Ben je niet een beetje laat met inschrijven, als je in de eerste periode had ingeschreven was je zeker van deelname. Nu moet je een loting afwachten.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:55 schreef Tha_Mars het volgende:
kheb me dit jaar toch ingeschreven, vorig jaar was ik dus Total Loss, kheb 1 week niks kunnen doen erna, maargoed, dit jaar proberen om met wat minder kleerscheuren er doorheen te komen.
Khad me ook in de 1e periode ingeschreven, ontdekte het topic alleen een beetje laat. Alleen dat trainen vind ik maar niks, maarja je moet er iets voor over hebben.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:57 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje laat met inschrijven, als je in de eerste periode had ingeschreven was je zeker van deelname. Nu moet je een loting afwachten.
Ok ik vond het al raar, iig veel succes met de vierdaagse.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:39 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
Khad me ook in de 1e periode ingeschreven, ontdekte het topic alleen een beetje laat. Alleen dat trainen vind ik maar niks, maarja je moet er iets voor over hebben.
Kben nog niet begonnen trouwens
Idemquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:05 schreef Yeahinho het volgende:
* Yeahinho heeft zich in een vlaag van verstandsverbijstering ook ingeschreven.
Nu maar hopen dat ik niet ingeloot word.
Nu al begonnen met oefenen?quote:Op maandag 4 april 2005 10:23 schreef Posdnous het volgende:
Gisteren even 15 km. geoefend met mijn nieuwe schoentjes.
Heb nu al overal pijn, dat gaat nog leuk worden.
Ik vond dit al heel watquote:Op maandag 4 april 2005 10:33 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Had je dat als dit je eerste keer is al niet wat eerder kunnen doen
Vooruit, het zij je vergeven.quote:Op maandag 4 april 2005 10:37 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ik vond dit al heel wat.
Ik weet niet eens of ik wel ingeloot ben.
En bovendien pas afgelopen week bruikbare schoenen gekocht..
Hmmz, ik heb ook pas 1 keer gelopen dit seizoen... rondje van 30km, gelijk de zevenheuvelenweg maar vast even meegepakt (tegen de richting in, helaas)quote:Op maandag 4 april 2005 10:33 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Nu al begonnen met oefenen?
Had je dat als dit je eerste keer is al niet wat eerder kunnen doen
quote:Op maandag 4 april 2005 11:01 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Vooruit, het zij je vergeven.![]()
Hoeveel KM doe je? 50 neem ik aan?
nee, gewoon niet starten, maar dan kun je fluiten naar je 30 euroquote:Op woensdag 20 april 2005 15:49 schreef Yeahinho het volgende:
Ik wil helemaal niet.
Kun je je nog uit laten schrijven?
Wtf, meen je dat?!quote:Op woensdag 20 april 2005 15:51 schreef JPM01 het volgende:
[..]
nee, gewoon niet starten, maar dan kun je fluiten naar je 30 euro![]()
debiel?? ik kan uit ervaring zeggen dat als je om 4 uur snachts start, je lekkerde loopt dan om 16:00 smiddagsquote:Op woensdag 20 april 2005 16:20 schreef Yeahinho het volgende:
Op zich wil ik het best gaan proberen, maar pas na de inschrijving ben ik me een beetje gaan verdiepen en zag ik dat je om 4 uur 's nachts moet vertrekken! Welke debiel heeft dat bedacht?!?
Tis ook nog maar de vraag of ik wel vrij kan krijgen trouwens.
Ligt eraan met de groep waar je mee meeloopt, als je met een groep loopt die een slechter niveau heeft als jezelf, dus die vaak willen rusten en niet doorlopen wordt je er zelf ook slechter van. Loop je met een groep die goed doorloopt en weinig rust ga je zelf ook beter lopen is mijn ervaring.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:52 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe lopen jullie trouwens? Alleen, met 2en, of met een groep?
Tis niet echt gezellig, maar mij lijkt in je eentje lopen het fijnst. Oortje met radio in, verstand op 0 en lopen op je eigen tempo. Let wel; dit is het idee van een leek. Ik heb nog nooit een kilometer gelopen als zijnde een wandeltocht.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |