Op zaterdag 31 juli 2004 11:39 schreef justy_the_chipmunk het volgende:Hoi aleemaal!
nee ik ben niet weg, en durf ook nog te posten.
vooral omdat ik het echt niet leuk vind dat er zo ge-oordeeld word terwijl ik het allemaal wel op probeer te helderen.
hierbij nog even het hele verhaal en hoop dat dat genoeg opheldert.
Voor degenen die denken dat ik iemand anders ben, stop maar met zoeken dat is niet waar!
ik post niet onder kloons oid, zo zit ik niet in elkaar,
ikprobeer zo eerlijk moegelijk te zijn, maar laat af en toe dingen weg, die belangrijk kunnen zijn, maar dat zie ik dan niet in.
Ik heb de stukjes na gelezen en na laten lezen door vriend en een vriendin, en zij werden lichtelijk kwaad omdat het wel duidelijk was, maar denk dat dat ook komt omat zij me goed kennen en het hier slechts woorden zijn.
Denk dat iemand die het hele verhaal kent en er met zijnneus boven op zit, het eerder snapt dan hier.
sorry daarvoor!
ok,
als eerste de pil:
je krijgt inderdaad een nep-cyclus met de pil. ik had het alleen nodig omdat ik door die hormoonpieken ontzettend depressief werd en ook drie weken last had van pms en dan ook vrij heftig.
dat was de reden om even met de pil het regelmatiger te krijgen en minder last te hebben van de buien.
de pil vergeten, ik ben het vergeten door dat het laat op de avond was, en vermoeidheid, en simpel weg omdat ik er niet aan gedacht heb.
Ik ben geen meid die een pil vergeet om zwanger te raken, daarmee zet ik een ander voor blok en dat vindik niet geoorloofd, en daar komt bij dat ik het ook gezegd heb tegen vriend de volgende dag. hij was dus van alles op de hoogte, en wou ook een kindje hebben als het kwam.
de derde miskraam waar ik het over had, kan me voorstellen dat het bij sommigen verkeerd schoot, omdat het inderdaad niet zo thuishoort in dit topic heb het er neer gezet omdat het me heel veel pijn heeft gedaan om het te moeten doen
omdat ik geen andere keus had! het was eenbewuste keus omdat ikhet niet KON houden!
en het ook een hele rare situatie zou zijn.
Ik kon het lichamelijk en gestelijk niet aan omdat ik een zwaar ondergewicht had, en het van een neef was, meer wil ik er niet over kwijt hier. sorry.
degene die meer wil weten, kan het vragen, maar wil he tniet op fok zetten, ivm bekenden.
dan verder met de verwarring:
Twee weken geleden heb ik een paar posts geplaatst over het tijdelijk uit elkaar zijn van vriend en mij.
Dat hij na moest denken en dingen op een rij moest zetten.
Was toen inderdaad erg verward en dat zou mn posts ook verward hebben gemaakt.
Het was niet uit tussen ons, maar even een adempauze die vriend heel erg nodig had omdat het hem teveel werd.
Later is hij erop teruggekomen en heeft ook aangegeven dat het geen stijl is, om zo te handelen.
We hebben veel gepraat en gehuild en er kwam voor beide uit dat er veel onbegrip was naar elkaar toe en heel veel verdriet om de miskraam waar ieder van ons zichzelf de schuld van gaf.
dat liep niet meer.
Ik kon geen liefde meer ontvangen en voelde me waardeloos, dat botste heel erg.
Ik heb het ook eerder hier neergezet maar kan zijn dat er over heen gelezen is oid.
IN ieder geval stond het buiten kijf dat we niet met elkaar verder zouden gaan.
Voor mij was het alleen heel erg onzeker omdat ik eerder een soortgelijke ervaring had en diegene ook van de ene op de andere dag is weggegaan omdat hij een ander had.
( dat was mn vader)
Dat maakte me heel erg in de war, en ook het zwanger zijn, de test dus die positief was en de dagen overtijd.
Ik sprak mn gedachten en gevoel hier soms hardop uit, maar ben er inderdaad niet zon kei in om mijn gevoel goed onder woorden te brengen en dan komt het zoals nu, erg verkeerd over.
Ik hou niet van liegen, weet wat er mee kapot kan gaan, en daarom doe ik het zelf niet,
ik laat wel eens dingen weg ja, zoals eerder, omdat ze dan in mijn ogen niet neergezet hoeven worden omdat het voor mij duidelijk isVergeet dan alleen dat het voor een ander verwarrend over kan komen, en dat is niet wat ik heb willen bereiken.
VInd alleen wel, dat die opmerkingen van een aantal ronduit gemeen, en niet terecht.
respect is iets wat niet iedereen op kan brengen, en als er een begint volgen er meer zonder het hele verhaal te kennen.
Ik heb af en toe ook mijn twijfels over een verhaal, maar zeg dat niet omdat ikweet dat niet iedereen alles hier neerzet ivm privacy en het woorden blijven die hier neer gezet worden.
Ik stop nu met de pil, dat klopt, maar ben er niet aangegaan om niet zwanger te raken maar om mn lijf even wat tot rust te laten komen.
En dat ik toch weer zwanger ben geraakt is iets wat ik niet had zien gebeuren, maar nam de blijdschap niet weg.
en de welkomheid ervan.
De dokter die een onderzoek heeft gedaan, was de vervanger, en die heeft aan de hand van het onderzoek gezegd dat het een vroege miskraam was, ook afgaand op wat ik hem vertelde en vriend.
De relatie tussen ons tweeen is nu goed, en we praten veel meer.
Ik weet niet of dit het heeft opgehelderd, en zo niet, vraag me dan wat er niet duidelijk is, want ik vind de manier waarop dit gaat ook niet leuk.
Ik kanme inderdaad heel ongelukkig uitdruken met woorden, en het is niet bedoeld om te kwetsen of iets dergelijks of om onwaarheden in de lucht te brengen
vind alleen niet altijd de woorden, die uitdrukken hoe ik me voel of hoe iets is.
echt mn excuses ervoor!!!!!
hoop echt dat het hierbij wat helderder is, en nogmaals vraag het ajb meteen als het niet duidelijk is, dan antwoord ik, maar ga niet oordelen zonder een antwoord!!!
zou me heel erg goed doen, als dat niet zou gebeuren, een oordeel is snel gedaan.
nadeel is daar alleen van, dat het vaak niet klopt.
zoals nu en dat doet mij echt heel veel pijn, dat het verdriet en de pijn die ik wel moest voelen weer, niet erkend lijkt te worden omdat het voor een aantal niet duidelijk over is gekomen.
en dat is niet wat iker mee wou bereiken.
Het enige doel was ik heb om hier te posten is om anderen te steunen en te begrijpen, en om zelf wat ideeen en tips te krijgen en waar ikmn verdriet kwijt kan, zonder meteen veroordeeld te worden of zonder meteen van die opmerkingen naar mn hoofd geslingerd te krijgen omdat ik niet meteen reageer.
Als ik niet reageer wil dat niet zeggen dat ik niet durf, of iemand anders ben, ik ben mezelf maar uit me nogal ongelukkig met woorden, vraag me dan ajb eerst om opheldering en vraag duidelijk wat er niet helder is, ik ben niet dom, maar kan woorden soms niet goed opvatten. (weet niet hoe ik dat uit moet leggen
![]()
)
maar in dit geval reageerde ik niet omdat ik er niet aan toekwam, en niet meer op internet geweest ben omdat er wat anders aan de hand was!!!
hoop echt dat het bij deze klaar is en er gewoon weer verder gegaan kan worden, en dat mijn posts niet een vervuiling genoemd worden, dat vind ik niet helemaal terecht.
Ik kwetst niemand opzettelijk en val niemand aan.
zal beter op de woorden letten, al kan ik niet garanderen dat het altijd meteen de goede woordkeuze is. :