Best. moet je wel ff je interesses aanpassenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:14 schreef timbob het volgende:
Zal ik eens gezellig meeposten hier?
uw dubbelzinnigheden zijn opwindendquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:14 schreef DennisMoore het volgende:
*aan ijskoud pijpje bier zuig*.
Och, z'n broeken zijn al meer gay dan jij bent.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:15 schreef error het volgende:
Best. moet je wel ff je interesses aanpassen
Ja hoor. als je maar niet te snel misselijk wordt. persoonlijk heb ik vrij veel last van bewegingsziektequote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:17 schreef timbob het volgende:
... tollerabel
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:19 schreef error het volgende:
[..]
Ja hoor. als je maar niet te snel misselijk wordt. persoonlijk heb ik vrij veel last van bewegingsziekte
Kunt u deze stelling ook onderbouwen met bewijzen/ fotows?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Och, z'n broeken zijn al meer gay dan jij bent..
Heb je wat tegen potjes ofzo? Op zich dan.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:21 schreef Camoth het volgende:
EN IK BEN GEEN POT GVD!!!![]()
![]()
![]()
Ow gelukkig maar, want een misselijke moeder is geen pretje!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:20 schreef timbob het volgende:
[..]
fouten maken is menselijk..
tevens, mijn moeder wordt altijd misselijk als ik rondjes ga draaien, maar ze is er niet bij nu, dus dat komt wel goed zo.
Hmmm, gezien deze woordkeuze denk ik dat je je eigen stelling flink onderuithaaltquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:21 schreef Camoth het volgende:
EN IK BEN GEEN POT GVD!!!![]()
![]()
![]()
het word zo vermoeiend als je het 300 keer moet herhalen alleenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:24 schreef error het volgende:
[..]
Hmmm, gezien deze woordkeuze denk ik dat je je eigen stelling flink onderuithaalt
Ik denk dat je gelijk hebt. We zullen haar 'bakje' noemen voor de duidelijkheid. en omdat ze als een pot gaat schreeuwen als je haar een potje noemtquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:27 schreef timbob het volgende:
[..]
ze is een soort bakje (een pot, zegmaar) gevuld met de substantie GVD
bakje is mijn vrouw :')quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:30 schreef error het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. We zullen haar 'bakje' noemen voor de duidelijkheid. en omdat ze als een pot gaat schreeuwen als je haar een potje noemt
Inmiddels wel?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:21 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb een roze broek en een wikkelrok.
alleen ff geen foto's bij de hand hier..
is dat ook bakje in je avatar?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:30 schreef timbob het volgende:
[..]
bakje is mijn vrouw
zo gaat de legende..
verder ken ik haar nog niet echt.
nee, want:quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:32 schreef error het volgende:
[..]
is dat ook bakje in je avatar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |