Ze zijn in ieder geval bezigquote:Schietpartij op filmset Miami Vice
Gepost door Mark (Mark-B) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:45
De opnames van de Miami Vice-film zijn tijdelijk stilgelegd door een schietpartij. De dader, Mario Torres, begon plotseling wild om zich heen te schieten. Hij stopte pas nadat een veiligheidsagent hem in de zijkant van zijn lichaam schoot.
Het incident vond plaats bij een hotel in de Dominicaanse Republiek. Torres ligt in het ziekenhuis en is buiten levensgevaar. Zodra hij is hersteld, zal de politie hem arresteren.
De opnames van de film, met in de hoofdrol Colin Farrell, worden volgende week hervat. De beveiliging op de set wordt dan nog verder aangescherpt.
Wat ben je aan verzendkosten kwijt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:59 schreef RubberenRobbie het volgende:
[afbeelding]
In november/december leverbaar in de Verenigde Staten & Canada, nu al te bestellen via Amazon.com of DVDsoon.
De originele soundtrack is, net als bij Season 1, door Universal aangekocht, dus ik heb hem in ieder geval besteld
Een beetje laat, maar toch even een update: ik hoor her en der verhalen over een mogelijk faillissement van DVD Soon, dus ik heb mijn order inmiddels geannuleerd en ergens anders besteld. Inmiddels loopt een bestelling bij PlayUSA. Ik heb voor GBP als valuta gekozen, want deze biedt de meest gunstige wisselkoers. Met een beetje mazzel wordt het pakketje ook vanuit het Verenigd Koninkrijk verstuurd (en niet vanuit Canada) en dat scheelt weer BTW die je bij het postkantoor moet aftikkenquote:Op maandag 7 november 2005 23:03 schreef Noax het volgende:
[..]
Wat ben je aan verzendkosten kwijt?
De prijs van al dit moois is nl. niet verkeerd!
*Edit: http://www.dvdsoon.com/shipping-international.xml
zekerquote:Op zondag 27 november 2005 17:05 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb gisteren de 8-disc Season 1 voor m'n verjaardag gekregen. Té vet
Ja dat weet ik ook nog wel, maar ik wil hem gewoon orgineel hebbenquote:Op zondag 27 november 2005 18:32 schreef Wojworshebn het volgende:
Het is op de bekende weg allemaal in top kwaliteit te krijgen, gratis ook. Heeft te maken met piraten. In totaal zo'n 8 DVD's met daarop alle episodes. Heb ze bijna allemaal, geweldige serie![]()
Flikker op joh mallootquote:Op zondag 27 november 2005 18:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
I've got one word for you:
Optiefen.
Dat hoop je, met je spamquote:Op zondag 27 november 2005 19:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
. En de liefhebbers kopen de serie gewoon op dvd
Godverdulle stomme kut idioot, wat wil je nou triangeljostiquote:Op zondag 27 november 2005 18:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
I've got one word for you:
Optiefen.
Tof dat deze serie wel wordt uitgebreid. Ik moet deel I alleen nog kopenquote:
Met ACamPuller van het Miami-Vice.org forum?quote:Op maandag 28 november 2005 03:50 schreef _martijn_ het volgende:
Nu hopen dat ze seizoen 3 t/m 5 ook gaan uitbrengen (wat ik wel verwacht wanneer de film uit komt)
Overigens heb ik nog mojito's gezopen met de cameraman van seizoen 1 en 2 in miami dit jaar
Yeps, aardige kerel.. nog een mooie rondleiding door Miami gehad en had mooie verhalen uit die tijdquote:Op maandag 28 november 2005 08:01 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Met ACamPuller van het Miami-Vice.org forum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |