Maandag komt je vriendinnetje je wel weer redden... fijn weekend..!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:54 schreef thumper het volgende:
Hmmm, Sannetie is weg, en ik lig hier nog steeds vastgebonden op bed![]()
Als het goed is vanavond weerquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:55 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Maandag komt je vriendinnetje je wel weer redden... fijn weekend..!!![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:00 schreef Brabiliaan het volgende:
thumper leeft in een fantasiewereld
Niet alleen dit topic, ook alle voorgaande afleveringenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:11 schreef LaJoconda het volgende:
Dit topic heeft volgens mij nogal wat voyeurs
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:12 schreef thumper het volgende:
[..]
Niet alleen dit topic, ook alle voorgaande afleveringen
En wat brengt jou hier?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:15 schreef LaJoconda het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Lolquote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:16 schreef thumper het volgende:
[..]
En wat brengt jou hier?
vrijdagmiddaggeilheid?
Ik ontken allesquote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:11 schreef LaJoconda het volgende:
Net als ikquote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:19 schreef Remon het volgende:
[..]
Ik ontken alles
't Is nu vrijdag, en verder heb ik je alleen in afl. 12 gezienquote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:18 schreef LaJoconda het volgende:
[..]
Lol
alleen vrijdagmiddag?
Zoals ik net zei he...voyeur
Mja alleen maar hardwerkende mensen in dit topic idd...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:20 schreef thumper het volgende:
[..]
't Is nu vrijdag, en verder heb ik je alleen in afl. 12 gezien![]()
Maar ik ga ervan uit dat jij net als de meesten hier 24/7 in een hete bui zijn
Maarre, beetje weinig te zien hier he? Iedereen is naar huis, en alleen deze werkslaaf is er nog...
Je hebt gelijk, 18/7 danquote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:20 schreef LaJoconda het volgende:
[..]
Mja alleen maar hardwerkende mensen in dit topic idd...
24/7 is trouwens wel een beetje veel van het goede...
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:22 schreef thumper het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, 18/7 dan
Vrouw naar mijn harde, euh, ik bedoel hart!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:25 schreef LaJoconda het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:26 schreef thumper het volgende:
[..]
Vrouw naar mijn harde, euh, ik bedoel hart!![]()
Nu?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:29 schreef thumper het volgende:
Maarre, op een schaal van 1 tot 10, hoe geil ben je nu?
Magertjes....quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:30 schreef LaJoconda het volgende:
Nu?
euh
5/6 zoiets
Lekker!quote:maar ik laat je weer alleen zometeen bbq
ik kom wel weer eens langswippen
Tsja, jij was er niet...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:30 schreef melismay het volgende:
Is dit alles wat julllie gedaan hebben sinds ik wegging?![]()
We zijn allemaal vriendjes & vriendinnetjes hierquote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:31 schreef LaJoconda het volgende:
Ohw je vriendinnetje is er alweer
![]()
Daar hebben er wel meer last van hier...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:41 schreef Remon het volgende:
ik ben chronische geil.
* meldt *quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:43 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar hebben er wel meer last van hier...
Ik heb daarom ook lange tijd in een ontkenning's fase gezeten maar ik ben der nu voor uitgekomen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:43 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar hebben er wel meer last van hier...
Volgens mij ga je nog veel plezier beleven in dit topicquote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:46 schreef Remon het volgende:
[..]
Ik heb daarom ook lange tijd in een ontkenning's fase gezeten maar ik ben der nu voor uitgekomen.
en gelukkig ben ik niet alleen in dit proces
*meldtquote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:11 schreef LaJoconda het volgende:
Met jou ondertitel gaat het hier niet lukken ... verander die eens naar Today !!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 10:31 schreef sindell het volgende:
Goede morgen
Heb je er zin in ?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 10:55 schreef LaJoconda het volgende:
ook goedemorgen...
rustig hier weer
Ja anders wordt het zo'n incrowd topic he...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:45 schreef melismay het volgende:
Het is inderdaad wel weer rustig... Maar ja het is weekend he, dan is het altijd rustig
Wel veel nieuwe namen hier, leuk
Wat let je?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:03 schreef Jo79 het volgende:
Heb zin in mijn (weer) vriend...........
Dan zit je hier een het goede topicquote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:07 schreef Jo79 het volgende:
Hij heeft geen tijd en gaat morgen een week weg..........![]()
* meldtquote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:14 schreef LaJoconda het volgende:
Ik zou net zeggen er zijn hier vast wel een paar heren die jou (virtueel weliswaar) even onder handen willen nemen
Eerst een verwijzing maken naar "waarom gaan vrouwen altijd terug naar de eikel?" en dan me op willen geilen......quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:15 schreef thomas26 het volgende:
[..]
* meldt![]()
Hou het toch een beetje luchtig, meid. Jeetje, wat zijn we allemaal lichtgeraakt vandaag.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:17 schreef Jo79 het volgende:
[..]
Eerst een verwijzing maken naar "waarom gaan vrouwen altijd terug naar de eikel?" en dan me op willen geilen......
Moet je toch flink je best doen wil dat gaan lukken maanetje..........![]()
*meldt zichquote:Op zondag 25 juli 2004 22:37 schreef Alsgeenander het volgende:
In september is het officieel, dan heb ik precies 1 jaar geen seks gehad. Daarna nog wel wat gezoend en gefriemeld maar ivm nog niet over ex heen etc. zijn is het er telkens niet van gekomen omdat ik er niet zoveel zin in had.
Het is raar, opzich vind ik het geen ramp, maar de laatste tijd heb ik het verdomd moeilijk, zoals nu.. ik wil een man! Zucht..![]()
Oja..???quote:Op zondag 25 juli 2004 22:37 schreef Alsgeenander het volgende:
In september is het officieel, dan heb ik precies 1 jaar geen seks gehad. Daarna nog wel wat gezoend en gefriemeld maar ivm nog niet over ex heen etc. zijn is het er telkens niet van gekomen omdat ik er niet zoveel zin in had.
Het is raar, opzich vind ik het geen ramp, maar de laatste tijd heb ik het verdomd moeilijk, zoals nu.. ik wil een man! Zucht..![]()
geen handwerk?quote:Op zondag 25 juli 2004 19:51 schreef Jo79 het volgende:
Gister heerlijk een keiharde snelle neukpartij gehad voordat vrienden langskwamen. Staan tegen die deurpost jij, rok omhoog, broekje omlaag en dan keihard achterlangs genomen worden. Heerlijk!!!! En daar moet ik nou een week op teren. Dat wordt wat volgende week zaterdag!![]()
![]()
Dat is ook het verschil tussen man en vrouw..quote:Op maandag 26 juli 2004 00:04 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Oja..???
* Alsgeenander kan geen dag zonder sex...![]()
strake zwembroeken zijn he-le-maal jouw ding hequote:Op maandag 26 juli 2004 01:28 schreef SharkyFLR het volgende:
Ik ben op mijn Geilst als ik net ben wezen sporten en dan ff aan het bijkomen ben dr na.
bij voetballen heb dat heel erg, maar bij zwemmen nog veel meer vooral ik mijn leuter voelt komen in mijn zwembroekie als dr een leuk meissie of lekkere gozer langs loopt.
Meestal zoek ik direct samen met mijn vriendin als ze dr bij is de kleedkamers of de struiken op om het te doen.
Het leukste vind ik het om tussen door te doen als je bijvoorbeeld met vrienden naar de haven gaat om daar te zwemmen dan ff dr 15 minuten tussen uit piepen met mn vriendin en je dan weer bij de groep te voegen of dr niets is gebeurt.
Nee hoor, gewoon lekker snel geneukt worden. Niet moeilijk doen, komt zaterdag wel weer, uitgebreide sex.........quote:Op maandag 26 juli 2004 00:07 schreef J-ROON het volgende:
[..]
geen handwerk?![]()
Ik zou veel aandacht aan het kopieerhok besteden......quote:Op maandag 26 juli 2004 12:15 schreef thomas26 het volgende:
* Jo79 heeft sinds vandaag een nieuwe collega ...
Een strak rokje tot boven die knie, luchtig blousje heeft ze aan ...
* Jo79 heeft aangeboden om de rondleiding te geven![]()
Niet aleen het kopieerhok, ook de parkeergarage, opslagruimte en nooduitgangquote:Op maandag 26 juli 2004 12:18 schreef Jo79 het volgende:
[..]
Ik zou veel aandacht aan het kopieerhok besteden......![]()
En het invalidentoilet, die beugels daar zijn reuze handigquote:Op maandag 26 juli 2004 12:23 schreef thomas26 het volgende:
[..]
Niet aleen het kopieerhok, ook de parkeergarage, opslagruimte en nooduitgang
quote:Op maandag 26 juli 2004 12:33 schreef thumper het volgende:
[..]
En het invalidentoilet, die beugels daar zijn reuze handig
hoiquote:Op maandag 26 juli 2004 15:13 schreef Sannetie het volgende:
tjeemig...ut kwik is wel aardig gezakt hier![]()
goeiemiddag alleaaaaal![]()
Ik ben druk bezig een rondleiding aan het gegeven voor mijn nieuwe collega.quote:Op maandag 26 juli 2004 15:13 schreef Sannetie het volgende:
tjeemig...ut kwik is wel aardig gezakt hier![]()
goeiemiddag alleaaaaal![]()
Gaat helaas niet op...quote:Op maandag 26 juli 2004 00:40 schreef Alsgeenander het volgende:
[..]
Dat is ook het verschil tussen man en vrouw..
Dinsdagochtendgeilheid...quote:Op maandag 26 juli 2004 20:22 schreef winterapfel het volgende:
maandagavondgeilheid![]()
Goed idee...quote:
u riep?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:05 schreef thumper het volgende:
[..]
Goed idee...
Maar waar zijn de sletjes?
JAAAA, eindelijk weer een vrouw in dit topic!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:07 schreef Sannetie het volgende:
goeiemiddag allemaal...![]()
volgens mij kan ik beter zeggen..helemaal alleen?![]()
Nee, ik beveel!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:07 schreef Sannetie het volgende:
[..]
u riep?
ik las ff dat de vrouwkes niet echt willen deze week...dus ik dacht laat ik me maar weer es op offerenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:08 schreef thumper het volgende:
[..]
JAAAA, eindelijk weer een vrouw in dit topic!
Goedemorgen
pardon?...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:08 schreef thumper het volgende:
[..]
Nee, ik beveel!
ohhh limprint....wat een genots kreetquote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:13 schreef Limprint het volgende:
ole
Bukken, slet!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:09 schreef Sannetie het volgende:
[..]
pardon?...![]()
nope niet echt...maandag - dinsdag - woensdag - donderdag - vrijdag - zaterdag - zondag is sm dag....als ik met de juiste..ehhhh...muts uit bed stapquote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:22 schreef Gutteguttegut het volgende:
hmm...dinsdag = sm-dag?
wat wil je als er een leuke dame zich meldt.........quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:19 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ohhh limprint....wat een genots kreet![]()
![]()
* Sannetie bukt...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:21 schreef thumper het volgende:
[..]
Bukken, slet!
goh dan zou ik toch wel es willen weten wat je kreet is als er eendje voor je staatquote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:27 schreef Limprint het volgende:
[..]
wat wil je als er een leuke dame zich meldt.........![]()
* thumper geeft een paar korte klappen op Sannetie's uitnodigende billenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:28 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Sannetie bukt...![]()
LOL die is easyquote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:29 schreef Sannetie het volgende:
[..]
goh dan zou ik toch wel es willen weten wat je kreet is als er eendje voor je staat![]()
* Sannetie denkt...hmmmm dat mag best wat harderquote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:35 schreef thumper het volgende:
[..]
* Sannetie geeft een paar korte klappen op Sannetie's uitnodigende billen![]()
![]()
* thumper pakt het zweepje erbij en slaat iets harder... Er verschijnen lichte striemen over haar bolle billenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:38 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Sannetie denkt...hmmmm dat mag best wat harder![]()
![]()
hmm geen pftssquote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:35 schreef Limprint het volgende:
Kwák?
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:39 schreef thumper het volgende:
[..]
* Sannetie pakt het zweepje erbij en slaat iets harder... Er verschijnen lichte striemen over haar bolle billen
sorryquote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:41 schreef Gutteguttegut het volgende:
ok..het is dus sm-dag
* Sannetie haakt ff af...
not my thing today.
Ja, ik kreeg een lamme armquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:23 schreef Limprint het volgende:
thumper ook afgehaakt??
* thumper wil wel even met Sannetie mee naar het vergaderkamertje, helemaal achterin de gang...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:23 schreef Sannetie het volgende:
sorry jongens...werkt roept....![]()
Sannetie denkt..hmmm da's pijnlijk werken
* thumper zit ook maar te wachten...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:55 schreef melismay het volgende:
En toen was het alweer helemaal stil hier, waar is iedereen toch?
* _joepie_ las ff dat Sannetie er was ( hi lieverd, nog steeds geen vakantie..??quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:23 schreef Sannetie het volgende:
sorry jongens...werkt roept....![]()
Sannetie denkt..hmmm da's pijnlijk werken
vertel es....wat voor een dag moet het volgens jouw zijn danquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:06 schreef Gutteguttegut het volgende:
Als het een andere dag dan sm-dag zou zijn zou ik misschien wel mee willen doen.....
arggg..heb ik je net ff gemistquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:17 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
* Sannetie las ff dat Sannetie er was ( hi lieverd, nog steeds geen vakantie..??) en gaat weer aan de slag...
_joepie- verwacht om half 5 thuis te zijn en zet dan MSN en foon aan![]()
op lijn 5 ofzo?...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:58 schreef thumper het volgende:
[..]
* Sannetie zit ook maar te wachten...
fijn dat ik dat weet maar dat vroeg ik nietquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:22 schreef Limprint het volgende:
gehaktdag, maar das pas morgen
Nee, op jou!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:27 schreef Sannetie het volgende:
[..]
op lijn 5 ofzo?...![]()
owww...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:31 schreef thumper het volgende:
[..]
Nee, op jou!![]()
* thumper heeft nog steeds een beetje last van zijn arm, en denkt 'laat Sannetie nu maar eens wat doen'quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:33 schreef Sannetie het volgende:
[..]
owww...
Sannetie streelt met haar handjes over haar nog een beetje pijnlijke billetjes....en denkt ohh ja da's waar
* Sannetie bind thumpertjes pijnlijke armpje aan zn goeie armpje...kan die niet verder..beschadigen..quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:36 schreef thumper het volgende:
[..]
* Sannetie heeft nog steeds een beetje last van zijn arm, en denkt 'laat Sannetie nu maar eens wat doen'
doei _joepie_quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:46 schreef _joepie_ het volgende:
* Sannetie gaat lekker naar huis om 16.00 uur en is om 16.30 thuis..!!
*knuffels* voor Sannetie![]()
een fijne avond verder voor iedereen
JIJ NIET GEIL...dat geloof ik nietquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:50 schreef Black-jack het volgende:
nou...volgens mij is iedereen druk / op vakantie / niet geil / etc ....... including me..
* thumper is weer wat vrolijker nuquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:49 schreef Sannetie het volgende:
* thumper ckeckt de rest van thumperjtes lichaam of er nog meer pijnlijke plekjes zijn![]()
![]()
zo niet dan maken we die ffkes
* Sannetie gaat zachtjes met haar mondje zn borstkastje verkennen...bijt op zn tepeltje..gaat naar zn buikje....zn edeldeel...knabbelt er wat aan..quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:55 schreef thumper het volgende:
[..]
Heb nog geen pijnlijke plekken...
...mar wat niet is kan nog komen!
* thumper 's deel begint langzaam te groeien onder de mond van Sannetie... Groter, dikker en harder...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:00 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* thumper gaat zachtjes met haar mondje zn borstkastje verkennen...bijt op zn tepeltje..gaat naar zn buikje....zn edeldeel...knabbelt er wat aan..![]()
![]()
![]()
* Sannetie geeft thumpertje een tikkie op zn billetjes...stopt met knabbelen draait um om..bijt zachtjes een paar keer in die zachte billetjes....quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:03 schreef thumper het volgende:
[..]
* Sannetie 's deel begint langzaam te groeien onder de mond van Sannetie... Groter, dikker en harder...
* thumper grijpt onder zich door naar die heerlijke borsten van Sannetie, en knijpt speels in haar harde tepels...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:09 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* thumper geeft thumpertje een tikkie op zn billetjes...stopt met knabbelen draait um om..bijt zachtjes een paar keer in die zachte billetjes....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
be carefull what you wish forquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:55 schreef thumper het volgende:
[..]
Heb nog geen pijnlijke plekken...
...mar wat niet is kan nog komen!
Hai lieve schat .....quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:50 schreef melismay het volgende:
Hai Black-jack
You'd better believe it...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:51 schreef Sannetie het volgende:
[..]
JIJ NIET GEIL...dat geloof ik niet![]()
da's now jammerquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:14 schreef Black-jack het volgende:
[..]
You'd better believe it...
Was al bang dat je meteen weer verdwenen was zonder hallo te zeggenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:14 schreef Black-jack het volgende:
[..]
Hai lieve schat .....![]()
![]()
sorry.....kan er niks aan doenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:16 schreef Sannetie het volgende:
[..]
da's now jammer![]()
Me 2.... ben blij dat ik zo naar huis mag, heb het helemaal gehadquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:18 schreef Black-jack het volgende:
nee hoor.....maar ben zoooooo druk joh..... maar komt goed
onder het genot van thumpertjes spelende vingertjes..vraagt sannetie zich af of de volgende actie, die ze bij thumpertje wil ondernemen, wel zo geslaagt is op dit forum.....quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:12 schreef thumper het volgende:
[..]
* Sannetie grijpt onder zich door naar die heerlijke borsten van Sannetie, en knijpt speels in haar harde tepels...
Ik ook....hopelijk binnenkort weer tijd voor je......zowel op werk als thuis enorm druk....quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Me 2.... ben blij dat ik zo naar huis mag, heb het helemaal gehad
Doe maar rustig, komt goed... Heb vanavond een "date". Film die we allebei al hebben gezienquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:24 schreef Black-jack het volgende:
[..]
Ik ook....hopelijk binnenkort weer tijd voor je......zowel op werk als thuis enorm druk....
En dat zonder mij ?????quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Doe maar rustig, komt goed... Heb vanavond een "date". Film die we allebei al hebben gezien![]()
![]()
![]()
I'm outta here!!! Doeiiii![]()
Geen ideequote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:21 schreef Sannetie het volgende:
[..]
onder het genot van thumpertjes spelende vingertjes..vraagt sannetie zich af of de volgende actie, die ze bij thumpertje wil ondernemen, wel zo geslaagt is op dit forum.....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:39 schreef Black-jack het volgende:
[..]
En dat zonder mij ?????![]()
![]()
En waar chat deze dame dan wel?quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:10 schreef Rooie_Zita het volgende:
* Gutteguttegut vertelt niet graag hier, op de chat eventueel wel...
('n kwestie van dat hier iedereen het kan lezen...)
Ah, ok...quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:10 schreef Rooie_Zita het volgende:
* thumper vertelt niet graag hier, op de chat eventueel wel...
('n kwestie van dat hier iedereen het kan lezen...)
Kan noooooit zo leuk / lekker / geil zijn......kunnen wij veel beter samen toch ??quote:Op woensdag 28 juli 2004 08:48 schreef melismay het volgende:
Goedemorgen allemaal
Speciaal goedemorgenvoor Black-jack
[..]
Sorry.....Maar het was wel leuk
![]()
![]()
![]()
Leuk zeg!!! Hoop dat je het erg "gezellig" zal hebbenquote:Op donderdag 29 juli 2004 08:40 schreef Rooie_Zita het volgende:Hij heeft gebeld!
Het was wel bad timing, maar hij heeft gebeld en ik vind het zo de max....
Ik ga er straks naartoe!
Rooie Zita heeft er zin in
haaiiii lekker ding..quote:Op donderdag 29 juli 2004 08:35 schreef melismay het volgende:
Goedemorgen allemaal
Lekker gewerkt gisteren?quote:Op donderdag 29 juli 2004 09:31 schreef Black-jack het volgende:
[..]
haaiiii lekker ding..![]()
![]()
![]()
Jazeker....waren gelukkig wat vroeger klaar ......rond half 8 zat ik alweer in de trein...... zonder jouquote:Op donderdag 29 juli 2004 09:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Lekker gewerkt gisteren?
Ja ik ook... Waar zijn Melis, Sannetie, Jo, etc...quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:03 schreef _joepie_ het volgende:
Pfff dat weer, wordt er alleen maar meer en meer geil van... waar zijn de dames.... ik wil een beurt
Ah daar ben je!quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:04 schreef Sannetie het volgende:
goeiemiddag allemaal..
het kwik is al aardig gestegen zie ik![]()
tsss....je hebt nix te willenquote:Op donderdag 29 juli 2004 12:05 schreef thumper het volgende:
[..]
Ah daar ben je!
Ik wil je, nu!
quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:06 schreef Sannetie het volgende:
hmmm in tegenstelling tot de rest valt de geilheid wel mee met mij vandaag![]()
Tsss, bukken slet!quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:06 schreef Sannetie het volgende:
[..]
tsss....je hebt nix te willen![]()
![]()
![]()
![]()
ja ehhh sorry hoorquote:Op donderdag 29 juli 2004 12:07 schreef thumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:07 schreef thumper het volgende:
[..]
Tsss, bukken slet!![]()
mmm, zal IK je ff geil maken..:Pquote:Op donderdag 29 juli 2004 12:06 schreef Sannetie het volgende:
hmmm in tegenstelling tot de rest valt de geilheid wel mee met mij vandaag![]()
tja...je zou het kunnen proberen....quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:09 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
mmm, zal IK je ff geil maken..:P![]()
![]()
nog niet veel soeps...alhoewel met de sex op dit moment niet te klagen...quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:10 schreef _joepie_ het volgende:
* Sannetie is benieuwd hoe Sanneties vakantie is op dit moment
* _joepie_ wordt er jaloers van....quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:11 schreef Sannetie het volgende:
[..]
nog niet veel soeps...alhoewel met de sex op dit moment niet te klagen...![]()
.
hmmm denk je niet dat het een beetje te heet is..om dat te doen..volgens mij kan je beter op je balkonnetje gaan zitten ofzoquote:Op donderdag 29 juli 2004 12:10 schreef _joepie_ het volgende:
_joepie_ is vrij 4 dagen lang en thuis, misschien moet ik schiphol onveilig gaan maken
Neuh, _joepie_ is bloedjeheet en het schijnt dat er soms hele mooie en geile dames komenquote:Op donderdag 29 juli 2004 12:13 schreef Sannetie het volgende:
[..]
hmmm denk je niet dat het een beetje te heet is..om dat te doen..volgens mij kan je beter op je balkonnetje gaan zitten ofzo![]()
![]()
![]()
nowww..ik weet niet of JIJ daar jaloers op moet zijnquote:Op donderdag 29 juli 2004 12:13 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
* Sannetie wordt er jaloers van....![]()
![]()
![]()
![]()
hier geen sex...![]()
*zucht* geen sex is een ramp.. dus dan is alle sex lekkerquote:Op donderdag 29 juli 2004 12:15 schreef Sannetie het volgende:
[..]
nowww..ik weet niet of JIJ daar jaloers op moet zijn![]()
![]()
MSN en foon staan aanquote:Op donderdag 29 juli 2004 12:16 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
*zucht* geen sex is een ramp.. dus dan is alle sex lekker
weinig...een...shit hoe heet zoon ding ook al weer...ehhmm het is een lap stof die je om je lichaam wikkeld...kut kom niet op de naam maar jullie weten vast wel wat ik bedoel..en leuke slippertjesquote:Op donderdag 29 juli 2004 12:15 schreef _joepie_ het volgende:
wat heb je vandaag voor moois aan Sannetie..?
quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:16 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
*zucht* geen sex is een ramp.. dus dan is alle sex lekker
alleen die lap..!!!!quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:17 schreef Sannetie het volgende:
[..]
weinig...een...shit hoe heet zoon ding ook al weer...ehhmm het is een lap stof die je om je lichaam wikkeld...kut kom niet op de naam maar jullie weten vast wel wat ik bedoel..en leuke slippertjes
die zal sannetie toch wel goed hebben vast geknoopt zeker!!!....anders krijg ze ruzie met ter mannetje als tie zomaar ineens los schiet..quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:19 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
alleen die lap..!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
* Sannetie zoekt naar het begin van de lap om er lekker aan te trekken...![]()
![]()
![]()
![]()
Sannetie zou met _joepie_ geen ruzie krijgen.. eerder geen rustquote:Op donderdag 29 juli 2004 12:22 schreef Sannetie het volgende:
[..]
die zal sannetie toch wel goed hebben vast geknoopt zeker!!!....anders krijg ze ruzie met ter mannetje als tie zomaar ineens los schiet..![]()
![]()
![]()
![]()
hmmm...heb je geen lekker strak hempje erboven waar de contouren van je lichaam naar boven komen...da's now jammerquote:Op donderdag 29 juli 2004 12:21 schreef _joepie_ het volgende:
* Sannetie heeft alleen een sportbroekje aan (het is warm hier en _joepie_ is heet )
* _joepie_ heeft geen hempje nodig voor z'n strakke contouren... trouwens dat hempje zou niet lang aanblijvenquote:Op donderdag 29 juli 2004 12:24 schreef Sannetie het volgende:
[..]
hmmm...heb je geen lekker strak hempje erboven waar de contouren van je lichaam naar boven komen...da's now jammer![]()
Sannetie ligt bij _joepie_ op balcon, kijk maarquote:Op donderdag 29 juli 2004 12:28 schreef Black-jack het volgende:
mmmm....waar ga je liggen ?????????
vast wel.... het is hier wel 32 graden op balcon en anders gaan we binnen verderquote:Op donderdag 29 juli 2004 12:35 schreef thumper het volgende:
is er nog plaats op het balkon?
snik...jammer......quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:30 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Sannetie ligt bij _joepie_ op balcon, kijk maar [afbeelding]
* thumper wil juist haar vochpeil wat opkrikkenquote:Op donderdag 29 juli 2004 12:49 schreef Sannetie het volgende:
* thumper loopt ff snel naar binnen om haar vocht op peil te houden![]()
![]()
now een lekker cocktailtje...quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:52 schreef thumper het volgende:
[..]
* Sannetie wil juist haar vochpeil wat opkrikken
Ja, da's balen! Ik heb trouwens net een nieuw pakje gehaaldquote:Op donderdag 29 juli 2004 12:53 schreef Sannetie het volgende:
SHIT....mn sigaretjes zijn op....
en ut tis al zo warm.....moet ik toch nog de deur uit!!!
Ik heb hier een Srceamin' Orgasm voor jequote:Op donderdag 29 juli 2004 12:53 schreef Sannetie het volgende:
[..]
now een lekker cocktailtje...![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:54 schreef thumper het volgende:
[..]
Ja, da's balen! Ik heb trouwens net een nieuw pakje gehaald
Je kunt bij mij wel wat komen pijpen, euh, roken!![]()
![]()
![]()
* thumper stopt snel zijn pakje diep in zijn broekzak, en zegt: "Haal het er zelf maar uit"quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:55 schreef Sannetie het volgende:
[..]
![]()
Sannetie springt op thumpertje..om hem een lekker peukie af handig te maken
zit daar een paraplutje bij..quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:54 schreef thumper het volgende:
[..]
Ik heb hier een Srceamin' Orgasm voor je
Neen...quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:57 schreef Sannetie het volgende:
[..]
zit daar een paraplutje bij..![]()
![]()
* Sannetie heeft met haar vliegensvlugge vingertjes al snel ut "pakkie"te pakkenquote:Op donderdag 29 juli 2004 12:56 schreef thumper het volgende:
[..]
* Sannetie stopt snel zijn pakje diep in zijn broekzak, en zegt: "Haal het er zelf maar uit"waarna hij Sannetie op haar rug rolt
Maar dat is het pakje niet!quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:58 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* thumper heeft met haar vliegensvlugge vingertjes al snel ut "pakkie"te pakken![]()
![]()
terwijl Sannetie gebukt stond, was _joepie_ al bezig haar "lap" los te halen en haar lekkere kontje te inspecteren ..quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:58 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* _joepie_ heeft met haar vliegensvlugge vingertjes al snel ut "pakkie"te pakken![]()
![]()
lekkerder dan een peukie??....dat kan niet....quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:00 schreef thumper het volgende:
[..]
Maar dat is het pakje niet!![]()
Sannetie heeft héél wat anders te pakken, veel lekkerder dan thumper's sigaretten...
* thumper smijt Sannetie op bed, en zegt: "Roken is slecht, je moet pijpen!" waarna hij treiterig met het pakje sigaretten zwaaitquote:Op donderdag 29 juli 2004 13:03 schreef Sannetie het volgende:
[..]
lekkerder dan een peukie??....dat kan niet....![]()
* thumper die inmiddels hevige ontwenningsverschijnselen vertoond, grist verder in thumpertjes broek...hier verdorie met die peuken!!!![]()
sorry joepie maar daar vind je echt geen sigaretje voor mequote:Op donderdag 29 juli 2004 13:00 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
terwijl Sannetie gebukt stond, was _joepie_ al bezig haar "lap" los te halen en haar lekkere kontje te inspecteren ..![]()
Ik was ook niet op zoek naar peukies, maar naar heerlijke billen, ongevulde gaatjes e.d.quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:05 schreef Sannetie het volgende:
[..]
sorry joepie maar daar vind je echt geen sigaretje voor me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[offtopic]* thumper houdt van Sannetie's gevoel voor humer dat ze geregeld hier ten toon spreidtquote:Op donderdag 29 juli 2004 13:05 schreef Sannetie het volgende:
[..]
sorry joepie maar daar vind je echt geen sigaretje voor me![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Sannetie word echt helemaaaal gek....ze rukt haar lapje stof van haar lichaam..thumpertje verzwakt een moment door haar actie....ze pakt snel de peuken uit thumpertjes hand...pakt ter stofje en rent snel weggg...quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:05 schreef thumper het volgende:
[..]
* Sannetie smijt Sannetie op bed, en zegt: "Roken is slecht, je moet pijpen!" waarna hij treiterig met het pakje sigaretten zwaait![]()
![]()
* thumper is inderdaad verrast, maar Sannetie blijft haken achter een reepje stof, en struikelt... thumpertje geeft haar een kusje, een vuurtje, en samen roken ze een sigaretquote:Op donderdag 29 juli 2004 13:08 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* thumper word echt helemaaaal gek....ze rukt haar lapje stof van haar lichaam..thumpertje verzwakt een moment door haar actie....ze pakt snel de peuken uit thumpertjes hand...pakt ter stofje en rent snel weggg...![]()
![]()
![]()
![]()
vind je dat humor......nix te roken ...snotver.....quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:06 schreef thumper het volgende:
[..]
[offtopic]* Sannetie houdt van Sannetie's gevoel voor humer dat ze geregeld hier ten toon spreidt![]()
[/offtopic]
* Sannetie denkt...da's een makkie..ze had er veel meer voor willen doen voor die peuk!!...quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:09 schreef thumper het volgende:
[..]
* Sannetie is inderdaad verrast, maar Sannetie blijft haken achter een reepje stof, en struikelt... thumpertje geeft haar een kusje, een vuurtje, en samen roken ze een sigaret
Terwijl Sannetie aan haar sigaretje trekt, speelt thumper met haar haar, streelt haar rug, en vervolgens haar borsten waarop haar tepels al snel spijkerhard wordenquote:Op donderdag 29 juli 2004 13:12 schreef Sannetie het volgende:
[..]
* thumper denkt...da's een makkie..ze had er veel meer voor willen doen voor die peuk!!...![]()
![]()
![]()
EN! Vertel!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:30 schreef Rooie_Zita het volgende:
Ik ben langsgeweest!![]()
![]()
![]()
![]()
kom dan naar de chat!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:31 schreef thumper het volgende:
[..]
EN! Vertel!
Oh, jammer!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:14 schreef Jo79 het volgende:
Heb zin in een enorme befpartij...........Gelukkig nog maar één dag wachten!!! Dan is hij weer terug!
Hulp nodig?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:30 schreef Jo79 het volgende:
Gaat lekker zo, dubbele post. Je ziet hoe erg het ondertussen al is geworden.....
Wauw...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:59 schreef Jo79 het volgende:
Nuh, mijn vingers weten de weg wel. En het frusterende is dat mijn fantasie heel hard zijn best doet, maar dat ik zonder zijn aanraking, lang niet zo nat meer wordt. De rivier droogt langzaam op. Ik moet dus echt wachten tot morgen......
KY Lubricating jellyquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:59 schreef Jo79 het volgende:
Nuh, mijn vingers weten de weg wel. En het frusterende is dat mijn fantasie heel hard zijn best doet, maar dat ik zonder zijn aanraking, lang niet zo nat meer wordt. De rivier droogt langzaam op. Ik moet dus echt wachten tot morgen......
Klink goed Zita...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:34 schreef Rooie_Zita het volgende:
Ik ben langsgeweest!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat hij een beetje de indruk had dat ik verliefd op hem werd...
De kaarten van mijn leven zijn momenteel zo geschud dat dat heel moeilijk is....om mij verliefd te laten worden.
Maar hij wil wel mijn minnaar zijn voor de rest van mijn leven... voorlopig heb ik daar geen bezwaren tegen....![]()
![]()
He does his job well!
![]()
Voor de rest ga ik dus nog wel een tijdje geil worden door de herinnering.
Anders ben jij even veel te laat naar bed gegaanquote:Op zondag 1 augustus 2004 05:22 schreef Gutteguttegut het volgende:
![]()
Gestapt: gedronken...gedanst...gefokt...geslapen...quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Anders ben jij even veel te laat naar bed gegaanWat heb jij uitgespookt?
![]()
Goedemiddag handsomequote:Op zondag 1 augustus 2004 17:43 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Gestapt: gedronken...gedanst...gefokt...geslapen...
Nee ik ben duf...en heb koppijn...maarja...gaat wel weer over.quote:Op zondag 1 augustus 2004 17:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Goedemiddag handsome
Of kan ik dan beter goedemorgen zeggen?Helemaal uitgeslapen?
Vandaag even niet?quote:Op zondag 1 augustus 2004 17:48 schreef Gutteguttegut het volgende:
Eeeeh..handsome??![]()
Het lijkt nog te werken ook..het wordt al minder..quote:Op zondag 1 augustus 2004 17:49 schreef melismay het volgende:op je hoofdje, gaat de hoofdpijn vast snel over
Als je niet oppast wordt dat kusje zo een hele harde klap, je bent gewaarschuwdquote:Op zondag 1 augustus 2004 18:41 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Het lijkt nog te werken ook..het wordt al minder..
Oja???? Vertel....quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:49 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik ben nu geheel bevredigdWoooauuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |