abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 30 juli 2004 @ 10:16:59 #76
43556 miss_dynastie
pi_20948820
21 Bix, getuige dit topic: jong en zwanger, en een miskraam, is dan maar beter.?
Ik denk dat het duidelijk is dat ik al langere tijd twijfel aan Justy's verhaal (zeker na de discussie van vorige week vrijdag die heel handig gered werd door haar, ik had geen zin om erop in te gaan verder)...
  Moderator vrijdag 30 juli 2004 @ 10:20:47 #77
5428 crew  miss_sly
pi_20948877
justy zou 21 zijn, 3 maandjes samenwonen en 9 maanden met die jongen verkering hebben. de vriend zou 24 zijn.

Misschien is ze wel 'echt', maar dan heeft ze toch niet echt heel erg goed door met wat voor gevoelige zaken ze bezig is. hetgeen ze post is altijd warrig en heel vaak feitelijk onjuist en vol tegenstrijdigheden. Dus of ze is niet echt, of ze heeft echt geen flauw idee waar ze zelf mee bezig is, en wat ze wel of niet kan zeggen, bijv. in het topic over zwanger worden/blijven.

Ik heb ook eerst een beetje gekeken, iets gereageerd, maar later niet meer op haar posten gereageerd, omdat het niet juist voelde. Ik heb haar dus wel degelijk genegeerd, maar dat leek me verstandiger dan zeggen wat ik dacht en voelde. Ik was eigenlijk best een beetje blij dat phileine besloot om het niet meer te negeren...maar waarschijnlijk is hier inderdaad wel verstandiger, want ik miste o.a. Slaapmeisje al wel en ik kan me voorstellen dat door de hele discussie meer mensen zich daar eventjes niet prettig voelde, en dat kan niet de bedoeling zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † vrijdag 30 juli 2004 @ 10:23:40 #78
43556 miss_dynastie
pi_20948944
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 10:20 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb ook eerst een beetje gekeken, iets gereageerd, maar later niet meer op haar posten gereageerd, omdat het niet juist voelde. Ik heb haar dus wel degelijk genegeerd, maar dat leek me verstandiger dan zeggen wat ik dacht en voelde. Ik was eigenlijk best een beetje blij dat phileine besloot om het niet meer te negeren...maar waarschijnlijk is hier inderdaad wel verstandiger, want ik miste o.a. Slaapmeisje al wel en ik kan me voorstellen dat door de hele discussie meer mensen zich daar eventjes niet prettig voelde, en dat kan niet de bedoeling zijn.
Ik heb dus ook bewust mijn mond gehouden, omdat ik dacht dat de rest zich er niet zo aan 'stoorde', bovendien is het natuurlijk niet mijn topic, ik ben alleen een meelezer en als de vaste posters er geen problemen mee hebben.... ik ben ook wel blij dat het nu uitgesproken is!
pi_20949303
Ik had ook zo mijn vermoedens en heb ook bewust niks gezegd omdat ik ook enkel een lurker ben. Ben blij dat er actie ondernomen is!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  vrijdag 30 juli 2004 @ 11:11:40 #80
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20949988
Hier nog zo één die de mond hield, ik wist gewoon niet wat ik ermee aan moest. Eerst verbazing, daarna ergenis, soms boosheid, dan weer extreme verbazing.
Ben erg benieuwd naar de afloop, maar ik ben wel een beetje huiverig voor de mogelijkheid dat we er allemaal naast zitten....
... ♥ ik mis je ♥
pi_20953664
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 11:11 schreef phluphy het volgende:
Ben erg benieuwd naar de afloop, maar ik ben wel een beetje huiverig voor de mogelijkheid dat we er allemaal naast zitten....
Ik denk dat je dan in zo´n geval beter eerlijk je twijfels kan uiten en oprecht je excusus aan kan bieden als blijkt dat het niet goed zit, dan dat er niemand iets zegt/doet maar iedereen met een onbestemd gevoel blijft zitten. Zowiezo zal dit opheldering geven. of het klopt niet en iedereen weet waar hij aan toe is, of het klopt wel en dan zijn er veel mensen die sorry moeten zeggen en zich misschien even kat-met-een-u voelen, maar dan is er wel duidelijkheid.
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  FOK!fossiel vrijdag 30 juli 2004 @ 14:08:20 #82
2628 Karin
pi_20954006
Ik denk dat Lois en ik in dit geval niet veel meer kunnen doen dan wachten op een uitleg van justy zelf. Ik zou het ook heel erg vinden als we haar vals zouden beschuldigen maar aan de andere kant ook heel erg vinden als het verhaal toch niet klopt.

Het lijkt mij het beste even af te wachten wat justy zelf te zeggen heeft.
  vrijdag 30 juli 2004 @ 15:07:54 #83
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_20955420
Ik heb het ook gevolgd allemaal. Sorry Phil, je reaktie is echt goed bedoeld, maar ik vind je post arrogant over komen. Sjonge jonge waar iemand al niet voor uitgemaakt kan worden. Het kan best zo zijn hoor dat het allemaal verzonnen is. Maar had een mailtje naar desbetreffende of Karin of Lois niet voldoende geweest ipv iemand zo te kijk zetten.
Soms zijn de dingen niet zo als het lijkt. Jij hebt het over een vergelijking met Singh Varma. Dan neem ik de vergelijking even van de puttense 2.
Ik vind dit heel erg. Straks komt er nog een balletagecomissie die even zegt waneer er met hoofdletters al dan niet met controle van ip's gewerkt moet worden.
Ik snap ook wel dat dit topic er is om modjes op iets te wijzen. Maar als je motivatie ook is verduidelijking van Justy dan denk ik dat dat weinig zin heeft. Als er met mij op deze manier omgegaan zo worden zou ik denken; zak door de stront, wat nou discussie voeren. Maar goed wie weet is Justy vredelievender
En dan vind ik het natuurlijk ook erg als mensen gekwetst worden hoor door de posts van Justy begrijp me niet verkeerd. Maar die mensen hebben zelf ook een mond.
Phil nogmaals ik zie gewoon dat je het goed bedoeld, en iedereen is er ook blij mee. Maar ik persoonlijk vind dit dus veel te ver gaan.
pi_20956609
Ik dus niet, ik vind het een hele nette post van phileine en zeker niet arrogant. Ze is bereid om te discussieren, bereid om haar ongelijk toe te geven als blijkt dat ze er naast zit. Het geeft (m.i.) justy genoeg gelegenheid om er tegen in te gaan.
Veel mensen zijn toch wel gekwetst door justy, boos op haar of weet ik et wat. Als er heel vaak om opheldering gevraagd word en elke keer word het verhaal steeds warriger dan weet je ook niet waar je aan toe bent.
Ik vind het heel dapper van phileine dat ze deze stap genomen heeft, het is niet iets wat je zomaar doet. Aan de reacties te zien waren er dus veel meer mensen die het er mee eens waren, maar toch niks durfden te zeggen (ik ook niet). Misschien om de sfeer niet te verpesten, misschien niet omdat ze zich er niet prettig bij voelden omdat het niet 'hun topic' is. Hoe dan ook, ik geloof ook nog maar heel weinig van justy, omdat net wat phileine zegt, haar verhaal rammelt aan alle kanten.
pi_20961347
Jessie, ik vond het nergens op slaan dat de moderatoren moesten gaan beslissen of justy wel of niet "klopt", wat kunnen zij daar nou mee? Aan een IP-adres kun je dat echt niet zien hoor. Maar daar werd wèl om gevraagd in de betreffende topics. Omdat ik toch al met mijn vinger had gewezen, dacht ik dat ik dan ook maar beter de rol van eventueel gebeten hond op me kon nemen en bij naam noemen wat veel mensen dwars zit. Dus nee, mijn post was niet bedoeld om Karin en Lois ergens op te attenderen, maar om de discussie die al plaatsvond in twee streepjes hier naartoe te halen.

Arrogant is het zeker. En als ik fout zit is het onvergeeflijk, daar heb ik vannacht ook behoorlijk van wakker gelegen. Maar ik -en anderen- heb echt vreselijk mijn best gedaan om justy de boel te laten verhelderen en dat heeft ze niet gedaan. Je kunt zeggen wat je wil, maar justy is in ieder geval behoorlijk in de war en trapte daarmee -bewust of niet- veel mensen behoorlijk tegen de schenen. Ze was veel kwaad dat er niet of verkeerd op haar werd gereageerd. Er werden twee belangrijke topics behoorlijk verpest door haar getetter en die zijn nu in ieder geval weer in ere hersteld.
mooi he, alles
  Moderator vrijdag 30 juli 2004 @ 20:08:35 #86
5428 crew  miss_sly
pi_20961435
en...ze heeft vandaag niets gepost...
vind ik toch wel enigszins vreemd.

Ik ben blij dat phileine het voortouw heeft genomen, want achteraf zie je toch dat er veel mensen liever niets zeiden, in mijn geval omdat het toch zeer gevoelige onderwerpen zijn, terwijl wel veel mensen er echt moeite mee hadden.

Ik zou niets liever willen dan dat justy nu verontwaardigd kwam posten en helemaal uit de wereld kon helpen wat wij denken. Ik zou namelijk (hoe vervelend ik dat ook zou vinden) liever hebben dat ik fout zat in dit geval, dan dat er werkelijk iemand rondloopt die bewust zit te vervelen in zulke topics, wetende dat er de mensen die er posten het echt niet gemakkelijk hebben en die je vele verdriet kan doen op deze manier.
pi_20963584
ik ben zelf een beetje bang dat het geen kwestie van bewust vervelen was, maar iemand die erg in de war is en waarschijnlijk wel gelooft in haar eigen verhaal. En dan zijn mijn opmerkingen natuurlijk enorm kwetsend. Hoe dan ook vond ik het belang van de posters in de betreffende topics groter dan het belang van justy alleen. Dat is zeker arrogant van mij om te besluiten, maar ik vond het t toch waard.
mooi he, alles
  vrijdag 30 juli 2004 @ 23:08:10 #88
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_20965133
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 22:01 schreef phileine het volgende:
ik ben zelf een beetje bang dat het geen kwestie van bewust vervelen was, maar iemand die erg in de war is en waarschijnlijk wel gelooft in haar eigen verhaal. En dan zijn mijn opmerkingen natuurlijk enorm kwetsend. Hoe dan ook vond ik het belang van de posters in de betreffende topics groter dan het belang van justy alleen. Dat is zeker arrogant van mij om te besluiten, maar ik vond het t toch waard.
Nou Phileine, ik ben het iig met je eens. Vond het een goed initiatief dat je ''openbaar'' uitgesproken hebt dat je zo je twijfels had, en ik had ook niet de indruk dat jij degene was met de bedoeling om Karin of Lois ergens op te attenderen, dat waren anderen die dat voorstelden. Waaronder mezelf trouwens, ik was wel benieuwd naar K. en L.'s mening, het minste wat ze konden doen was J. uitnodigen om zichzelf wat naderder te verklaren. Aan jouw oproep gaf ze tenslotte geen duidelijk gehoor.

Door de nu vetgedrukte zin vind ik je juist niet de gebeten hond of arrogant, maar iemand die het initiatief heeft durven nemen, en die zich ervan bewust is van het feit dat als ze ernaast zou blijken te zitten, ook zo netjes is om zich daarvoor te verontschuldigen.

voorlopig heeft J. nog niet gereageerd, vind ik eigenlijk wel jammer. Ik hoop dat het allemaal in rustiger vaarwater komt voor haar en dat ze dingen op een rijtje kan zetten

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_20966343
Justy, ik heb niks meer van je vernomen sinds eergisteren. (mail) Ik hoop dat alles goed met je gaat en dat je nog 1x reageert om alles uit te leggen. (van mij mag je blijven posten).
  zaterdag 31 juli 2004 @ 00:23:14 #90
1087 Merisse
broddeltante
pi_20966982
Volgens mij is er beslist geen sprake van boze opzet maar houdt ze met name zichzelf voor de gek. Ze heeft m.i. hulp nodig, maar dat is niet onze taak en dit forum is daar niet het juiste medium voor. Haar aanwezigheid was, zeker op den duur, storend.

Ik snap alleen niet dat jullie nog een mogelijkheid zien dat ze ons kan overtuigen dat we ernaast zitten. M.i. heeft ze daar genoeg verzoeken voor gehad maar i.p.v. duidelijker werd het hele verhaal steeds ongeloofwaardiger. Het is niet zo dat ik haar geen kans op verweer gun maar ik kan me met geen mogelijkheid voorstellen HOE ze dat op een overtuigende manier zou kunnen doen.

Misschien was het beter hier niet meer over door te gaan maar ik bleef er maar over denken en wilde dit toch nog even kwijt.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  zaterdag 31 juli 2004 @ 00:58:33 #91
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_20967616
onzin alert in een topic: "zoon ---> echte vent". Ik denk dat de huismoderators van ouders op dit uur al slapen, dus dat komt dan overdag wel weer...
patat ftw :)
  zaterdag 31 juli 2004 @ 11:43:31 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_20971849
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 11:39 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
Hoi aleemaal!

nee ik ben niet weg, en durf ook nog te posten.
vooral omdat ik het echt niet leuk vind dat er zo ge-oordeeld word terwijl ik het allemaal wel op probeer te helderen.

hierbij nog even het hele verhaal en hoop dat dat genoeg opheldert.

Voor degenen die denken dat ik iemand anders ben, stop maar met zoeken dat is niet waar!

ik post niet onder kloons oid, zo zit ik niet in elkaar,
ikprobeer zo eerlijk moegelijk te zijn, maar laat af en toe dingen weg, die belangrijk kunnen zijn, maar dat zie ik dan niet in.
Ik heb de stukjes na gelezen en na laten lezen door vriend en een vriendin, en zij werden lichtelijk kwaad omdat het wel duidelijk was, maar denk dat dat ook komt omat zij me goed kennen en het hier slechts woorden zijn.
Denk dat iemand die het hele verhaal kent en er met zijnneus boven op zit, het eerder snapt dan hier.
sorry daarvoor!
ok,
als eerste de pil:
je krijgt inderdaad een nep-cyclus met de pil. ik had het alleen nodig omdat ik door die hormoonpieken ontzettend depressief werd en ook drie weken last had van pms en dan ook vrij heftig.
dat was de reden om even met de pil het regelmatiger te krijgen en minder last te hebben van de buien.
de pil vergeten, ik ben het vergeten door dat het laat op de avond was, en vermoeidheid, en simpel weg omdat ik er niet aan gedacht heb.
Ik ben geen meid die een pil vergeet om zwanger te raken, daarmee zet ik een ander voor blok en dat vindik niet geoorloofd, en daar komt bij dat ik het ook gezegd heb tegen vriend de volgende dag. hij was dus van alles op de hoogte, en wou ook een kindje hebben als het kwam.

de derde miskraam waar ik het over had, kan me voorstellen dat het bij sommigen verkeerd schoot, omdat het inderdaad niet zo thuishoort in dit topic heb het er neer gezet omdat het me heel veel pijn heeft gedaan om het te moeten doen
omdat ik geen andere keus had! het was eenbewuste keus omdat ikhet niet KON houden!
en het ook een hele rare situatie zou zijn.
Ik kon het lichamelijk en gestelijk niet aan omdat ik een zwaar ondergewicht had, en het van een neef was, meer wil ik er niet over kwijt hier. sorry.
degene die meer wil weten, kan het vragen, maar wil he tniet op fok zetten, ivm bekenden.

dan verder met de verwarring:

Twee weken geleden heb ik een paar posts geplaatst over het tijdelijk uit elkaar zijn van vriend en mij.
Dat hij na moest denken en dingen op een rij moest zetten.
Was toen inderdaad erg verward en dat zou mn posts ook verward hebben gemaakt.

Het was niet uit tussen ons, maar even een adempauze die vriend heel erg nodig had omdat het hem teveel werd.
Later is hij erop teruggekomen en heeft ook aangegeven dat het geen stijl is, om zo te handelen.
We hebben veel gepraat en gehuild en er kwam voor beide uit dat er veel onbegrip was naar elkaar toe en heel veel verdriet om de miskraam waar ieder van ons zichzelf de schuld van gaf.
dat liep niet meer.
Ik kon geen liefde meer ontvangen en voelde me waardeloos, dat botste heel erg.
Ik heb het ook eerder hier neergezet maar kan zijn dat er over heen gelezen is oid.
IN ieder geval stond het buiten kijf dat we niet met elkaar verder zouden gaan.
Voor mij was het alleen heel erg onzeker omdat ik eerder een soortgelijke ervaring had en diegene ook van de ene op de andere dag is weggegaan omdat hij een ander had.
( dat was mn vader)

Dat maakte me heel erg in de war, en ook het zwanger zijn, de test dus die positief was en de dagen overtijd.
Ik sprak mn gedachten en gevoel hier soms hardop uit, maar ben er inderdaad niet zon kei in om mijn gevoel goed onder woorden te brengen en dan komt het zoals nu, erg verkeerd over.

Ik hou niet van liegen, weet wat er mee kapot kan gaan, en daarom doe ik het zelf niet,
ik laat wel eens dingen weg ja, zoals eerder, omdat ze dan in mijn ogen niet neergezet hoeven worden omdat het voor mij duidelijk isVergeet dan alleen dat het voor een ander verwarrend over kan komen, en dat is niet wat ik heb willen bereiken.
VInd alleen wel, dat die opmerkingen van een aantal ronduit gemeen, en niet terecht.
respect is iets wat niet iedereen op kan brengen, en als er een begint volgen er meer zonder het hele verhaal te kennen.

Ik heb af en toe ook mijn twijfels over een verhaal, maar zeg dat niet omdat ikweet dat niet iedereen alles hier neerzet ivm privacy en het woorden blijven die hier neer gezet worden.

Ik stop nu met de pil, dat klopt, maar ben er niet aangegaan om niet zwanger te raken maar om mn lijf even wat tot rust te laten komen.
En dat ik toch weer zwanger ben geraakt is iets wat ik niet had zien gebeuren, maar nam de blijdschap niet weg.
en de welkomheid ervan.

De dokter die een onderzoek heeft gedaan, was de vervanger, en die heeft aan de hand van het onderzoek gezegd dat het een vroege miskraam was, ook afgaand op wat ik hem vertelde en vriend.

De relatie tussen ons tweeen is nu goed, en we praten veel meer.

Ik weet niet of dit het heeft opgehelderd, en zo niet, vraag me dan wat er niet duidelijk is, want ik vind de manier waarop dit gaat ook niet leuk.
Ik kanme inderdaad heel ongelukkig uitdruken met woorden, en het is niet bedoeld om te kwetsen of iets dergelijks of om onwaarheden in de lucht te brengen
vind alleen niet altijd de woorden, die uitdrukken hoe ik me voel of hoe iets is.

echt mn excuses ervoor!!!!!

hoop echt dat het hierbij wat helderder is, en nogmaals vraag het ajb meteen als het niet duidelijk is, dan antwoord ik, maar ga niet oordelen zonder een antwoord!!!
zou me heel erg goed doen, als dat niet zou gebeuren, een oordeel is snel gedaan.
nadeel is daar alleen van, dat het vaak niet klopt.
zoals nu en dat doet mij echt heel veel pijn, dat het verdriet en de pijn die ik wel moest voelen weer, niet erkend lijkt te worden omdat het voor een aantal niet duidelijk over is gekomen.
en dat is niet wat iker mee wou bereiken.
Het enige doel was ik heb om hier te posten is om anderen te steunen en te begrijpen, en om zelf wat ideeen en tips te krijgen en waar ikmn verdriet kwijt kan, zonder meteen veroordeeld te worden of zonder meteen van die opmerkingen naar mn hoofd geslingerd te krijgen omdat ik niet meteen reageer.

Als ik niet reageer wil dat niet zeggen dat ik niet durf, of iemand anders ben, ik ben mezelf maar uit me nogal ongelukkig met woorden, vraag me dan ajb eerst om opheldering en vraag duidelijk wat er niet helder is, ik ben niet dom, maar kan woorden soms niet goed opvatten. (weet niet hoe ik dat uit moet leggen )
maar in dit geval reageerde ik niet omdat ik er niet aan toekwam, en niet meer op internet geweest ben omdat er wat anders aan de hand was!!!

hoop echt dat het bij deze klaar is en er gewoon weer verder gegaan kan worden, en dat mijn posts niet een vervuiling genoemd worden, dat vind ik niet helemaal terecht.
Ik kwetst niemand opzettelijk en val niemand aan.
zal beter op de woorden letten, al kan ik niet garanderen dat het altijd meteen de goede woordkeuze is. :

Even de discussie uit het Streepjestopic gehaald.
Bedankt voor je uitleg Justy.
  zaterdag 31 juli 2004 @ 11:47:39 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_20971895
Het enige dat ik nog niet helemaal begrijp, en ik denk meerderen met mij, dat je het hebt over je 3e miskraam, terwijl ik uit je verhaal begrijp dat je daar zelf actie in hebt ondernomen, dus abortus of morning after oid.
Ik denk dat dat mss nog wel verkeerd kan vallen... Je hoeft het hoe en waarom niet uit te leggen, dat is aan jou, maar mss kan je wel nog even toelichten wat je dan precies bedoeld met 'miskraam' daar...
pi_20971927
Dan heb ik een vraag, hoe kan een huisarts aan de hand van een inwendig onderzoek, zónder echo-apparatuur voelen dat je een miskraam hebt en dat er nog bloed in je baarmoedermond zit?
En ik vind het ook vervelend dat je steeds zegt dat je niet liegt over dingen, daar heb ik altijd zo'n yuck-gevoel bij .
  Moderator zaterdag 31 juli 2004 @ 11:51:51 #95
5428 crew  miss_sly
pi_20971949
Als ik het goed begrijp uit dit verhaal, ben je dus maar 1 keer de pil vergeten op een avond en dat wist je de volgende dag. Je hebt het wel verteld tegen je vriend, maar niet de pil asnog geslikt, maar wel alle volgende pillen?
  zaterdag 31 juli 2004 @ 11:53:59 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_20971981
Ik vind overigens niet dat Justy's keuzes hier ter discussie staan.
Het gaat hier puur om de verwarring over haar verhaal.
En ook die discussie blijven we trouwens niet eeuwig voeren...
pi_20971986
En ik vind gewoon dat elke keer zeggen dat je de waarheid spreekt of niet liegt oid heel erg storend, de mensen die dat het hardste roepen zijn vaak degenen die het hardste liegen.
  zaterdag 31 juli 2004 @ 11:54:35 #98
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20971991
even "off topic" - lol

Brighteyes, wat is je email adres? Heb je al een FOK adres? Of zo lang nog naar je hotmail?
Ik heb namelijk een vraag
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 31 juli 2004 @ 11:59:17 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_20972052
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 11:54 schreef phluphy het volgende:
even "off topic" - lol

Brighteyes, wat is je email adres? Heb je al een FOK adres? Of zo lang nog naar je hotmail?
Ik heb namelijk een vraag
Doe maar even naar mijn hotmail, fokadres komt pas als ik uit m'n proeftijd ben!
  zaterdag 31 juli 2004 @ 12:01:30 #100
98247 justy_the_chipmunk
always look at the bright side
pi_20972082
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 11:47 schreef Brighteyes het volgende:
Het enige dat ik nog niet helemaal begrijp, en ik denk meerderen met mij, dat je het hebt over je 3e miskraam, terwijl ik uit je verhaal begrijp dat je daar zelf actie in hebt ondernomen, dus abortus of morning after oid.
Ik denk dat dat mss nog wel verkeerd kan vallen... Je hoeft het hoe en waarom niet uit te leggen, dat is aan jou, maar mss kan je wel nog even toelichten wat je dan precies bedoeld met 'miskraam' daar...
toelichting: ik moest het doen, omdat ik het lichamelijk niet aankon, en geestelijk niet omdat het van een neef was, en hij erg dwingend was.

merisse: Ik ben in de war ja,omdat ikervanuit ging dat wat er gezegd werd door assistente etc goed was, raak alleen nog meer in de war van al die warrigheden hier, als er concreet wat gevraagd word, weet ik wat ik moet antwoorden.
het is voor mij ook warrig allemaal ja, maar hulp heb ik niet nodig.
ZOals ik hier eerder heb uitgelegd, ben ik niet iemand die het verdriet van anderen niet serieus neemt, dan zou ik echt een bitch zijn!!!
of bewust dingen de werled inhelpt.
Ik weet echter alleen dat van bepaalde zaken, wat mij verteld is, door de assistente of de dokter.

En het word voor mij ook warrig als ik hier dan andere dingen lees, dan raak ik het overzicht kwijt.

Dat is het enige wat ik erover kan zeggen, kan jullie geen gelijk geven dat ik het bewust doe en mensen expres pijn doe, ik voel me er zelf ook echt niet happy bij, echt niet, wel intens verdrietig dat ik me niet goed uit kan drukken, en dat daar zon verwarring over ontstaat, van beide kanten!

sorry dat ik nu pas reageer, maar kon niet eerder reageren door omstandigheden!
never say " i love you" if you dont really do.
never say " i need you" if all you need is just for you.
If you really love me, never let me go...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')