quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:26 schreef tong80 het volgende:
ManVrouw je weet niet wat leuk is.Ik zit te genieten wilde er eigenlijk een topic over openen in muziek, maar ze nemen me toch niet serieus.
Heerlijk Marianne Weber en andere sterren. Nogmaals ik geniet met volle teugen ik voel me echt thuis bij de TROS één familie.
Dit is een ban waard. Schandalig hoe jij mensen benaderd alsof jij zo slim bend. Ik heb dan alleen maar VMBO maar weet wel waar ik het over heb. Marianne Weber is toevallig wel bekender dan de bends waar jei van houd. Jij houd zeker van bluf en zo. Die nooit praten wat ze vinde.quote:
Oh ja hebben ze bij andere omroepen dan wel tijd voor nederlantse artiesten dan ?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:54 schreef newsman het volgende:
Tros is bagger
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
beedje respekt
ha ha jij vind jezelf grappig toevallig wel 3 miloenen mensen die kijken naar frans bauer en corry konings stondt het langst op de eerste plaads.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:59 schreef newsman het volgende:
Wat moet je met nederlandse artiesten cdeetjes uit het raam flikkeren.
Niet serieus?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:26 schreef tong80 het volgende:
Man je weet niet wat leuk is.Ik zit te genieten wilde er eigenlijk een topic over openen in muziek, maar ze nemen me toch niet serieus.
quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:38 schreef tong80 het volgende:
Wie schreef een kattebel uit Praag terwijl z'n schoenen waren gejat ?
Pascal Jacobson's lief
logische deductie is dat 13 miljoen mensen er dus NIET naar kijkenquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
ha ha jij vind jezelf grappig toevallig wel 3 miloenen mensen die kijken naar frans bauer en corry konings stondt het langst op de eerste plaads.
Ik vind jou erg uit de hoogte over komen alsof nederlantstalig niet goed is ken je bijvoorbeelt benny nijman. Die schrijft ook over de liefde en zo. Dat doen ze allemaal maar benny is best wel goed omdat ie ook moelijke woorden gebruikt maar jij houd zeker van engels die niemand begreiptquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:02 schreef newsman het volgende:
hoor ik gelukkig niet bij die 3 miljoen mensen.
Tis heel simpel als ik niet naar bagger wil kijken kijk ik er niet naarquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind jou erg uit de hoogte over komen alsof nederlantstalig niet goed is ken je bijvoorbeelt benny nijman. Die schrijft ook over de liefde en zo. Dat doen ze allemaal maar benny is best wel goed omdat ie ook moelijke woorden gebruikt maar jij houd zeker van engels die niemand begreipt
Waar maak je jouw dan druk om. Ik geniet van Jantje Koopmans bijvoorbeelt. Ja raar hé maar niemand die zo mooi over rosen zong dan hij. En dat jij mij belachelijk maak maakt mij niet uit ik weet gewoon dat het goede muziek is die mij en nog meer mensen heel veel liefde geeft en ook een hard onderr de arm steekt.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:11 schreef newsman het volgende:
[..]
Tis heel simpel als ik niet naar bagger wil kijken kijk ik er niet naar![]()
Jaquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:37 schreef pfaf het volgende:
Rustig Tong, ze weten niet beter. Straks gaan ze ook nog vertellen dat Kid A een goed album is.
Die ken ik niet ik weet nog wel van vroeger dat er kid kriool was maar die bedoel je denk ik nietquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:37 schreef pfaf het volgende:
Rustig Tong, ze weten niet beter. Straks gaan ze ook nog vertellen dat Kid A een goed album is. :')
Hoe heb jij die VMBO überhaupt gehaald? Geen wonder dat je fan bent van Frans Bauer.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die ken ik niet ik weet nog wel van vroeger dat er kid kriool was maar die bedoel je denk ik niet
Ow nu snap ik hem kid is engels en bedoelt kind.Jantje smit bedoel je.
En nou moet ik lachen zeker of kwaad worden ik laat me niet in de tent lokken ik verlaag me niet naar jullie niveaquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoe heb jij die VMBO überhaupt gehaald? Geen wonder dat je fan bent van Frans Bauer.
Ga toch snel terug naar je kamp.
SuKk3l.
In de tent lokken doe je maar met die breezersletjes uit je VMBO-klas.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
En nou moet ik lachen zeker of kwaad worden ik laat me niet in de tent lokken ik verlaag me niet naar jullie nivea
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:55 schreef popolon het volgende:
Wanneer is de EO Jongerendag eigenlijk weer?
Dat is nou echt een dieptepunt.... dat je daar naar toe kan!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:55 schreef popolon het volgende:
Wanneer is de EO Jongerendag eigenlijk weer?
Alsof disney zoveel mooie platen heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:05 schreef RaymanNL het volgende:
ik haat volsartiesten! Ik hou van Disney!
Ja lach maar, ik wil de topic opener noch wel eens horen die krijgt z'n trekken van z'n huis.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:33 schreef shmoopy het volgende:
Wát krijg ik?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik wil de topic opener noch wel eens horen die krijgt z'n trekken van z'n huis.
Brabant Party! Met Grad Damen en andere stukken poep. ZIt altijd al met het mes aan mijn polsen als dat programma op tv komt. Wat een ongelooflijke kut televisiequote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:05 schreef davetje het volgende:
In Brabant hebben wij ook zon progamma (op omroep brabant). Brabant party. Alleen van die wannabe artiesten of van die halve.
Grad Damen - Alishaquote:Op zondag 25 juli 2004 15:00 schreef Toeps het volgende:
Ze hebben ook altijd van die sterren die niemand kent, zoals Dries Roelvink, en Grad Damen inderdaad. Noem eens één hit van die lui.
Inderdaadquote:Op zondag 25 juli 2004 13:39 schreef Prep2Fight het volgende:
ik hoop nooit
Idd en alles klinkt precies hetzelfde. Allemaal van die gare deuntjes die al 30 jaar hetzelfde zijn. Laat de fans maar eens uitleggen wat er nu zo leuk is aan steeds hetzelfde stukje muziek. Dan nog niet te spreken van de zouteloze stem die de de meesten van hen hebben. Uitzondering is Andre Hazes die nog wel fatsoenlijk kan zingen.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:59 schreef FoXje het volgende:
[..]
Brabant Party! Met Grad Damen en andere stukken poep. ZIt altijd al met het mes aan mijn polsen als dat programma op tv komt. Wat een ongelooflijke kut televisie
Ik respecteer dat mensen naar nederlandstalige muziek willen luisteren, maar IK vind het kutmuziek, die wordt gebracht door een stel idioten.quote:Op zondag 25 juli 2004 17:07 schreef ThomasBerge het volgende:
Ja en dan die rappers, altijd dat zelfde gehuil over het leven in een achterbuurt, geweld en drugs. En veel variatie op de achtergronddeuntjes kan ik ook niet ontdekken.
Alleen hiphop blijkt wel 'te kunnen' maar Nederlandstalige muziek dat is iets laags, dat is voor paupers. Ik snap niet waar mensen de arrogantie vandaan halen om dit genre lager te schatten dan het genre waar men fan van is.
Ik hou niet van hiphop, maar ik beschouw het niet lager als het genre wat ik leuk vind. Ik respecteer de keuze van de mensen, en laat ze in hun waarde. Over respect en mensen in hun waarde laten, is ook een veelgehoord thema in het Nederlandstalige genre, daar kunnen veel mensen hier nog wat van leren.
quote:Op zondag 25 juli 2004 17:51 schreef tong80 het volgende:
Ik vind dat je veel moelijke woorden gebruikt zoals spectrum en zo. Ook die engelse woorden hoor je gelukkig niet bij de muziek waar ik van hou die doen niet zo moelijk en zeggen gewoon in nederlandse taal wat ze zeggen. Ik val jouw tog ook niet aan omdat je zo moelijk doet. Waarom doe je dan wel denegreerend over mijn muziek.
Ik praat teminste duidelijk en doe niet zo moelijk als jullie.quote:Op zondag 25 juli 2004 18:01 schreef FoXje het volgende:
[..]
![]()
Volgens mijn ken je er veels te weinig van om over te kunne praten. Ik ken wel de muziek wat je net zei. De scene is erg goed als muziek maar hij kan niet zinge, maar dat hoort zeker zo te zijn want dan is het intullectueel.quote:[b]Op zondag 25 juli 2004 18:15 schreef Hexagon het volgende:[/b
Dat het zo simpel is en zo weinig creativiteit heeft is de reden. Daardoor vind ik het saai, afgezaagd, het heeft niks interessants. Eigenlijk mist het alles wat een goed stukje muziek nodig heeft.
steekt.
Ik werk ook in een magazijn maar wij mogen nooit onze eigen muziek draajen ik moet elke dag naar arbeidsvitaminen luistere en dan hoor je altijd die schreew muziek van queen en zo dan denk ik wel eens zal ik ander werk zoeken want ik wor daar helemaal gestoort van van die muziek. Je hoort nooit eens echte nederlantse muziek zelfs andre Hazes hoort je nooit.quote:Op zondag 25 juli 2004 18:27 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb een aantal zomers in een magazijn gewerkt waar vooral cd's van tros-artiesten in de cd speler zaten. Dus ik heb er meer dan genoeg van kunnen horen. En daar heb ik deze conclusies uit getrokken.
Ik weet hoe je je voelt. Als ik werk dan moet ik luisteren naar RTL FM.. echt verschrikkelijk wat een bagger er tegenwoordig is..... waar zijn al die Nederlandse Hits?quote:Op zondag 25 juli 2004 18:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik werk ook in een magazijn maar wij mogen nooit onze eigen muziek draajen ik moet elke dag naar arbeidsvitaminen luistere en dan hoor je altijd die schreew muziek van queen en zo dan denk ik wel eens zal ik ander werk zoeken want ik wor daar helemaal gestoort van van die muziek. Je hoort nooit eens echte nederlantse muziek zelfs andre Hazes hoort je nooit.
Eindeluk iemand die het met me eens is. Dacht al dat ik de enige was die van echte muziek houd.quote:Op zondag 25 juli 2004 18:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt. Als ik werk dan moet ik luisteren naar RTL FM.. echt verschrikkelijk wat een bagger er tegenwoordig is..... waar zijn al die Nederlandse Hits?
Jij spoort echt nietquote:Op zondag 25 juli 2004 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eindeluk iemand die het met me eens is. Dacht al dat ik de enige was die van echte muziek houd.
Ik zal het maar als compiliment aan nemen.quote:Op zondag 25 juli 2004 18:59 schreef FoXje het volgende:
[..]
Jij spoort echt niet![]()
Sinds wanneer spoor je niet als je Nederlandse muziek waardeert!quote:Op zondag 25 juli 2004 18:59 schreef FoXje het volgende:
[..]
Jij spoort echt niet![]()
Precies stiekum vinde ze het wel goed maar durven niet uit te komen. Wedde dat ze meezinge als ze hebben gezope ?quote:Op zondag 25 juli 2004 19:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Sinds wanneer spoor je niet als je Nederlandse muziek waardeert!
Ja inderdaad. Blijkbaar moet je je ervoor schamen om van het Hollands Lied te houdenquote:Op zondag 25 juli 2004 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies stiekum vinde ze het wel goed maar durven niet uit te komen. Wedde dat ze meezinge als ze hebben gezope ?
Schaam je!quote:Op zondag 25 juli 2004 19:11 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Blijkbaar moet je je ervoor schamen om van het Hollands Lied te houden![]()
Bwahahaha ga toch fietsenquote:Op zondag 25 juli 2004 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies stiekum vinde ze het wel goed maar durven niet uit te komen. Wedde dat ze meezinge als ze hebben gezope ?
quote:Op zondag 25 juli 2004 19:29 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bwahahaha ga toch fietsen
Ik word belaggelijker (ken dat woord niet maar laat ik aannemen dat het belachelijker betekent) omdat jij nooit fietst vanwege een rijbewijs? End an vind je dat ik ingewikkelde replies geefquote:Op zondag 25 juli 2004 19:34 schreef tong80 het volgende:
Trouwens ik heb een rijbewijs en fiets eigenlijk nooit dus nou word je nog belaggelijker.
Je probeert me steeds op deetails te pakken maar ik trap er niet meer in je pakt er steeds een klein deetail uit en maakt me dan belaggelijk. Toevallig is belaggelijk een nederlands woord en maak je je jezelf belaggelijk dat je dat niet kent.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:46 schreef Hexagon het volgende:
Het slaat in ieder geval net zo min ergens op als op de veronderstelling dat ik en degenen die ook de kwaliteit van Grad Damen zijn muziek niet hoog inschatten het stiekem geweldiig zouden vinden.
Uiteraard, ik vind het buitengewoon kundig om een mooie passende tekst te maken bij een goede melodie.quote:Op zondag 25 juli 2004 22:25 schreef Toeps het volgende:
De rijm van 'regenboog' en 'bloementoog', 'hou van jou' en 'vrouw' en 'dromen' en 'komen' is ook wel van hoogstaande kwaliteit natuurlijk.
quote:Op maandag 26 juli 2004 11:35 schreef Zander het volgende:
Eén volk, één rijk en één zanger:
[afbeelding]
Wat ontzettend poëtisch.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:35 schreef Zander het volgende:
Eén volk, één rijk en één zanger:
[afbeelding]
Ik hoorde vanmiddag Van Dik Hout op de radio. Daar smelt je gewoon bij weg zo mooiquote:Op maandag 26 juli 2004 16:14 schreef tong80 het volgende:
Dat bedoel ik dus. Frans Bauer weet percies wat een vrouw leuk vind.
Bedankt voor de foto zander, ik zelf wilde ook een foto plaatse maar weet niet hoe dat moet.
Laat ie dan ook hele nummers draaien? Dat houden de kijkers toch nooit volquote:Op zondag 25 juli 2004 16:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Inderdaad
Hoewel ik me afvraag hoe die kerel zoveel boutmuziek in een programma kan proppen
Daar ben ik niet zo een lievhebber van ik vind dat ie vals zingt maar dat is mijn smaak ze zijn best goed alleen ze spelen iets te hard met de gitaren. ik hoor liever iets meer rustige gitaren zoals bij marco borsato die zingt ook hart maar die kun je nog horen met die gitaren.quote:Op maandag 26 juli 2004 16:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag Van Dik Hout op de radio. Daar smelt je gewoon bij weg zo mooi.
Dat is inderdaad geweldig om te horen. Maar veel Nederlandse muziek is goed.quote:Op maandag 26 juli 2004 16:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo een lievhebber van ik vind dat ie vals zingt maar dat is mijn smaak ze zijn best goed alleen ze spelen iets te hard met de gitaren. ik hoor liever iets meer rustige gitaren zoals bij marco borsato die zingt ook hart maar die kun je nog horen met die gitaren.
Dat dacht ik al significant zulke woorden lees ik normaal nooit omdat ik ze toch niet begrijp maar ik denk dat het posietiev is anders tiep je dat niet. Volgens mijn heb ik inderdaad een hoog iq al zou je dat niet zeggen maar dat is ook omdat ik dislecties ben en soms moelijke woorden niet goed schrijf maar dat weet ik van mij zelf dus dat is ook inteligent.quote:Op maandag 26 juli 2004 16:23 schreef Zander het volgende:
Onderzoek toont aan dat kinderen die in hun jeugd veel Nederlandstalige volksmuziek en (vooral) Schlagers hebben gehoord, later significant hoger scoren op hun IQ-test.
lol, kan wel kloppen toen ik 7 was speelde ik ook altijd "het kleine cafe aan de haven" hahahaquote:Op maandag 26 juli 2004 16:23 schreef Zander het volgende:
Onderzoek toont aan dat kinderen die in hun jeugd veel Nederlandstalige volksmuziek en (vooral) Schlagers hebben gehoord, later significant hoger scoren op hun IQ-test.
Precies dat is van de zelfde soort van slag mensen. Kijken neer op dat soort programmaas maar ondertussen kijken ze zelf wel net als met de muziek die ze nooit zien maar altijd wel naar kijken zogenaamt om te lachen maar stiekum zinge ze mee met wat ze aan het zien zijn.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:13 schreef detulp050 het volgende:
Ach, je heb altijd mensen die de Nederlandste muziek niet leuk vinde en dan ook de series op de Teevee zoals mevrouw Janssen niet leuk vint.
Ik heb op zich niks tegen moelijke woorden maar ik moet ze wel kunnen begreipen.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:18 schreef detulp050 het volgende:
Het hoef niet altijd van die hoge bomen te zijn voor ons met met moeijlike woorden enzo. Zeg nou zellf, waar wordt je nou meer ontspannen van moeijlike woorden of leuke liedjes ?
Wordt dat IQ vergeleken met een hoop poep dan?quote:Op maandag 26 juli 2004 16:23 schreef Zander het volgende:
Hey, jij moet egt gaan oppassequote:Op maandag 26 juli 2004 17:34 schreef FoXje het volgende:
[..]
Wordt dat IQ vergeleken met een hoop poep dan?
quote:Op maandag 26 juli 2004 17:35 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Hey, jij moet egt gaan oppasseDat jij je beter voel dan de rest van ons wil nog niet zeggen dat jij niet beter bent !
Ik zie het al: jij hebt vroeger niet genoeg schlagers gehoord.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:34 schreef FoXje het volgende:
Wordt dat IQ vergeleken met een hoop poep dan?
Kan wel kloppen, ik luisterde op mijn tweede jaar Corry Konings en ik heb mijn hele jeugd Op Volle Toeren gekeken, en ik had 130 bij de IQ test toen ik naar de middelbare school gingquote:Op maandag 26 juli 2004 16:23 schreef Zander het volgende:
Nee hoor, ik heb altijd naar dat soort programma's gekeken. Het heeft ook weleens andere namen gehad "Nederland Muziekland" en "Op Nieuwe Toeren" en dergelijke maar het kwam altijd wel op hetzelfde neer.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:56 schreef Zander het volgende:
Ben jij niet een beetje jong voor Op Volle Toeren?
Je hebt gelijk. Ik bedoelde jouw eigenlijk ook niet echt gaf mischien het verkeerde voorbeelt.quote:Op maandag 26 juli 2004 18:02 schreef ThomasBerge het volgende:
Op Losse Groeven heette het programma helemaal in het begin, daarna is het overgegaan in Op Volle Toeren
Dan wordt een bepaald deel van mijn familie opeens een soort Einsteinquote:Op maandag 26 juli 2004 16:23 schreef Zander het volgende:
Ow mooi, ik ken hem niet maar heeft ie veel plaaten gemaakt in het nederlants ?quote:Op maandag 26 juli 2004 20:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan wordt een bepaald deel van mijn familie opeens een soort Einstein
Duits. Duitse schlager is toch veel beter.quote:Op maandag 26 juli 2004 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ow mooi, ik ken hem niet maar heeft ie veel plaaten gemaakt in het nederlants ?
Dat is alleen maar als je uit duitsland komt einstein klinkt wel duits dus zal het wel een duitser zijn maar als ie nederlander was geweest had ie geen einstein geheten en ook niet duits gezongen maar nederlants dan had ik je wel anders horen spreken over duits dat beter is dan nederlants want dat is maar net waar je geboren wordt. Frans bauer is ook duits met zen naam maar zingt tog voor ons in zijn taal dus je moet geen praatjes kopen als de beer niet geschoten is.quote:Op maandag 26 juli 2004 20:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Duits. Duitse schlager is toch veel beter.
Wat voor drugs gebruik jij?quote:Op maandag 26 juli 2004 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ow mooi, ik ken hem niet maar heeft ie veel plaaten gemaakt in het nederlants ?
ha ha nu heb ik je te pakke jij denkt dat wij drugs nemen omdat we van goede muziek houde. Ik zal je in de droom helpen wij hebbe geen drugs. Jullie met die rare fratsen uit het buitenland wel kijk maar naar elvis als die in het nederlants had gezongen was ie heus nog wel platen blijfen maken maar omdat ie mee moest doen met al die rare mensen deed ie ook mee met die drugs en zo.quote:Op maandag 26 juli 2004 20:25 schreef FoXje het volgende:
[..]
Wat voor drugs gebruik jij?![]()
Right on brother.quote:Op maandag 26 juli 2004 20:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
ha ha nu heb ik je te pakke jij denkt dat wij drugs nemen omdat we van goede muziek houde. Ik zal je in de droom helpen wij hebbe geen drugs. Jullie met die rare fratsen uit het buitenland wel kijk maar naar elvis als die in het nederlants had gezongen was ie heus nog wel platen blijfen maken maar omdat ie mee moest doen met al die rare mensen deed ie ook mee met die drugs en zo.
En nu in het nederlants.quote:Op maandag 26 juli 2004 20:34 schreef FoXje het volgende:
[..]
Right on brother.![]()
En ze hebben ook een flinke PR achter hun persoontje.quote:Op maandag 26 juli 2004 21:04 schreef tong80 het volgende:
Grad is langer bezig. Dat wil niet zeggen dat ie beter is henk damen komt er egt aan dat word net zo groot als frans bauer. Komt ook omdat ie ook in een kamp woont niet dat Frans nog in een kamp woont maar je begrijpt wel wat ik bedoelt die zingen nog dat ze blij zijn als ze gas en ligt hebben en zo en dat ze een grote familie band hebben dat ze in hun nummers brengen.
Jeetje wat flauw je bent egt voor in genomen. Of ben je homo en agter in genomen ?quote:Op maandag 26 juli 2004 21:05 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En ze hebben ook een flinke PR achter hun persoontje.
Als je hun plaatjes niet koopt, komt de familie je inelkaar slaan!
Recht vooruit broederquote:Op maandag 26 juli 2004 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
En nu in het nederlants.
Ben jij soms familie van Frans? Aan je typfouten te zien wel!quote:Op maandag 26 juli 2004 21:06 schreef tong80 het volgende:
Jeetje wat flauw je bent egt voor in genomen. Of ben je homo en agter in genomen ?
Ik heb al eerder gezegd dat ik licht dyslecties ben. En dat ik gewoon van nederlantse muziek houd en als jullie niet kunnen winne van me in deze diskussie komen jullie steeds weer met m'n spelfouten lekker makkelijk om dan te winnen.quote:Op maandag 26 juli 2004 21:09 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ben jij soms familie van Frans? Aan je typfouten te zien wel!
Hey begrijp me niet verkeerd, ik ben ook een liefhebber van het Nederlandse lied!quote:Op maandag 26 juli 2004 21:11 schreef tong80 het volgende:
Ik heb al eerder gezegd dat ik licht dyslecties ben. En dat ik gewoon van nederlantse muziek houd en als jullie niet kunnen winne van me in deze diskussie komen jullie steeds weer met m'n spelfouten lekker makkelijk om dan te winnen.
Ha leuk dan heb ik me vergist. Ik hou niet zo van BZN want ze zingen in het frans om moelijk te doen en te laten zien dat ze meer zijn dan een ander verder vind ik ze ook goed hoor vooral carola die ik nooit verwacht had dat ze annie zou kunne inruilen. Jammer dat je frans bauer niet zo leuk vind ik vind juist die stem wel mooi omdat ie zo hoog zingt net als Koos alberts vroeger ik hoop niet dat frans bauer ook in een rol stoel komt want dan is hij ook net zo als koos ook zijn stem kwijt.maar wel leuk dat jij ook van mijn muziek houdquote:Op maandag 26 juli 2004 21:17 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hey begrijp me niet verkeerd, ik ben ook een liefhebber van het Nederlandse lied!
Ik vind alleen Frans Bauer niet zo denderend met zijn vrouwelijk stemmetje! Geef mij maar Grad Damen.
Overigens heb ik BZN al meerdere malen live gezien! Die zijn echt de meesters in Nederpop!!!!!
Ik snap wel dat jij het raar vind maar ik ben heus niet de enige die van nederlantse muziek houd ik snap dat je me raar vind maar raar is nog niet minder. Ik ben gewoon mezelf en hou van nederlantse muziek en over mijn taalfouten heb ik het al gehad jij bent ook niet de slimste anders zat jij nou wel te studeren of geld te verdiene of niet op mijn te reageren want dat kan iedereenquote:Op maandag 26 juli 2004 21:57 schreef FoXje het volgende:
Hee tong van welke plannet kom jij?
quote:Op maandag 26 juli 2004 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jij het raar vind maar ik ben heus niet de enige die van nederlantse muziek houd ik snap dat je me raar vind maar raar is nog niet minder. Ik ben gewoon mezelf en hou van nederlantse muziek en over mijn taalfouten heb ik het al gehad jij bent ook niet de slimste anders zat jij nou wel te studeren of geld te verdiene of niet op mijn te reageren want dat kan iedereen
Gebrek aan woorden ik heb deze diskussie gewonnen terwijil ik je alle kans gaf het ook niet met mijn eens te zijn.quote:Op maandag 26 juli 2004 22:31 schreef FoXje het volgende:
[..]
![]()
Ja tong, je hebt gewonnen omdat je door het luisteren naar Nederlandse muziek een erg hoog IQ hebt. Ik kan daar niet tegenopquote:Op maandag 26 juli 2004 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gebrek aan woorden ik heb deze diskussie gewonnen terwijil ik je alle kans gaf het ook niet met mijn eens te zijn.
Zie nou pas dat je je hetgeen kunt herstellen wat je geschreven hebt, ik schreef gewonnen met 1 n nu kannen ze me niet pakken op taalfouten wist ik echt niet leuk
Toch nog fijn dat mensen kunnen bekerenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 08:34 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ja tong, je hebt gewonnen omdat je door het luisteren naar Nederlandse muziek een erg hoog IQ hebt. Ik kan daar niet tegenop![]()
Je houd me voor de gek denk ik maar mijn iq zal je nog verbasen kwa intelligensiequote:Op dinsdag 27 juli 2004 08:34 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ja tong, je hebt gewonnen omdat je door het luisteren naar Nederlandse muziek een erg hoog IQ hebt. Ik kan daar niet tegenop![]()
Nee, geen Frans ofzo, gewoon Nederlands. Charlène is een nog jonge zangeres die het denk ik nog ver zal gaan schoppen in de toekomst. Ze is een aantal jaren geleden ondekt door Marianne Weber, en ze heeft ook al een paar cd's uitgebracht. Ze is dus nog niet superbekend, maar dat zal nog wel komen denk ik.quote:Op woensdag 28 juli 2004 01:00 schreef tong80 het volgende:
Charlène die ken ik niet is dat nederlants of net als bzn ook frans ?
Ik heb er nog eens over nagedacht tong.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:42 schreef tong80 het volgende:
En de mensen die het niet met me eens zijn durfen niet meer te reageren lachen want ik heb mijn punt bewesen.
Wat een zwak te bot. Je kunt niet winnen en dan post je maar dat ik gelijk heb terwijl je dat niet vind beet je flauw jammer dat je je zelf zo laat kenne.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:45 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ik heb er nog eens over nagedacht tong.
Je hebt helemaal gelijk.
![]()
Dat zal jouw nog tegenvallen want keeping op expieriens kan ik ook heel veel zien dus mijn favorite muziek zal ik ook kijken als het weer word herhaalt en vooral nu omdat ik het heb gemistquote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:15 schreef FoXje het volgende:
Als het bij de Tros was wordt het herhaald tot zelfs Tong het niet leuk meer vindt
En weer iemand die een stereo tiep antwoord geeft als het de tros is je kent de tros tog niet want dat vind je niks dan kijk je niet en als je wel kijkt heb je geen gelijk want de tros heeft meer leden dan bij voor beeld de vpro met hun rare programmaas die niemand snapt maar wel kijkt omdat het intulektueel is en je bij je vrienden in de smaak moet vallen die ook hoog uit de boom blasen.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:53 schreef newsman het volgende:
Tros is en blijft bagger.
Ik ken ga niet wat is ze nou doen een boek lezen of een film kijke ?quote:Op zondag 1 augustus 2004 00:00 schreef newsman het volgende:
hee tong80 ga is een boek lezen over einstein of een tekenfilm van disney kijken.
Ah een zwakte bot je gaat schelden omdat je niet wint leuk is dat altijd dan komen de echte emoties boven het water drijven maar ik doe er niet aan mee al hoe wel ik joe ook een dikke lamer vindt en ik weet niet ens wat een lamer is ha haquote:Op zondag 1 augustus 2004 00:09 schreef newsman het volgende:
0ohhhhh je bedoeltje pommetje horlepiep dikke lamer.
Ja je pakt ons op onze zwakte en wilt punten skooren maar je staat alleen en dan ga je schelden tegen de mensen die winnen geeft niet maar ik vind het niet leuk ieder zijn smaak en dat ik toe valloig van andere muziek hou maakt jouw niet beter en winnen doe je tog niet al wil je dat zo graag geef maar toe dat je wil winnen met de diskussie want je schelt veel te veel voor iemand die zijn verlies als iemand als een man draagtquote:Op zondag 1 augustus 2004 00:13 schreef newsman het volgende:
winnen??? van dat soort get a life.pfffffffff jesus wat denken jullie wel.
Weer een zwakte bot. Bedankt wel dat je me sterkte wenst met mijn muziek die jij niet begrijpt en daarom niet snapt ik probeer steets te diskussiëeren en jij komt met gelul over een euro bye die ik niet begrijp maar zal wel aan mij liggen omdat je een moelijk woord post die jij waarvan ik niet begrijp wat je bedoeltquote:Op zondag 1 augustus 2004 00:21 schreef newsman het volgende:
Mooie uitlokker ben jij tong80 begin je bijna zielig te vinden sterkte met je muziek en trouwens wil je nog een euro bye.
Grappig toch dat zo iemand ook in arabierie succes heeft gehad terwijl ie uit gelachen word met z'n baard in nederland moeten we een keertje de echte suksessen leren kennen en genieten van die muziek want hier laggen we ook pm frans bauer terwijl in duitsland iedereen aan zijn voeten ruikt net zo als met jan smit die milionaier word in duitslant met de muziek die hij hier om word uit gelachen door andere mensen die het niet willen horenquote:Op zondag 1 augustus 2004 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
jaa maar ook in japan en ook in de hele andere wereld tot aan Saoedie Arabije aan toe
Nu hoor je het van een ander die normaal je niet verwacht dat ie er van houd en nu wel even zegt dat ie het ook luistert met het stofzuigen.quote:Op zondag 1 augustus 2004 01:25 schreef SCH het volgende:
Ik hebt het op video en zal het zeker weer draaien tijdens het stofzuigen.
Ja vast ik word uitgelachen zeker ? Al word ik uitgelache dan nog ga ik nu jouw uitlachen want je ziet alleen maar wat je zelf post en niet wat ik luister als ik naar muziek luister jij vind je zelf een hele vent maar ik lach om jouw dat je denkt dat ik niet om jouw lach en de rest.quote:Op zondag 1 augustus 2004 01:46 schreef newsman het volgende:
Dus ik had me niet laten zien ooh ooh wat zijn we stoer.
Echt hoor jullie zijn mega zielige figuren, jullie tekst is niks denken dat ze alle winnen en jullie worden echt door iedereen uitgelachen en hebben het zelfs niet eens door.Man man wat komt ervan terecht.
Jij bent flauw want anders reageerde je niet op mijn stiekem mag je mijn wel omdat ik op jouw reageer en je eerlijk antwoort geef en als ie dicht is maak ik een niewe topic over nederlantstalige muziek die jij dan ook gaat posten omdat je het stiekum wel leuk vintquote:Op zondag 1 augustus 2004 01:57 schreef newsman het volgende:
Tong80 na 300 reacties is deze topic gelukkig dicht, ik wacht er met smart op.
Ja jammer.quote:Op zondag 1 augustus 2004 01:58 schreef Ole het volgende:
Was "Op Volle Toeren" er nog maar![]()
![]()
De Shorts die zijn heel goed die hun singel heb ik noch kyk marquote:Op zondag 1 augustus 2004 02:06 schreef Ole het volgende:
Heel soms zijn hier op de lokale zender van die shows met vaderlandse artiesten. Komt dan bijvoorbeeld vanuit de Shorts of London..
Dat is altijd zo gezellig op de zaterdagavond!![]()
Hoewel ik ook dat al weer een tijdje mis![]()
Die zijn heel leuk want ze zingen met frans die ze zelf niet begrijpe maar wel zingen maar het is wel nederlants en dat is goed en ze zijn nog jong of zijn ze al oud want ik weet niet meer waneer ze zongenquote:Op zondag 1 augustus 2004 02:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Shorts die zijn heel goed die hun singel heb ik noch kyk mar
[afbeelding]
Sportiev dat je je zo laat kenne vind ik goed want je hoeft het niet eens te zijn om elkaar niet te begrijpen wel jammer dat je je laatst post want dat is zonde van het topic om te diskussieren.quote:Op zondag 1 augustus 2004 02:15 schreef newsman het volgende:
Tong80 dit is mijn laaste reactie.Eerlijk nee ik vind de tros niet leuk ik hou niet van nederlandstalige muziek,verder vind ik je wel een aardig figuur tong80.Als je iets in je leven wil winnen tong80 moet je verliezen.De euro kan je ook in het midden zetten.Ik hoop verder dat jullie veel plezier aan jullie muziek mogen beleven en verder een goed leven hebben.
groet newsman.
LoL.quote:Op zondag 1 augustus 2004 02:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sportiev dat je je zo laat kenne vind ik goed want je hoeft het niet eens te zijn om elkaar niet te begrijpen wel jammer dat je je laatst post want dat is zonde van het topic om te diskussieren.
Maar ik hoop wel dat je me het niet kwalijk neemt dat ik achter mijn stand punt blijf staan kwa mening over nederlantse muziek ik hoop dat je nog wil posten want je bent eigenlijk wel sportiev om te Zeggen dat ik aardig ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |