Dit is voor mij een van de absolute hoogtepunten van de serie. Wat een sfeer ademt dit fragment uit, echt heel bijzonder. Overigens had ik deze aflevering al een aantal jaar op DVD.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:50 schreef _martijn_ het volgende:
Hier nog een redelijk cool videofragment uit Calderon's return part II
De speedboat / flashback clip met Russ Ballard's Voices
Clickety click (8 mb)
Jammer dat het RAM isquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:18 schreef _martijn_ het volgende:
Heb even gekeken voor je (de hele aflevering)
Het is toch echt allemaal van Jan Hammer
Ik vermoed dat je de muziek met die piano er in bedoelt, die is nooit op cd uitgegeven helaas..
Maar ik heb wel een cover versie voor je....
http://www.jan-hammer.net/phpBB2/viewtopic.php?p=275#275
(in realaudio op verzoek van Jan's manager)
Die heb ik als cassettebandjequote:Op donderdag 24 maart 2005 22:26 schreef Absinth het volgende:
Die DVD die Semtex heeft heb ik tijdje geleden ook gekocht, met oa de pilot aflevering erop.
Heb ook nog een lp() van Jan Hammer, Escape From Television heet die geloof ik
Daar kan ik eigenlijk alleen maar dit over citerenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jammer dat het RAM is
Maar dat is idd ws wel de muziek die ik bedoel! thanksVet!
Waarom is dit niet uitgegeven?
quote:JH: As far as from the TV series? I think basically my feeling is I’ve come very close to finishing all the stuff that was outstanding to my ears. There are a few things that people keep e-mailing me about, and talking about that I’ve listened to and for some reason I haven’t been able to figure out how to make those into complete or extended pieces of music. There may be a way to combine several themes again and create sort of a suite. I don’t know. Right now, there may be a couple of things that come up. I’m sure and I’ll probably do some of them, but it will be more of a downloadable (file).
Thnx, weet ik in elk geval wanneer ik naar de winkel moet rennenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:50 schreef _martijn_ het volgende:
oeh!! dit is helemaal mijn topic zie ik
Begin april komt hij uit in nederland (seizoen 1 that is) en seizoen 2 komt ergens in Oktober.
De extra's zijn een klein beetje karig, maar wel een mooie kleine docu over de muziek met voornamelijk Jan Hammer (die ik zelf eind vorig jaar een uur aan de telefoon heb gehad)
Ik wacht met spanning op de andere 4 seizoenen
quote:Miami Vice
Regie: Michael Mann (Collateral, Heat)
Met: Colin Farrell (The Recruit, Alexander), Jamie Foxx (Collateral, (Ray) en Gong Li (Raise the Red Lantern, Memoirs of a Geisha).
De jaren tachtig zijn weer helemaal hot en eindelijk komt nu ook de coolste TV-serie uit die tijd terug als bioscoopfilm.
'Miami Vice' betekende de doorbraak voor regisseur/schrijver Michael Mann, die deze keer Colin Farrell en
Jamie Foxx heeft weten te strikken als 'cool cops' Crockett & Tubbs.
Gepland voor 2006.quote:Foxx + Farrell = MIAMI VICE?
Typically remakes of old TV shows (especially those from the 70's and 80's) have been brought to the screen as parodies of the originals. We have come to accept the likes of Ben Stiller in the role of Starsky from Starsky and Hutch, or Bill Murray as Bosley from Charlie's Angels. It's expected.
In a twist on the recent formula, Variety [via] is reporting that not only is there actually going to be a Miami Vice movie, Universal is courting two "legitimate" actors for the film.
Universal is zeroing in on Colin Farrell to star as Det. James "Sonny" Crockett, and the studio is in discussions with Jamie Foxx to star as Det. Ricardo Tubbs in the South Beach sizzler.
So is Miami Vice going to be a comedy? True, Foxx is traditionally a comedian. Lately however, Foxx has shot to the top of every producers it list with his excellent dramatic performance in recent films like Ali and Collateral, and his upcoming Ray Charles biopic, Ray. Starring in an 80's remake comedy sees like a huge step back for Foxx. Further feeding the feeling that Universal's interpretation of Vice will be more Lethal Weapon than Starsky and Hutch, is the mention of Colin Farrell, an actor with virtually no comedic perform access on his resume.
The real question is, how can Miami Vice NOT be a comedy and still be Miami Vice? Over the years the show has become infamous more for starting some of the ridiculous trends we all bought into during the 80's (can you say pink undershirts, white suitcoats and cocaine), than its crime-solving and suspense elements.
Should be interesting to see how this shapes up...
Probleem is wel dat Don Johnson en Philip Michael Thomas (ik neem aan dat je de oorspronkelijke acteurs van Crockett en Tubbs bedoelt) niet het eeuwige leven hebben. Ze zijn allebei in 1949 geboren, dus het zijn echt oud en niet meer de hippe agenten in snelle auto's & kleding van 20 jaar geleden.quote:Op vrijdag 15 april 2005 23:29 schreef Noax het volgende:
Ben benieuwd waneer het 1e seizoen nu echt verkocht gaat worden in een winkel.
Releasedate zou 14 april zijn..
Overigens, zag ik liever Sonny en Crocket in de film, afgezien van de pondjes meer die ze hebben.
Er zit ook wel Engelse 'dovenondertiteling' op. Dat zou wellicht nog een alternatief kunnen zijnquote:Op maandag 2 mei 2005 11:04 schreef Noax het volgende:
Available subtitles: Spanish, French... geen engelse subs, geen optie!
Inderdaadquote:Op maandag 2 mei 2005 12:03 schreef Noax het volgende:
Grapjas! Ach jij kunt er ook niets aandoen, tis zeker de bewolking in Groningen waardoor je niet gezellig een terrasje kunt pakken?
Hebben ze ook gedaan, is bevestigd door de cameraman die destijds mee gewerkt heeft aan seizoen 1 en 2 en nu weer camera man is bij de nieuwe film.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:05 schreef Oei het volgende:
Ik zat laatst "Return of Calderon Part 2" te kijken, moetje eens op die speedboot letten. Aan het begin van de aflevering zit het stuur rechts en aan het einde van de aflevering zit het stuur van dezelfde boot links. (ik denk dat ze het beeld gespiegeld hebben zodat het lijkt of hij weer terug vaart)
Op de 2 dvd-set staan:quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:38 schreef stevengerrard het volgende:
Tja het aantal afleveringen kon ik ook wel raden
Het ging mij erom of de afleveringen hetzelfde zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |