abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23329098
quote:
Op maandag 15 november 2004 14:43 schreef Mark het volgende:
Overigens slecht nieuws voor "nieuwelingen": degenen die afgelopen jaar aan de start verschenen, krijgen voorrang bij de inschrijving. De resterende plaatsen worden verloot onder de overige aanmeldingen. Dus niet "wie het eerst komt, het eerst maalt"! De limiet komt op 47.500 wandelaars te liggen.
Wat natuurlijk een vrij verrotte regeling is. Twee voorbeeldjes:

1. Je hebt tot van 1971 tot 2003 32x meegelopen maar viel vorig jaar buiten de boot omdat je niet verwacht had dat het zo snel 'uitverkocht' zou zijn. Dit jaar schrijf je je in op de eerst mogelijke dag, maar je wordt uitgeloot. Dit jaar dus weer geen 4daagse. Theoretisch gezien bestaat zelfs de kans dat je je 33e nooit mag lopen.
2. Je besluit (zoals ondergetekende) om samen met een stuk of zeven collega's de 4daagse te gaan lopen, van wie er slechts één vorig jaar ook meeliep. Van de overige zeven blijken er dan 5 wel mee te mogen doen en de andere 2 niet. Leuk man!

En nog iets anders: de inschrijving voor de 'nieuwelingen' sluit ergens half april. Tegen de tijd dat je zeker weet of je wel/niet mag lopen is het zeker half mei, 8 weken voor de start. Degenen die dan al de nodige trainingskilometers erop hebben zitten hebben ze 'voor niks' gemaakt (ok, niet voor niks, maar ook niet voor het einddoel). Degenen die wachten met serieus trainen tot de bevestiging zijn eigenlijk te laat, of je moet heel makkelijk lopen.

Let wel: ik ben het 100% eens met de regeling dat de lopers van vorig jaar voorrang krijgen. Laat die mensen gewoon een maand eerder de kans krijgen om zich in te schrijven, en vervolgens verder gaan met het bekende principe 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt'. Als je echt wil lopen moet je je gewoon snel inschrijven.
Ook het beperken van het aantal diplomalopers vind ik geen slechte zaak. Als je minder wil lopen dan de verplichte afstand ga je maar naar Apeldoorn.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_23433266
Ik heb de afgelopen 2 jaar meegelopen dus ik kan me geloof ik gewoon inschrijven.

Ik ga zeker weten weer inschrijven. Nog anderen die ook gaan komend jaar?
als je bij me weggaat mag ik dan met je mee
  vrijdag 19 november 2004 @ 20:46:39 #53
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_23433350
Ik waarschijnlijk.

Voor de eerste keer
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 19 november 2004 @ 20:52:06 #54
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_23433496
Paar keer gewerkt bij de vierdaagse, (miniscuul computer netwerk aan moeten leggen voor de administratie etc) maar de binnenkomst op de kazerne is goud waard.

En de biertent is helemaal te gek met al die verschillene nationaliteiten door elkaar, prachtig.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_23487866
Ik schrijf me niet in ik moet 50 km lopen voor een medaille ik doe zelf 40km want ik vind dat je voor de 50 wel erg vroeg je bed uit moet en het blijft een week vakantie. dus ik loop lekker illegaal want waarom zou ik inschrijfgeld betale als ik er toch niet voor terug krijg
  maandag 22 november 2004 @ 12:00:04 #56
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_23487888
40 km is voor mietjes
  maandag 22 november 2004 @ 12:10:39 #57
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_23488129
Ik heb dit jaar 40 mee gelopen, omdat ik samen met m'n zus liep
volgend jaar doet er meer familie mee en gaan we 50 km lopen

en dan is het zowiezo beginnen met trainen in januari
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_23514840
quote:
Op maandag 22 november 2004 12:00 schreef Posdnous het volgende:
40 km is voor mietjes
zeker voor het eerst de 50 gelopen ik heb de 50 al 2 x gelopen en vond het wel best loop nu lekker de 40!!
pi_23529727
40 is niet perse voor mietjes, heb 2x 50 (uit)gelopen maar heb net zoveel respect voor de mensen die 40 lopen, maar ja bij 40 krijg ik geen kruisje ...
  woensdag 24 november 2004 @ 00:34:40 #60
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_23532233
Jongens, niet zo serieus, was maar een geintje
  woensdag 24 november 2004 @ 09:54:36 #61
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_23535597
Heel die Nijmeegse is naturljk een aanfluiting voor de wandelsport.
Niet alleen is er vaak geen mogelijkheid om je eigen tempo te lopen,je zit in een stroom die voor jou uitmaakt welke kant je opgaat en wanneer .
Maar ook de publieke belangstelling en de media die zich er op storten maakt nou niet dat het een gevecht met jezelf en de weg is.
Hebben we het nog niet gehad over de drankexcessen die velen denken te moeten aaanheffen als ze s'middags een half uur voor sluiting binnen strompelen.
Valt lekker te rijmen met de ''sportieve,, prestatie die ze de afgelopen 12 uur gelevert hebben.
ga dan eens kijken bij Amsterdam -Leeuwarden (150 km),dodenmars (100) of een kennedy (80) waar je vaak niemand voor en niemand achter je zit om op te focussen om over aanmoedigingen langs de weg of massagetafels nog maar niet te spreken.
Vindt het leuk hoor voor degene die meedoet aan die Vierdaagse ,maar zie de dingen wel in de juiste verhoudingen.
Het is een gezellig wandeltochtje maar als je je ongerust over de goede afloop maakt moet je jezelf toch de vraag stellen ,ben ik wel zo fit of heb ik geen ruggegraat.
Het is niet voor niks dat J.F. Kennedy ooit geroepen schijnt te hebben dat de westerse mens, lamgemaakt door het welvarende leven, niet eens meer in staat zou zijn om binnen 20 uur een afstand van 50 mijl af te leggen.
Wanneer ik dan op SBS 6 mensen na 40 kilometer huilend in de microfoon zie gillen:MAAR IK GA DOOR,IK GA DOOR,MORGEN BEN IK ER WEER BIJ kan ik enkel een cynisch lachje opbrengen...
ach hebben ze ook wat de lullen op de verjaardagen waar ze de rest van het jaar weer op hun vadsige reet ziiten.
Klaar?
Ik niet!
pi_23559360
quote:
Op woensdag 24 november 2004 09:54 schreef Foo_niks het volgende:
Heel die Nijmeegse is naturljk een aanfluiting voor de wandelsport.
Niet alleen is er vaak geen mogelijkheid om je eigen tempo te lopen,je zit in een stroom die voor jou uitmaakt welke kant je opgaat en wanneer .
Maar ook de publieke belangstelling en de media die zich er op storten maakt nou niet dat het een gevecht met jezelf en de weg is.
Hebben we het nog niet gehad over de drankexcessen die velen denken te moeten aaanheffen als ze s'middags een half uur voor sluiting binnen strompelen.
Valt lekker te rijmen met de ''sportieve,, prestatie die ze de afgelopen 12 uur gelevert hebben.
ga dan eens kijken bij Amsterdam -Leeuwarden (150 km),dodenmars (100) of een kennedy (80) waar je vaak niemand voor en niemand achter je zit om op te focussen om over aanmoedigingen langs de weg of massagetafels nog maar niet te spreken.
Vindt het leuk hoor voor degene die meedoet aan die Vierdaagse ,maar zie de dingen wel in de juiste verhoudingen.
Het is een gezellig wandeltochtje maar als je je ongerust over de goede afloop maakt moet je jezelf toch de vraag stellen ,ben ik wel zo fit of heb ik geen ruggegraat.
Het is niet voor niks dat J.F. Kennedy ooit geroepen schijnt te hebben dat de westerse mens, lamgemaakt door het welvarende leven, niet eens meer in staat zou zijn om binnen 20 uur een afstand van 50 mijl af te leggen.
Wanneer ik dan op SBS 6 mensen na 40 kilometer huilend in de microfoon zie gillen:MAAR IK GA DOOR,IK GA DOOR,MORGEN BEN IK ER WEER BIJ kan ik enkel een cynisch lachje opbrengen...
ach hebben ze ook wat de lullen op de verjaardagen waar ze de rest van het jaar weer op hun vadsige reet ziiten.
zeker nooit gelopen

Kennedymars en dodenmars is 1 dag een topprestatie leveren, de vierdaagse is 4 dagen lang presteren, Amsterdam-Leeuwarden kan ik niets over zeggen (ken ik niet) maar geloof mij, ga hem nou maar is lopen en dan weet je zelf wel wat het is
  donderdag 25 november 2004 @ 09:04:08 #63
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_23559395
quote:
Op donderdag 25 november 2004 08:59 schreef danerit het volgende:

[..]

zeker nooit gelopen

Kennedymars en dodenmars is 1 dag een topprestatie leveren, de vierdaagse is 4 dagen lang presteren, Amsterdam-Leeuwarden kan ik niets over zeggen (ken ik niet) maar geloof mij, ga hem nou maar is lopen en dan weet je zelf wel wat het is
plus dat het de 4daagse in de zomer wordt gelopen extra warmte
AFC Ajax 4 ever
  donderdag 25 november 2004 @ 09:20:45 #64
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_23559545
quote:
Op donderdag 25 november 2004 08:59 schreef danerit het volgende:

[..]

zeker nooit gelopen

Vier keer gelopen (50Km) gemiddeld 10.30 binnen kan je dus bijna 1½ uur wachten op je stempeltje.
met de kans op afkoeligsverschijnselen en kramp.
Derde dag zeven heuvelen met regen (hoef je tenminste niet sociaal te ouwehoeren) 9.15 binnen.
Wie heeft het over 1 dag er zijn zat lopers die twee Kennedy,s in een weekend doen.

Jpm jij hebt hem geen eens uitlopen met je knietjes dus ...........

en wat is die opmerking nou weer dat de vierdaagse zomers wordt gelopen. wanneer zijn de Kennedy"s dan volgens jou ...................?

Gemiddeld 10% valt uit bij de Vierdaagse ,het publiek is tussen de 15 & 80 inclusief mongolen en door vetzucht overmande types op te foute schoenen met elke avond een fles jenever in hun mik.
Als je dan zo weinig uitval hebt is het een leuk recreatieloopje maar kom niet aan met een prestatie waarbij jeeind van de week huilend in de armen valt van je familie met een bossie stinkbloemen.
Heb je er zo"n moeite mee zo ik mijn conditie maar eens onder de loup nemen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Foo_niks op 25-11-2004 09:31:23 ]
Klaar?
Ik niet!
pi_23573673
Jezus ik ga letterlijjk over mijn nek van jou Wat ben jij een smerig over het paard getild mannetje zeg. Bah!
pi_23574265
pff we hebben echt een buitengewone held hier op fok zeg, misschien tijd voor een standbeeld?
  donderdag 25 november 2004 @ 20:56:38 #67
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_23574848
quote:
Op donderdag 25 november 2004 09:20 schreef Foo_niks het volgende:

[..]

Vier keer gelopen (50Km) gemiddeld 10.30 binnen kan je dus bijna 1½ uur wachten op je stempeltje.
met de kans op afkoeligsverschijnselen en kramp.
Derde dag zeven heuvelen met regen (hoef je tenminste niet sociaal te ouwehoeren) 9.15 binnen.
Wie heeft het over 1 dag er zijn zat lopers die twee Kennedy,s in een weekend doen.

Jpm jij hebt hem geen eens uitlopen met je knietjes dus ...........

en wat is die opmerking nou weer dat de vierdaagse zomers wordt gelopen. wanneer zijn de Kennedy"s dan volgens jou ...................?

Gemiddeld 10% valt uit bij de Vierdaagse ,het publiek is tussen de 15 & 80 inclusief mongolen en door vetzucht overmande types op te foute schoenen met elke avond een fles jenever in hun mik.
Als je dan zo weinig uitval hebt is het een leuk recreatieloopje maar kom niet aan met een prestatie waarbij jeeind van de week huilend in de armen valt van je familie met een bossie stinkbloemen.
Heb je er zo"n moeite mee zo ik mijn conditie maar eens onder de loup nemen.
jij bent dus zo'n aso die mensen van de weg af drukt

ik hoop niet dat ik je volgend jaar tegen kom lig je wel naast de weg
AFC Ajax 4 ever
  donderdag 25 november 2004 @ 23:26:42 #68
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_23578984
quote:
Op donderdag 25 november 2004 20:56 schreef JPM01 het volgende:

[..]

jij bent dus zo'n aso die mensen van de weg af drukt

ik hoop niet dat ik je volgend jaar tegen kom lig je wel naast de weg
Qua gekonkel en arrogantie zit je wel bij het juiste team komend jaar.
Maar het enige wat jij zou zien is mijn gele Sony rugzak die als een stip aan de horizon verdwijnt Misschien moet Raikkonen een trekstang monteren voor je.
Klaar?
Ik niet!
  donderdag 25 november 2004 @ 23:50:59 #69
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_23579547
quote:
Op donderdag 25 november 2004 23:26 schreef Foo_niks het volgende:

[..]

Qua gekonkel en arrogantie zit je wel bij het juiste team komend jaar.
Maar het enige wat jij zou zien is mijn gele Sony rugzak die als een stip aan de horizon verdwijnt Misschien moet Raikkonen een trekstang monteren voor je.
als ik die zie aankomen ga ik niet voor je aan de kant

arogantie ten top
AFC Ajax 4 ever
pi_23581512
quote:
Op donderdag 25 november 2004 09:20 schreef Foo_niks het volgende:

[..]

bla
vent, sterf

Ik loop hem fysiek gezien ook tamelijk makkelijk, maar er is een behoorlijke categorie voor wie het een grote uitdaging is om een dergelijke prestatie te volbrengen. Een beetje respect zou wel op zijn plaats zijn.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  vrijdag 26 november 2004 @ 04:27:13 #71
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_23582078
Gezien zijn binnenkomsttijden behoort hij tot dat groepje lopers dat door bijna niemand gewaardeerd wordt: de hardlopers. Beetje sneue groep, het is een prestatietocht, geen wedstrijd. En als het voor jou geen prestatie is: leuk voor je, maar hoe weet je dan hoe het er aan toe gaat tijdens de tocht? Zelf zit je immers te wachten om af te melden....

Persoonlijk kan ik me niet vinden in "Je kunt je eigen tempo niet lopen". Op de 50 is daar alle ruimte voor.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_23583705
Inderdaad, Mark, die snelheidsduivels begrijpen er helemaal niets van en zijn de risee van de Vierdaagse. Dat ze zo snel kunnen lopen, is op zichzelf natuurlijk bewonderenswaardig, maar het gros van die lui is zo blind voor hun omgeving en voor het plezier van andere wandelaars dat ze eerder betreurenswaardig zijn. Foo_niks hier is er een schoolvoorbeeld van. Hij heeft de Vierdaagse nota bene vier keer moeten lopen voordat hij erachter was wat er kennelijk allemaal aan mankeert. Negeren die hap; doen de andere wandelaars ook.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  vrijdag 26 november 2004 @ 10:36:14 #73
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_23584242
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 10:07 schreef pyl het volgende:
Inderdaad, Mark, die snelheidsduivels begrijpen er helemaal niets van en zijn de risee van de Vierdaagse. Dat ze zo snel kunnen lopen, is op zichzelf natuurlijk bewonderenswaardig, maar het gros van die lui is zo blind voor hun omgeving en voor het plezier van andere wandelaars dat ze eerder betreurenswaardig zijn. Foo_niks hier is er een schoolvoorbeeld van. Hij heeft de Vierdaagse nota bene vier keer moeten lopen voordat hij erachter was wat er kennelijk allemaal aan mankeert. Negeren die hap; doen de andere wandelaars ook.
als ik hem tegenkom dan laat ik hem niet voorbij of laat ik hem lekker struikelen

want soms moet je van die achterlijke wakker maken
AFC Ajax 4 ever
  vrijdag 26 november 2004 @ 10:45:41 #74
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_23584426
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 10:36 schreef JPM01 het volgende:
als ik hem tegenkom dan laat ik hem niet voorbij of laat ik hem lekker struikelen
Joh, lekker laten gaan, is de moeite niet.

Heb wel eens een reportage gezien op TV Gelderland over zo'n figuur. Noemde zijn ploegje het A-team en je zag hem dan door een verlaten Elst heen sjezen om 8 uur 's ochtends. En dan op de Wedren een paar uur wachten om af te melden
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 26 november 2004 @ 11:18:28 #75
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_23585154
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 10:45 schreef Mark het volgende:

[..]

Joh, lekker laten gaan, is de moeite niet.

Heb wel eens een reportage gezien op TV Gelderland over zo'n figuur. Noemde zijn ploegje het A-team en je zag hem dan door een verlaten Elst heen sjezen om 8 uur 's ochtends. En dan op de Wedren een paar uur wachten om af te melden
ja je hoort aangemoedigt te worden ipv alleen door elst heen lopen.
AFC Ajax 4 ever
  vrijdag 26 november 2004 @ 11:53:57 #76
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_23585945
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 04:27 schreef Mark het volgende:

Persoonlijk kan ik me niet vinden in "Je kunt je eigen tempo niet lopen". Op de 50 is daar alle ruimte voor.
Noem er één en dan gelijk op de eerste dag goed :de dijk naar Lent,alles komt daar samen dus je moet vier uur op de dertig goedmaken wil je niet in een verstopping terecht komen die zijn weergave niet kent.
Waarom vier jaar .....ik liep altijd met een groepje van een man of zes, trainen zaterdags ,daglopen van 40,Tweedaagse Amersfoort ,Someren en daarna Vierdaagse.

.Voor de gezelligheid/kameraadschap liep ik minimaal twee dagen met hun mee op, of fungerend als bezemwagen om degene die het zwaar had binnen te lullen en te ondersteunen.
In die vier jaar heb ik zo elke route twee maal in mijn eigen tempo kunnen lopen.
Klopt wel dat ik niks met die sfeer heb mij te druk ,knal liever s'nachts met mijn muziekje op mijn kop door de stromende regen door Zeeland,dan met 4.6 slenterend van kroeggie naar kroeggie.

Kwam wel voor dat ik s,middags om vier uur 5 kilometer voor de finish meer geslacht was dan wanneer ik in mijn eigen tempo om 11 uur binnenkwam.

A-Team, inflatable party pete,evil bert en kornuiten hebben geen discipline.
Eerste dagen vlammen op de turbo maar de kleine glaasjes s'avonds maken dat je ze donderdags niet meer in de kop ziet,
zuiplappen

[ Bericht 6% gewijzigd door Foo_niks op 26-11-2004 12:01:30 ]
Klaar?
Ik niet!
pi_23620237
Nou in ieder geval ga ik komend jaar weer met plezier de 50 lopen en vind ik het hoe dan ook een prestatie voor iedereen die het haalt! Laat dat duidelijk zijn, en vooral de plezier die je eraan moet beleven! En beleef je dat er niet aan, DOE DAN NIET MEE !!!! want er zijn zat andere mensen die dat wel willen en het anders niet zouden kunnen
  zondag 28 november 2004 @ 02:55:38 #78
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_23622883
quote:
Op zondag 28 november 2004 00:27 schreef danerit het volgende:
Nou in ieder geval ga ik komend jaar weer met plezier de 50 lopen en vind ik het hoe dan ook een prestatie voor iedereen die het haalt! Laat dat duidelijk zijn, en vooral de plezier die je eraan moet beleven! En beleef je dat er niet aan, DOE DAN NIET MEE !!!! want er zijn zat andere mensen die dat wel willen en het anders niet zouden kunnen
ik ook, ik geef de moed ondanks de problemen van dit jaar niet op.

die snelwandelaars kunnen me de rug op.
AFC Ajax 4 ever
pi_23640576
Schijt aan de snelwandelaars!!!
  dinsdag 11 januari 2005 @ 18:35:07 #80
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_24519959
ff een skup ophoog

wanneer gaan jullie trainen??
AFC Ajax 4 ever
pi_24520463
Ik ga dit jaar niet meedoen, dus ook niet trainen. Wel ga ik in juni een kennedymars lopen. Maar ook daarvoor ga ik niet trainen want een kennedy doe je ongetraind.
Boodschap van algemeen nut.
  maandag 7 februari 2005 @ 15:38:47 #82
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_24972059
inschrijving is begonnen voor de mensen die vorig jaar mee deden..., ik twijfel nog, ik kan namelijk niet bij m'n zus terecht met de 4daagse, ze moeten werken beiden dan.

zijn er nog goeie campings daar??
AFC Ajax 4 ever
pi_24972836
Volgens mij hebben degenen die vorig jaar niet meededen nogal weinig kans om dit jaar wel in actie te komen, met die nieuwe regeling...
  maandag 7 februari 2005 @ 18:19:06 #84
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_24974299
Ik zat er ook aan te denken binnenkort te gaan beginnen met trainen, maar als eerste keer-loper zou ik toch wel enorm balen als ik na een groot aantal trainingskilometers niet mee mag doen .

Ik zal eens even bellen naar de organisatie hoe m'n kansen er voor staan.
  maandag 7 februari 2005 @ 18:40:13 #85
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_24974641
quote:
Op maandag 7 februari 2005 15:38 schreef JPM01 het volgende:
inschrijving is begonnen voor de mensen die vorig jaar mee deden..., ik twijfel nog, ik kan namelijk niet bij m'n zus terecht met de 4daagse, ze moeten werken beiden dan.

zijn er nog goeie campings daar??
Bij de VVV informeren voor gastgezinnen is ook nog een mogelijkheid, en wat is het probleem als ze moeten werken hup een matje op de grond en maffen maar
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  dinsdag 8 februari 2005 @ 09:29:41 #86
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_24983719
ik twijfel nog behoorlijk, eigenlijk past het niet in mijn vakantie, ben druk aan het sparen voor een reis naar australie en wil de vakantie zo min mogelijk aantasten hoogstens een weekendje
AFC Ajax 4 ever
pi_24983805
Persoonlijk vind ik het idee lastig te snappen. 50Km lopen terwijl je er al was.
Ik loop de laatste tijd veel en de vierdaagse is vaker genoemd, maar ik geloof niet dat we mee gaan doen. De feesten zijn ook een uitputtingslag, dus ook een sportieve prestatie. Daarnaast is 50 wel heel erg ver.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_25059008
Ik ben iig weer voor de 3e keer(50km) van de partij!!
heb er weer veel zin....
  zaterdag 12 februari 2005 @ 23:57:42 #89
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_25065456
ik heb besloten om dit jaar niet mee te gaan doen, ik ben momenteel flink aan het sparen voor een jaar Australie. planning is maart 2006 weg dus dit jaar en volgend jaar komt er iig niks van
AFC Ajax 4 ever
  donderdag 24 maart 2005 @ 21:55:46 #90
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_25717633
kheb me dit jaar toch ingeschreven, vorig jaar was ik dus Total Loss, kheb 1 week niks kunnen doen erna, maargoed, dit jaar proberen om met wat minder kleerscheuren er doorheen te komen.
Maximaal 4 regels
pi_25717683
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 21:55 schreef Tha_Mars het volgende:
kheb me dit jaar toch ingeschreven, vorig jaar was ik dus Total Loss, kheb 1 week niks kunnen doen erna, maargoed, dit jaar proberen om met wat minder kleerscheuren er doorheen te komen.
Ben je niet een beetje laat met inschrijven, als je in de eerste periode had ingeschreven was je zeker van deelname. Nu moet je een loting afwachten.
pi_25719736
* Yeahinho heeft zich in een vlaag van verstandsverbijstering ook ingeschreven .

Nu maar hopen dat ik niet ingeloot word .
pi_25724360
Kan deze x iet heel de week vrij nemen van me werk echt klote! Nu ga ik alleen de donderdag en de vrijdag lopen. Maar daar baal ik echt wel van. Ga zo ie zo niet oefenen. 1e jaar gedaan 2e jaar niet en ging allebei even soepel!
  zaterdag 26 maart 2005 @ 01:39:48 #94
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_25749795
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 21:57 schreef hetsjhokleek het volgende:

[..]

Ben je niet een beetje laat met inschrijven, als je in de eerste periode had ingeschreven was je zeker van deelname. Nu moet je een loting afwachten.
Khad me ook in de 1e periode ingeschreven, ontdekte het topic alleen een beetje laat. Alleen dat trainen vind ik maar niks, maarja je moet er iets voor over hebben.
Kben nog niet begonnen trouwens
Maximaal 4 regels
pi_25751510
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 01:39 schreef Tha_Mars het volgende:

[..]

Khad me ook in de 1e periode ingeschreven, ontdekte het topic alleen een beetje laat. Alleen dat trainen vind ik maar niks, maarja je moet er iets voor over hebben.
Kben nog niet begonnen trouwens
Ok ik vond het al raar, iig veel succes met de vierdaagse.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 12:29:24 #96
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_25827495
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 23:05 schreef Yeahinho het volgende:
* Yeahinho heeft zich in een vlaag van verstandsverbijstering ook ingeschreven .

Nu maar hopen dat ik niet ingeloot word .
Idem .
  maandag 4 april 2005 @ 10:23:34 #97
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_25971638
Gisteren even 15 km. geoefend met mijn nieuwe schoentjes.

Heb nu al overal pijn, dat gaat nog leuk worden .
pi_25971853
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:23 schreef Posdnous het volgende:
Gisteren even 15 km. geoefend met mijn nieuwe schoentjes.

Heb nu al overal pijn, dat gaat nog leuk worden .
Nu al begonnen met oefenen?
Had je dat als dit je eerste keer is al niet wat eerder kunnen doen
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  maandag 4 april 2005 @ 10:37:29 #99
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_25971931
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:33 schreef Forau_Diavolina het volgende:

Had je dat als dit je eerste keer is al niet wat eerder kunnen doen
Ik vond dit al heel wat .

Ik weet niet eens of ik wel ingeloot ben.

En bovendien pas afgelopen week bruikbare schoenen gekocht. .
pi_25972445
quote:
Op maandag 4 april 2005 10:37 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ik vond dit al heel wat .

Ik weet niet eens of ik wel ingeloot ben.

En bovendien pas afgelopen week bruikbare schoenen gekocht. .
Vooruit, het zij je vergeven.
Hoeveel KM doe je? 50 neem ik aan?
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')