je.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:38 schreef error het volgende:
[..]
Ja ik breng altijd het beste in mensen naar buiten![]()
Nou dat ziet er idd vrij leuk gay uit. Blijft de vraag hoe DM dat wistquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:39 schreef timbob het volgende:
zie hier:
[afbeelding]
van boven naar onder:
A wellknown fokfact.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:42 schreef error het volgende:
Nou dat ziet er idd vrij leuk gay uit. Blijft de vraag hoe DM dat wist
is het trouwens een 3/4 broek, of heb je hele korte beentjes?quote:
Neeheee, dat heeft ze al 300x herhaald!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:40 schreef beaverhausen het volgende:
Maaruh, is Camdinges nou pot of niet?.
Ja, met de nieuwe software is de fokfactfinder verdwenen...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:43 schreef DennisMoore het volgende:
A wellknown fokfact.
wokkelrokquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:45 schreef DennisMoore het volgende:
Hey Ang3l. Heb jij ook een wokkelrok?
In het kader van persoonlijke vragen:quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:45 schreef DennisMoore het volgende:
Ikzelf helaas.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:50 schreef error het volgende:
In het kader van persoonlijke vragen:
DM, wie heeft die badderfotows van jou genomen?
Bescheidenheid siert de mens.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:51 schreef Weemz het volgende:JEEJ
Deel 1 (van de 3) van mijn verjaardag gehad![]()
Maar: WOENSDAG 28 JULI ben ik ècht jarig![]()
... Nog 4 dagen dus! ...
Nee maar wel een wokkelbroekquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:45 schreef DennisMoore het volgende:
das best gay jaquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:39 schreef timbob het volgende:
zie hier:
[afbeelding]
van boven naar onder:
Webcam op badrand, en een tijd automatisch picjes laten maken.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:53 schreef timbob het volgende:
op zich ook een prestatie
Awww. Nou verwachtte ik eigenlijk een heel verhaal over de korte doch hevige... etc.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ikzelf helaas..
Leuk ensemble..quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:39 schreef timbob het volgende:
zie hier:
[afbeelding]
van boven naar onder:
Paprika?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee maar wel een wokkelbroek
Ervaring met de zwakke zuigkracht van een crackhoenr?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben geneigd om achter de titel van dit topic te plakken:
...harder dan een crack-hoertje.
Nee, erg naturelquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Paprika?
Waarbij wij dan weer geneigd zijn om ons af te vragen hoe vaak jij je door crackhoertjes laat zuigen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben geneigd om achter de titel van dit topic te plakken:
...harder dan een crack-hoertje.
kun je je dan die ene mooie vrijdag in Eindhoven niet meer herrineren, in het steegje... oh Ang3l ik dacht dat ik iets voor je betekende!?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ervaring met de zwakke zuigkracht van een crackhoenr?
*trots is*quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:55 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Leuk ensemble..
[shaggy-modus]It wasn't me.[/shaggy-modus]quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
kun je je dan die ene mooie vrijdag in Eindhoven niet meer herrineren, in het steegje... oh Ang3l ik dacht dat ik iets voor je betekende!?
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[shaggy-modus]It wasn't me.[/shaggy-modus]
Ik denk dat het Fons wasquote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:00 schreef wizarddragon het volgende:
[..]...wie dan wel?
*Urban Cookie Collective - The key the secret.mp3*
Wie is Fons?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat het Fons was
Heeyeah aha, heeyah aha, heeyeah ahah, heeyeah I've got tke key!
Whoooohoohohooooooo ooohooooh ohoooooohhhoooooooo
*shakes ass*
Dat zal wel z'n andere minnaar zijnquote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:07 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wie is Fons?
Fons. Fonsje. Spooren. Van het Anne Frank Plantsoen. Van PSV.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:07 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wie is Fons?
Ik ook niet. Lijkt me erg ongemakkelijk, in zo'n steegjequote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:09 schreef timbob het volgende:
[..]
ik niet
ik kom nooit in steegjes.
straks kom ik fons nog tegen
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:12 schreef beaverhausen het volgende:
Pup!
Hoe is het op het stort?.
Ow die engerd...die moet toch z'n straf uitzitten?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fons. Fonsje. Spooren. Van het Anne Frank Plantsoen. Van PSV.
best gezellig volgens mij, hij lag er met ang3l op een bankquote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:12 schreef beaverhausen het volgende:
Pup!
Hoe is het op het stort?.
Hmmz, ik wist dat Ang3l hem zou brengen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:14 schreef WAik het volgende:
[..]
best gezellig volgens mij, hij lag er met ang3l op een bank
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz, ik wist dat Ang3l hem zou brengen.
Maar hij heeft niks gezegd over daar zelf blijven..
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:15 schreef WAik het volgende:
[..]
je bent nog sneller dan mijn eigen edit!
Verdorie.. kan ik nog geen 2e hands pupje ophalen van het stort.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz, ik wist dat Ang3l hem zou brengen.
Maar hij heeft niks gezegd over daar zelf blijven..
Ja..en dan op een vuilcontainer... vieze stoom uit de buizen van sleazy Chinese restaurants.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:14 schreef timbob het volgende:
[..]
ja.. schiet niet op natuurlijk
beetje tegen bakstenen aan duwen enzo..
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja..en dan op een vuilcontainer... vieze stoom uit de buizen van sleazy Chinese restaurants.
* plots tot het besef komt... *quote:
Misschien hebben ze er nog eentje bij het kleine AHtje?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:16 schreef Timmah het volgende:
[..]
Verdorie.. kan ik nog geen 2e hands pupje ophalen van het stort.
lezen Timmah.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:20 schreef Timmah het volgende:
[..]
* plots tot het besef komt... *
Euj... Een naamgenoot..![]()
Welke Afdeling moet ik dan zijn? Vleeswaren?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien hebben ze er nog eentje bij het kleine AHtje?.
over supermarkten gesproken...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien hebben ze er nog eentje bij het kleine AHtje?.
nee, yoghurtquote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:22 schreef Timmah het volgende:
[..]
Welke Afdeling moet ik dan zijn? Vleeswaren?
Het leuke van irc was dan dat je jezelf ineens een grappig nick kon aanmeten.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:22 schreef timbob het volgende:
het is wachten op de eerste user die bobmah heet.....
Like duh! Rijstafdeling. Dat weet toch iedereen?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:22 schreef Timmah het volgende:
[..]
Welke Afdeling moet ik dan zijn? Vleeswaren?
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Like duh! Rijstafdeling. Dat weet toch iedereen?![]()
Jammer dat ik niet zo dol ben op rijst (maar ik eet het wel).quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je 'm niet aangesproken dan?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:22 schreef WAik het volgende:
over supermarkten gesproken...
kwam nog een leuke kerel tegen in de soepahmarkt, even oogcontact, omdraaien, zoeken, omdraaien, weer oogcontact...flip
en ja, het was bij de rijstgedeelte![]()
Zie je nou wel?!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:22 schreef WAik het volgende:
en ja, het was bij de rijstgedeelte![]()
Oh verdomdquote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Heb je 'm niet aangesproken dan?!
Zou ik wel gedaan hebben...
misschien een post-it note op z'n voorhoofd plakken en hard wegrennen..quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:26 schreef WAik het volgende:
[..]* timbob is een beetje verlegen/lafjes aangelegd als het om onbekenden gaat
Da's geen excuus potjandriedubbeltjes!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:26 schreef WAik het volgende:* DennisMoore is een beetje verlegen/lafjes aangelegd als het om onbekenden gaat
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:29 schreef timbob het volgende:
[..]
misschien een post-it note op z'n voorhoofd plakken en hard wegrennen..
ho!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's geen excuus potjandriedubbeltjes!.
Ik bedoel... oogcontact in het wild... dat vráágt toch om actie?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:31 schreef WAik het volgende:
[..]
ho!
* geen tips aanneemt van de eeuwige vrijgezel![]()
bij mij was het in de dirk, ook goedkope zooiquote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:30 schreef Timmah het volgende:
Ik ben bijna 2 jaar vakkenvuller geweest ... en heb nooit wat spannend meegemaakt bij de rijstafdeling. Misschien lag het aan het feit dat het een dekamarkt was.
Bij mij was het super de boer. Toen ik nog lief en onschuldig was.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:32 schreef WAik het volgende:
[..]
bij mij was het in de dirk, ook goedkope zooi
homostudentjes![]()
Dierenwinkel.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:33 schreef Timmah het volgende:
In de dierenwinkel heeft het ook een verkeerd effect trouwens. Waarom knipoogde die leuke jongen naar mijn broer.. en niet naar mij?
Ik weet niet... footoow?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:33 schreef Timmah het volgende:
In de dierenwinkel heeft het ook een verkeerd effect trouwens. Waarom knipoogde die leuke jongen naar mijn broer.. en niet naar mij?
Het zal vast hebben gelegen aan die gratis proefzakjes hondenvoer die mijn broer meegafquote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:34 schreef timbob het volgende:
[..]
omdat je broer het meest op een dier lijkt?
Normaal gesproken kan ik vogels niet velen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:36 schreef timbob het volgende:
het zijn BRUINE vogels....
Ja, daar krijg je mij ook zo mee om.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:36 schreef Timmah het volgende:
[..]
Het zal vast hebben gelegen aan die gratis proefzakjes hondenvoer die mijn broer meegaf
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:38 schreef Ang3l het volgende:
Wat moet ik AAN, wat moet ik aan?!?!?!?
(de werelddilemma's van een homo)
Iets wits..of gewoon alles wit.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:38 schreef Ang3l het volgende:
waar voor dan? uitgaan?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:38 schreef Ang3l het volgende:
vertel, waar ging het nou mis?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Bij mij was het super de boer. Toen ik nog lief en onschuldig was.
Ik moet nog witte schoenen kopen, dus dat gaat nietquote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Iets wits..of gewoon alles wit.
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:44 schreef WAik het volgende:
[..]
waar voor dan? uitgaan?
Slippers in m'n bier...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet nog witte schoenen kopen, dus dat gaat niet
Of ik moet slippers onder m'n witte linnen broek gooien maar slippers dansen vervelend (krijgt de buurman ze in z'n bier enzo)
Foto's! Dan zullen we eens oordelen.quote:De broek is gekozen: blauwe low flare
Shirt: Ik twijfel tussen legergroene tanktop met bruine riem, of zwart mowuloos shirt met tuinkaboutergifikeafelrgroene riem
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
en dan nog een donkere short aanquote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Iets wits..of gewoon alles wit.
Moet ik nu nog helemaal alles aandoen, voor de cam gaan staan, opslaan alsen, uploaden en posten?!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Slippers in m'n bier....
[..]
Foto's! Dan zullen we eens oordelen.
Nou zou ik die post moeten quoten waar je 'm tegen je hoofd schoot.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:45 schreef WAik het volgende:
*koude grolsch pak
*aansteker pak
*richt op raam
*raak
simple pleasures![]()
blauw-groen-zwartquote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet nog witte schoenen kopen, dus dat gaat niet
Of ik moet slippers onder m'n witte linnen broek gooien maar slippers dansen vervelend (krijgt de buurman ze in z'n bier enzo)
De broek is gekozen: blauwe low flare
Shirt: Ik twijfel tussen legergroene tanktop met bruine riem, of zwart mowuloos shirt met tuinkaboutergifikeafelrgroene riem
Ja.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:47 schreef Ang3l het volgende:
Moet ik nu nog helemaal alles aandoen, voor de cam gaan staan, opslaan alsen, uploaden en posten?!
Ik ga naar die "nieuwe" tent kijken in E. Schijnt weinig te zijn, maar wil het met eigen ogen zienquote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:47 schreef WAik het volgende:
* Ang3l wil ook weer uit(is momenteel niemand van vrienden in E, vandaar dus niet gaand
)
Als ik nou in E. was, gingen we samen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:47 schreef WAik het volgende:
* DennisMoore wil ook weer uit(is momenteel niemand van vrienden in E, vandaar dus niet gaand
)
like DUH.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ik nu nog helemaal alles aandoen, voor de cam gaan staan, opslaan alsen, uploaden en posten?!
Mens, ik zit me nog te scheren in me bozer met nat haar!!!! Ik heb daar geen tijd voor!!!!!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja.
Low = laag, ofwel heupmodelquote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:48 schreef WAik het volgende:
wat is dat low flare eigenlijk?
tief...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou zou ik die post moeten quoten waar je 'm tegen je hoofd schoot..
In je wattus?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mens, ik zit me nog te scheren in me bozer met nat haar!!!! Ik heb daar geen tijd voor!!!!!
Waarom scheer jij nat haar in je boxer?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:49 schreef Ang3l het volgende:
Mens, ik zit me nog te scheren in me bozer met nat haar!!!! Ik heb daar geen tijd voor!!!!!
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga naar die "nieuwe" tent kijken in E. Schijnt weinig te zijn, maar wil het met eigen ogen zien
Ff flink opdoffen, kunnen de oude vandagen weer ff flink kwijlen. Hebben die ook weer wat om zich 's avonds bij af te rukken.
jaquote:Jaiks... zei ik dat?!?!?!
1 letter meer naar rechts dan de Z zit de X.... boXerquote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
In je wattus?.
kan ie zijn haar mee opvangenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waarom scheer jij nat haar in je boxer?.
Smoothyquote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waarom scheer jij nat haar in je boxer?.
stalker!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
De E staat voor Eindhoven he!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:51 schreef WAik het volgende:
[..]! zal ik dan maar even langskomen?
[/ang3l afschrik modus]
Nou jah..dat heb ik dus vandaag aan. Alles in het wit...ja inclusief witte boxerquote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:47 schreef WAik het volgende:
[..]
[..]
en dan nog een donkere short aan
of zo'n heerlijk ga blousje met veel inkijk en van die touwtjes
* wizarddragon wil ook weer uit(is momenteel niemand van vrienden in E, vandaar dus niet gaand
)
Neh. It's just that my mind works in silly ways, storing useless bits of information.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:52 schreef WAik het volgende:
stalker!![]()
Ow, ik dacht al dat het een of ander kinky plekje was ofzo.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
1 letter meer naar rechts dan de Z zit de X.... boXer
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De E staat voor Eindhoven he!
Ohw?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:58 schreef WAik het volgende:
[..]
!
wat voor leven heb je! Enschede is tha city to live
staat wel goed bij je donkere huidskleur, of niet? (niet-rascistisch en wel-complimenteus bedoelt, om misverstanden te voorkomenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou jah..dat heb ik dus vandaag aan. Alles in het wit...ja inclusief witte boxer
Waar ligt dat?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:58 schreef WAik het volgende:
[..]
!
wat voor leven heb je! Enschede is tha city to live
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Als ik nou in E. was, gingen we samen..
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neh. It's just that my mind works in silly ways, storing useless bits of information.
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:59 schreef DennisMoore het volgende:
Mozart - 06 - Bei Manner Welche Liebe Fuhlen.mp3
Eigenlijk heb ik zin in een sigaar nu..
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Waar ligt dat?
quote:Op zondag 25 juli 2004 00:00 schreef WAik het volgende:
tsss, ik ga nu ook niet meer zeggen dat ik hier nog twee dikke balmoral dominican selection (hele corona) heb liggen...
Alles staat me goed (*Kapsones alert*).quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:59 schreef WAik het volgende:
[..]
staat wel goed bij je donkere huidskleur, of niet? (niet-rascistisch en wel-complimenteus bedoelt, om misverstanden te voorkomen)
Dank jequote:Op zondag 25 juli 2004 00:05 schreef timbob het volgende:
[..]
hey!
leuke kap-zones
staat je goed!
quote:Op zondag 25 juli 2004 00:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Alles staat me goed (*campsones alert*).
neem een biertjequote:Op zondag 25 juli 2004 00:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
.
Yup.. ben afwezig, want ik zit ff The Sopranos aan het checken.. Maar voor m'n msn check m'n profiel maar.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:08 schreef WAik het volgende:
[..]
msn?
als in... je hebt verder geen boxen meer?quote:Op zondag 25 juli 2004 00:13 schreef timbob het volgende:
m'n koptelefoon is stuk
* Troost *quote:Op zondag 25 juli 2004 00:13 schreef timbob het volgende:
m'n koptelefoon is stuk
Dat laatste is zo verholpen.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:15 schreef timbob het volgende:
jawel
en ouders die hiernaast slapen [afbeelding]
Nieuwe kopen.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:13 schreef timbob het volgende:
m'n koptelefoon is stuk
het enige wat je moet doen is ff twee andere speakertjes pakken en dan testen of de draden of de speakers stuk zijn. je kunt voor vanavond wel wat met een zelfgemaakt apparaat klooien, toch?quote:Op zondag 25 juli 2004 00:15 schreef timbob het volgende:
[..]
jawel
en ouders die hiernaast slapen [afbeelding]
"uhuh!! damn right girl!!"quote:Op zondag 25 juli 2004 00:18 schreef Ang3l het volgende:
Legergroene tanktop, 2 dog-tags, bruine riem, vale low flare jeans, bruine laarzen, bruine leren polsband. Haren in de gel, geurtje op, deo..... READY!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 25 juli 2004 00:18 schreef Ang3l het volgende:
Legergroene tanktop, 2 dog-tags, bruine riem, vale low flare jeans, bruine laarzen, bruine leren polsband. Haren in de gel, geurtje op, deo..... READY!!!!!!!!!!!
* WAik herinnert zich 10 jaar terug, toen ie allemaal sneaky kabels en speakertjes had gemonteerd in het ouderlijk huis, en iedereen de tyfus liet schrikken op zijn/haar kamer door opeens iets via de speakers te zeggen....quote:Op zondag 25 juli 2004 00:19 schreef WAik het volgende:
[..]
het enige wat je moet doen is ff twee andere speakertjes pakken en dan testen of de draden of de speakers stuk zijn. je kunt voor vanavond wel wat met een zelfgemaakt apparaat klooien, toch?
onderbroek is echt zo 1899...quote:Op zondag 25 juli 2004 00:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
"uhuh!! damn right girl!!"
Maar je hebt toch ook wel ehm... een onderbroek aan?
Pardon, 'strakke boxer'.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:23 schreef WAik het volgende:
onderbroek is echt zo 1899...
O ja, zwarte strakke boxer, niet vergeten!quote:Op zondag 25 juli 2004 00:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
"uhuh!! damn right girl!!"
Maar je hebt toch ook wel ehm... een onderbroek aan?
veel plezierquote:Op zondag 25 juli 2004 00:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, zwarte strakke boxer, niet vergeten!
BYE!!!
Have funquote:Op zondag 25 juli 2004 00:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, zwarte strakke boxer, niet vergeten!
BYE!!!
have fun, stop de stukke in je aarsquote:Op zondag 25 juli 2004 00:51 schreef timbob het volgende:
[..]
dat ging ik vandaag dus proberen:
resultaat:
1 klapband
zere voete
vet koud!
harsend gestoten
geen koptelefoon
dat past nooit!quote:Op zondag 25 juli 2004 00:54 schreef WAik het volgende:
[..]
have fun, stop de stukke in je aars
waik is lomp maar niet hetero![]()
![]()
flink proppenquote:Op zondag 25 juli 2004 00:55 schreef timbob het volgende:
[..]
dat past nooit!
en ze doen het allemaal niet?!quote:Op zondag 25 juli 2004 01:15 schreef timbob het volgende:
[..]
het zijn geen oordopjes hoor!
er liggen hier 3 full size koptelefoons !
allemaal stukquote:Op zondag 25 juli 2004 01:17 schreef WAik het volgende:
[..]
en ze doen het allemaal niet?!
ga dan slapen of uit
[edit] waik ga zo nog ff filmpje kijken, met geluid maximaal. zit toch in een volksbuurt in een leeg huis, niemand die klaagt[/edit]
je bent echt een homo, niet?quote:Op zondag 25 juli 2004 01:21 schreef timbob het volgende:
[..]
allemaal stuk
misschien glijd het beter met massage olie
heb ik nog wel liggen
quote:Op zondag 25 juli 2004 12:02 schreef timbob het volgende:
[..]
We zouden toch gaan samenwonen?quote:Op zondag 25 juli 2004 12:40 schreef timbob het volgende:
[..]
ik was er allang al!
ctrl/shift/c ingedrukt houden. Bij eerste versie sims: klapaucius voor geld, als je slim bent doe je daarachter ;!;!; etc en dan helemaal achteraan doe je : i.p.v. ; . Dan zegt ie: there is no such cheat, maar negeren en gewoon enter ingedrukt houden: check je bankrekening...quote:Op zondag 25 juli 2004 12:41 schreef blublub het volgende:
hej Camoth, weet jij nog hoe jij nog wat je moet doen bij de Sims zodat je die cheats in kan voeren? ik weet alle cheats nog uit mn hoofd, maar dat ben ik gewoon vergeten
quote:Op zondag 25 juli 2004 12:49 schreef XMN8R het volgende:
zozo, ik ben effe weg en er zijn alweer een nieuwe "POT" en een verse homo uit de kast gekomen
welkom, Camoth en timbob![]()
dankje!quote:Op zondag 25 juli 2004 12:44 schreef Camoth het volgende:
[..]
ctrl/shift/c ingedrukt houden. Bij eerste versie sims: klapaucius voor geld, als je slim bent doe je daarachter ;!;!; etc en dan helemaal achteraan doe je : i.p.v. ; . Dan zegt ie: there is no such cheat, maar negeren en gewoon enter ingedrukt houden: check je bankrekening...![]()
Move_objects on is ook leuk btw![]()
edit: bij de andere versies moet je i.p.v. klapaucius, rosebud gebruiken
potten roeleren zwaar de pan de tuinbroek uit!quote:Op zondag 25 juli 2004 12:50 schreef Camoth het volgende:
[Er ZIJN grenzen
![]()
quote:Op zondag 25 juli 2004 12:49 schreef XMN8R het volgende:
zozo, ik ben effe weg en er zijn alweer een nieuwe pot en een verse homo uit de kast gekomen
welkom, Camoth en timbob![]()
Euhm, rijmeneer? Ik geloof dat ze tegenwoordig liever bakjes genoemd worden ipv potten. ksnaputooknie.quote:Op zondag 25 juli 2004 12:50 schreef Camoth het volgende:
Er ZIJN grenzen
![]()
ze is nog maar een bakjequote:Op zondag 25 juli 2004 12:52 schreef XMN8R het volgende:
[..]
potten roeleren zwaar de pan de tuinbroek uit!![]()
Daarom doe ik het ook niet. Als je wil dat ze snel skills leren zonder dat je steeds weer moet vreten en slapen e.d., moet je een regenerator dowloaden, ik weet zo snel de naam van de site niet meer. Maar is een soort douche en dan zijn ze ook weer helemaal "groen" zonder dat je skills kwijtraaktquote:Op zondag 25 juli 2004 12:51 schreef blublub het volgende:
[..]
dankje!
jep ik ken alle cheats, maar ik wist dat ctrl/shift/c gewoon niet meer. ik zat maar een beetje op mn toetsenbord te rammen maar niks hielp
weet je wat relaxed is met move_objects on? dan moet je de Sims zelf verwijderen, dat is zo relaxed. zo kun je binnen hele korte tijd heel veel laten doen zonder dat ze ooit moe/honger of wat dan ook hebben, want als je ze delete en je drukt dan zeg maar links onderin op hun gezichtje dan komen ze weer terug en dan zijn ze weer helemaal goed. zo kun je ze ook heel snel veel skills leren, maar dan moet je niet vergeten voor je ze delete even te saven, want anders is alles wat je hebt bereikt (qua skills zoals koken) weer weg...
Dat zeg ik.quote:Op zondag 25 juli 2004 12:53 schreef timbob het volgende:
[..]
ze is nog maar een bakje
doe dit es effe lekker in DIG of GAMquote:Op zondag 25 juli 2004 12:51 schreef blublub het volgende:
[..]
<knip>
ga jij nou maar weer lekker buitenspelen, bekrompen typjequote:Op zondag 25 juli 2004 12:54 schreef XMN8R het volgende:
[..]
doe dit es effe lekker in DIG of GAM
Mod-wannabequote:Op zondag 25 juli 2004 12:54 schreef XMN8R het volgende:
[..]
doe dit es effe lekker in DIG of GAM
hij heeft gelijk en jij nietquote:Op zondag 25 juli 2004 13:03 schreef blublub het volgende:
[..]
ga jij nou maar weer lekker buitenspelen, bekrompen typje
hij moet eens een hobby zoekenquote:Op zondag 25 juli 2004 13:04 schreef error het volgende:
[..]
hij heeft gelijk en jij niet
maar ja, what's new....quote:Op zondag 25 juli 2004 13:04 schreef error het volgende:
[..]
hij heeft gelijk en jij niet
meid, ik heb al een fan-tas-ti-sche hobby !quote:Op zondag 25 juli 2004 13:05 schreef blublub het volgende:
hij moet eens een hobby zoeken
zoals computerspelletjes doen en dan cheats nodig hebben om er nog iets van te maken?quote:Op zondag 25 juli 2004 13:05 schreef blublub het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens een vriendje zoeken. Heb je ook een hobby.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:05 schreef blublub het volgende:
[..]
LOL ROFLquote:Op zondag 25 juli 2004 13:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
meid, ik heb al een fan-tas-ti-sche hobby !
kleuterzustertjes die in het verkeerde topic rondhangen stalken![]()
tja tis maar wat je levensdoel is he. en ik heb ondertussen ook al begrepen dat ik je zelfs buiten dit topic bijzonder bezig hou. wat een eer, wat een eerquote:Op zondag 25 juli 2004 13:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
meid, ik heb al een fan-tas-ti-sche hobby !
kleuterzustertjes die in het verkeerde topic rondhangen stalken![]()
Nee, poezen zijn niet zo populair in dit topic geloof ik.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:09 schreef Camoth het volgende:
Gaan we katten?
wie zegt dat ik geen vriendje heb.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens een vriendje zoeken. Heb je ook een hobby..
nou bakje, daar ben ik eigenlijk wel kei-mega-goed in jaquote:Op zondag 25 juli 2004 13:09 schreef Camoth het volgende:
Gaan we katten?
Wat nou meeloper? Omdat ik het toevallig eens niet met je eens ben?quote:Op zondag 25 juli 2004 13:10 schreef blublub het volgende:
[..]
wie zegt dat ik geen vriendje heb.
en ik wist niet dat jij tegenwoordig zon meeloper was, beetje jammer...
*snif* ik weet nog dat er een tijd was, waarin ik het voor moest doen.... nostalgie....maar op een gegeven moment moet je je pupil loslaten....quote:Op zondag 25 juli 2004 13:10 schreef XMN8R het volgende:
[..]
nou bakje, daar ben ik eigenlijk wel kei-mega-goed in ja
lees je mail maar eensquote:Op zondag 25 juli 2004 13:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat nou meeloper? Omdat ik het toevallig eens niet met je eens ben?
My kinda manquote:Op zondag 25 juli 2004 13:13 schreef timbob het volgende:
[..]
*popcorn pakt*
Ik heb de logjes uitgeprint, ingelijst en opgehangenquote:Op zondag 25 juli 2004 13:13 schreef error het volgende:
*snif* ik weet nog dat er een tijd was, waarin ik voor moest doen.... nostalie....maar op een gegeven moment moet je je pupil loslaten....![]()
*mooi*quote:Op zondag 25 juli 2004 13:15 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik heb de logjes uitgeprint, ingelijst en opgehangen![]()
ow, en nu ga je opeens wél achter de schermen?!quote:Op zondag 25 juli 2004 13:14 schreef blublub het volgende:
lees je mail maar eens
Gelukkig heb we nog een doorsnee homo om ons in het gareel te duwenquote:Op zondag 25 juli 2004 13:17 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ow, en nu ga je opeens wél achter de schermen?!
rare mensen, die bakjes...
Je kan ze in ieder geval met je waterpas rechthangen!quote:Op zondag 25 juli 2004 13:15 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik heb de logjes uitgeprint, ingelijst en opgehangen![]()
Boter is ranzig mên.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:16 schreef timbob het volgende:
[..]
boter erbij?
nee iemand via msn zwart proberen te maken is lekkerquote:Op zondag 25 juli 2004 13:17 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ow, en nu ga je opeens wél achter de schermen?!
rare mensen, die bakjes...
duwen is ok!quote:Op zondag 25 juli 2004 13:19 schreef Camoth het volgende:
Gelukkig heb we nog een doorsnee homo om ons in het gareel te duwen![]()
Geef jezelf niet teveel eer, zo vaak heb ik het niet over je hoorquote:Op zondag 25 juli 2004 13:21 schreef blublub het volgende:
nee iemand via msn zwart proberen te maken is lekkeren maak je maar geen illusies dat het over jou gaat hoor, dat zou echt te veel eer zijn
Zoveel vraag ik me niet af over jou, eigenlijk alleen waarom je hier post inderdaad, want een echte toevoeging vindt ik het niet (je hoeft maar een paar posts terug te lezen, iets over games en cheats enzo).quote:en weet je, al die dingen die je je afvraagt over mij he, waarom ik hier post enzo, dat kan je ook best gewoon aan me vragen enzo
Je begon zo goed.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:22 schreef timbob het volgende:
[..]
zout dan..
En jouw toevoeging is wat? mensen afzeiken? Nee, ok, das WEL nuttig.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:26 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Geef jezelf niet teveel eer, zo vaak heb ik het niet over je hoor
[..]
Zoveel vraag ik me niet af over jou, eigenlijk alleen waarom je hier post inderdaad, want een echte toevoeging vindt ik het niet (je hoeft maar een paar posts terug te lezen, iets over games en cheats enzo).
maar wel eens, en dat vind ik al bijzonder veel eer voor iemand waar tegen jij vanaf het af aan al niet normaal kon doenquote:Op zondag 25 juli 2004 13:26 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Geef jezelf niet teveel eer, zo vaak heb ik het niet over je hoor
[..]
Zoveel vraag ik me niet af over jou, eigenlijk alleen waarom je hier post inderdaad, want een echte toevoeging vindt ik het niet (je hoeft maar een paar posts terug te lezen, iets over games en cheats enzo).
Lief bakje,quote:Op zondag 25 juli 2004 13:30 schreef Camoth het volgende:
En jouw toevoeging is wat? mensen afzeiken? Nee, ok, das WEL nuttig.![]()
Misschien moet je eens ergens anders gaan rellen dan, want je verpest hier de sfeer naar mijn mening.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:35 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Lief bakje,
Ik ben altijd zeer lief en zeer nuttig. Maar soms moet ik rellen (drie maal daags van de dokter). Maar ik rel altijd wel lief: ik ontzie namelijk de mensen die ik mag en die af en toe iets nuttigs te zeggen hebben. Helaas valt Blublub daar (tot nu toe in ieder geval) niet onder. Gelukkig voor haar ben ik (tot nu toe in ieder geval) erg rustig met haar omgegaan
.
Precies.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:30 schreef blublub het volgende:
en dergelijke. dus vandaar
Dit topic staat in ONZ.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:36 schreef Camoth het volgende:
[..]
Misschien moet je eens ergens anders gaan rellen dan, want je verpest hier de sfeer naar mijn mening.![]()
![]()
je bier DM?quote:Op zondag 25 juli 2004 13:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Precies.
En ze zijn best groot, maar ook weer niet té groot.
Eemnes woon ikquote:Op zondag 25 juli 2004 13:40 schreef timbob het volgende:
[..]
ik kan m'n nieuwe huis niet vinden
Nee, die zijn altijd net wat te klein.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:41 schreef beaverhausen het volgende:
je bier DM?
Geef toch gewoon je adres, Gun die jongen ook wat.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:41 schreef Camoth het volgende:
[..]
Eemnes woon ik![]()
Het gaat om de kwaliteit DM, niet de kwantiteit.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, die zijn altijd net wat te klein.
quote:Op zondag 25 juli 2004 13:39 schreef timbob het volgende:
waar woon je ook alweer?
quote:Op zondag 25 juli 2004 13:39 schreef Camoth het volgende:
Want?
en alwéér flirten de hetero's in een homo-topic...quote:Op zondag 25 juli 2004 13:40 schreef timbob het volgende:
ik kan m'n nieuwe huis niet vinden
Maar van die kwaliteit wil men graag een beetje kwantiteit.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:44 schreef beaverhausen het volgende:
Het gaat om de kwaliteit DM, niet de kwantiteit..
hoewel...
Als er een hetereau over de dam is...quote:Op zondag 25 juli 2004 13:44 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[..]
[..]
en alwéér flirten de hetero's in een homo-topic...
hebben blub en gerdo een trent gezet?
True, so very true.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar van die kwaliteit wil men graag een beetje kwantiteit.
Misschien is het wel besmettelijk.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:44 schreef XMN8R het volgende:
Jij bent ook niet erg consequent he? Eerst ben ik een bakje, nu ben ik weer hetero...quote:Op zondag 25 juli 2004 13:44 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[..]
[..]
je valt op een bakje, of wil je flirten?quote:Op zondag 25 juli 2004 13:48 schreef DennisMoore het volgende:
Misschien is het wel besmettelijk.
'k Voel me de laatste tijd ook nogal hetero.....
flirten met een bakje misschien?quote:Op zondag 25 juli 2004 13:50 schreef XMN8R het volgende:
[..]
je valt op een bakje, of wil je flirten?
Ik dacht dat we met jou alle kanten op kunnen?!quote:Op zondag 25 juli 2004 13:49 schreef Camoth het volgende:
Jij bent ook niet erg consequent he? Eerst ben ik een bakje, nu ben ik weer hetero...![]()
Mits bier uiteraard.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
flirten met een bakje misschien?.
Kut.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mits bier uiteraard..
maar die mannen hebben borsthaar... ielhquote:Op zondag 25 juli 2004 13:53 schreef DennisMoore het volgende:
Come, let's all just hug..
[afbeelding]
Ik sla deze ronde even over als je het niet erg vind.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:53 schreef DennisMoore het volgende:
Come, let's all just hug..
[afbeelding]
Ik ben vrij standvastig kwa seksuele gesteldheid; bi. Dus dat lijkt me hetero en lesbisch vrij uit te sluiten als mogelijkheid, op zich.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:51 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik dacht dat we met jou alle kanten op kunnen?!
quote:Op zondag 25 juli 2004 13:59 schreef Timmah het volgende:
Dag vriendjes en vriendinnetjes.... Fijn dat jullie er zijn!![]()
Maar binnen het bi-gebeuren wisselen lesbo-ervaringen en hetero-escapades elkaar af...quote:Op zondag 25 juli 2004 13:59 schreef Camoth het volgende:
Ik ben vrij standvastig kwa seksuele gesteldheid; bi. Dus dat lijkt me hetero en lesbisch vrij uit te sluiten als mogelijkheid, op zich.![]()
nope, we hebben braaf zitten wachten op de Disney-foto's!quote:Op zondag 25 juli 2004 14:08 schreef Timmah het volgende:
Goh...Is er hier soms nog iets gebeurd tijdens mijn afwezigheid?
Toevallig heb ik momenteel WEL een man EN een dame...maar ok, detail.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Maar binnen het bi-gebeuren wisselen lesbo-ervaringen en hetero-escapades elkaar af...
Ik bedoel, wat blijft er anders over als je geen man én geen vrouw hebt?!
(afgezien van het cliché "ik hou van mensen en niet van een man of een vrouw")
Oh !quote:Op zondag 25 juli 2004 14:10 schreef Camoth het volgende:
Toevallig heb ik momenteel WEL een man EN een dame...maar ok, detail.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |